|
Arkadaşlar selam, Adidas sneakers bir ayakkabı aldım yaklaşık 2 sene önce. Daha 2 aydır falan giyiyorum bu end plastik dedikleri tabanliktan koymuşlar ve tabanlık yırtıldı. Ayakkabının tabanı ayağımı acıtıyor. Bu durumu yaşayan illaki vardır. Nasıl bir çözüm bulmalıyım ? Birde ayakkabı ayağımı sıkıyor parmaklarımı acıtıyor. Bu konuda da yardımcı olabilir misiniz ? Ayakkabiciyiya versem beden büyültme ve tabanını yapabilir mi ? Tabanı incecik bir keçe koymuşlar. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






