Şimdi Ara

ADSL HAT ZAYIFLAMASI HERKES DEĞERLERİNİ YAZSIN ! (187. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.742
Cevap
37
Favori
277.662
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 184185186187188
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • snr down 8.7 iken, up 20 lerde


    down neden düşük olur bilgisi olan var mı ?



     ADSL HAT ZAYIFLAMASI HERKES DEĞERLERİNİ YAZSIN !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fafa1236 -- 24 Ekim 2020; 23:35:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maksimum veri oranı 20 binlere fln düşüp çıkıyor kendi kendine. Sonra da 0'a düşüyor ve internet kesiliyor. 5-10 dk'da bir oluyor bu olay. Türknet iç tesisat kaynaklı diyor. Modemden kaynaklanıyor olabilir mi?


     ADSL HAT ZAYIFLAMASI HERKES DEĞERLERİNİ YAZSIN !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Serious Cat -- 30 Ekim 2020; 22:38:15 >
  • İc tesisat kablonuzda sorun var . Hat baglantilarinda veya kabloda parazit olabilir. Kablo degisimi en sagliklisi olur


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 100 mbps geçsem sıkıntı yaratır mı?


     ADSL HAT ZAYIFLAMASI HERKES DEĞERLERİNİ YAZSIN !
  • arkadaşlar bu değerler nasıldır sizce.bilhassa DB değerleri normalmidir..netspeed internetim vardır.



    BAĞLANTI DURUMU------Açık

    DOWNLOAD HIZI------92523 kbps

    UPLOAD HIZI-----------8188 kbps

    DOWNLOAD NOİSE MARGİN-----7.5 dB

    UPLOAD NOİSE MARGİN----------26.4 dB

    BAĞLANTI TİPİ--------VDSL




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gocmez -- 25 Ağustos 2021; 21:45:57 >
  • Merhaba arkadaşlar asus ac750 modem kullanıyorum. Gece elektrik gittiğinde sabah geliyorum snr margin değerim 6.4 e düşmüş oluyor. Sabah geldiğimde modem arayüzünden yeniden başlat deyince snr 10.7 ye yükseliyor. Bu sorun modemden mi kaynaklı acaba. yoksa kablodan mı?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Creative52 -- 29 Ağustos 2021; 15:31:27 >
  • Selamlar. Ttnet adsl kullanıyorum ve hat değerlerim bu şekilde. Netspeed vdsle geçmeyi düşünüyorum. Orada port var ve alabileceğim hız 81 mbps olarak görünüyor. Telekom 70 gibi alabileceğimi söylemişti. Bu değerlerle netspeed hangi hız daha uygun olur?
    100-75-50mbps?


     ADSL HAT ZAYIFLAMASI HERKES DEĞERLERİNİ YAZSIN !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi longcafe -- 9 Eylül 2021; 6:48:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar konuyu hortlatıyorum, geçen ay rüzgarda 2 direk arasındaki internet kablosu kopmuş ve arıza ekibi kabloyu tamir etmiş ama o günden sonra benim ping yükseldi, eskiden 7-10ms olan ping 28-37 lere yükseldi ve bu yüzden online oyun keyfim kalmadı, çünkü oyunda ping dahada yükseliyor önceden 48-55 arası olan ping şuan 90-120 arası gidip geliyor. telekoma durumu anlattım,kablo kopmadan önce pingim düşüktü, kablo tamirinden sonra yükseldi diye,ekip herşey normal dedi gitti. Sizce bunun çözümü nedir, aşağıya modemdeki internet değerlerini ekliyorum.


     ADSL HAT ZAYIFLAMASI HERKES DEĞERLERİNİ YAZSIN !




  • Bu değerlere göre her şey normal, eğer en alttaki 49200 olan değerin hiç 30000 in altına düştüğünü görürseniz o zaman kabloda kopukluk vardır

  • quote:

    Orijinalden alıntı: miskindvd

    Bu değerlere göre her şey normal, eğer en alttaki 49200 olan değerin hiç 30000 in altına düştüğünü görürseniz o zaman kabloda kopukluk vardır

    Cevap için teşekkür ederim, pingim kablo kopması ve tamirinden önce 7-10 arasaydı ve battlefield 1 oyununda 48-55 arası pingle oynuyordum ancak kablo tamirinden sonra pingim 28-37 arasına yükseldi yine Battlefield 1 oyunundada ping 90-120 seviyesine yükseldi haliyle oyunda lag başladı,sizce sorun nedir? Kabloyu muhtemelen ekleyerek tamir ettiler, ek yüzünden olabilirmi?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • saltanat1299 kullanıcısına yanıt

    Sizin sorununuzu buldum. Hattınız interleaved moda geçmiş, bakın attığınız görselde delay kısmında 20 ms yazıyor. Yani hattınız 20ms gecikmeli çalışıyor. arıza kaydını oluştururken bunu belirtin, hattımı fast mod'a almak istiyorum deyin. Beceriksiz TurkTelekom ekipleri bazen yanlış modu seçiyor. Fast moda geri döndüğünüzde tekrar eskisi gibi hizmet alırsınız

  • miskindvd kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim kardeşim, bunu söyleyeceğim inşallah düzelir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • miskindvd kullanıcısına yanıt
    Selamlar kardeş,türk telekom ile görüştüm, interleaved ve fast mod hakkında böyle bir ayarın kendilerinde bulunmadığını söylediler,siz bu ayarı nereden yaptınız acaba?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • saltanat1299 kullanıcısına yanıt

    bu ayarı sadece bölgendeki saha ekipleri bilir, normal müşteri hizmetleri falan anlamaz. Bölgendeki eski türktelekom santralini veya müdürlüğünü bulup oradaki teknikerler ile konuşman lazım.

  • miskindvd kullanıcısına yanıt
    Tamam,bu telekomun abonelik yapılan yerde değil demi,normal arızaya bakan kişilerde oluyor? Telekom müşteri hizmetleri modem içinde olabilir bu ayar diyor benim modem zyxel,modemin içine girdim böyle bir ayar göremedim ayrıca zyxel modemlerde nerede yazıyor bu interleaved ve fast modları biliyormusun?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • saltanat1299 kullanıcısına yanıt

    hayır bu ayar modem ile alakalı değil, abonelik yaptığınız yer bilmeyebilir, bun işlerden sadece elinde alet edevat olan türktelekom ekipleri anlar

  • miskindvd kullanıcısına yanıt

    Tekrar selamlar, ne yaptım ne ettimse bu durumu telekoma bir türlü anlatamadım,neymiş efendim benim internetim eskiden beri interleaved moddaymış diyorumki o halde fastpath moda çevirin öyle deneyelim yok yapamazlarmış,modemin arızalı olabileceğini söyleyerek zyxel servisini aramamı istediler, aradım uzaktan modeme bağlanıp kontrol ettiler ve evet hattınızda zayıflama var sorununuz türk telekom kaynaklı dediler ama türk telekom çalışanları bir türlü durumu anlamak istemiyor,siz nasıl yaptırdınız acaba?

  • bu sorun çok dertli bir şey, ancak telekom ekipleri anlar, müşteri hizmetlerine anlatamazsınız, bölge müdürlüğüne gidip ekipleri yakalayın, başka çare yok gibi

  • miskindvd kullanıcısına yanıt
    Hocam saha ekipleride anlamıyor,adamlar böyle birşeyi ilk defa duyuyoruz diyorlar,ana kutudan port değiştirdiler ama değişen birşey yok yine ping yüksekliği devam ediyor,abonelik yapan kişilermi yapıyor bu işlemi acaba?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • saltanat1299 kullanıcısına yanıt

    abonelik ile alakası yok, santral ve port ayarları ile alakalı. Yaşadığınız durum sinir bozucu :(

  • 
Sayfa: önceki 184185186187188
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.