Şimdi Ara

Adios kart ile Dünyayı Keşfe Çıkıyos!-Kampanyalar!-Gezi İpuçları!- (2214. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir - 8 Masaüstü
5 sn
84.747
Cevap
1.077
Favori
5.537.511
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
78 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 22122213221422152216
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Utanmasalar dövecekler;

    Yapı Kredi Web sayfamıza göstermiş olduğunuz ilgi için teşekkür ederiz.

    İnternet mesajınızda iletmiş olduğunuz konu ile ilgili, Seyahat Programı kapsamında puanların değerini oluşturan katsayılar Bankamız tarafından belirlenmekte ve Kredi Kartı sözleşmenizde Banka tarafından belirleneceği ifade edilmektedir.Uygulama değişikliği nedeniyle seyahat katsayılarımızda güncelleme yapılmıştır.

    Konuyu bilgilerinize sunar, iyi ilişkilerimizin devamını dileriz.

    Saygılarımızla,
    Yapı ve Kredi Bankası A.Ş.


    Bugün kredi kartımı kapatıyorum desem köpek gibi günde 15 defa ararlar ama ben hakkımı arasam hemen sözleşmemiz böyle demesini biliyorlar. Kartımda puanım olmasa şu mailden sonra kapattırmıştım kredi kartımı.
    Şimdilik sadece nadasa bırakıyorum.
  • Internet bankaciligi ve mobil sube puanlari yatan var mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bolkepçe

    Bence bu sistemi aktif olarak ve bilinçli kullananların Adios kartı nadasa bırakmaları , şuanki oranlarla dahi YKB nin faydasındadır. Burayı aktif kullananlar YKB seyahat hattı havuzundan en fazla suyu çeken gurup, aktif kullanmayanlar ise Seyahat hattı havuzunu dolduran kesim, siz nadasa bırakınca kesinlikle ve kesinlikle YKB nin karlılığı artacaktır.

    Bence nadasa bırakalım diyenler kendini kandırıyor.

    Arkadaşım nadasa bırakmanın YKB ye hiçbir zaman faydası olmaz. Zaten biz tutup da %10-15 WP kampanyası yaparsa da illa başka karttan alalım demiyoruz. Puan vermediği normal alışveriş için kullanmayalım diyoruz. Sen kampanya haricinde gidip marketten alış veriş yapınca veya akaryakıt alınca ne kadar WP kazanıyorsun ki
    Kampanyaları elbette hali hazırda alacağı olan arkadaşlar değerlendirir tabi kampanya yapılırsa. Fakat eskiden bir de bazı arkadaşlar gezmeyi çok sevdiği için fazladan da kampanya harcaması yapıyordu artık onu yapmaları anlamsız olur.




  • Referans No: 2514706
    Sayın xxxxxxx

    Yapı Kredi Web sayfamıza göstermiş olduğunuz ilgi için teşekkür ederiz.

    İnternet mesajınızda iletmiş olduğunuz konu ile ilgili, Seyahat Programı kapsamında puanların değerini oluşturan katsayılar Bankamız tarafından belirlenmekte ve Kredi Kartı sözleşmenizde Banka tarafından belirleneceği ifade edilmektedir.Uygulama değişikliği nedeniyle seyahat katsayılarımızda güncelleme yapılmıştır.

    Konuyu bilgilerinize sunar, iyi ilişkilerimizin devamını dileriz.

    Saygılarımızla,
    Yapı ve Kredi Bankası A.Ş.

    Yapı Kredi Bankacılık Akademisi'nin siz değerli müşterilerimize sunduğu "Elektronik Ortamda Bankacılık Eğitimleri"ni gördünüz mü?
    Ulaşmak için lütfen tıklayınız.http://www.yapikredi.com.tr/tr-TR/egitim.aspx




  • + aynen
  • osonguler kullanıcısına yanıt
    Bu siteyi takip eden ve adios u seyahat amaçlı kullanan bireylerin ( yüzde veremiyeceğim ama ) çok büyük bir çoğunluğu kampanya puanı bazlı alışveriş şeklindedir.

    Örnek ben , kampanya puanı amaçlı kartı kullanımım %98 ise normal harcama %2 dir.

    Bence burada nadasa bırakalım geyiği çekenler , boşa kürek sallıyorlar.

    zaten aktif takipçi herşeyi takip ediyor ve biliyor, yeri geliyor multinet, yeri geliyor ininal yüklemesi yapıyor...

    adam zaten normal harcamada restoran ise multinet, diğerinde ise ininal kullanıyor.... yani bu kartlar dururken neden tutup adios ile normal harcama yapsın !hem birde bu kartlara sadece adios tan değil puan veren her kartan transfer mümkün...

    boşu boşuna kendinizi kandırmayın, kapatın defteri, önünüzdeki maçlara bakın.

    enerjinizi daha farklı konulara kaydırın.
  • Bolkepçe B kullanıcısına yanıt
    Tamam arkadaşım sen istediğin gibi kullan, enerjin de sana kalsın bizi niye yoruyorsun
    Zaten bu tip yorumları okuyunca bence YKB katsayıyı az bile düşürmüş diyorum. Sanırsın hepimiz hergün teknolojik bir ürün alıyoruz var mı başka kampanya. Multinet falan da kullanmıyorum çünkü fast food ile falan işim olmuyor. Gittiğim restorantlarda da marketlerde de geçmiyor. Çattık walla
  • Tepki vermezseniz başka hak kayıplarına da tepki vermeyeceğinizi göstermiş oluyorsunuz. Her konuda böyledir bu.

    Ben şahsen tüm harcamalarımı Adios kartımla yapıyordum maaş müşterisi olduğum için. Ayrıca bütçe takibi açısından 10 liralık alışverişimi bile kredi kartımla yaparım. O yüzden çok ciddi meblağlar ödüyorum bankaya her ay.
    Çok avantajlı world puan kampanyası olmadıkça tüm harcamalarımı diğer kredi kartlarıma kaydırmış bulunuyorum. Siz tepki göstermek zorunda değilsiniz ancak ben bireysel tepkimi gösteriyorum.
  • Kartı çok avantajlı bir kampanya olmadıkça kullanmamanın kesinlikle faydası olacağını düşünüyorum. Şahsen ben de normalde harcamalarımın çoğunu yaptığım Adios ve World Gold kartımı izne ayırdım ve diğer kartları kullanmaya başladım. Bunun şikayetlerden çok daha fazla etkili olduğunu düşünmekteyim. Kısacası buradakilerin çoğunun kampanya harici Adios kartlarını kullanmadıkları düşüncesi yanlış. Eminim benim gibi diğer harcamalarda da çoğunlukla Adios'u kullanan pekçok kişi vardır.
  • Anlaşılan Uçuş kampanyalarıda bitmiş.

    Yeni bir uçuş kampanyası ve çok anlamsız.

    Adios arab hava yollarını neden çok seviyor anlamış değilim.

    Geçen ay Etihad dı Şimdi emirates ile %15 indirimli uçuyoruz kampanyası başlatmış.

    kampanya demeye bin şahit ister.

    Anlaşılan normal uçuş kampanyalarının ruhuna el fatiha okuyacağız.
  • piyasada 60 milyon kredi kartı var.
    Yılda 500.000 kişi mil kartları ile ücretsiz uçuyor ama uçuran kartların varlığından DH. forum konusundaki kullanıcı+1000 kişi gibi sanıyoruz :)
    Ekonomik özgürlüğü olan ve gezmesini seven vatandaşlar bu kartlardn belkide bizden önceden beri haberdar.
    Adios olayından haberdar olup ama zamanı olmadığı için içersinde olan 1000-1500 TL puanı normal alışverişde kullananlarda var.
    Yani bu konu forum kadar sınırlı değil daha geniş çapta biliniyor katsayı düşmesi bir bakıma normal keşke düşmeseydi ama her güzel hikayeninde bir sonu var. :(
    http://urlji.com/kv7usc
  • Sadece benim bizzat ya kartını adiosa çevirttiğim yada sıfırdan adios kart aldırdığım 15 kişi vardır. Hiçbiri de burayı takip etmiyor, haberdar bile değil hatta. Fırsat buldukça 3-5 günde bir mail atıyorum. 1 kişiden 15 kişi, 15 kişiden 100 kişi diye gidiyor olabilir bu rakam. Katsayı düşümünden haberdar ettiğim herkes en azından bir süre kullanıma ara vermeyi düşünüyor adios kartını. En azından cazip worldpuan kampanyaları dışındaki işlemler için.
  • Kartla ilgili herkes istediğini yapmakta özgür...
    Genele etkisi olur ya da olmaz; önemli kampanyalar haricinde nadas +1
    Böylece benden ötürü aylık 3bin tl az ciro yapar...
  • Nadasa devam
    Asıl+ek en az 3500-4000 tl 'de benden
  • Arkadaşlar tepki tepkidir, etkisi kesinlikle olur.

    Avans puan almamış arkadaşların çoğunun tatil planları sebebiyle yüksek miktarda puanı var zaten. Önümüzdeki birkaç ay kampanyalı alışverişleri bile yapmamayı tercih edebiliriz.

    Sonuçta farklı bankaların da benzer kampanyaları mevcut, sadece seyahat harcamasında kullanmaya uygun değil. Ama katsayılar bu şekilde düşürüldüğünde ve seyahat kampanyası yapılmaması durumunda diğer banka kampanyalarını tercih etmemek için hiçbir sebep kalmıyor.

    Birlikten kuvvet doğar, bir arkadaşın da söylediği gibi burada 1000 kişi varsa bunların çevresinde etkileyip bu işe dahil ettiği en az 10 ar kişi vardır. Ben bu sisteme dahil ettiğim herkese konu ile ilgili memnuniyetsizliğini bildirmesi için gerekli uyarıları yaptım. Herkes aynı özeni gösterir ve harcamaları kısarsa emin olun banka etkilenecektir. Ciro olarak bakarsanız 1-2 aylık fedakarlık (mümkünse hiç kullanmamak, imkan yoksa sadece yüksek oranlı işlemlerde kullanmak) sonucu ortalama 3000 TL'den 5000 ve üzeri müşteri boykot etse banka emin olun bize gönderdiği matbu mesajı değiştirmek durumunda kalır.

    Ayrıca birçok arkadaşın dediği gibi banka başka yollarla kesintiye gitseydi diyecek pek birşeyimiz olmazdı ama insanların birikimleri ile daha önceden haber vermeden oynaması hiç etik değil.

    Banka: - Puanlar silinecek deseydi (Yaklaşık 2 yıldır devam ediyor, bu işten pek fayda sağladıklarını zannetmiyorum)
    - Cazip seyahat kampanyaları yayınlamasalar (Bizi sadece orana mahkum etseler 3.1 oranı bile birçok durumda istediğimizi yapmamıza izin vermez)
    - Canlı sezonlarda değil ölü sezonlarda destinasyon kampanyaları yapsalar (Uzakdoğu ve Güney Amerika'ya sadece kötü mevsimlerde kampanya düzenlese maliyetleri kesinlikle aşağı çekmiş olur)
    sadece şikayet ederdik ama zaten bilirdik ki düzen zaten böyle olmalıydı ve çok ısrar edemezdik.

    Birlik olalım, güçlü olalım. Harcadığımız para bizim paramız, istediğimiz bankada harcarız.




  • Tepki vermek bence bireysel olarak kesin bir fayda sağlar.
    Mesela MH arar, kişiye özel tanımlar, kartı ücreti varsa siler bilmem ne.

    Ancak gerçekçi olmak lazım, YKB Türkiyedeki 50 milyondan fazla kartın %15'ine (8 milyon kadar) sahip.
    Yani burada 1000 kişi, etraflarında 2000 kişi, topladın çok çok 5000 kişi.
    Bunların TAMAMI KARTLARINI KIRIP ATSA BİLE bankanın cirosu en fazla ne kadar düşer
    Ha banka buna kayıtsız kalır mı, kalamaz. Bireysel olarak arar, kullanıcıyı cezbedecek bir şeyler sunar mutlaka.

    Ama bir defa puan verir bilmem ne yapar, kart sahibi ikna eder veya edemez.
    Ama katsayı yükseltmek bambaşka bir hesap, maliyet/fayda işi.
    Nasıl ki 5000 kişi öyle istedi diye mevduat faizini 2 puan arttırmıyor ise, buradaki katsayıyı da artıracağına inanmak bence gerçekçi olmaz.
  • Grev kırıcı gibi davranmanın, bolkepçeden atmanın gereği yok.
    İsteyen harcamaya devam eder, isteyen buradaki birlikteliğe destek verir.

    Çünkü
    5000 kişi bile olsak , ortalama 3000 TL olsa (ben ve çevrem 4000TL'den aşağı hiç inmedik) bir aylık ciro kaybı
    5000* 3000 =15.000.000 TL yani eski parayla 15 trilyon yapar.

    Eski bir bankacı olarak diyebilirim ki 15.000.000 TL ciro kaybı için bırakın tepki vermemeyi
    birkaç yöneticinin kafasını bile alırlar.



    Nadasa devam
  • Bence herşeyden önce biz neyi yanlış yaptıkta banka bunu yaptı diye kendimizi eleştirmeliyiz.

    Olay dağışdıkça suistimaller arttı tabiki bunu öğrenen çakkallar ya kredi kartı yardımlaşma adına yada 3. kişileri ek kart çıkartıp puanla bilet satma işlemi yaptılar,

    Eminim daha bilmediğim daha fazla çakallıklar mevcuttur.

    önüne gelen vay ben kart ile şu kadar ciro yapıyorum, vay akrabalarım şu kadar ciro yapıyor... Ciro sadece dönen para anlamına gelir. karlılıkla ilgili bir tespite yaramaz.

    istersen 1.000.000.000 TL ciro yap bankaya 1 tl kazandırma üstüne bankadan para al , bu işlem sonunda banka zarar eder, ne yapsın senin cironu...

    Teknoloji dünyasındayız , adamların önünde hangi müşteri ne kadar kar getirmiş ne kadar zarar ettirmiş hepsi önlerinde...

    amacım milletin hevesini kırmak değil ama gerçekçi olmak..

    YKB ,burada ( HB de) aktif şekilde puan toplayan her bir müsteriden binlerce TL zarar ediyor.

    yani burada toplanan müşterinin YKB ye zırnık faydası yok , hatta kollektif vaziyette çalışma ile her geçen gün zararı büyüten bir çabası var.

    yeni şartlardan memnun olmayan kartını iptal eder, var mı aranızda öyle bir baba yiğit,

    ben söyleyeyim YOk ... yani boşuna kürek çekmeyelim




  • Arkadaşlar konuyu çok sıkı takip etmiyorum ama bi heves platinum kartımı adios premium yaptım fakat gördüm ki katsayılar değişmiş, eski olanlardan bi haber olduğum için bilgim yok, yurt içi tatil uçak ve araba kiralama için oranlarda ne gibi değişiklik oldu aslinda ilk sayfaya eski ve yeni oranlar konulsa çok makbule geçer...
  • muhahahahaa:D:D:D
    bolkepçe arkadaşımız da benim gibi bolkepçeden atanlardan sanırım :D:D

    arkadaşlar elbette ki kimsenin kimseye kullan/kullanma deme durumu yok, haliyle bi grev kırıcılığı durumu da olamaz
    herkesin kendi bileceği şey, tabii ki benim zerre kadar umurumda değil
    misalen ben çatır çatır kullanmaya devam edicem
    işime gelmediğini düşündüğüm gün kapatırım kartı geçerim
    aynı şeyi daha önce maximuma da yaptım bonusa da
    emin olun kimse arkamdan ağlamadı. ticarettir sonuçta, kimin işine gelirse.

    ama diyorum ki

    banka ticari bir kuruluş, para kazanmaya bakar,kazanıyorsa devam eder, kazanmıyorsa bırakır
    e demek ki kazandığı yetersiz gelmiş,o da katsayı düşürmüş
    yılda milyar dolar kazanan bankanın sizin harcayacağınız 15 milyondan edeceği kar için bunu değiştireceğine ihtimal vermediğimi söylüyorum. o kadar.
    kişisel olarak yüksek harcaması olanı arar, niye kullanmıyosun, bak gel sana şöyle bi kıyak yapayım der mutlaka.
    kaldı ki bolkepçe'nin de bolkepçeden attığı gibi, buradaki müşteri grubu en verimsiz olan kesim.
    yani kartın tüm avantajlarını dibine kadar kullanıp, puanlarda kombo yapan bi topluluk.
    hatta puanların ticaretine kadar varmış iş.

    ulan gene bolkepçeden atıp tuttum haa
    dur ben gidiim de etrafımdaki adios kullanıcılarının aylık harcamalarını kontrol ediim, ihmale gelmez
    puahahahahahaaaa




  • 
Sayfa: önceki 22122213221422152216
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.