Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

ADMİNLİK İÇİN BANKA HAWALESI YAPCAM ZOR Bİ İŞMİ

12
Cevap
0
Favori
161
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> ADMİNLİK İÇİN BANKA HAWALESI YAPCAM ZOR Bİ İŞMİ
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      631 Mesaj
      15 Şubat 2005 11:25:12 Konu Sahibi
      ADMİNLİK İÇİN BANKA HAWALESI YAPCAM ZOR Bİ İŞMİ

      15 milyonluk bı iş ama zormu ya yas 16 bu arada sorun olurmu ?



      |
      |
      _____________________________
      HuИŦэЯ-ђдŞiM

      Hiçbir konuda kimseyi kendine örnek alma...
      Çünkü en fazla onun kadar yükselirsin ama ondan daha iyi olamassın!
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      13 Not
      15 Şubat 2005 11:27:14
      Muhahahah nereye admin oldun hani cs serverına
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      631 Mesaj
      15 Şubat 2005 11:29:11 Konu Sahibi
      olum bi söle her şey oke anlastık admınlerle fılan site admınıylede serevrınkılerlede ya banka hesap no aldık sıtesınden yanı garantı bı hesap no )) ama zor bı ısmı hawale yanı he he
      |
      |
      _____________________________
      HuИŦэЯ-ђдŞiM

      Hiçbir konuda kimseyi kendine örnek alma...
      Çünkü en fazla onun kadar yükselirsin ama ondan daha iyi olamassın!
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      13 Not
      15 Şubat 2005 11:36:22
      Bak birincisi bankadilerlede benimle konuştuğun gibi argo kelimelerle konuşma. İkincisi havale zor birşey değildir. Gidersin sıra alırsın havale yapıcam dersin paranı verirsin masrafı varsa masraf alırlar yaparlar havaleni falan fişman.
      |
      |
      _____________________________
    • Binbaşı
      1212 Mesaj
      15 Şubat 2005 11:38:13
      Nasıl bir teminat veriyorsunuz ki, kişinin oraya para yatırmasını bekliyeceksiniz?
      |
      |
    • Yüzbaşı
      631 Mesaj
      15 Şubat 2005 11:42:31 Konu Sahibi
      oke bunlar yeterlı hawale yapmak istoom dıcem yanı hehe huauha
      |
      |
      _____________________________
      HuИŦэЯ-ђдŞiM

      Hiçbir konuda kimseyi kendine örnek alma...
      Çünkü en fazla onun kadar yükselirsin ama ondan daha iyi olamassın!
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      13 Not
      15 Şubat 2005 11:43:14
      quote:

      Orjinalden alıntı: samray

      Nasıl bir teminat veriyorsunuz ki, kişinin oraya para yatırmasını bekliyeceksiniz?

      İsviçre bankalarından teminat mektubu veriyorlar. O kadar paranın teminatımı olurmuş. Zaten dolandıran dolandırana. Arıza diye bir adam vardı mübarek herkesi soymuş
      |
      |
      _____________________________
    • Binbaşı
      1212 Mesaj
      15 Şubat 2005 11:46:30
      Henüz 16 olmam nedeniyle, kısaca sana veline danış diyordum.
      |
      |
    • Yüzbaşı
      631 Mesaj
      15 Şubat 2005 11:49:19 Konu Sahibi
      verceeem para 15MILyon(YTL) HERNEYSE AZ BI MIKTAR DEILMI )))HANI 100 MILYON OLUR OKE NEYSE SALLA

      VELIYE GEREK YOK ANLIYCAN
      |
      |
      _____________________________
      HuИŦэЯ-ђдŞiM

      Hiçbir konuda kimseyi kendine örnek alma...
      Çünkü en fazla onun kadar yükselirsin ama ondan daha iyi olamassın!
    • Binbaşı
      1212 Mesaj
      15 Şubat 2005 11:52:51
      Yavrum. Eğer bir usulsüzlük yaparsan böyle işlerde, en az bedelini ödersin. Karşı tarafın açacağı tazminat davasını düşünmüyorum.
      Düşünmek istemiyorum.
      |
      |
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      13 Not
      15 Şubat 2005 11:54:32
      Ah ah kimbilir sen o parayı günde kaç simit yemeyerek topladın. Bizim için küçük ama senin için büyük olmalı
      |
      |
      _____________________________
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      15 Şubat 2005 14:15:17
      Açık cs serwerımı kaldiki admin oluyon olm...
      Hem boşwer böle cs işlerini falan ders çalış ders....
      Bak hell Abine hiç oynuyomu cs falan...
      Gir bütün serwerların top15 te ...
      |
      |
      _____________________________
      Sana dar gelmeyecek makberi kimler kazsın, Gömelim, gel seni tarihe desem sığmazsın...
      Bayrakları bayrak yapan üzerindeki kandır.Toprak, uğrunda ölen varsa Vatandır...
      Benim yaradılışımda bir fevkaladelik varsa Türk olarak dünyaya gelmemdir...
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      13 Not
      15 Şubat 2005 14:17:49
      Yok hiç oynar mıyım? Biraz evvel yeğene bıraktım gittim gene oyunu herkese küfür etmiş.
      |
      |
      _____________________________
Reklamlar
sohbet
Ankara Web Tasarım
SEO
Satılık Köpek
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHSQLZ
0,109
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.