Şimdi Ara

Adres değişti...silindi... (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
423
Cevap
0
Favori
40.691
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • opeli olanlar bile opeli çok eleştiriyorlar.artık ben bu markaya hiç sıcak bakmam
  • Piyasada doğru dürüst mazda yok forumu uzatmışsınız yaw. üç beş gariban mazdacıda direnmeye çalışıyor. bence astracılar golfcülerle tartışsın.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Emins

    Piyasada doğru dürüst mazda yok forumu uzatmışsınız yaw. üç beş gariban mazdacıda direnmeye çalışıyor. bence astracılar golfcülerle tartışsın.

    niye tattışsınki sorunlarını tartışsın desek golf'ün sorunumu var astralar gibi
    Kalite olarak zaten golfun kenarından bile geçemez
  • Sport modea geçti mi gtiları bile geçer alimallah

    quote:

    Orjinalden alıntı: t_i_t


    quote:

    Orjinalden alıntı: Emins

    Piyasada doğru dürüst mazda yok forumu uzatmışsınız yaw. üç beş gariban mazdacıda direnmeye çalışıyor. bence astracılar golfcülerle tartışsın.

    niye tattışsınki sorunlarını tartışsın desek golf'ün sorunumu var astralar gibi
    Kalite olarak zaten golfun kenarından bile geçemez
  • yaw adam objektif olmaya calismis kendisine gore arti eksi yazmis herkes arabam daha iyi deme derdinde bendede opel astra 96 var bakiyorum soyle uzaktan arabaya tank gibi saglam gorunuyor ama suspansiyon dandik bu arabalarda vitesler sert artilari da var eksileride niye milletin midesi agrır anlamam benimde arabam bana gore guzel seninkide sana gore problem cikmasina gelince bir aracta kroniklesmis uretim hatasi varsa amenna ama ben bir toyota aldim cok sorun yasadim aman ha toyota almayin yada ford almayin (yada herhangi baska bir markayi) diyen adama k.cimla gülmem lazim coluk cocuk yorumu bunlar yok benim babam seninkini dover misali.
    Azicik yetiskin olur arkadaslar saygilar...
  • arkadaşım ben imzamdaki arabayla o yakıtı yakıyorum 140 hp



    quote:

    Orjinalden alıntı: Emins


    Yeni astra var Easytronik bende... Yaz gelince Bostancı levent arası tem boşaldı yakıt tüketimi 7lt/100km'ye dek düştü. Şu sıralar temde kavacık yakınında çalışma yüzünden trafik var. Yakıt tüketimi 7.7 lt/100 km seyrediyor. Rakamlar gerçek


    quote:

    Orjinalden alıntı: Loop

    quote:

    2. Çok benzin yakıyor, kim ne derse desin bu araba çok benzin yakıyor. Astra kullandım bir hafta yol

    bilgisayarının gösterdiği gibi 7.3lt yaktı full şehiriçi. Tamam hızlanması Mazda3 kadar iyi değil ama, banane

    hızlanmasından, şehiriçinde nereye hızlanıyorsun?Gayet güzel bir performansı var, geri kalmıyor yani..


    İnanasım gelmedi. Ya bilgisayar verisinde hata var ya adam arabayı parmak ucuyla sürüo ya da yalan söylüo.

    1.6 benzinli araba nası bu kadar az yakabilir?









  • Gerçekten iyi değer mr canadian, araban o yönden iyi. Ama unutma sen 1.6 civicden az yakıyorsun...
    quote:

    Orjinalden alıntı: mrcanadian

    arkadaşım ben imzamdaki arabayla o yakıtı yakıyorum 140 hp



    quote:

    Orjinalden alıntı: Emins


    Yeni astra var Easytronik bende... Yaz gelince Bostancı levent arası tem boşaldı yakıt tüketimi 7lt/100km'ye dek düştü. Şu sıralar temde kavacık yakınında çalışma yüzünden trafik var. Yakıt tüketimi 7.7 lt/100 km seyrediyor. Rakamlar gerçek


    quote:

    Orjinalden alıntı: Loop

    quote:

    2. Çok benzin yakıyor, kim ne derse desin bu araba çok benzin yakıyor. Astra kullandım bir hafta yol

    bilgisayarının gösterdiği gibi 7.3lt yaktı full şehiriçi. Tamam hızlanması Mazda3 kadar iyi değil ama, banane

    hızlanmasından, şehiriçinde nereye hızlanıyorsun?Gayet güzel bir performansı var, geri kalmıyor yani..


    İnanasım gelmedi. Ya bilgisayar verisinde hata var ya adam arabayı parmak ucuyla sürüo ya da yalan söylüo.

    1.6 benzinli araba nası bu kadar az yakabilir?










    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 22 Ağustos 2006; 13:14:41 >




  • Merhaba arkadaşlar,

    Mazda3 sahibi olduğum ve bahsi geçen sitenin (mazda3fanclub.com) yöneticilerinden biri olduğum için birkaç şey söylemem gerekir diye düşündüm.

    Öncelikle bugüne kadar bırakın sürmeyi, herhangi bir Opel'in içine oturmuşluğum yok, bu yüzden de Mazda3 ve Astra'yı objektif bir şekilde karşılaştırmam mümkün değil. Elbette her iki arabanın da birbirine göre üstün ve zayıf yönleri olacaktır.

    Ben bir karşılaştırma yapmaktansa 2 sene ve 65.000 km sonucunda Mazda3'le ilgili gözlemlerimi yazmak istiyorum.

    Öncelikle bir arkadaşımız "sorunsuzluk subjektif bir kavramdır" demiş. Kısmen katılıyorum, bazı kişilere göre arabanın göğüslüğünden gelen ve 1 tam günde ancak tespit edilip giderilebilen tıkırtılar sorun olarak kabul edilebilir ama benim için bir şeyin "sorun" olabilmesi için kronikleşmesi ve bi çözüm bulunamaması gerekir. Örneğin Opel'ler hakkında duyduğum (ne kadar doğru bilemiyorum) EGR valfi (yanlış yazdıysam özür dilerim) problemi Opel'in bir çok modelinde kronik bir problem olarak söyleniyor. Ha belki yeni modellerinde düzeltmişlerdir, bilemiyorum. Evet, Mazda3'te kaynağının bulunmasının zor olduğu tıkırtılar var ama hepsi giderilebilecek şeyler. Üstelik sitemizde hemen hemen tüm seslerin nereden geldiğini ve nasıl kesilebileceğini bulmak mümkün.

    Bunun haricinde bahsedilen donanım eksiklikleri olayına kişisel tercihlerimi de göz önüne alarak pek katılmıyorum. Ben aracımı Dynamic (full) model ve üstüne spor paket olarak 41.300 YTL'ye aldım Ağustos 2004'te. O zamanlar donanım olarak Mazda3'ten daha iyi olan tek araç Yeni Megane'dı. Onun da şeklini hiç beğenmediğim için benim için söz konusu bile olamazdı. Şu anda eksiklik olduğunu düşündüğüm tek donanım daha iyi bir ses sistemi. Onun haricindeki far sensörü, yağmur sensörlü otomatik silecek, cruise control gibi donanımlar benim için kesinlikle gereksiz para kaybı kategorisine giriyor. Zira arabaya bindiğimde motoru çalıştırdıktan sonra ilk işim farları yakmaktır. Far sensörüne en az 200 YTL (ki bu fiyat artabilir de) vermektense her sene Ekim ayında Ziebart'ta su itici yaptırıyorum 50 milyona, bütün kış silecek bile çalıştırmıyorum. Cruise control da bence çok tehlikeli bir donanım, insanın dikkatini felaket dağıtıp uykusunu getiriyor. Babamın A6'sında var ve bugüne kadar deneme amaçlı bikaç sefer haricinde hiç kullanmadım.

    Aracımı almadan önce çok çeşitli otomobillere baktım. Mini Cooper, Opel Astra, VW Golf, Hyundai Coupe, Audi A3, BMW 1 ve hatta Passat. Tüm bu araçların farklı farklı üstünlükleri var. Cooper'ın karizması, Astra'nın ve Golf'ün yaygınlığı sayesinde 2. el avantajı, Coupe'nin görüntüsü, A3'ün ve BMW'nin ismi, BMW 1'in performansı, Passat'ın daha üst sınıf olması... Ama diğer taraftan bakıldığında hepsinin de dezavantajları var. Cooper'ın içi bana çok boğucu geldi, Hyundai Coupe'den daha kaliteli işçiliği bizim evin bodrumunda ben bile yapabilirim, A3'ün 1.6 motoru olacağı için abimin 2001 Seat Leon'uyla aynı olan 8 valflik motoru, BMW'nin fiyatı ve daha çıkmamış olması beni Mazda'ya yöneltti.

    Açıkçası Mazda3 bu araçların bir karması diyebilirim. Görüntü, performans (BMW 1 kadar olmasa bile sınıfının iyilerinden), fiyat, boyut (Compact sınıfın en büyük ölçülerine sahip) açısından tüm yukarıdaki modellerin iyi yönlerine sahip.

    Kötü yönleri yok mu? Elbette var. Ufak detaylara baktığınızda biçok yerde maliyetten kaçınmak adına komik eksiklikler var. Örneğin kaput hidrolikli değil. Şahinlerdeki gibi çıtalı. (Belki onlar da hidroliklidir, bilmiyorum) Motorda bir kayışın altında herhangi bir kapak, vs. olmadığı için yerdeki çamur kayışa, ordan da kaputun sol tarafına sıçrıyor. Veya pedalların olduğu bölüme eğilip baktığınızda o kısmın tavanındaki kapağın olmadığını görüyosunuz. Bunlar küçük detaylar elbette ama bazı kişiler için önemli olabiliyor.

    Bunun yanında yoldan normalin üstünde ses alıyor, doğru. Bunda orjinal gelen Bridgestone Turanze ER30'ların etkisi büyük. Gerçekten oldukça kötü lastikler.

    Mazda3'ün en büyük dezavantajı hiç kuşkusuz ki distribütörü. Mermerler gerçekten çok ilgisiz ve bilgisiz. Servisler arası koordinasyon eksikliği had safhada. İstanbul'da 950 YTL fiyat çekilen bi parçayı (arka tampon) İzmir'de 820 YTL'na taktırdım. Belli bir fiyat standardizasyonu yok. İzmir için konuşuyorum, koskoca şehirde 1 tane yetkili servis var ve rezalet yönetiliyor. Ustalar gerçekten iyi ama yönetim berbat. Basit bi parça fiyatı İstanbul'dan 1 haftada sorulamaz mı ya? Ayrıca donanım ve aksesuar opsiyonları hiç yok. Arabayı alırken size sunulan tek şey Comfort mu Dynamic mi almak istediğiniz.

    Açıkçası Mermerler'in altın yumurtlayan tavuk Mazda'yı bırakıp (gelecek sene anlaşmaları bitiyor ve söylenenlere göre distribütörlük ya direkt olarak Mazda Avrupa'ya ya da Oto Koç'a geçecek) Chery diye adı sanı duyulmamış bir Çinli üreticiye geçmesini anlayamıyorum. Hadi Mazda'nın yine ismi var, reklam filan vermeden de az çok satılıyodu, Chery ne ki? Sadece ucuz fiyatlı diye ne kadar satabilecekler?

    Neyse konuya dönelim, çok yakıyo konusuna katılmıyorum, şahsen benim şu anki tüketimim karma 11 lt ama deli danalar gibi kullanıyorum arabayı. Yani o sürüşe 11 iyi bile bence. Kaldı ki, sitede ortalaması 7,5 - 8 civarında olan kişiler de var, 13-14 civarında olan kişiler de. Problem aracın insanı gaza basmaya teşvik etmesi. Gerçekten de 1.6 için oldukça canlı bir motoru var ve gerek karakteriyle, gerekse sesiyle insanı gaza basmaya teşvik ediyor.

    Bunların haricinde de açıkçası benim kriterlerime göre pek bi dezavantajı yok Mazda3'ün. Paranın karşılığını kesinlikle veriyor.

    Bazıları kabul etmese de kesinlikle mümkün olduğu kadar sorunsuz olması için yapılmış bi araç Mazda3. Daha önce üzerinde hiçbir oynama olmayan Seat Leon'la karteri delebilecek kadar güçlü bir çok darbede Mazda3'te hiçbir şey olmadı. Üstelik sonradan -3 cm'lik yay taktırmış olmama rağmen. Acil bir durumda gerek direksiyon tepkileri gerek yol tutuş, gerekse frenler güven veriyor. Burdur - Muğla arasında bi dağ geçidinde yaklaşık 120'yle yolun ortasındaki bir taşa çarptım, sol ön jant yamuldu ve lastiğin havası bir anda tamamen indi, ona rağmen gayet düz bir çizgide güvenli ve hızlı bi şekilde durmayı başardım. Yine aynı şekilde yaklaşık 160-170 gibi bi hızla otobanın sol şeridinin ortasında duran bi su bidonundan kaçmak için yaptığım manevrayı çoğu araç kurtaramayabilirdi. Sonuçta bidona yine de sol ön taraftan çarptım ama arabanın stabilitesini de bir kez daha görmüş oldum.

    Aracın sağından solundan gelen ve giderilmesi mümkün olan sesleri, bozuk yolda içeri giren yol sesini, 2. eldeki dezavantajını ve distribütörünün acizliğini (ki onlar da değişecek) saymazsak herkese tavsiye edebileceğim bir araç Mazda3. Hem yolda hala çok fazla görülmediğinden (en azından burda çok fazla yok) hala kendine baktırtabiliyor, hem performansı 1.6 için iyi, hem de problemsiz.




  • Dikkat ettiyseniz mazda 3 aleyhine anti fanatizme yönelik hiç bir yorumum olmadı. Yalnızca astranın bazı

    farklarını ortaya çıkardığını görünce beğenerek DH a taşıdım. Yoksa mazda 3 çok şık bir araba, sedanından

    bahsediyorum ama.

    Böyle bir topik açıldığını nerden duydunuz, merak ettim
    quote:

    Orjinalden alıntı: OveRMinD

    Merhaba arkadaşlar,

    Mazda3 sahibi olduğum ve bahsi geçen sitenin (mazda3fanclub.com) yöneticilerinden biri olduğum için birkaç şey söylemem gerekir diye düşündüm.

    Öncelikle bugüne kadar bırakın sürmeyi, herhangi bir Opel'in içine oturmuşluğum yok, bu yüzden de Mazda3 ve Astra'yı objektif bir şekilde karşılaştırmam mümkün değil. Elbette her iki arabanın da birbirine göre üstün ve zayıf yönleri olacaktır.

    Ben bir karşılaştırma yapmaktansa 2 sene ve 65.000 km sonucunda Mazda3'le ilgili gözlemlerimi yazmak istiyorum.

    Öncelikle bir arkadaşımız "sorunsuzluk subjektif bir kavramdır" demiş. Kısmen katılıyorum, bazı kişilere göre arabanın göğüslüğünden gelen ve 1 tam günde ancak tespit edilip giderilebilen tıkırtılar sorun olarak kabul edilebilir ama benim için bir şeyin "sorun" olabilmesi için kronikleşmesi ve bi çözüm bulunamaması gerekir. Örneğin Opel'ler hakkında duyduğum (ne kadar doğru bilemiyorum) EGR valfi (yanlış yazdıysam özür dilerim) problemi Opel'in bir çok modelinde kronik bir problem olarak söyleniyor. Ha belki yeni modellerinde düzeltmişlerdir, bilemiyorum. Evet, Mazda3'te kaynağının bulunmasının zor olduğu tıkırtılar var ama hepsi giderilebilecek şeyler. Üstelik sitemizde hemen hemen tüm seslerin nereden geldiğini ve nasıl kesilebileceğini bulmak mümkün.

    Bunun haricinde bahsedilen donanım eksiklikleri olayına kişisel tercihlerimi de göz önüne alarak pek katılmıyorum. Ben aracımı Dynamic (full) model ve üstüne spor paket olarak 41.300 YTL'ye aldım Ağustos 2004'te. O zamanlar donanım olarak Mazda3'ten daha iyi olan tek araç Yeni Megane'dı. Onun da şeklini hiç beğenmediğim için benim için söz konusu bile olamazdı. Şu anda eksiklik olduğunu düşündüğüm tek donanım daha iyi bir ses sistemi. Onun haricindeki far sensörü, yağmur sensörlü otomatik silecek, cruise control gibi donanımlar benim için kesinlikle gereksiz para kaybı kategorisine giriyor. Zira arabaya bindiğimde motoru çalıştırdıktan sonra ilk işim farları yakmaktır. Far sensörüne en az 200 YTL (ki bu fiyat artabilir de) vermektense her sene Ekim ayında Ziebart'ta su itici yaptırıyorum 50 milyona, bütün kış silecek bile çalıştırmıyorum. Cruise control da bence çok tehlikeli bir donanım, insanın dikkatini felaket dağıtıp uykusunu getiriyor. Babamın A6'sında var ve bugüne kadar deneme amaçlı bikaç sefer haricinde hiç kullanmadım.

    Aracımı almadan önce çok çeşitli otomobillere baktım. Mini Cooper, Opel Astra, VW Golf, Hyundai Coupe, Audi A3, BMW 1 ve hatta Passat. Tüm bu araçların farklı farklı üstünlükleri var. Cooper'ın karizması, Astra'nın ve Golf'ün yaygınlığı sayesinde 2. el avantajı, Coupe'nin görüntüsü, A3'ün ve BMW'nin ismi, BMW 1'in performansı, Passat'ın daha üst sınıf olması... Ama diğer taraftan bakıldığında hepsinin de dezavantajları var. Cooper'ın içi bana çok boğucu geldi, Hyundai Coupe'den daha kaliteli işçiliği bizim evin bodrumunda ben bile yapabilirim, A3'ün 1.6 motoru olacağı için abimin 2001 Seat Leon'uyla aynı olan 8 valflik motoru, BMW'nin fiyatı ve daha çıkmamış olması beni Mazda'ya yöneltti.

    Açıkçası Mazda3 bu araçların bir karması diyebilirim. Görüntü, performans (BMW 1 kadar olmasa bile sınıfının iyilerinden), fiyat, boyut (Compact sınıfın en büyük ölçülerine sahip) açısından tüm yukarıdaki modellerin iyi yönlerine sahip.

    Kötü yönleri yok mu? Elbette var. Ufak detaylara baktığınızda biçok yerde maliyetten kaçınmak adına komik eksiklikler var. Örneğin kaput hidrolikli değil. Şahinlerdeki gibi çıtalı. (Belki onlar da hidroliklidir, bilmiyorum) Motorda bir kayışın altında herhangi bir kapak, vs. olmadığı için yerdeki çamur kayışa, ordan da kaputun sol tarafına sıçrıyor. Veya pedalların olduğu bölüme eğilip baktığınızda o kısmın tavanındaki kapağın olmadığını görüyosunuz. Bunlar küçük detaylar elbette ama bazı kişiler için önemli olabiliyor.

    Bunun yanında yoldan normalin üstünde ses alıyor, doğru. Bunda orjinal gelen Bridgestone Turanze ER30'ların etkisi büyük. Gerçekten oldukça kötü lastikler.

    Mazda3'ün en büyük dezavantajı hiç kuşkusuz ki distribütörü. Mermerler gerçekten çok ilgisiz ve bilgisiz. Servisler arası koordinasyon eksikliği had safhada. İstanbul'da 950 YTL fiyat çekilen bi parçayı (arka tampon) İzmir'de 820 YTL'na taktırdım. Belli bir fiyat standardizasyonu yok. İzmir için konuşuyorum, koskoca şehirde 1 tane yetkili servis var ve rezalet yönetiliyor. Ustalar gerçekten iyi ama yönetim berbat. Basit bi parça fiyatı İstanbul'dan 1 haftada sorulamaz mı ya? Ayrıca donanım ve aksesuar opsiyonları hiç yok. Arabayı alırken size sunulan tek şey Comfort mu Dynamic mi almak istediğiniz.

    Açıkçası Mermerler'in altın yumurtlayan tavuk Mazda'yı bırakıp (gelecek sene anlaşmaları bitiyor ve söylenenlere göre distribütörlük ya direkt olarak Mazda Avrupa'ya ya da Oto Koç'a geçecek) Chery diye adı sanı duyulmamış bir Çinli üreticiye geçmesini anlayamıyorum. Hadi Mazda'nın yine ismi var, reklam filan vermeden de az çok satılıyodu, Chery ne ki? Sadece ucuz fiyatlı diye ne kadar satabilecekler?

    Neyse konuya dönelim, çok yakıyo konusuna katılmıyorum, şahsen benim şu anki tüketimim karma 11 lt ama deli danalar gibi kullanıyorum arabayı. Yani o sürüşe 11 iyi bile bence. Kaldı ki, sitede ortalaması 7,5 - 8 civarında olan kişiler de var, 13-14 civarında olan kişiler de. Problem aracın insanı gaza basmaya teşvik etmesi. Gerçekten de 1.6 için oldukça canlı bir motoru var ve gerek karakteriyle, gerekse sesiyle insanı gaza basmaya teşvik ediyor.

    Bunların haricinde de açıkçası benim kriterlerime göre pek bi dezavantajı yok Mazda3'ün. Paranın karşılığını kesinlikle veriyor.

    Bazıları kabul etmese de kesinlikle mümkün olduğu kadar sorunsuz olması için yapılmış bi araç Mazda3. Daha önce üzerinde hiçbir oynama olmayan Seat Leon'la karteri delebilecek kadar güçlü bir çok darbede Mazda3'te hiçbir şey olmadı. Üstelik sonradan -3 cm'lik yay taktırmış olmama rağmen. Acil bir durumda gerek direksiyon tepkileri gerek yol tutuş, gerekse frenler güven veriyor. Burdur - Muğla arasında bi dağ geçidinde yaklaşık 120'yle yolun ortasındaki bir taşa çarptım, sol ön jant yamuldu ve lastiğin havası bir anda tamamen indi, ona rağmen gayet düz bir çizgide güvenli ve hızlı bi şekilde durmayı başardım. Yine aynı şekilde yaklaşık 160-170 gibi bi hızla otobanın sol şeridinin ortasında duran bi su bidonundan kaçmak için yaptığım manevrayı çoğu araç kurtaramayabilirdi. Sonuçta bidona yine de sol ön taraftan çarptım ama arabanın stabilitesini de bir kez daha görmüş oldum.

    Aracın sağından solundan gelen ve giderilmesi mümkün olan sesleri, bozuk yolda içeri giren yol sesini, 2. eldeki dezavantajını ve distribütörünün acizliğini (ki onlar da değişecek) saymazsak herkese tavsiye edebileceğim bir araç Mazda3. Hem yolda hala çok fazla görülmediğinden (en azından burda çok fazla yok) hala kendine baktırtabiliyor, hem performansı 1.6 için iyi, hem de problemsiz.




  • Pardon ama hem arabam otomatik demissiniz hemde debriyaj balatasi siyirdi demissiniz.
    debriyaj balatasi otomatik arabanin neresinde?
    quote:

    Orjinalden alıntı: efe_04

    evet arkadaslar su 3 sayfayı hıc usenmedın okudum cunku ben de bır opel kullanıcıı ve opelde belkı en cok canı yanan ınsanım 2005 yılı mart ayında opel astra bılmem ne bılmem ne ozellıklı bı arac aldım ılk sorun bana verılen termınde aracım gelmedı 20 gun bekledım aracı aldıgım yerde soylımde sız barı ne oranın servısıne ne de ordan arac alın (((BEYLIKDUZU EREDEMIRLER )))) sakın sakın arac almayın orda formda tanıstımız bı arkadasımda ordan almıs ve aynı sorunlar ondada olmus servıs bakımından neyse arac 20 gun gecıkmeyle geldıkten sonra sanruf ıstenmıstı sanruf suz geldı arac ve bana paranızı gerı veremyız arac kıredıyle alındıgı ıcın onun yerıne yok bılmeme spor body kıt ne bılım tekerlek falan verelım dedıler aldık bızde haa body kıt suanda garajda duruyor :D ıgrenc bısı neyse aldıktan sonra sanayının yokusundan cıkarken 1 den 2 gectı arac otomatıkte ve dıslıyı sıyırdı ve araba aptalca bı sekılde gerı gerı kaydı bu anlatıgım ılk gun neyse dedık heralde bızım sorunumuz arabaya ıste program yuklıcez bıda olmaz dedıler 2 hafta bekledık cıktı ve gercekten 2 hafta gecmeden arac kompıle sanzıman dıslılerını ındırdı ve araba gene erdmırlerde 2 ay agır servıste kaldı sımdı dıceksınızkı nıye gerı ıyade etmedın 2 defa mahkemeye verdım genede adamlar kabul etmedı kulanıcı hatası dedıler neyse 2 ayın snunda arac cıktı ve artık olmaz dedım heralde sılıvrı yolunda benzınlıkte durdum 5 dk sonra aracı calıstırdım ve arabadab abuk sabuk sesler gelıyordu tepe cıktıktan sonra bıraz zorlandı herlade balatadan koku gelmeye basldı ve bı sure sonra bu koku artı bende ınıp bı bakım dedım arabayı kapatım ve tekrar acamadım arac bu seferde debrıyaj balatalarını yakmıs ve 1 aya yakın gen erdemırlerde kadlı erdemırler yakın dıye oraya gonderıyordum sureklı neyse araba cıktı ve 2 hafta sonra tekrar 1 ve 2 sanzıman dıslılerını kırdı bu sefer aracı (((OPEL ATAKOY )) servsıne goturdum ve 2 ay 18 gun arac agır servıste kaldı ve cıktında bugune bı sorun yasamdım sadece gerıye takınca bı ses gıkıyor bı arada ufaktan bı arabaya carptım ve sadece on ızgara ve kaputa gocme oldu opel erdemır butun tanponu kasılmadan dolayı cıkartıp boyadılar ne alakysa sımdı dıceksınızkı eee be kardesım bukadar sorun yasadın nıye satmadın yada nıye erdemıre goturuyon yurt dısındayım ve fazla ugrassamdım bu ugrasmadıgım halı:D:D ve satmak ıstemıyorum cunku aracın dısnı sevıyorum ama motor olarak gercekten hc bı ıse yaramıyor bu astralar ve surdan soyluyorum keske bı mazda alsaydım yada baska bı marka haa bu ARADA BELKI YAZDIKLARIMA INANMICAK ARKADASLAR OLUCAK YANI BENDE OKUSAM HADI BE ORDAN DERDIM:d PLAKAYI VERIM ARASTIRIN HERANGI IST BI OPEL YETKILI SERVISINDEN OGRENE BILIRSINIZ 34 AH 5517 EF_YA ORM SANAYI LMT AIT OPEL ASTRA GIRI RENK 2005 MART AYI CIKISLI VE ARABA DAHA 16 BINDE:(:( YANI OPELIN TURKIYEDE SERVISMI SUCLU BURDA YOKSA ALMANYADA FABRIKASIMI???bılıyorum cok uzun oldu ama arkadaslar yazım hatası yada ne bılım bısı gorursenız sorun ben acıklım yurt dısındayım turkce yazmıya yazmıya deyısmıs ola bılır:D




  • Easytronicler normal vitesli arabalara benzer sadece debriyaj pedalının görevini bir elektrik motoru yardımıyla bir mikroişlemci yapar. Şanzımanın geri kalanı normal vitesli arabalarınki gibidir.
  • opelin hayırlı ve geçmiş olsun.

    opel ile mazda yı sayfanın başında maddelere ayırarak - yönlerini belirtmişsin. bak bakalım mazda daki senin gözünde belirttiğin sorunları Astrada da yapacak mı ? mesela bu bak bakalım. aynı km de ama mazda 1,500
    ---opel 1,500 çaktın mı köfteyi.

    16. Mazda'nın süspansiyonları kesinlikle problemli, gürültülü dediğimiz Astra süspansiyonu bile konforlu
    kalıyor onun yanında, ben çok uğraştım, kaldırım yolları olan Ataşehir'de oturuyordum o sebeple çok üzdü
    beni bu konuda, zaten ön takımlar tamamen değişmiş, bilginize, umarım çözülmüştür.

    bi araştır bakalım. biçok firmanın sponsorluğuyla gerçekleştirilen en sorunsuz araç testini OPEL KAÇINCI SIRAYI ALIYOR.


    NOT: KLAVYEMİN CAPS LOCK TUŞU TAKILI KALDI. O YÜZDEN BÜYÜK YAZIYORUM.ANLAYAN ANLADI.




  • Ne köftesi , köfteden falan anlamam varsa yerim,o kadar..

    Bana PM atmışsın. Ne alaka dedim ... Cronusu tanır mısın diye?

    Ne tanıyacam, ne yapmaya çalışıyorsun, topiği baştan sona oku, öyle gel. Sonradan anladım cronus kim?,

    Baktım topiğe yazı yazmışsın, ne alaka dedim, bir den aklıma geldi, cronus mazda3 fanklupten ayrıntı yaptığım arkadaş.

    Yazdıklarından hiçbişi anlamadım, çünkü sen yazdıklarımı anlamadan cevaplar, sorular sormaya başlamışsın.

    Ki o maddeler bana ait değil, mazda 3 kullanan arkadaşın astrayı tanımlaması. Sorun 1500 km falan ne ki anlamadım. Sorun morun yok.

    Eee nasıl ulaştım o sayfaya, çatlamadan söyliyim:); google dan astra,forum yaz karşına çıkıyor.
    quote:

    Orjinalden alıntı: R daMaRı CHaTLaK

    opelin hayırlı ve geçmiş olsun.

    opel ile mazda yı sayfanın başında maddelere ayırarak - yönlerini belirtmişsin. bak bakalım mazda daki senin gözünde belirttiğin sorunları Astrada da yapacak mı ? mesela bu bak bakalım. aynı km de ama mazda 1,500
    ---opel 1,500 çaktın mı köfteyi.

    16. Mazda'nın süspansiyonları kesinlikle problemli, gürültülü dediğimiz Astra süspansiyonu bile konforlu
    kalıyor onun yanında, ben çok uğraştım, kaldırım yolları olan Ataşehir'de oturuyordum o sebeple çok üzdü
    beni bu konuda, zaten ön takımlar tamamen değişmiş, bilginize, umarım çözülmüştür.

    bi araştır bakalım. biçok firmanın sponsorluğuyla gerçekleştirilen en sorunsuz araç testini OPEL KAÇINCI SIRAYI ALIYOR.


    NOT: KLAVYEMİN CAPS LOCK TUŞU TAKILI KALDI. O YÜZDEN BÜYÜK YAZIYORUM.ANLAYAN ANLADI.




  • Selam arkadaşlar..İsimden de anlayacağınız gibi bir mazda 3 kullanıcısıyım 2004 nisandan beri..aracım 116.000 km de..Servis sorunu yaşamadım periyodik bakımlar haricinde 1 defa direksiyon pompası arıza yaptı ses yapmaya başladı 110.000 km de garantinin dolmuş olmasına rağmen beni hiç uğraştırmadan değiştirdiler 1 lira ödetmeden üstüne yemek bile söylediler..Bu arada 10.000 olmasına rağmen bakım aralıkları ben 15.000 kimi zaman 20.000 de gittim bunu bile kabullendiler..Şimdi ben arabayı değiştirsem neden mazda almayım ki yine böyle ilgi alakadan sonra..

    Yakıt tüketimine gelince basarsanız arkadaşlar biraz yakabilir bu da normaldir ama sakaryadan istannbula gittim gledim tam 302.7 km yaptım ve ortalamam 6.5 litre idi...Sakin kullanımda bu değeri elde ettim daha da sakin yani 90 a sabitleyip gitseydim 5.5 seviyelerini tuttururdum zannedersem..

    Opelin 100.000 km testi olabilir mazdanın ki için de gelin bana sorun

    Şu ana kadar 1 kere buji 2 defa balata 1 defa polen filtresi değişti periyodik bakımlarda (HAva filtresi yağ filtresini ve yağ değişimini saymıyorum)..Aracın yaptığı arızalar ise 1 defa 110.000 km de direksiyon pompası garantiden değişti bir defa da çakmaklığın sigortası atmış o değişti...Çok şikayetçiyim çookkk

    Unutuyordum 1 kere de aks körüğü değişti sol tarafın sebebi de alt koruması yoktu(ÇApmıştık altını parçalamıştık o yüzden) zannedersem dış etkenler belki de zaman ama emin değilim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mazda3 -- 22 Ağustos 2006; 18:14:30 >




  • ben sana opel testi diyorum .... site falan demedim.

    sana demek istediğim mesela mazda da 1,500 km de bi sorun oldu . opel de de aynı sorun 1,500 de yapacak mı ??? (belirttiğin maddelerin içinde ),

    Not. BİŞEY YAPMAYA ÇALIŞMIYORUM SADECE SORDUM.
  • Maddelere ben ayırmadın. Cronus nickli bir arkadaş yapmış. Ben arabamdan memnunum. Sorunum falan yok. Şu an 15 bin kmde...

    Eee gelelim senin dediklerine, pardon 0 24 maddeye... Bunlar sonradan çıkan sorun değil, tekrar oku demişdim ama... ama orda var olan bir kaç sorun ise ben de ol madı. Astra avrupanın tüm model ve markalarda en çok satan aracı... Satılmasının bir nedeni vardır herhalde. Forumu okursan mazda 3 e lafım olmadığını anlarsın. Ama söyliyim avrupda ilk 30 da yok.

    Seni astranın kalitesi neden rahatsız ediyor anlamadım.

    Sorunun varsa gerçek mazda 3 kullanıcısı cronusu bul, derdini onunla paylaş, yoksa mazda 3 ben bilmem, cronus bilir, onda var çünkü, sen de bilirsin herhalde sen de de mazda 3 var.ama sen astrayı bilmessin.
    Ama cronus bilir hem astrayı hem mazda3 ü, derdini onunla paylaş...
  • Maddelere ben ayırmadın. Cronus nickli bir arkadaş yapmış. Ben arabamdan memnunum. Sorunum falan yok. Şu an 15 bin kmde...

    Eee gelelim senin dediklerine, pardon 0 24 maddeye... Bunlar sonradan çıkan sorun değil, tekrar oku demişdim ama... ama orda var olan bir kaç sorun ise ben de ol madı. Astra avrupanın tüm model ve markalarda en çok satan aracı... Satılmasının bir nedeni vardır herhalde. Forumu okursan mazda 3 e lafım olmadığını anlarsın. Ama söyliyim avrupda ilk 30 da yok.

    Seni astranın kalitesi neden rahatsız ediyor anlamadım.

    Sorunun varsa gerçek mazda 3 kullanıcısı cronusu bul, derdini onunla paylaş, yoksa mazda 3 ben bilmem, cronus bilir, onda var çünkü, sen de bilirsin herhalde sen de de mazda 3 var.ama sen astrayı bilmessin.
    Ama cronus bilir hem astrayı hem mazda3 ü, derdini onunla paylaş...

    mazda3fanclup çüler aramızda... basmışlar dH ı. nerden haber arkadaşlar???




  • MC YAVUZ arkadasım bu araclarda easytronıck fıtes sıstemlerı var buda debrıyaszız dus fıtes hesabı bısı yanı manul moda kullandıgınada arac aynı duz fıtes performansı ve ozellıklerını tasıt duz bır tırıptonık gıbı deyıl bu yuzde ne eaystronıck moda gectınde araba sen debrıyaja basıcana motorun ordakı ufak caplı bı motorda sen fıtes deyıstırdınde otomatıkmen fıtes aralıgı yapıp dıslının yerıne oturmasını saglıyor bu yuzde duz araclardakı debrıyaj balata sı ozellını tasıyan bır balata vardır :D haa bu arada normal bı duz fıtes balatasındanda dah pahalıdır BU ARADA OPEL KULANICI ARKADASLAR BAZI YORUMLARDA GOZUME CARPTIDA GARANTI KAPSAMINDAKI ARACLARDA GARANTIDEN BIR COK SEYI YAPA BILIYORSUNUZ NE BILIM SIS LER OLSUN MOTOR ARIZALARI OLSUN BALA KISA ZAMANDA GITTIYSE VE BU SUREC ICINDE SIZE ARACINIZIN AYNISINI TEYMIN EDIYORLAR
  • klup mulüp alakam bile olmaz benim.

    sen zaten link vermişsin. topiğinde tıklayıp bakınca aynı maddeleri orada gördüm. Cronus diye. burada da .....2000 diye bi nick olunca sadece sordum.ikinizin aynı kişi olup olmadığına baktım.

    mazda3fanclub den olduğumu nerden çıkarıp kendince gelin güvey oluyorsun. senin verdiğin linki tıkladım karşıma çıktı. napabilirim.

    öle kendince atıp tutma ... kimseye de yakınma ŞURDAN BURAYI BASTILAR . gibi.
  • Sana en baştan söylemişdim. astra, forum yaz google da ara diye...

    Bence yaptığın ayak oyunu, böyle bizans oyunlarına gerek yok. En başta sorardın , söylerdik. Dediğimiz de

    yaptığımız da birdir. PM e falan ne gerek var, sordun da cevap mı yazmadık.

    Astra kaliteli araba, mazda da öyledir bilmem fazla. Ama linkteki arkadaş biliyo ki demek ki yazmış.

    Sen en iyisi o arkadaşı bul ve derdini paylaş.
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.