< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fafa1236 -- 24 Ekim 2020; 23:35:18 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
ADSL HAT ZAYIFLAMASI HERKES DEĞERLERİNİ YAZSIN ! (187. sayfa)



-
-
-
İc tesisat kablonuzda sorun var . Hat baglantilarinda veya kabloda parazit olabilir. Kablo degisimi en sagliklisi olur
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
arkadaşlar bu değerler nasıldır sizce.bilhassa DB değerleri normalmidir..netspeed internetim vardır.
BAĞLANTI DURUMU------Açık
DOWNLOAD HIZI------92523 kbps
UPLOAD HIZI-----------8188 kbps
DOWNLOAD NOİSE MARGİN-----7.5 dB
UPLOAD NOİSE MARGİN----------26.4 dB
BAĞLANTI TİPİ--------VDSL
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gocmez -- 25 Ağustos 2021; 21:45:57 > -
Merhaba arkadaşlar asus ac750 modem kullanıyorum. Gece elektrik gittiğinde sabah geliyorum snr margin değerim 6.4 e düşmüş oluyor. Sabah geldiğimde modem arayüzünden yeniden başlat deyince snr 10.7 ye yükseliyor. Bu sorun modemden mi kaynaklı acaba. yoksa kablodan mı?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Creative52 -- 29 Ağustos 2021; 15:31:27 > -
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi longcafe -- 9 Eylül 2021; 6:48:59 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Bu değerlere göre her şey normal, eğer en alttaki 49200 olan değerin hiç 30000 in altına düştüğünü görürseniz o zaman kabloda kopukluk vardır
-
Cevap için teşekkür ederim, pingim kablo kopması ve tamirinden önce 7-10 arasaydı ve battlefield 1 oyununda 48-55 arası pingle oynuyordum ancak kablo tamirinden sonra pingim 28-37 arasına yükseldi yine Battlefield 1 oyunundada ping 90-120 seviyesine yükseldi haliyle oyunda lag başladı,sizce sorun nedir? Kabloyu muhtemelen ekleyerek tamir ettiler, ek yüzünden olabilirmi?quote:
Orijinalden alıntı: miskindvdBu değerlere göre her şey normal, eğer en alttaki 49200 olan değerin hiç 30000 in altına düştüğünü görürseniz o zaman kabloda kopukluk vardır
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Sizin sorununuzu buldum. Hattınız interleaved moda geçmiş, bakın attığınız görselde delay kısmında 20 ms yazıyor. Yani hattınız 20ms gecikmeli çalışıyor. arıza kaydını oluştururken bunu belirtin, hattımı fast mod'a almak istiyorum deyin. Beceriksiz TurkTelekom ekipleri bazen yanlış modu seçiyor. Fast moda geri döndüğünüzde tekrar eskisi gibi hizmet alırsınız
-
Çok teşekkür ederim kardeşim, bunu söyleyeceğim inşallah düzelir.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Selamlar kardeş,türk telekom ile görüştüm, interleaved ve fast mod hakkında böyle bir ayarın kendilerinde bulunmadığını söylediler,siz bu ayarı nereden yaptınız acaba?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
bu ayarı sadece bölgendeki saha ekipleri bilir, normal müşteri hizmetleri falan anlamaz. Bölgendeki eski türktelekom santralini veya müdürlüğünü bulup oradaki teknikerler ile konuşman lazım.
-
Tamam,bu telekomun abonelik yapılan yerde değil demi,normal arızaya bakan kişilerde oluyor? Telekom müşteri hizmetleri modem içinde olabilir bu ayar diyor benim modem zyxel,modemin içine girdim böyle bir ayar göremedim ayrıca zyxel modemlerde nerede yazıyor bu interleaved ve fast modları biliyormusun?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
hayır bu ayar modem ile alakalı değil, abonelik yaptığınız yer bilmeyebilir, bun işlerden sadece elinde alet edevat olan türktelekom ekipleri anlar
-
Tekrar selamlar, ne yaptım ne ettimse bu durumu telekoma bir türlü anlatamadım,neymiş efendim benim internetim eskiden beri interleaved moddaymış diyorumki o halde fastpath moda çevirin öyle deneyelim yok yapamazlarmış,modemin arızalı olabileceğini söyleyerek zyxel servisini aramamı istediler, aradım uzaktan modeme bağlanıp kontrol ettiler ve evet hattınızda zayıflama var sorununuz türk telekom kaynaklı dediler ama türk telekom çalışanları bir türlü durumu anlamak istemiyor,siz nasıl yaptırdınız acaba?
-
bu sorun çok dertli bir şey, ancak telekom ekipleri anlar, müşteri hizmetlerine anlatamazsınız, bölge müdürlüğüne gidip ekipleri yakalayın, başka çare yok gibi
-
Hocam saha ekipleride anlamıyor,adamlar böyle birşeyi ilk defa duyuyoruz diyorlar,ana kutudan port değiştirdiler ama değişen birşey yok yine ping yüksekliği devam ediyor,abonelik yapan kişilermi yapıyor bu işlemi acaba?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
abonelik ile alakası yok, santral ve port ayarları ile alakalı. Yaşadığınız durum sinir bozucu :(
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X