Şimdi Ara

Adios kart ile Dünyayı Keşfe Çıkıyos!-Kampanyalar!-Gezi İpuçları!- (3896. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: blackheart Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 4 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
84.751
Cevap
1.077
Favori
5.538.269
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
78 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 38943895389638973898
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Velhasıl bu kontenjan sayısı ile zaten kampanya ölü doğmuştu hepimize geçmiş olsun diyelim.
  • ben kampanya başladığı gün saat 09:02'de YKB müşteri temsilcisi seyahat hattına yönlendirdiği için saat 09:42'ye kadar yani tam 40 dakika aralıksız aşağıda ki yazıyı dinledim;

    Bedava uçak gemi otobüs bileti alan hatta bedava yediren içiren konaklatan yani kısaca çok acayip seyehat ettiren kart Adios Yapıkrediden. Şuanda tüm müşteri hizmetleri yetkililerimiz diğer müşterilerimize yardımcı olmaktadır. Beklediğiniz için teşekkür ederiz.

    şimdi bana kimse herkeste adios var, banka nasıl yetişsin talebe, herkese söylemeyin vs.. demesin.

    200 TL aidatı yapıştırırken acımıyor, hala seyahat ettiriyoruz vs.. diye reklam yapıyor.
    Eğer yapamıyorsa, beceremiyorsa, altından kalkamıyorlarsa, kapatsınlar gitsinler.
    insanları paraları ile rezil ettiler, rezil oldular.
    millet sadaka dilenmedi, yıl boyunca kıl tüy bi sürü şey satın alarak puan biriktirdiler.
    Reklam harcamalarının, artislere verdikleri paranın yarısı bütçeyi bu olaya ayırsalardı kontenjan en az 500 olurdu.
    ağır yanlış yaptılar, gözünüzün içine baka baka hakkınızı yediler.




  • 09:22 de kayıt aldı arkadaş bırakmıyorum peşlerini


    şikayetvar da yapıkrediye yazdığım mesaj

    Tüm bu yazışmalar dahilinde sonuçları değerlendirip cevabınıza binaen aleyhimde oluşabilecek tüm unsurları bulunduğum bölgedeki Cumhuriyet Savcılığı ile paylaşacağım. ortada bir haksızlık var ve vatandaş olarak takipçisiyim


  • Banka tatil konusunda insanlarda bir beklenti yaratıyor, bu beklenti sonucu insanlar bu bankanın kartlarını kullanıp puan topluyor. Sonrasında, neredeyse puan ile tatil yapmanın imkansız olduğu bir sistem ile önümüze geliyor. Tek kelime ile rezalet.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kvadankpakal

    ben kampanya başladığı gün saat 09:02'de YKB müşteri temsilcisi seyahat hattına yönlendirdiği için saat 09:42'ye kadar yani tam 40 dakika aralıksız aşağıda ki yazıyı dinledim;

    Bedava uçak gemi otobüs bileti alan hatta bedava yediren içiren konaklatan yani kısaca çok acayip seyehat ettiren kart Adios Yapıkrediden. Şuanda tüm müşteri hizmetleri yetkililerimiz diğer müşterilerimize yardımcı olmaktadır. Beklediğiniz için teşekkür ederiz.

    şimdi bana kimse herkeste adios var, banka nasıl yetişsin talebe, herkese söylemeyin vs.. demesin.

    200 TL aidatı yapıştırırken acımıyor, hala seyahat ettiriyoruz vs.. diye reklam yapıyor.
    Eğer yapamıyorsa, beceremiyorsa, altından kalkamıyorlarsa, kapatsınlar gitsinler.
    insanları paraları ile rezil ettiler, rezil oldular.
    millet sadaka dilenmedi, yıl boyunca kıl tüy bi sürü şey satın alarak puan biriktirdiler.
    Reklam harcamalarının, artislere verdikleri paranın yarısı bütçeyi bu olaya ayırsalardı kontenjan en az 500 olurdu.
    ağır yanlış yaptılar, gözünüzün içine baka baka hakkınızı yediler.

    Evet şimdide banka 3 maymunu oynuyor, sosyal medyadan şikayet kanallarından yapılan itirazlara dönüş bile yapmadılar ayrıca kayıt bırakanları kampanya bitti diye arayıp bilgilendirilecek dediler onu bile yapmadılar, demek kayıt alıyoruz deyip kayıt almadıkları bir gurupta varmış ki beni olumsuzda olsa arayan olmadı, itibarını beş paralık eden banka, söz uçar yazı kalır bu yazılanlar burada kalacak, kartı almak isteyenler araştırırken okuyacak milyon üyeli karta yılda bir kere 240 kontenjanlı kampanya yapıldığını ve üstüne üstlük bu 240 kontenjanında saçma salak bir sistemsizlikle belirlendiğini görecek ve buna umut bağlayıp puan biriktirmek için bir yıl uğraşılmayacağını anlayacak.

    Ayrıca halen yok herkesi tatile mi gönderecek diye saçma şekilde savunanlarda onlar herhalde tatile aldı demek böyle konuşuyor, çağdaş market 500 çifti kampanya yaparak tatile göndermiş, çağdaş market ne ya ? ben ilk kez duydum bu adiyos kart heryerde reklamı var bedava geziyos uçuyos tatil yapıyos çart çurt diye bu mudur yani o kadar reklamını yaptığınız kart ?




  • Bankayı savunanlar kampanyadan faydalanıp tepkiler yüzünden banka seneye kampanya yapmaz diye endişelenenler :)

    Bankanın yaptığı çok açık.Kampanya sürecinde katılım şeklini haber vermeden değiştirmiş,ilk arayanları seyahat hattında açılmayacak bir telefona yönlendirirken sonra arayanların kayıtlarını almaya başlamış.Kendileri de itiraf ediyor zaten bu şekilde yaptıklarını.Yapmaları gereken netti madem sistem çöktü kaos oldu kampanyayı o an durdurup,şartları netleştirdikten sonra saatini açıklayıp yeniden başlatmaları gerekirdi.

    09:00 da arayıp seyahat hattına aktarılıp 30 dakika adios müziği dinleyenler
    09:00 09:20 arası arayıp müşteri temsilcisinden kayıt açmasını ısrarla isteyip müşteri temsilcisinden 'Bu sene kayıt almıyoruz kesinlikle ' cevabını alıp zorla seyahat hattına yönlendirilenler

    Kayıt açtırmış olmalarına rağmen muhtemelen kayıtları müşteri temsilcisi tarafından seyahat hattına gönderilmediği için kaydı dahi görünmeyenler.

    Şikayetlere geri dönüş bile yapamıyorlar şu an çünkü yaptıkları saçmalığın onlar da farkında.




  • Otel katsayıları neye göre değişiyor? 10 gün önce 2,17 olan katsayı şuan 1,97



    Dövizde de anormal değişiklik yaşanmadı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Katsayı düşük ayrıca fiyatlarda artış söz konusu... Bu turizmciler bütün acısını yerli turistten çıkarıyor... 3500 un altında 5 gece adam gibi otel yok...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • macnair kullanıcısına yanıt
    dolar 4 euro 5 sınırında hocam adamlar yerli turist istemez bu koşullarda zaten iç piyasa bitmiş gerçek enflasyon yüzde 40...doğal olarak bunun yansımasını patronlar değil halk çeker

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fragman44

    Katsayı düşük ayrıca fiyatlarda artış söz konusu... Bu turizmciler bütün acısını yerli turistten çıkarıyor... 3500 un altında 5 gece adam gibi otel yok...

    Pazartesi 3600 olan otel salı günü 4200 olmuş, ayrıca adios normal kartın katsayısını da 1,78 yapmışlar.
  • banka hala 3 maymunu oynuyor. bakalım ne cevap verecekler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şahsi fikrim bu kadar şikayet, mektup, sosyal medya, bimer ... vs 'den sonra banka seneye bu otel kampanyasını yapmayacaktır. Çünkü bankanın bu süreci yönetemediği aşikar ve seneye de yönetemeyecekler dolayısıyla bu sene bu şikayetlerden ötürü bankanın başı çok ağrıyacak ve seneye tekrar aynı şeyleri yaşamak istemeyeceklerdir.

    yani bu sene otellere giden 240 kişi son şanslı çiftler daha da kimse otel kampanyası beklemesin. 2018 sonunda aralık ocak gibi erken rezervasyondan normal çarpanla almak en mantıklısı
  • muhendisgsm kullanıcısına yanıt
    zaten böyle yapacaklarsa yapmasınlar bir daha. Yuksek çarpanlar varken alınır olur biter en iyisi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence bundan sonra yüksek katsayı da hayal olur:)
  • Şikayetler yüzünden bir daha kampanya olmaz diyenler bence yanlış düşünüyor. Bu kampanya ilk kez yapılmadı. 3 senedir bir sıkıntı yoktu. Bu sene asıl nedenini bilmediğimiz birşey yüzünden karışıklık çıktı. Bu da ben dahil birçok kişiyi mağdur etti ama bu onlara ders olmuştur. Gelecek sene ve hatta belki Mayıs ayında yeni kampanya ile ve düzenin olduğu bir kampanya ile geleceklerdir.



    Yapı Kredi Bankası öyle hafife alınacak banka değil. Bende en çok mağdur olan kısımdanım ama asla bankayı kötülemek için kendimi kasmıyorum. Bu seneki karışıklık Setur'un altyapısının gelen talepleri karşılamaması ve telefon bağlantısını sağlayamamasından kaynaklandı. Bankada ise bazı müşteri hizmetleri yetkililerinin farklı uygulamaları oldu. Bu kişiler üzerine işlerini doğru yapmamaları sebebi ile gidilebilir ki bende gidiyorum.



    Ama fırsattan istifade bankanın geneline ve Koç grubuna saldıranların amacı da bellidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sanki banka hayır kurumu ve sizin kara gözünüze, kaşınıza kampanya yapıyor veya tatil satın alırken 2-3 katsayı uyguluyor. Setur yetkilisi 5 milyon adios kullanıcısından bahsetti. Böyle giderse o 5 milyon kart kullanıcısı da hayal olur. 240 kontenjanlı kampanya mı olur diyeceğinize seneye nasıl olur diye onu düşünüyorsunuz. Geleceğini düşünen kahraman olamaz.
  • Quidditch06 Q kullanıcısına yanıt
    Ben de bundan sonra kampanyaların olursa oldukça sınırlı olacağını düşünüyorum ama bunların yapılan şikayetlerle bir ilgisi yok.

    1) Yılda bir kaç kez düzenlenen Uzak Doğu, tüm dünya veya Kuzey Amerika uçuş kampanyaları son yılda çok azaldı.

    2) Düzenlenen kampanyalarda da belirlenen uçak bileti tavan fiyatları çok düşüktü, örneğin THY ile seyahat etmek imkansızdı.

    3) İlk kez bu yıl kart aidatları iade edilmedi.

    4) 2 hafta önce 2.17 olan Premium kart katsayısı 1.97'ye indirildi. Setur tarafından uygulanan %5 indirim kaldırıldı.

    5) Ayrıca, Nisan başına kadar olan yurtiçi otellerde %10 indirim kampanyası kaldırıldıktan sonra son kampanyada oda sayısı 240 olarak belirlendi (bana inandırıcı gelmiyor, kim bu 240 kişi?).

    Tüm bunların karttan eskisi gibi yararlanılmayacağını gösterdiğini düşünüyorum. Tepkisiz kalmak yerine tepkimizi gösterirsek belki kartın ömrü bir müddet uzatılabilir:)




  • ftokan F kullanıcısına yanıt
    Ben zaten tepki göstermeyelim demiyorum hocam. Herkes hakkını aramalı tabiki. Kartın avantajı ise evet çok azaldı bunun da savunulacak bir tarafı yok. Ama şöyle bakıyorum. Otellerin fiyatları gecelik 500-600-700 TL iken uçak biletlerinin fiyatı tavan yapmışken kart üzerindeki indirim oranı da maalesef düşüyor.

    Benim buradaki yazımın sebebi, bu kampanyadaki sıkıntıları fırsata çevirip tüm Koç Grubuna saldıranlar içindi. Onların amacı buradaki sıkıntı değil çünkü sadece grubu karalamak.

    Hayır beğenmedikleri grubun, bankanın kartını da neden kullanırlar o da soru işareti.



    Yoksa dediğim gibi bende mağdur olan taraftayım ve şuan bu kampanya için şikayetlerim devam ediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • drvimu kullanıcısına yanıt
    Bravo kardeşim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ftokan

    Ben de bundan sonra kampanyaların olursa oldukça sınırlı olacağını düşünüyorum ama bunların yapılan şikayetlerle bir ilgisi yok.

    1) Yılda bir kaç kez düzenlenen Uzak Doğu, tüm dünya veya Kuzey Amerika uçuş kampanyaları son yılda çok azaldı.

    2) Düzenlenen kampanyalarda da belirlenen uçak bileti tavan fiyatları çok düşüktü, örneğin THY ile seyahat etmek imkansızdı.

    3) İlk kez bu yıl kart aidatları iade edilmedi.

    4) 2 hafta önce 2.17 olan Premium kart katsayısı 1.97'ye indirildi. Setur tarafından uygulanan %5 indirim kaldırıldı.

    5) Ayrıca, Nisan başına kadar olan yurtiçi otellerde %10 indirim kampanyası kaldırıldıktan sonra son kampanyada oda sayısı 240 olarak belirlendi (bana inandırıcı gelmiyor, kim bu 240 kişi?).

    Tüm bunların karttan eskisi gibi yararlanılmayacağını gösterdiğini düşünüyorum. Tepkisiz kalmak yerine tepkimizi gösterirsek belki kartın ömrü bir müddet uzatılabilir:)


    Maalesef bence sadece kart kapattırmalar ciddi boyuta ulaşırsa banka bunu ciddiye alır. Yoksa bir taraftan sosyal medyada ağlayıp diğer taraftan worldpuan toplamak için kastıkça bankanın umurunda olmaz. Banka sadece paradan anlar. Pazar payını kaybetmediği müddetçe sorun olmaz. Ben mesela uzun zamandır alternatif kart olarak Wings kullanıyorum ve oldukça da iyi kampanyalar yapıyor. Eskiden Wings ile kimse mil biriktiremez derken baktım kampanyalar ile oldukça da iyi birikiyormuş. Kartı kapatmayacaksanız bile en azından 2-3 ay sıfır harcama yapın (bireysel değil elbette topluluk olarak) o zaman banka belki dikkate alır.




  • 
Sayfa: önceki 38943895389638973898
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.