Şimdi Ara

ADSL faturası? Lütfen bakın! Önemli! (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
149
Cevap
0
Favori
51.616
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Cenks

    tarife değişikliğini hangi gün almış bunlar.aralık başımı almışlar.öle hesaplayınca çıkıyodu dimi fatura.onu sordurdun mu?


    valla benim hızımı 21 kasımda 256kbps yapıyorlarsa bu o andan itibaren tarifemin değiştiğini göstermez de ya neyi gösterir?
    bayramdan sonraki ptesi gideceğim soracağım inşallah...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sena23 -- 7 Ocak 2006 21:26:32 >
  • sen haklısın canım ama onlar gelip şu tarihte başlamış dicek ondan durum karıışıcak.yoksa sen haklısın.inşallah sorun çıkmadan hallolur yaa.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Cenks

    sen haklısın canım ama onlar gelip şu tarihte başlamış dicek ondan durum karıışıcak.yoksa sen haklısın.inşallah sorun çıkmadan hallolur yaa.

    ay başında veya ortasında kotalıdan sınırısıza geçen ve doğal olarak kota problemim kalmadı diyerek ay sonuna
    kadar kotayı aşacak şekilde download yapan herkesten mi bu arkadaşa olduğu gibi kota aşımı diye ek ücret alıyorlar?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi marlo -- 8 Ocak 2006 0:27:58 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: marlo

    quote:

    Orjinalden alıntı: Cenks

    sen haklısın canım ama onlar gelip şu tarihte başlamış dicek ondan durum karıışıcak.yoksa sen haklısın.inşallah sorun çıkmadan hallolur yaa.

    ay başında veya ortasında kotalıdan sınırısıza geçen ve doğal olarak kota problemim kalmadı diyerek ay sonuna
    kadar kotayı aşacak şekilde download yapan herkesten mi bu arkadaşa olduğu gibi kota aşımı diye ek ücret alıyorlar?


    birisi daha vardı.. ya bu konuda ya da "Yüksek ADSL faturası" vb isimli başka bir konuda.. o da 512 sınırsıza geçmiş.. 190 küsür fatura gelmiş...

    merak ediyorum 512kbps kotalıdan 1024kbps ve üzeri hıza geçiş yapan var mı? telekomun mantığına göre bu kişilerin başına bizim başımıza gelen şeyler gelmemesi lazım.. çünkü onlar hız artırımı yapıyorlar ve KIST AYLIK ÜCRET ödemeleri gerekir telekomun mantığına göre.. ama bu abonelere kota aşımı yansıtılmaması lazım, aksi takdirde büyük soygun vardır...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sena23 -- 10 Ocak 2006 19:41:52 >




  • yaaa işte onların işleme sokuş tarihi çok önemli.yane bu genel bişi değil tabi ki.sen başkalarını değil de kendi durumunu sor bence.zaten diyoruz yaa her yerde hizmet aynı değil bazı bölgelerde harbi çok iyi ilgileniliyor.bu tarz işlemler yaparken baştan çok soru sorun yaa nezaman geçcek vs gibi.ve benim tavsiyem ayın 27-28'i gibi sınırsıza geçin mesela.son 2-3 gün granti olsun diye gene de sınırlı kullanın.belki siz fedakarlık etmiş olcanız ama böle yapın ki garanti olsun.sonra ay başından itibaren istediğiniz gibi kullanırsınız.benim tavsiyem budur sınırsıza geçmeyi düşünenlere.


    bu olay senin tarife değişikliğini yapan şahıslardan kaynaklanmakta.senin tarife değişikliğin hemen o gün başlamış olsa şu sorunu yaşamayacaktın.işte sen onu araştır.ama kaç hafta oldu sen hala sormadın sanırım bak ben finalleri bitirdim geldim hee




  • benim başıma benzer bişey geldi ben paramı aldım haberiniz olsun
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Svitavy

    benim başıma benzer bişey geldi ben paramı aldım haberiniz olsun

    nasıl bi yol izledin? dilekçe mi verdin ?
  • boyun devrilsin telekom....
  • 16.01.2006 günü öğleden önce gidip Bahçelievler Telekom Müdürüne durumumu anlattım.. dedi bir dilekçe yazın, ben daha önce yazdım verdim ama kabul olmadı dedim. hala itiraz editoyrum fatura hesaplama sistemi benim konumumdaki tüm aboneler için yanlıştır dedim. "Şu anda 2 türlü tarife değişimi söz konusu, 1.si hız artırımı 2.si de kotalı kotasız değişimi.. 1.sinde bir sorunumuz yok ama 2.csinde bir sorunumuz olduğu bir gerçek" dedi. "zaten sizlerden gelen bu şikayetlerle biz vs... yapıyoruz" diye de ekledi. benden telefon numaralarımı cep+ev, tarife değişikliği yaptığım tarhileri ve değiştirdiğim tarifeyi not aldı, inceleyeceğini söyledi... sorduğumda "1-2 gün içinde size döneriz" dedi, "haklıysanız mahsup olarak faturaya yansıtılır" dedi.. müdür bir kadındı, kendisi teknik elemanmış ayrıca.. güzelce dinledi beni, not da aldı.. sanki her şey güzel gibi geliyor kulağa ama şöyle bir durumda var: kotalı denen uygulama yanlış bilmiyorsam 2004 yılının son zamanlarında başladı, çünkü forumda 2005 ocak ayında yazılmış mesajlardan kotalı kullanımının geçmişinin tarihini az çok tespit ediyorum.. yani yaklaşık 1 senedir sadece benmiyim ki böyle bir sorun yaşayıp telekoma başvuran ve bunun (yani sistemin) düzeltilmesini isteyen bu yanlış faturlalandırmadan ötürü, yoksa herkes başvurdu da kimisi haklı çıktı veya hepsi haklı çıktı mahsup olarak alacaklarını aldılar ya da hiç haklı görülmediler paraları iade edilmedi ve sistem aynı salaklığıyla işlemeye devam ediyor...

    ısrarla dedim: ben 21 kasımda tarife değiştirmek için başvurdum ve de dilekçeyi size vermemi müteakiben 1 saat içinde hızımda düşme oldu zaten... yani ben 9 gün boyunca kota uygulamasına maruz bırakılıyorum diye... ama kadın not aldı her şeyi dediğimi gibi.. bakalım ne olcak... korkum yukarıda dediğim gibi; kotalı uygulaması kabaca 1 senedir var da hiç mi düzeltilmedi bu sistem???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sena23 -- 17 Ocak 2006 14:59:45 >




  • 2 topice de niye aynen yazdın ki tek buna yazsaydın keşke.tarife değişikliği sürekli olan bişi olmadığından başına sorun gelenlerde tabi ki belli sayı da insandır.bunlarında hepsine sana olduğu gibi yüksek fatura patlamadıysa öle büyük bi sorun olmamıştır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Cenks

    2 topice de niye aynen yazdın ki tek buna yazsaydın keşke.tarife değişikliği sürekli olan bişi olmadığından başına sorun gelenlerde tabi ki belli sayı da insandır.bunlarında hepsine sana olduğu gibi yüksek fatura patlamadıysa öle büyük bi sorun olmamıştır.


    diğer konuda da cevap bekleyen vardı o yüzden yazdım, panter miydi neydi kullanıcı adı... dediğin gibi çok az kullanıcı bu durumla karşılaşır. ama en az bir kişinin bu durumla karşılaşıp itiraz etmesi sistemi düzeltmelerine bir vesile olabilirdi.. ya benim gibi biri çıkmadı ya da çıktı ama değişen bir şey olmamış, aynı tas aynı hamam ki ben cebelleşiyorum...




  • ama şu da var orası nerden bilsin ki itraz olmadını.mutlaka düzeltme vs olmuştur.bence saçmalık.21 kasımda geçtiyse sınırsıza son 9 günü sınırsız hesaplatmak bu kadarmı zor yahuuu.millet uzaya internet çekti bizimkiler şıu 9 günü düzgün hesaplayamıyosa valla yazık.
  • 2 gün önce görüştüğüm Bahçelievler Telekom Müdiresi Ayşegül hanım az önce cep telefonumdan aradı.. "2 gün içinde size döneceğimi söylediğim için sizi arıyorum , bilgi vermek için... sistemden kaynaklanan bu sorununuzu çözmek için il müdürlüğümüze bildirerek onlarla ile irtibata geçtik" vs. dedi... ben de iyi peki dedim.. sabredeceğim, bakalım ne olcak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sena23 -- 18 Ocak 2006 16:47:40 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: theanswer

    2 gün önce görüştüğüm Bahçelievler Telekom Müdiresi Ayşegül hanım az önce cep telefonumdan aradı.. "2 gün içinde size döneceğimi söylediğim için sizi arıyorum , bilgi vermek için... sistemden kaynaklanan bu sorununuzu çözmek için il müdürlüğümüze bildirerek onlarla ile irtibata geçtik" vs. dedi... ben de iyi peki dedim.. sabredeceğim, bakalım ne olcak




    gene iyi kişilermiş baksana cepten aradığına göre.yoksa unuttum numarasına yatmak çok kolay.insan hakkını arayınca karşılığını alır bence inşallah çözülcek sorunun.dediğim gibi bazı bölgelerdeki telekomlar çok ilgileniyo sen şanslıymışın demek bu konu da.bırak tekrar aramayı tersleyebilirlerdi bile sen arayınca.




  • vallahi benim de durumum aynen sizinki gibi
    5 aralıkta geçiş yapmışım sınırsız 256 ya
    öyle gözüküyor ordan.
    fatura 108 ytl

    sabit ücret yeni tarifeden geliyor ama
    kota devam ediyor anlayacağınız...
    durum bu...
    temennimiz gelecek ay da böyle olmaması.
    müdürlük
    müşteri hiz.
    vs. hepsi fasa fiso...
    adam bana beş günde 9 gb indirmişsin dedi
    yani 1/5 aralıkta
    amenna dedim. ayrıntıda hepsi gözüküyor 6 yüz mb indirmişim.
    kendi sitelerindeki download miktarı da öyle görünüyor ama
    adamlar anlamıyor müşteri hizmetlerini ara diyor.
    onları arıyorum müdürlükler faturaya bakar diyorlar.

    tekrar ediyorum mesele net olarak şu
    siz yeni sabit ücreti veriyorsunuz
    ama kota devam ediyor ve kota aşımı da ücretlendiriliyor.

    eğer bir müracaat makamı,
    dertten anlar biri bulursanız haberdar edin lütfen.
    ben foruma derdime derman ararken rastladım.

    telekom bazen yuva bile yıktı bu tür tuhaf uygulamalarla hatırlıyorum.
    kör tuttuğunu öpermiş
    öpüldük galiba..




  • arkadaşlar çok kez söledik arkadaşlar da buna örnek.tarife değiştirmek isteyenler ayın bitimine 2-3 gün kala şu tarife değişiklerini yapın ve o 2-3 günü de kotalı kullanıp ay başından itibaren sınırsız kullanımına başlayın yoksa böle faturalarla çok karşılaşırsınız.artık gerisi sizin seçiminiz.
  • ya ben dede sole bişi oldu ben 29 eylulde aldım sonra kasım faturası odedim kasımda 6 gb indirmiştim sonra ama 29 verdim aralık faturası geldi yine 29 ama ben 3,8 indirmiştim şimdi 2,8 yazıyo ve faturam gelmek üzere korktum şimdi
  • ya ben bir$ey sorucam. benim adsl 3GB limitli. 163 u aradim ayin 21nde (kotam daha : 2,558... idi ) faturaniz 29 milyon dediler. bende nasilsa bu ayi faturasini kesmi$ler, abanayim kotaya dedim, 3,700 olmu$. bugunde faturam geldi, 01/01/2006 donemi ocak.
    $imdi limit a$im ucreti benden alincak mi alinmiycak mi?
    ??
  • Verdiğim dilekçe ile ilgili eve bir posta geldi.. ama zaten kabul edilmemişti dilekçem, 2 Ocakta kadının biri telefon da demişti.. ben müdürle 16 ocakla gidip görüşmüştüm o da 2 gün içinde beni aramıştı vs... onun sonucunu 30 ocaktan itibaren soracam artık.
    Yine de bana gelen yazıyı sizlere de yazayım:

    quote:

    İlgi:28.12.2005 tarihli dilekçeniz.

    İlgidilekçenize istinaden yapılan incelemede .......hattınızı 21.11.2005 tarihinde paket değişikiliği yaptığınız görülmüştür.. Mevzuatımız gereği limitliden veya tam tersi paket değişikliklerinde talepler takip eden ayda karşılanmaktadır.. Kasım-2005 döneminde kullanıma bağlı 3gb paketi hizmeti aldığınızdan limit aşımı ücreti takip eden aya tahakkuk ettiğinden Aralık-2005 dönem faturanıza Kasım kullanım üceti tahakkuk etmiştir.

    Saygılarımızla
    Müdür Ayşegül ÖRGEN
    Müd. Yrd. Betül Sevimli


    Gidince bu dilekçeyi de yanımda götüreceğim. diyeceğim "madem takip eden ayda talepler karşılanıyor niye ayın 21inde hızımı düşürüyorsun?!?!?"
    Ya şu işi düzeltemiyorlar mı anlamıyorum ya?!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sena23 -- 27 Ocak 2006 20:37:38 >




  • elimden geldikçe milleti uyarıyom bende limitliden limitsize geçenleri.özellikle ayın bitimine 2-3 gün kala geçin ve o ayı limitli kullanarak kapatın diğer ay başında limitsiz gibi kullanmaya başlayın diye.sende inşallah düzeltirsin bu durumu.bence peşini bırakma ensonunda onlar yılsın.çünkü dediğin gibi hızı 1 gün içinde hatta bazen aynı gün indiriyolar ama ne hikmetsee tarife geçmiyo.sınırsıza geçcek olanlar bunlara dikkat etsin süpriz fatura görmek istemiyolarsa.sen gene durumdan haberdar et biizi.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.