Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

adsl den dialup bağlanma sesi geliyoo ne alaka ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
24
Cevap
0
Favori
565
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Network ve Güvenlik >> adsl den dialup bağlanma sesi geliyoo ne alaka ?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Ozur dostumm
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: derbe

    Ozur dostumm
    Salla ya bende bazen yanlış anlıyorum Boşver takıl bana hayatını yaşa(içimden bunu yazmak geldi)
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    553 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: derbe

    bende zoom 4 var ve ethernetten bagliyim ayrica pc de 56k modemde yok ama skype adli programdan numara ceviriyorum ve ciddi ciddi numarayi ceviriyor yani hattan, telefondan ceviriyor numarayi. Ahizeyi alinca cevir sesi falan gidiyor duymuyorsun yani hatta girebiliyor. Acaba bu forumdakiler adsl den baglanmanin imkani yok diyenler bakalim buna ne diyecek... Bilgisayara bir hyper terminal kurun bakalim ag yoneticisine sonra bilgisayardan numara cevirin bakalim ne oluyor?????Bilgisayarla telefon arasinadaki baglantiyi kesen NAT yoksa muhtemelen baglanabilir. Konusamasan bile karsinadakini arayip ciddi faturalara sebep olabilir. Bir deneyin..




    aslında bende bu skype olayını merak ediyorum

    bu arada evet benim telefon biraz eskilerden kalma olabilir
    |
    |
  • Yüzbaşı
    735 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: keysmart

    http://forum.donanimhaber.com/m_1996615/tm.htm burasını bir oku



    quote:

    Orjinalden alıntı: maynak

    arkadaşlar denk geldim telefon ahizesinden bi gün şansa denk geldim bağlantısı kopmuştu ve bağlanıyodu ben telefondan dialup bağlanma sesi duyuyodum bu normal bişey mi dıııııııııttttttttt dızıdızıdzııııı dıtttttttttttt dızı dızı dızı :) böle




    okumayın bence yanlış bilgi
    |
    |
    _____________________________
    Diz üstünde yaşamaktansa, ayakta ölmeyi tercih ederim. / Che





  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Mythic


    quote:

    Orjinalden alıntı: keysmart

    http://forum.donanimhaber.com/m_1996615/tm.htm burasını bir oku



    quote:

    Orjinalden alıntı: maynak

    arkadaşlar denk geldim telefon ahizesinden bi gün şansa denk geldim bağlantısı kopmuştu ve bağlanıyodu ben telefondan dialup bağlanma sesi duyuyodum bu normal bişey mi dıııııııııttttttttt dızıdızıdzııııı dıtttttttttttt dızı dızı dızı :) böle




    okumayın bence yanlış bilgi

    Ev
    Evet büyük ihtimal alakası bile yok
    |
    |
    _____________________________




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Mobilya Takımları
haberler
google reklamları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,172
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.