Şimdi Ara

Adresinizde bakır altyapı olmadığından başvurunuza devam edemiyoruz.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
530
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ben Türknet e alabileceğim hızı öğrenmek amacıyla girdiğimde bana 35mpbs hız sözü verdiler. Daha sonra ben buna dayanarak kendime fiber internet modemi aldım eve gelip başvuruyu tamamlarken,site bana ''Adresinizde bakır altyapı olmadığından başvurunuza devam edemiyoruz.''diye bir hata verdi .Ben bunu Türknet müşteri hizmetlerine dile getirdiğimde sorunun kendilerinden kaynaklanmadığını Türk Telekomun onlara port vermediğini ve benim Türk Telekomu şikayet etmem gerektiğini söylediler. Ben de daha sonra Türk Telekoma şikayet dilekçesi yollayıp gönderdim fakat onlar da bana sorunun onlarla ilgili olmadığını Türknet ile ilgili olduğunu söylediler.Ben de şuan mağdur durumdayım iki firmanın çekişmesi yüzünden internet kullanamıyorum böyle saçmalık olmaz.



  • Hocam iyi akşamlar. Türk Telekom'da hangi yetkili(!) bunu demişse sağlamış öncelikle onu söyleyeyim. Bulunduğunuz bölgedeki bütün portlar dolu olduğu için bağlatamıyorsunuz interneti. Genel olarak her ayın 20-30u arasında port güncellemeleri olur. ( Taahhüt bitiş tarihleri, fatura ödemeleri vs. ) Bu tarihler arasında kontrol ederseniz daha sağlıklı olur

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yourumun için teşekkürler agam.Ama benim analamadığım dalga resmi bir dileköe ile şikayetimi bildirdim nasıl yalan yanlış bilgi verebilirler?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.