Şimdi Ara

Adios kart ile Dünyayı Keşfe Çıkıyos!-Kampanyalar!-Gezi İpuçları!-

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: celilbey Daha Az
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 1 Misafir - 1 Masaüstü1 Mobil
81.647
Cevap
1.063
Favori
5.055.118
Tıklama
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Sıcak Fırsatlar >> Banka - Kredi Kartı Fırsatları >> Adios kart ile Dünyayı Keşfe Çıkıyos!-Kampanyalar!-Gezi İpuçları!-
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    44 Mesaj

    Setur da koç grubunun ve seturun en büyük 500 kuruluş arasında olduğunu biliyormusunuz?

    O kampanya maliyetini vergiden düşüyorlar. Amma velakin o kampanya olayı MH nin ifadesi ile milyondan fazla adios kullancısı bir kitleyi aktif bir şekilde kapıya bağlıyor. Üstelik böylece hem de ücretsiz ve en etkili reklamını da yapıyor, ne dir o? TAVSİYE.

    Aralıkta milplus ve paraf la 2 katsayısı ile erken rezervasyon yaparım, borçlanırım da böylece puanlar da borca gider. Sonuç puanlar silinmemiş olur.

    Adios u artık aktiften kullanmam. Net kampanya harici kullanmam, harcama hedefinde bile kullanmam.

    Birazdan KOBRA ETKİSİNİ yazacağım, bi okusun herkes.

    Diğer banklara ve üst yönetimlerine ulaşmak ve tapelte bulunmak lazım, adios vb tarzı kart programı için.
    |
    |
    alitaro kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    44 Mesaj
    İngiliz askerleri Hindistanı işgal ettiklerinde ilk etapta zehirli kobra yılanları sokması neticesinde pek çok İngiliz askeri ölmüştür. Çünkü askerler ilk defa karşılaştıkları yılanlar hakkında hiç bir şey bilmemekte ve karşı koyamamaktadır.

    Bu olayın ardından İngilizler daha fazla zayiat vermemek için ilginç bir yol bulmuş, zehirli kobraları öldürüp teslim eden Hintlilere para ödemişlerdir Yılan başı. Hintliler bu kampanyayı çok sevmiş, ilk etapta çokça kobra yılanı yakalanmış, Hatta neredeyse yılanların soyu tükenme noktasına gelmiştir. Ardından bu işi fırsata çevirmek isteyen Hintliler bu yılanları kendileri üretmeye karar vermiş ve bölgede kobra çiftlikleri kurarak yılan üretimine başlamışlardır.

    GİRİŞİMCİ HİNTLİLER 'KOBRA ETKİSİ'NE NEDEN OLUR

    Ardından bu yılanların kendileri yetiştirip, öldürüp, İngilizlerden sterlin almaya başlamışlardır. Yılan başı 1 sterlin ödeyen İngiliz hükümeti Zaman geçtikçe kasasından çok fazla para çıktığını görmüş, Bu sebepten yılan kampanyasından vazgeçmiştir. Bu kampanyanın bittiğini duyan halk oldukça kızmış ve çiftliklerde ürettikleri kobraları doğaya salmaları üzerine oldukça fazla zehirli kobra yılanı doğada daha fazla bulunmaya ve çok daha fazla İngiliz askerinin ve görevlilerinin ölmesine sebep olmuştur.
    İlk etaptan daha fazla kobra yılanı ortaya çıkması durumuna kobra etkisi denmesinin sebebi budur ve tarihten gelen bu olay literature geçmiştir.

    Diğer bankaların da bu yönde kart programı geliştirmelerine yönelik mail vs atılmalı ve talepte bulunulmalıdır.
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1413 Mesaj

    @heart_attack: neden arasınlar hocam? ykb'nin umrunda olduğumuzu gerçekten düşünmüyorsun değil mi? maksat oyalayıp tepkinin dinmesini beklemek.

    @Aysege: siz buradaydınız ve bunun için yürekten teşekkürlerimi sunarım. aslanlar gibi yazdınız, çizdiniz, bilgi verdiniz. mesajlarımda kast ettiğim kişi veya kişiler arasında elbette yoksunuz. lütfen yanlış anlamayınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi recruit1 -- 3 Nisan 2018; 12:50:11 >
    |
    |
    Bahsedilenler: Aysege , heart_attack kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    520 Mesaj

    Ben doğrudan size yönelik birşey demedim yanlış anlamayın. Dün size kaçta arandığınızı sormamın nedenide acaba sıra saat kaça geldi onu öğrenip benim arama saatime göre ne kadar kaldığını hesaplamaktı.



    Fakat sizin arama saatinizden öncesinde ve o saatlerde benimde 2-3 aramam olmasına rağmen benin kaydım alınmadı. 09.19 saatli görüşmemde beni 4440738'e yönlendirme yaptılar. Öncesinde 09.15-17 lerde ise kayıt almışlar. Şimdi bu haksızlık mı değil mi?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Aysege kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    İkinci el satışlarım bulunmaktadır.
  • Yarbay
    3278 Mesaj

    Ben de bunu dedim. Bankanın sitesine girip bize ulaşın kısmından senden sonra arayanların işlemlerinin yapıldığını, senin daha önce aramana rağmen yapılmadığını yazarsan yapıkredi mağduriyetini giderir. Adamlar kampanya katılımı yapmadan ya da şartları yanlış anlamışım dediğinde bile puan yatıran bir banka. Alanlar senden önce aramışsa da söyler, belki yine hak tanır. Bimerler cinerler havada uçuşmuş gerek yok dedim ama gelen cevaplarla önden cebini doldurup milleti bastıran çakal oldum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: Quidditch06
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    520 Mesaj

    Dediğim gibi 09.00 ile 09.25 arası 5 görüşmem var. En son saçma numaraya attılar. 15 dakika kaybettim orada. Kayıt falan almadılar. Sonra 09.35 de aradım ve kayıt aldılar. Ama 09.33 de kayıt alan arandı düşünün yarım saat sonra aramış benden. benim kaydım saçma nedenlerle geç alındığı için ben aranmadım. Ben işte bu hakkımı savunuyorum. Başka birşey değil yani.

    Ama ben bu hakkımı savunuyorum diye laf söyleyenler oldu. Niye aramayım hakkımı. Eğer mağduriyet giderilmezse bimere de yazarım THH'de giderim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Quidditch06 -- 3 Nisan 2018; 13:15:6 >
    |
    |
    yigit+ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    İkinci el satışlarım bulunmaktadır.
  • Yüzbaşı
    625 Mesaj
    Buradaki şikayet ve itirazların sebebi dün yanlış yönetilen bir süreç nedeniyle oluşan haksızlığa karşıdır. Kimsenin aldığı otele veya kontenjan sayısına veya bilgi verip vermemesine değildir.



    Geçen sene ben ilk arayanlardan birisiysen ilk gün bana dönüş yapılmamıştı. Ertesi gün aradığımda setur yetkilisi beni aramayı bir şekilde unuttuklarını ve istersem rezervasyon işlemine devam edebileceğini söyledi. Bende kabul edip otelin ismini söylediğimde yetkili o otelin kotasının dolduğunu söyledi. Bende beni zamanında arasaydınız bu otele rezervasyon yapabilecekken şimdi beni mağdur ediyorsunuz dedim. Beni hatta bekletmek istediğini söyledi ve daha sonra yetkili birisinden onay alarak benim istediğim otele rezervasyonumu yapmışlardı.



    Bu durumda sabah 9 dan başlayarak arama kayıtlarına göre yeniden listeleme yapılmalı ve burada haksızlığa uğrayan kişilere rezervasyon hakkı taninmalidir. Bu kadar basittir.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Binbaşı
    1413 Mesaj

    bunu düşünebilseler işler bu noktaya gelmezdi hocam.
    |
    |
    osmanyasar kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    142 Mesaj
    Haksızlığa susan, dilsiz şeytandır. Türkiye'nin en çok kar elde şirketlerinin savunulacak bir yanı yok ki.
    https://www.sozcu.com.tr/2017/ekonomi/bankalarin-kari-dudak-ucuklatiyor-1977436/

    İşlem görmeyen hesaptan, hesap işletim ücreti alırlar. Eşimin maaş hesabı vardı. Ağustos'ta işten ayrıldı. Yıl sonunda hesap işletim ücretinin hem 1. dönem, hem de 2. dönemini tahsil ettiler. 1. dönem çalışıyordu diyorum, yapacak bir şey yok diyorlar.

    Adios kart zaten yılda 1 kere işime yarıyor. Tüm yıl boyunca zaten bu kampanyadan dolayı birçok kişi birikim yapmıyor mu? Sen santralini bile kapatıyorsun ya da sistemsel yetersizlikten koskoca bankanın çağrı merkezi aranamaz duruma geliyor. Seyahat hattı aranmadığından, hatlarında sorun olduğu için talepleri biz topluyoruz diyorsun. (birçok kişi bundan bile habersiz, saat 08:30'da aradığımda kesinlikle böyle bir şeyin bu sene olmayacağını söylemişlerdi) Tüm bunlar yaşanmamış gibi, kontenjan doldu diyorsun. Kampanyayı siteden kaldırıyorsun. 1.5 saatte kaç kişi çalışırsa çalışsın, o kontenjan dolmaz. Biliyor muyuz o 240 kişiyi? Bizim isimlerimizi niye aldılar öyleyse? Benden sonra kayıt bırakan belki aranmışken, benim talebim niye karşılanmadı? Akıl sır erecek iş değil. Bu konuda adam yerine konulmuyoruz, açıklama yapılmıyor. Yaptık oldu şeklindeki tutum insanın canını sıkıyor.

    Şu an benim biriktirdiğim puanların zaten bir önemi kalmamış oldu ki. Tüm tatil planları boşa gitti, boşuna kasmışız. Hanıma ne hesap vereceğim, onu düşünüyorum. : )

    Bir ara forumdakiler filo indirimi için isim topluyordu. Biz de bir otele mi kerkinsek ne yapsak acaba? (:
    _____________________________




  • Çavuş
    90 Mesaj
    Müşteri hizmetlerinde aldığım bilgi geçen yıl 350 kontenjan vardı banka kesmedi 1000'in üstünde rezervasyon aldık diyorlar. Bu yıl kesin sayı verilmiş 240 kontenjanı geçince kampanyayı sonlandırmışlar.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1413 Mesaj

    kaldı ki ykb gerçekten son yıllara kadar müşteri memnuniyetini çoğunlukla sağlayabilen bir bankaydı. ancak, son yıllarda trende uyduğunu ve sonunda müşteriyi hiç sallamayan bir noktaya geldiğini görüyoruz. puan silinse ne silinmese ne? üstelik bunun kampanyayla da ilgisi yok. kampanya bu yaklaşımın gözler önüne serildiği bir araç sadece. kampanya sayesinde bankanın ve tabii ki ilgili birim yöneticilerinin müşteri hizmetlerine yansıyan müşteriye karşı tutumunu görmüş olduk. sadece susuyorlar. beylik cevaplarla oyalıyorlar. çözüm yok. bağzı arkadaşlar hala olumlu bakıyor olabilir ama bunun devamı gelecek emin olun. bugün bize yarın size hesabı.
    |
    |
    Pikachu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Onbaşı
    24 Mesaj

    Dolar ile alışverişte daha düşük ama diğer para birimleri cinsinden olursa; ilgili para birimini dolara ve sonrasında TL'ye dönüştürünce %4-%5 gibi bir kur farkı oluyor. Eğer otel ve restoran haricinde kullanınca kur farkı ödüyorsunuz. Otel ve Restoran indirimi ile kur farkı yansımamış oluyor.
    |
    |
    Astforum kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Adios Premium + Vakıf Platinum + ParaFly Platinum ve diğerleri...
    Puan işlemleri için söylediklerim Yatırım Tavsiyesi Değildir, yapacağınız işlemler ile alacağınız Risk sizi bağlar.
  • Teğmen
    142 Mesaj

    Kesinlikle. Puan birikse ne olur, birikmese ne olur? Axess'te birikmiyor da ne oluyor? Marketten alışveriş yapıyorum, akaryakıt alıyorum, kozmetik mağazalarında eşim kullanıyor. Para harcar gibi harcıyorum, bunu da öyle yaparım.

    Bu arada az önce çağrı merkezi ile yine görüştüm. Israrla "aranmalar devam ediyor" diyorlar. Sonrasında seyahat hattına aktardı, yaklaşık 15 dakika bekledim. Açan yok. Bakalım bizden kimsenin telefonu çalmıyor. Dünden beri telefon ile konuşmuyorum ya kimseyle, bu kadar olur. Kedinin fareyle oynadığı gibi oynuyorlar.
    |
    |
    recruit1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    6 Mesaj
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilkcag -- 6 Nisan 2018; 22:8:29 >
    |
    |
  • Teğmen
    192 Mesaj
    ne kotası sen kayıt alıyorsan aldıklarını aramak zorundasın,veya hiç kayıt almazsın.devam baskıya arkadaşlar heryerden.
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    25 Mesaj
    Sadece kaydı alınanların aranması yeterli bir çözüm olmaz. Premium kullanıcıları müşteri hizmetlerine bağlanabildi ama normal Adios kullanıcıları müşteri hizmetlerine dahi bağlanamadı, dolayısıyla kayıt bırakma şansları olmadı.
    _____________________________
  • Teğmen
    142 Mesaj

    Ben bu soruyu dün sormuştum. Biz sonuçta VIP hattan bağlanıyoruz, diğerleri nasıl kayıt açacaklar ki dedim. Onlar da açabiliyor çağrı merkezine ulaşarak dediler. Bana saçma geldi. Benim eşimde normal Adios var, onunla da otel alacaktım. Böyle kayıt açamaz diye ona hiç söylemedim bile.

    World Platinum Kart'lar da bu kampanyadan yararlanabiliyormuş, onu da dün öğrendim hatta. Başka bir Yapı Kredi kartının bu olaydan faydalandığını bilmiyordum.

    Setur facebook sayfasından şöyle bir mesaj geldi:

    Değerli Misafirimiz;

    Tarafımıza ulaşan her türlü temenni ve memnuniyetsizliği eksiklerimizi tamamlamak adına fırsat olarak görmekteyiz, bu bağlamda paylaşımlarınız bizler için son derece önemlidir. Aktarmış olduğunuz geri bildiriminiz gerekli departmanlar ile paylaşılmıştır.

    Kampanya 240 oda kontenjanı ile sınırlı olduğundan ve duyurulan rezervasyon adedine ulaşıldığından kampanya sona ermiştir.

    Kampanya ile ilgili her türlü detaylı bilgi için Yapı Kredi Seyahat Hattı’nı arayabilirsiniz.

    İlgi ve anlayışınız için teşekkür eder, Setur olarak güzel bir gün dileriz.

    Saygılarımızla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pikachu -- 3 Nisan 2018; 14:24:51 >
    |
    |
    ftokan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Binbaşı
    1413 Mesaj

    kaydı alınan dışında defalarca arayan var, beklenip bağlanamayan var, onları da mağdur etmemeleri lazım.
    |
    |
    ftokan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    483 Mesaj
    Bu kotu surec yonetimin sonuclarini cok merak ediyorum,bildigim kadari ile ilk kez boyle rezil bir surec yasandi bankanin durusunu cok merak ediyorum
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1413 Mesaj

    tavşana tut tazıya kaç. muhattap gene belli değil. mesaja gel. ykb seyahat hattını babam mı işletiyor? setur'dan ykb'ye oradan setur'a hep birlikte müşteriye.
    |
    |
    Pikachu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
Reklamlar
kolayoto.com
SEO
SEO
Bey Azura
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,469
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.