Şimdi Ara

Age Of Empires 3 Oynayalım mı ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
0
Favori
832
Tıklama
Tüm Forumlar >> Oyun >> Pc Oyunları >> Strateji >> Age Of Empires 3 Oynayalım mı ?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    153 Mesaj

    Gameranger isimli program üzerinden oynanabiliyor.
    |
    |
    chris-heidelberg kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    42 Mesaj
    tamam kardeşim çok teşekkürler
    _____________________________
  • Teğmen
    153 Mesaj

    Rica ederim eğer toplu bi şekilde anlaşabilirsek oynarız.
    |
    |
    chris-heidelberg kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    42 Mesaj
    aynen kardeşim ben şuan indiriyorum biter bitmez yazarım burdan haberleşiriz
    _____________________________
  • Teğmen
    153 Mesaj

    Tamam fakat her zaman online olamıyorum cevap vermezsem kusura bakmayın :)
    |
    |
    chris-heidelberg kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    536 Mesaj
    Arkadaşlar herkes hazır olunca buraya yazsın sonra bir gün belirleyip hep birlikte oynayabiliriz
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    42 Mesaj
    bende indiriyorum kardeşim bu fırsat kaçmaz
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    536 Mesaj
    Adam sıkıntısı çekmeyeceğiz sanırım
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    22 Mesaj
    Arkadaşlar bir oyun grubu kursak whatsapptan veya skypetan grup kursak belli bir saat belirleyip oynasak güzel olmaz mı? çok kişi var takımlara bile ayrılırız, tek başına tadı çıkmıyor artık oyunun



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Sınıfa karşı sınıf!
  • Teğmen
    153 Mesaj

    Katılıyorum, Skype Hesabım yok şuanda açıyorum, Facebooktan eklemek isteyenler de özelden mesaj atabilirler.
    |
    |
    Patrona1923 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Onbaşı
    22 Mesaj
    whatsapp varsa herkeste daha rahat olurdu



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Sınıfa karşı sınıf!
  • Teğmen
    113 Mesaj
    ya kardeş ben aldımda age of empires 3 complete pack bunda asian dynasties yok ? seçemiyorum ben nasıl oluyor o anlayamadım
    _____________________________
  • Teğmen
    153 Mesaj

    Complete Pack hakkında bilgim yok. Ben tek tek indirmiştim zaten Complete Pack'la oynayamıoruz versiyon uyumsuz diyor.
    |
    |
    Alperencakir kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    795 Mesaj
    Bilgisayarımda var şu an aoe3 fakat korsan ve sürümünü bilmiyorum. Eskiden deli gibi oynardım fakat yaklaşık 2 yıldır hiç oynamadım, paslanmış olabilirim biraz

    Eğer bir şekilde sizin aranıza katılabilirsem çok iyi olur fakat dediğim gibi oyun korsan, bilmiyorum multiplayer oynanılabilir mi
    _____________________________
    I'm living for humanity and religions are out of humanity, im sorry.
  • Teğmen
    153 Mesaj

    Evet gameranger üzerinden oynuyoruz. Bi güncelleyin sadece yeterli :)
    |
    |
    Auphoria. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2489 Mesaj
    Steamde oyuna sahip olan arkadaşlar multiplayer oynuyorsanız Steamde beni eklesinler; Steam ID 76561198028932492
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    536 Mesaj
    Arkadaşlar kimseden ses yok ? Yapamayanlara yardımcı olabilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mushi-Shi -- 11 Ağustos 2014; 16:51:20 >
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Canlı Tv izle
SEO
Sohbet
Lastik Avcısı
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,252
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.