Şimdi Ara

Adobe Photoshop hangi siteden indrebilirim (şifreli olmasın ama)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
602
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar adobe photoshop kullanmak istiyorum da acaba nereden bulabilirim bana yardımcı olursanız sevinirim..



  • yassak kardeşim illegal içerik vermek paylaşmak

    torrentten ba dicem ama vermiş zaten link i
  • quote:

    Orjinalden alıntı: soryy

    yassak kardeşim illegal içerik vermek paylaşmak

    torrentten ba dicem ama vermiş zaten link i


    Arkadaşım verdiğim link illegal değil,Photoshop'un demo versiyonu.Ayrıca verdiğim internet sitesi Filehippo kadar legal ve temiz bir site zor bulunur...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: retrotime


    quote:

    Orjinalden alıntı: soryy

    yassak kardeşim illegal içerik vermek paylaşmak

    torrentten ba dicem ama vermiş zaten link i


    Arkadaşım verdiğim link illegal değil,Photoshop'un demo versiyonu.Ayrıca verdiğim internet sitesi Filehippo kadar legal ve temiz bir site zor bulunur...

    tamam hacı kızma




  • RETROTİME Kardeşim

    yazdıgın siteye girdim ama başaramadım acaba adım adım anlatabilir misin?

    Sana zahmet olacak ama..

    Teşşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fighter1450 -- 4 Ağustos 2007; 14:42:42 >
  • Adobe Photoshop CS3 (463 mb)
    http://www.filehippo.com/download/d6aead085064a9bc2033ffae4bb3c345/download/

    Adobe Photoshop CS2 (329 mb)
    http://www.filehippo.com/download/8258080e7015f01022108485b1b8a724/download/

    İstediğini indir,bunlar demo versiyonlar,tıklayınca direk indirmeye başlayacak...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: soryy

    tamam hacı kızma


    Yok @soryy kızmam mümkün değil,sadece açıklama yaptım...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.