Şimdi Ara

Adios kart ile Dünyayı Keşfe Çıkıyos!-Kampanyalar!-Gezi İpuçları!- (3735. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
84.749
Cevap
1.077
Favori
5.538.026
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
78 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 37333734373537363737
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • osmanyasar kullanıcısına yanıt
    Temmuz başında Ela daydık. Odayı upgrade etmediler. Alacarte için rez yaptığımızda misafir ilişkilerindeki kız tripadvisor a otel ile ilgili yorum yaparsak (olumlu ya da olumsuz) 1 gece alacarte dan ücretsiz yararlanacağımızı belirtti. Unuturlarsa siz de sorabilirsiniz. Genel olarak otelden memnun kaldık, şimdiden iyi tatiller diliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmanyasar


    quote:

    Orijinalden alıntı: recruit1

    ela quality'e gidip dönen var mı acaba yakın zamanlarda. durumlar ne alemde?

    Bende bu haftasonu Ela'ya giriş yapacağım. Bu otel hakkında kalmış olanlardan pratik bilgiler verebilecek olan var mı? Özellikle oda seçimi ve oda yükseltme imkanları hakkında bilgiler olursa çok makbule geçer. Teşekkürler.

    Yakın bir zamanda arkadaşım gitti, yemekler hariç ( onlarda çok mükemmel değilmiş ) çok kötüydü dedi. klimaları kapatıyorlarmış vs. sizinki iyi geçer umarım.
  • Merhaba arkadaşlar seturdan adios ile ela ya rezervasyon yaptırdım, ancak avans puanımın yarısını kullanamadım, toplam puanın gün sayısını karşılaması gerekiyormus böyle bir kural varmıydı acenta hata yapmıs olabilirmi, birde ela hakkında yorumlarınızı bekliyorum birde oda yükselten varmı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi secretcoder -- 17 Ağustos 2017; 12:51:22 >
  • airport34 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. İnşallah iyi geçer.
  • 2 hafta önce çocuklarla eladaydık. gece eğlenceleri hariç mükemmeldi diyebilirim. çocukların hiç boş vakti olmadı.
  • Bu mesaj niye silinmiş, anlamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: @_LL_i

    Sizin yerinizde olsam günde 3 kere şikayet hattını arar hakkımı sonuna kadar arardım. Elinizde otele giriş için voucher numarası bile var. Seçtiğiniz otele, olmuyorsa da size sunabilecekleri daha iyi bir otele geçişinizin yapılması için (fiyat farksız) talepte bulunun.

    aradım sabah kayıt oluşturdular çözeceklermiş ancak hala dönüş olmadı. Umarım Seturla tatlıya bağlarız olayı yoksa tatil yapalım derken rezillik yaşayacağız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anvil

    2 hafta önce çocuklarla eladaydık. gece eğlenceleri hariç mükemmeldi diyebilirim. çocukların hiç boş vakti olmadı.

    Enteresan, benim arkadaşımda 3 hafta kadar önce ordaydı, geceleri odalardave otel genelinde klimaları kapatıyorlarmış, içecekler çok kötüymüş, sıkma portakal suyu diye pulpy veriyorlarmış, soruncada sıkma diyorlarmış. yemekler eh işte idare edermiş, aşırı kalabalıktan ötürü yemek için yer bile bulmakta zorlanıyorlarmış, servis elemanları çok ilgisizmiş, gece bir saatten sora otelin ışıkları kapanıyormuş vs vs anlattıda anlattı. bunların herhalde hiçbiri size denk gelmedi ki mükemmel diyebiliyorsunuz ?
  • Arkadaşlar hep milplus bilet aldım ve promosyon bile olsa en azından biletlerin vergilerini geri veriyordu. Anadolu jet ile yurtiçinden adios premium ile aldım hiç bi şekilde iade iptal olmadığını iptal olsa bile vergileri iade edilmeyeceği söylendi.
    Başına böyle bir işlem başına gelen var mı? Adiosta biletleri iptal edemiyor muyuz? Öyle ise adios kullanmayı bırakabilirim bu yüzden.
  • ilginç. aynı yere mi gittik diye şüpheye düştüm şimdi. klima sürekli açıktı, soğuk oluyor diye biz kapatıyorduk. içecek çeşidi boldu. alkollü, alkolsüz kokteyller. sadece barmenler yoğun olunca biraz suratsız oluyordu. ama yemek bölümlerindeki çalışanlar çok iyiydi. yemek çeşidi boldu. her zevke uygun yiyecek vardı. o kadar dikkat etmeme rağmen 6 günde 3 kilo aldım. geçen sene titanicteydik, masa bulmak için elde tabak dolanıp duruyorduk. ama burada rahatça 6 kişilik masa bile bulabildik. ben memnun kaldım açıkçası. tekrar gitmek isterim başka zaman da.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anvil -- 17 Ağustos 2017; 15:35:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anvil

    ilginç. aynı yere mi gittik diye şüpheye düştüm şimdi. klima sürekli açıktı, soğuk oluyor diye biz kapatıyorduk. içecek çeşidi boldu. alkollü, alkolsüz kokteyller. sadece barmenler yoğun olunca biraz suratsız oluyordu. ama yemek bölümlerindeki çalışanlar çok iyiydi. yemek çeşidi boldu. her zevke uygun yiyecek vardı. o kadar dikkat etmeme rağmen 6 günde 3 kilo aldım. geçen sene titanicteydik, masa bulmak için elde tabak dolanıp duruyorduk. ama burada rahatça 6 kişilik masa bile bulabildik. ben memnun kaldım açıkçası. tekrar gitmek isterim başka zaman da.

    ELA QUALİTY iyidir.
    Geçen sene tecrübelemiştim ben orayı.
    Alkol kullanmadığım için ilgili detayları bilemem ama söylediğiniz her detay için geçer not aldı bendende.
    Karşılama,Lobby,Restaurantlar,deniz,havuz,animasyon,alacart herşey 5 yıldızın üzeriydi.
    Soğuk sebebi ile klima bakımı bizde istemiştik.
    Eşimde bu sene orayı istedi üstüne basa basa ama olmadı başka bir otel aldım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dunkela -- 17 Ağustos 2017; 15:50:6 >




  • Arkadaşlar bir şey soracagım, bilen okuyup geçmesin lütfen, cevap verirseniz sevinirim :)

    Kaç haftadır normal kartımı premium'a çevirtmek için uğraşıyorum yapmıyorlar.
    Eşim aradı kendi kartı için 2 dk da onaylamışlar, 2. kart olarak 1 hafta içinde premium göndereceklermiş. ( eşimde de şu an normal asıl adios var. )

    Şimdi , eşimde 2 tane kart olmuş olacak , normal adios ve premium, normaldeki puanları premium kartina aktarabilir mi ? aktardiktan sonra normali kapattirmak istese kapattirabilir mi ?

    Şimdiden cevapalriniz iin teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: [escobar]

    Arkadaşlar bir şey soracagım, bilen okuyup geçmesin lütfen, cevap verirseniz sevinirim :)

    Kaç haftadır normal kartımı premium'a çevirtmek için uğraşıyorum yapmıyorlar.
    Eşim aradı kendi kartı için 2 dk da onaylamışlar, 2. kart olarak 1 hafta içinde premium göndereceklermiş. ( eşimde de şu an normal asıl adios var. )

    Şimdi , eşimde 2 tane kart olmuş olacak , normal adios ve premium, normaldeki puanları premium kartina aktarabilir mi ? aktardiktan sonra normali kapattirmak istese kapattirabilir mi ?

    Şimdiden cevapalriniz iin teşekkür ederim.

    Limitiniz yeterli gelmiyordur belki o nedenle çıkmıyordur premium. İnternet şubede yeni kart başvurusu kısmına gelin, adios premium seçeneği varsa başvurabilirsiniz..

    Puanları aktarabilirsiniz tabi ki, diğer kartı da kapatabilrsiniz.




  • koskoca konu otel yorum vs alanına dönmüş...

    puan silinir mi? sorularıyla kirlenen forum yaz gelince şu otel iyi mi bu otel kötü sayfasina dönmüş !!!

    KOCAMAN YUH!!!
  • Pazar gunku %10 wp cuzdan kampanyasi puanlari yatti mi acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyu kirletmek istemem ama ela quality çok tartışıldığı için yazayım dedim.



    Şu anda oteldeyim.



    Klimanin gece kapanması diye bir şey yok.



    Oda upgrade yapmadılar. Kara Manzaralı oda verdiler.



    Yemekler fena değil. Et Yemekleri bol. Et döner de var. Ama kebap tarzı ateşte değil, tüp ün üstündeki tavada.



    Yemek kalitesi önceki yıllara göre düşmüş.



    Meyve bol. Muz dahil





    Personel önceki yıllara göre az. Olanlar da bıkkın gördüm. Servis hep aksiyor. Yemeklerde faxla sıra yok. Aslında ot kalabalık degil ama personel bıkkın olduğu için ana yemeklerde 5-6 kişilik sıralar vardi.



    Mobilden ancak bi kadar yazdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • buroz B kullanıcısına yanıt
    %5 yıldızlı pazar yattı evet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sakurek


    quote:

    Orijinalden alıntı: [escobar]

    Arkadaşlar bir şey soracagım, bilen okuyup geçmesin lütfen, cevap verirseniz sevinirim :)

    Kaç haftadır normal kartımı premium'a çevirtmek için uğraşıyorum yapmıyorlar.
    Eşim aradı kendi kartı için 2 dk da onaylamışlar, 2. kart olarak 1 hafta içinde premium göndereceklermiş. ( eşimde de şu an normal asıl adios var. )

    Şimdi , eşimde 2 tane kart olmuş olacak , normal adios ve premium, normaldeki puanları premium kartina aktarabilir mi ? aktardiktan sonra normali kapattirmak istese kapattirabilir mi ?

    Şimdiden cevapalriniz iin teşekkür ederim.

    Limitiniz yeterli gelmiyordur belki o nedenle çıkmıyordur premium. İnternet şubede yeni kart başvurusu kısmına gelin, adios premium seçeneği varsa başvurabilirsiniz..

    Puanları aktarabilirsiniz tabi ki, diğer kartı da kapatabilrsiniz.

    Teşekkürler @sakurek

    Bakalım hanıma önümüzdeki hafta gelir inşallah, çünkü 26 sında yurtdışına çıakcağız premium'u kullanırız.




  • dalaman-marmaris en uygun transfer nasıl yapılabilir
  • osmanyasar kullanıcısına yanıt
    Biz temmuz da Ela da idik.

    Otelden genel anlamda memnun kaldık.

    Bir arkadaş gece klima kapatma ve ışık sönmesi gibi bir durumdan bahsetmiş. Hiç böyle bir durumla karşılaşmadık. Bize denk gelmedi.

    Gündüz animasyonları zayıftı. En zayıf yönü de bu, diyebilirim.

    Tabi herkesin daha önceki tecrübeleri ve beklentisi memnuniyet düzeyini etkiliyor.

    Şimdiden iyi tatiller.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Astforum -- 17 Ağustos 2017; 21:47:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 37333734373537363737
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.