Şimdi Ara

##AGEOFCONAN##

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
348
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • e3 2005'in ağız sulandıran oyunlarından birisi. sanatsal açıdan neredeyse kusursuz grafiklerinin yanında mmorpg dünyasına birçok da yenilik getireceği söyleniyor.

    öncelikle oyunun iki aşamadan meydana geldiğini hatırlatalım. oyunun ilk bölümü bildiğimiz tek kişilik bir oyun ve conan'ın aquilonya kralı olduğu zamanda geçiyor. bütün oyuncular kimmeryalı, akilonyalı ya da stigyalı bir karakter seçerek başlıyorlar, karakterlerin uzun süreli hedeflerinden birisi de conan ile görüşebilmek. oyun başladıktan sonra oyuncular kendilerini conan'ın eski düşmanlarından birisinin komplosunun içerisinde buluyorlar. olayları çözerken karakterler yavaş yavaş güçleniyor ve yavaş yavaş da özellikleri, conan'ın dünyasındaki yerleri ortaya çıkmaya başlamış oluyor. 5. seviyeye gelindiğinde oyundaki 4 sınıftan**** birisi seçiliyor. 20. seviyede ise oyundaki 3 ya da 4 alt sınıftan birisi seçiliyor. 20. seviye aynı zamanda tek kişilik senaryonun sonu. bundan sonra oyuncular isterlerse oyuna mmorpg olarak devam edebiliyorlar. 20. seviyeye gelindiğinde oyun sistemine neredeyse tamamen aşina olunacağından multiplayer'daki newbie tabir edilen oyuncuların varlığının önüne geçilmiş oluyor.

    oyunun mmorpg versiyonunda uzmanlaşmaya devam eden oyuncular 40. seviyeye geldiklerinde 4 uzmanlık dalından birisini seçebiliyorlar. bunlar ise bir şeyler yaratabilen craftsmen, savaş sanatında uzmanlaşmış askerler olan master, savaşta diğerlerine komutlar veren commander ve kuşatmalarda kullanılabilecek yeteneklere sahip general. nihayet 60. seviyeye ulaşıldığında da 2 uzmanlık dalından birisi seçilebiliyor. mesela bir priest birkaç dezavantaja sahip fakat olağanüstü eşsiz yetenekleri olan child of set olabiliyormuş.

    oyunun diğer yenilikleri de özellikle yapay zeka* ve dövüş* konusunda ortaya çıkıyor. özellikle yapa zeka'nın oldukça ayrıntılı olacağı ilk duyumlar arasında. mesela bir kurt sürüsü ile karşı karşıya kaldığınızda kurtlar genelde kurbanı ortaya almak, varsa atından uzağa çekmeye çalışmak falan gibi sürü taktikleri uygulayacaklarmış. yine aynı şekilde mantıksız dövüşlere girmeyip, genelde sayıca üstün olduklarında saldıracaklarmış. aynı şekilde kasabalarda dolaşırken görev verecek kişiler yerlerinde beklemeyecek, mesela birşeye ihtiyacı varsa yanınıza gelecek. üzerinizde düşmana ait bir zırh varsa kasabalarda hor görülecek, o kasabanın zırhı varsa onaylayan tepkiler alacakmışsınız. ayrıca npc'ler normal hayatta nasıl ihtiyaçları varsa öyle davranacakmış. acıkan yemek yemeye gidecek, yaşamının gerekliliği için gereken herşeyi oyunda yaptıkları görülebilecekmiş. oyunda gece ve gündüz kavramının da ayrıntılı bir şekilde yer alması planlanıyor. mesela gündüz çömlek satan bir kadını gece balkonunda çok daha farklı bir ürün satarken görebilecekmişiz.

    multiplayer ile ilgili ilgimi çeken bir konu da şehirler oldu. şehirler, insanlarının faaliyetlerine göre gelişecek, surlarla çevrilebilecekmiş. hatta sırf oyuncuların değil, npc şehirleri bile bu gelişim faktöründen npclerin faaliyetlerine göre nasibini alacakmış.

    oyunun savaş sistemi de ilginç yenilikler getiriyor. normalde neredeyse bütün mmorpg'ler adnd'nin turn-based, tıkla ve avatarının ne yaptığını izle kavramından yola çıkıyordu. age of conan'da ise her karakter 6 farklı bölüme ayrılmış, dövüşürken karakterimizin, rakibinin neresine vuracağını biz belirliyormuşuz. buna göre çeşitli combolar geliştirmek de mümkünmüş. dolayısıyla dövüş konusunda diğer mmorpg'lere nazaran kullanıcıya daha çok iş düşecekmiş.


    ilginç bir konsept de oyunda bar kavgalarının yer alması. oyundaki ölümcül diğer dövüşlerden farklı olarak bar kavgalarında kılıçlar değil yumruklar konuşacakmış. böylece 20. seviye bir karakterin bile 40. seviye birisini yenme şansı olacakmış (tabii bu olay sadece bar kavgalarında geçerli).

    tabii bunların hepsi kağıt üzerinde geçerli şeyler. şu an oyun hala yapım aşamasında ve bu yeniliklerinin ne kadarının ve ne kadar başarılı bir şekilde işleneceğini kimse bilmiyor. ancak yine de şu an için gerçekten müthiş düşünülmüş özellikleri olduğunu kabul etmek lazım.

    site:www.ageofconan.com

    [alıntıdır:ekşisözlük]







  • valla ben inanmadım böyle şeylerin olacağına.düşmanın neresine vuracağımızı biz belirliyomuşuz.t.ş.klarına vursak da hemen yensek rakibimizi sonra kurtlar etrafımızı çevirecekmiş.atımıza gitmemizi engelleyecekmiş.bu kurtlar şehre inip bi üniversitede profesör falan olsunlar şaka bi yana valla güzel olur böle şeyler olursa ama inanası gelmio insanın.yapımcılara kolay gele ne diyelim




  • belki olur
  • bu oyun su an closed betada yanlis hatirlamiosam yani sizin olmaz dediklerinizi test ediyolar oyun parali olucak simdiden soyliyim
  • http://forum.donanimhaber.com/m_9316988/mpage_1/key_/tm.htm

    burdanda alıntı yapabilirdin hehe resmi turk fan sitesiwww.aocturk.com 29 gün kaldı ertelemicekler artık oynayabilcez oskitz istediğin yere değil ama bilmemne çin dövüş sanatıına göre belirli olan noktalara vurabilcen oynayınca tam görcez bakalım

    iioyunlar
  • peki arkadaşlar bu oyunu illa orjinal cdsinimi almak zorunda olucaz yoksa internetten indirebilecekmiyiz??
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.