Şimdi Ara

adana osmaniye karayolunda hız sınırı nedir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
25
Cevap
0
Favori
11.372
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hız sınırı normalde 110 değilmi.çünkü bölünmüş yol.ama 90ı geçen kimse olmuyor genelde.millet hep 80-90la gidiyor.o yolda bir yerde radar oluyor sürekli acaba millet bundan mı korkuyor.yerleşim yerinden geçerken hız sınırı 50 olur tamam ama herhangi bir yerleşim yerine giriş tabelası yoksa hız sınırı tabelası yoksa hız sınırı 110+11=121 değilmi.bu yüzde 10luk payı koymama ihtimalleri varmı.bu yolu kullananlar varsa kaç km hızla gittiklerini yazabilirler mi.boşu boşuna 80-90la gitmeye gerek var mı

    aramızda trafik polisi olanlar ya da polis tanıdıkları olan vardır.şehir dışı duble yolda bir yerleşim yerine girildiğini belirten tabela olduğunda hız sınırı otomatikmen 50yemi düşüyor 50 hız sınırı tabelası olmasa bile.ve bilerek o yere radar kurarlar mı yani 50 hız sınırı olan yere.trafik polisi olan arkadaşlardan ve bilenlerden yardım istiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi malt1 -- 20 Eylül 2013; 11:42:25 >







  • cevaplayan herkese teşekkür ediyorum
  • o yolda genelde ceyhanda radar olur aynı soruyu bende sormuştum alışkanlikla alakalı bir durum bu, önceden gidiş gelisti o yol...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drmelihx

    o yolda genelde ceyhanda radar olur aynı soruyu bende sormuştum alışkanlikla alakalı bir durum bu, önceden gidiş gelisti o yol...
    Vallahi bende o yoldan geldim 2 gün önce ama hız sınırı nedir hiç bilmiyorum .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: viva_la_muerte

    Vallahi bende o yoldan geldim 2 gün önce ama hız sınırı nedir hiç bilmiyorum .

    Alıntıları Göster
    hocam 90 uygulaması var abim ceza yedi 110 ile o yolda polisler 90 olduğunu belirtti resmi gazetede yayınlanmış yollarda bu uygulama varmış açıklama böyleydi . 90 ı geçmeyin ceyhan kadirli kavşağında kesinlikle radar oluyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eylülnisaeyvaz

    hocam 90 uygulaması var abim ceza yedi 110 ile o yolda polisler 90 olduğunu belirtti resmi gazetede yayınlanmış yollarda bu uygulama varmış açıklama böyleydi . 90 ı geçmeyin ceyhan kadirli kavşağında kesinlikle radar oluyor

    bu olay yeni mi oldu.nasıl olur öyle bir şey duble yolların hepsi 110dur.abiniz yerleşim yeri içinde radara girmiş olmasın.ama o zaman da hız sınırının en fazla 70 olması lazımdı

    ceyhan kadirli kavşağının yerinin google mapsten gösterebilirmisin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi malt1 -- 19 Ekim 2013; 10:16:27 >
  • 90 diye biliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevket861

    90 diye biliyorum


    bölünmüş yol nasıl 90 oluyor ya.aksini belirten bir tabela yok 90 olsaydı 90 diye tabela olmak zorunda değil miydi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: malt1

    quote:

    Orijinalden alıntı: sevket861

    90 diye biliyorum


    bölünmüş yol nasıl 90 oluyor ya.aksini belirten bir tabela yok 90 olsaydı 90 diye tabela olmak zorunda değil miydi?

    Tabela vardı yanlış hatırlamıyorsam .
    Fakat nerede olduğu aklımda değil zaten 2 kere kullandım o yolu o da yakın zamanda değil.
    evet dediğiniz gibi 110 da olabilir. Emin değilim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevket861


    quote:

    Orijinalden alıntı: malt1

    quote:

    Orijinalden alıntı: sevket861

    90 diye biliyorum


    bölünmüş yol nasıl 90 oluyor ya.aksini belirten bir tabela yok 90 olsaydı 90 diye tabela olmak zorunda değil miydi?

    Tabela vardı yanlış hatırlamıyorsam .
    Fakat nerede olduğu aklımda değil zaten 2 kere kullandım o yolu o da yakın zamanda değil.
    evet dediğiniz gibi 110 da olabilir. Emin değilim.

    minibüsle her hafta geçiyorum 90 tabelası yok.bağlantı yollarında 70 tabelası felan var sadece.siz her halde 2010 ve öncesinden bahsediyorsunuz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: malt1

    quote:

    Orijinalden alıntı: sevket861

    90 diye biliyorum


    bölünmüş yol nasıl 90 oluyor ya.aksini belirten bir tabela yok 90 olsaydı 90 diye tabela olmak zorunda değil miydi?

    bölünmüş, parçalanmış, tek parça... ne olursa olsun şehirlerarası yollarda hız sınırı 90 km'dir.

    bölünmüş yolların 110 km olması durumu her bölgenin mülki ve idari yani valilik ve emniyetin ortak vereceği kararla uygulanıyor.

    yani her hangi bir yolda 110 km hıza, eğer o bölgedeki yönetim izin verirse 110 oluyor. böyle bir iznin verilmediği her yer için hız sınır 90...

    eğer herhangi bir bölgede 110 uygulamasına izin verilmişse de bu konulacak bir tabelayla duyurulur. tabelanın olmadığı yerde default hız sınırı yani 90 geçerlidir...

    umarım yeterince aydınlatıcı olmuştur...


    haaa, yerleşim yerleri ile ilgili de; meskun mahallerdeki hız sınırı da 50 km'dir. bir meskun mahale girerken oranın bir yerleşim yeri olduğunu belirten bir tabela mecburi değil. etrafta yerleşim yerini görüp buna rağmen "burda hız sınırının 50'ye indiğini gösteren tabela yok" diye 90'la gitmeye devam ederseniz hak iddia edemezsiniz. yerleşim yerinde allah korusun ama 90'la giderken bir yayaya çarparsanız adama "buranın kalabalık olduğunu görmediniz mi, hızınızı niye düşürmediniz" diye sorarlar. bunun sorumluluğu çevre şartlarını düşünerek aracını kullanmak zorunda olan sürücüdedir. sonuçta orada tabela olabilir ama o tabela sökülmüş, çalınmış olabilir. ya da tabela yerinde duruyordur ama sürücü geçerken görmemiştir. tabelayı görmediniz diye, yerleşim yeri olduğunu göre göre 90'la gidemezsiniz.

    sonuçta kavşaklara, tepelere, trafik ışıklarına, hemzemin geçitlere yaklaşırken de hızınızı düşürmeniz gerekiyor. tabela yok diye tren gelen bir hemzemin geçide son sürat dalabilir misiniz? ya da nasılsa kavşak tabelası yok diye kontrollü ya da kontrolsüz bir kavşağa hız düşürmeden girebilir misiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aya -- 19 Ekim 2013; 12:00:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    quote:

    Orijinalden alıntı: malt1

    quote:

    Orijinalden alıntı: sevket861

    90 diye biliyorum


    bölünmüş yol nasıl 90 oluyor ya.aksini belirten bir tabela yok 90 olsaydı 90 diye tabela olmak zorunda değil miydi?

    bölünmüş, parçalanmış, tek parça... ne olursa olsun şehirlerarası yollarda hız sınırı 90 km'dir.

    bölünmüş yolların 110 km olması durumu her bölgenin mülki ve idari yani valilik ve emniyetin ortak vereceği kararla uygulanıyor.

    yani her hangi bir yolda 110 km hıza, eğer o bölgedeki yönetim izin verirse 110 oluyor. böyle bir iznin verilmediği her yer için hız sınır 90...

    eğer herhangi bir bölgede 110 uygulamasına izin verilmişse de bu konulacak bir tabelayla duyurulur. tabelanın olmadığı yerde default hız sınırı yani 90 geçerlidir...

    umarım yeterince aydınlatıcı olmuştur...


    haaa, yerleşim yerleri ile ilgili de; meskun mahallerdeki hız sınırı da 50 km'dir. bir meskun mahale girerken oranın bir yerleşim yeri olduğunu belirten bir tabela mecburi değil. etrafta yerleşim yerini görüp buna rağmen "burda hız sınırının 50'ye indiğini gösteren tabela yok" diye 90'la gitmeye devam ederseniz hak iddia edemezsiniz. yerleşim yerinde allah korusun ama 90'la giderken bir yayaya çarparsanız adama "buranın kalabalık olduğunu görmediniz mi, hızınızı niye düşürmediniz" diye sorarlar. bunun sorumluluğu çevre şartlarını düşünerek aracını kullanmak zorunda olan sürücüdedir. sonuçta orada tabela olabilir ama o tabela sökülmüş, çalınmış olabilir. ya da tabela yerinde duruyordur ama sürücü geçerken görmemiştir. tabelayı görmediniz diye, yerleşim yeri olduğunu göre göre 90'la gidemezsiniz.

    sonuçta kavşaklara, tepelere, trafik ışıklarına, hemzemin geçitlere yaklaşırken de hızınızı düşürmeniz gerekiyor. tabela yok diye tren gelen bir hemzemin geçide son sürat dalabilir misiniz? ya da nasılsa kavşak tabelası yok diye kontrollü ya da kontrolsüz bir kavşağa hız düşürmeden girebilir misiniz?

    Alıntıları Göster
    http://www.kgm.gov.tr/Sayfalar/KGM/SiteTr/Trafik/HizSinirlari.aspx




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    quote:

    Orijinalden alıntı: malt1

    quote:

    Orijinalden alıntı: sevket861

    90 diye biliyorum


    bölünmüş yol nasıl 90 oluyor ya.aksini belirten bir tabela yok 90 olsaydı 90 diye tabela olmak zorunda değil miydi?

    bölünmüş, parçalanmış, tek parça... ne olursa olsun şehirlerarası yollarda hız sınırı 90 km'dir.

    bölünmüş yolların 110 km olması durumu her bölgenin mülki ve idari yani valilik ve emniyetin ortak vereceği kararla uygulanıyor.

    yani her hangi bir yolda 110 km hıza, eğer o bölgedeki yönetim izin verirse 110 oluyor. böyle bir iznin verilmediği her yer için hız sınır 90...

    eğer herhangi bir bölgede 110 uygulamasına izin verilmişse de bu konulacak bir tabelayla duyurulur. tabelanın olmadığı yerde default hız sınırı yani 90 geçerlidir...

    umarım yeterince aydınlatıcı olmuştur...

    izin verilmesine gerek kalmadan her bölünmüş yolda 110 sınır geçerli değil mi şimdi.bu nasıl iş böyle.ben hiçbir yerde 110 tabelası görmüyorum.o zaman neden duble yollarda hız sınırı artırıldı deniyor.artırılmasına yetki verildi denmiyor.vatandaş kandırılıyor

    yerleşim yeri konusunda zaten itirazım yok.zaten belli oluyor yerleşim yerinden geçerken felan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi malt1 -- 19 Ekim 2013; 12:03:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: malt1

    quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    quote:

    Orijinalden alıntı: malt1

    quote:

    Orijinalden alıntı: sevket861

    90 diye biliyorum


    bölünmüş yol nasıl 90 oluyor ya.aksini belirten bir tabela yok 90 olsaydı 90 diye tabela olmak zorunda değil miydi?

    bölünmüş, parçalanmış, tek parça... ne olursa olsun şehirlerarası yollarda hız sınırı 90 km'dir.

    bölünmüş yolların 110 km olması durumu her bölgenin mülki ve idari yani valilik ve emniyetin ortak vereceği kararla uygulanıyor.

    yani her hangi bir yolda 110 km hıza, eğer o bölgedeki yönetim izin verirse 110 oluyor. böyle bir iznin verilmediği her yer için hız sınır 90...

    eğer herhangi bir bölgede 110 uygulamasına izin verilmişse de bu konulacak bir tabelayla duyurulur. tabelanın olmadığı yerde default hız sınırı yani 90 geçerlidir...

    umarım yeterince aydınlatıcı olmuştur...

    izin verilmesine gerek kalmadan her bölünmüş yolda 110 sınır geçerli değil mi şimdi.bu nasıl iş böyle.ben hiçbir yerde 110 tabelası görmüyorum.o zaman neden duble yollarda hız sınırı artırıldı deniyor.artırılmasına yetki verildi denmiyor.vatandaş kandırılıyor

    yerleşim yeri konusunda zaten itirazım yok.zaten belli oluyor yerleşim yerinden geçerken felan

    Alıntıları Göster
    yorumu yazdıktan sonra biraz bakındım ve şöyle bir şey buldum :

    --------------

    Bölünmüş yollardaki hız sınırı 13 Temmuz 2010 tarihli Resmi Gazetede yayımlanan kanun ile yeniden düzenlenmişti. Yapılan düzenleme ile bölünmüş yollardaki hız sınırının 110 km/s'yi geçmemek üzere tespit edilebileceği hüküm altına alınmıştı.

    İlgili hüküm şu şekilde idi:

    ?Motorlu araçların cins ve kullanma amaçlarına göre sürülebileceği en çok ve en az hız sınırları, şehirlerarası çift yönlü karayollarında 90 km/s, bölünmüş yollarda 110 km/s, otoyollarda 120 km/s hızı geçmemek üzere yönetmelikte belirlenir.?

    Yukarıdaki kanun hükmünün uygulamasınmı gösteren yönetmelik değişikliği 1 Eylül 2010 tarihli resmi Gazetede yayımlanmıştır. İlgili yönetmelik düzenlemesi şu şekildedir:

    MADDE 11 ? Aynı Yönetmeliğin 100 üncü maddesi aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir.

    ?MADDE 100 ? Karayolları Trafik Kanununda ve bu Yönetmelikte yazılı kayıt ve şartlar dışında ve aksine bir işaret bulunmadıkça yol durumlarına göre römorksuz araç cinsleri için saatteki asgari ve azami hız sınırları aşağıda gösterilmiştir.




    Hız sınırlayıcı cihaz bulundurma ve kullanma zorunluluğu olan araçlarda; yol ayrımı yapılmaksızın M3 sınıfı otobüslerde hız sınırı ayarlaması 110 km/s, N3 sınıfı kamyon ve çekicilerde ise 90 km/s olacaktır. Bu araçlar şehir içi yollarda ise, diğer araçların tabi olduğu azami hız sınırlarına uymak zorundadırlar.

    Zorunlu haller dışında şehirlerarası karayolunu kullanan motorlu araçlarda araç cinsi gözetilmeksizin asgari hız sınırı 15 km/s, otoyollarda ise 40 km/s'tir.

    Tehlikeli madde taşımaya mahsus olup, boş olarak trafiğe çıkan araçlar yukarıda belirtilen kendi sınıfına giren araçlara ait hızla sürülebilirler.

    Römorklu veya yarı römorklu araçlarda (Römork takmış LTT hariç) en çok hız sınırı aynı cins römorksuz araçlara ait en çok hız sınırından saatte 10 km. daha düşüktür.

    Servis freni bozuk araçları çeken araçlar saatte 15 km.'nin üstünde bir hızla sürülemez.

    İçişleri Bakanlığı, Ulaştırma Bakanlığının görüşünü alarak, yerleşim yeri dışındaki şehirlerarası çift yönlü karayolları ile bölünmüş yollarda ve otoyollarda otomobiller için hız sınırını 20 km/s'e kadar artırmaya yetkilidir.

    İl ve ilçe trafik komisyonları belediye sınırları içindeki karayollarında otomobiller için hız sınırını 20 km/s'e kadar artırmaya yetkilidir. Ancak belediye sınırları içinden geçen ve Karayolları Genel Müdürlüğünün sorumluluğunda bulunan devlet ve il yolları için Karayolları Genel Müdürlüğünün uygun görüşünün alınması zorunludur.?


    http://www.memurlar.net/haber/175719/

    -----------------------

    bu yazıya göre ilk çıktığında benim söylediğim gibi, ancak sonrasında maddede düzenleme yapılmış gibi görünüyor.





    yalnız bu durumda da karşımıza şöyle bir şey de çıkabilir :

    ----------------
    Duble’ yollarda hız sınırı komedisi

    Karayollarımızdaki hız sınırlarını biliyor musunuz?



    Ehliyet sahibi tüm sürücüler, hız sınırının hangi yolda, kaç km. olduğunu bilmek mecburiyetindedirler.



    Ama, Türkiye'de sürücüler öncelikle kullandıkları yolun hukuki niteliğini bilmek zorundadırlar. Zira, duble yol kavramı hayatımıza girdikten sonra, "bölünmüş" yollardaki hız sınırının kaç km. olduğunu bilmek için Karayolları Genel Müdürlüğü'nde çalışıyor olmanız dahi yetmeyebilir.

    Ben, 27 yıllık ehliyet sahibi birisi olarak hız sınırlarını bilmiyorum. Bunu net olarak bilen birisine de henüz rastlamadım. Trafik memurları sadece, radar kontrolü için ayarlanan hız sınırını biliyorlar. Onlar da emir kulu. Ne talimat veriliyorsa onu yapıyorlar. Ama, genellikle emiri hazırlayanlar meçhul. Bilinmeyen bir merkez burada da iş başında; "merkezin talimatı!"



    Bu ülkede bölünmüş yollarda farklı hız sınırları var.



    Siz istediğiniz kadar trafik kurallarına uyun, hız limitlerine dikkat edin, yol bilgisayarınızdaki ortalama sürat her zaman uyulması gereken limitlerin altında olsun, 100 km. civarındaki süratle bölünmüş yollarda radara yakalanabilirsiniz.



    Eğer, Ankara'dan Eskişehir istikametine gidiyorsanız, yol kenarlarında hız sınırı levhalarını görebilirsiniz.

    Bazı noktalarda "100 km" uyarısı levhaları dahi var. Polatlı trafik amirliğini telefonla ararsanız, bölünmüş yolda hız sınırının "100 km" olduğunu rahatlıkla öğrenebilirsiniz. Zaten, yoldaki radar kontrollerinde 105 -110 km hızla geçtiğiniz halde yakalanmıyorsunuz.



    Hangi yolun neresinde "pilot" uygulama var ve kaç kilometreye müsade ediliyor, kimse bilmiyor.

    Hangi üstün zekalı kurum ya da şahıs böyle farklı hız sınırlarını uygulamaya koyuyor ve bunu yol kenarlarında ilan etmiyor, anlamak mümkün değil.

    Bu korsan bir uygulama mı? Yoksa, devlet bütçesine gelir sağlamak için vatandaşı tuzağa düşürüp ceza kesmek amacıyla, IMF tarafından önerilmiş bir uygulama mı?



    Özellikle, yeni duble yollarda hız sınırlarını belirten işaret levhaları yok. Ama, radar kontrolü, radar tuzağı çok.



    İşin espirisi bir tarafa, yollara radarla hız kontrolü levhası konulmamasının mutlaka bir nedeni olmalı diye düşündüm. Vakit harcayıp, araştırdım.



    Evet, bir nedeni var. İşaret levhası konulmamasının bir nedeni var.





    Resmi yazıyı
    görmek için
    tıklayınız..
    T.C. Ulaştırma Bakanlığı, Karayolları Genel Müdürlüğü 4. Bölge Müdürlüğü, Ankara Valiliğine (Emniyet Müdürlüğü) muhatap 12.03.2009 tarihli ve 07533 sayılı yazısında diyor ki;



    “Radarla Hız kontrolü levhası Karayolları İşaretleme Standartlarımızda bulunmamaktadır. Ülkemizin taraf olmak için çalışmalar yaptığı uluslararası karayolu anlaşmalarından Viyana"da 8 Kasım 1968"de imzaya açılan, karayolu işaretleri ve sinyalleri sözleşmesinde de bu ve benzeri harhangi bir bilgi veya ifade bulunmamaktadır.”



    Kısaca, Karayolları Genel Müdürlüğü, Emniyet'e diyor ki, "sizin belirttiğiniz yerlere işaret levhası koymak benim işim değildir".



    Yazının tarihinden de anlaşılacağı üzere, bu gerekçe yeni ortaya çıktı. Oysa, bu komedi 5-6 yıldır sahneleniyor.



    İşte bu nedenle, yola çıkarken önce Allah'a emanet olun. Sonra, gideceğiniz güzergahdaki yolun kanuni statüsünü öğrenmeye çalışın.

    Bölünmüş yol mu?
    Duble mi, tek mi ?
    Pilot yol mu ?
    Niğde ile Pozantı arasındaki gibi otoban olduğu halde, trafiğe devlet yolu olarak açılmış bir yol mu?

    Her gördüğünüz çift şeritte veya otobanda hızınızı arttırmayınız. Belki de o yol, daha müteahhitten kesin kabulü yapılmamış, karayolları haritalarında bile olmayan "korsan" bir yoldur.

    Kanunen mevcut olmayan bir yolda, hız sınırı kontrolü yapan memurlara bakıp, yolun, hukuki statüsü olan bir yol olduğunu zannetmeyin.

    Mevzuatımızda, her türlü arazide sürücü avlama noktası oluşturmaya engel bir husus yok. Bu sayede, radarla hız kontrolü levhası, radardan 30-40 metre öncesine konulduğundan, sürücüler fren testine de teşvik edilmiş oluyor.



    Marifet ve medeniyet dediğimiz şey "duble" yol yapmakla olmuyor. Biz, Türk vatandaşları bu tip uygulamalara alışığız. Konuyu abartmamak lazım.

    Ben sadece, karayollarımızda radara yakalanan yabancı uyruklu sürücülerle, trafik memurları arasındaki diyaloglarda yaşanan renkli görüntülere dikkat çekmek istedim. Yol idaresinin de ciddi bir "iş" olduğunu inşallah bir gün anlayacağız.


    http://www.haber3.com/duble-yollarda-hiz-siniri-komedisi-105043y.htm
    ---------------------------


    yani işin özeti, siz her halükarda temkinli olun. bölünmüş yollarda sınır 110'a çıkarılmış olsa da üzerinde bulunduğunuz yolun bölünmüş yol statüsünde olup olmadığını bilemiyor olacaksınız çünkü...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aya -- 19 Ekim 2013; 12:23:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ferrari S.p.A.

    http://www.kgm.gov.tr/Sayfalar/KGM/SiteTr/Trafik/HizSinirlari.aspx

    teşşekürler çok güzel bir link.

    @aya
    arkadaşım boşu boşuna ettiğin kelamları sil istersen...Bu mesajını okuyup aşağıdakini okumayanlar olabilir.bölünmüş, parçalanmış, tek parça... ne olursa olsun şehirlerarası yollarda hız sınırı 90 km'dir. kafa karıştırmaktan başka bir işe yaramıyor... Bölünmüş Yollarda hız sınırı 110 kilometreimiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oquzdag -- 19 Ekim 2013; 12:50:38 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: malt1

    quote:

    Orijinalden alıntı: eylülnisaeyvaz

    hocam 90 uygulaması var abim ceza yedi 110 ile o yolda polisler 90 olduğunu belirtti resmi gazetede yayınlanmış yollarda bu uygulama varmış açıklama böyleydi . 90 ı geçmeyin ceyhan kadirli kavşağında kesinlikle radar oluyor

    bu olay yeni mi oldu.nasıl olur öyle bir şey duble yolların hepsi 110dur.abiniz yerleşim yeri içinde radara girmiş olmasın.ama o zaman da hız sınırının en fazla 70 olması lazımdı

    ceyhan kadirli kavşağının yerinin google mapsten gösterebilirmisin

    https://maps.google.com/maps?q=adana+ceyhan&ie=UTF-8&hq=&hnear=0x1528c956c922f25d:0x716aaba3c519823e,Ceyhan&gl=tr&ei=_VhiUoeIFKfs4wSEz4GYCA&ved=0CI4BELYD

    hocam bu ceza 1 yılı geçti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eylülnisaeyvaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: malt1

    quote:

    Orijinalden alıntı: eylülnisaeyvaz

    hocam 90 uygulaması var abim ceza yedi 110 ile o yolda polisler 90 olduğunu belirtti resmi gazetede yayınlanmış yollarda bu uygulama varmış açıklama böyleydi . 90 ı geçmeyin ceyhan kadirli kavşağında kesinlikle radar oluyor

    bu olay yeni mi oldu.nasıl olur öyle bir şey duble yolların hepsi 110dur.abiniz yerleşim yeri içinde radara girmiş olmasın.ama o zaman da hız sınırının en fazla 70 olması lazımdı

    ceyhan kadirli kavşağının yerinin google mapsten gösterebilirmisin

    https://maps.google.com/maps?q=adana+ceyhan&ie=UTF-8&hq=&hnear=0x1528c956c922f25d:0x716aaba3c519823e,Ceyhan&gl=tr&ei=_VhiUoeIFKfs4wSEz4GYCA&ved=0CI4BELYD

    hocam bu ceza 1 yılı geçti.

    özdemir sabancı bulvarının adana osmani yoluna bağlandığı kavşak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ferrari S.p.A.

    http://www.kgm.gov.tr/Sayfalar/KGM/SiteTr/Trafik/HizSinirlari.aspx

    teşşekürler çok güzel bir link.

    @aya
    arkadaşım boşu boşuna ettiğin kelamları sil istersen...Bu mesajını okuyup aşağıdakini okumayanlar olabilir.bölünmüş, parçalanmış, tek parça... ne olursa olsun şehirlerarası yollarda hız sınırı 90 km'dir. kafa karıştırmaktan başka bir işe yaramıyor... Bölünmüş Yollarda hız sınırı 110 kilometreimiş.

    ne olursa olsun 90 kmdir demişsiniz.sonrada bölünmüş yolda hzı sınırı 110 kmimiş demişsiniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eylülnisaeyvaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: malt1

    quote:

    Orijinalden alıntı: eylülnisaeyvaz

    hocam 90 uygulaması var abim ceza yedi 110 ile o yolda polisler 90 olduğunu belirtti resmi gazetede yayınlanmış yollarda bu uygulama varmış açıklama böyleydi . 90 ı geçmeyin ceyhan kadirli kavşağında kesinlikle radar oluyor

    bu olay yeni mi oldu.nasıl olur öyle bir şey duble yolların hepsi 110dur.abiniz yerleşim yeri içinde radara girmiş olmasın.ama o zaman da hız sınırının en fazla 70 olması lazımdı

    ceyhan kadirli kavşağının yerinin google mapsten gösterebilirmisin

    https://maps.google.com/maps?q=adana+ceyhan&ie=UTF-8&hq=&hnear=0x1528c956c922f25d:0x716aaba3c519823e,Ceyhan&gl=tr&ei=_VhiUoeIFKfs4wSEz4GYCA&ved=0CI4BELYD

    hocam bu ceza 1 yılı geçti.

    acaba o zamanlar sınır 90dı şimdi 110 felan mı oldu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: malt1

    quote:

    Orijinalden alıntı: eylülnisaeyvaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: malt1

    quote:

    Orijinalden alıntı: eylülnisaeyvaz

    hocam 90 uygulaması var abim ceza yedi 110 ile o yolda polisler 90 olduğunu belirtti resmi gazetede yayınlanmış yollarda bu uygulama varmış açıklama böyleydi . 90 ı geçmeyin ceyhan kadirli kavşağında kesinlikle radar oluyor

    bu olay yeni mi oldu.nasıl olur öyle bir şey duble yolların hepsi 110dur.abiniz yerleşim yeri içinde radara girmiş olmasın.ama o zaman da hız sınırının en fazla 70 olması lazımdı

    ceyhan kadirli kavşağının yerinin google mapsten gösterebilirmisin

    https://maps.google.com/maps?q=adana+ceyhan&ie=UTF-8&hq=&hnear=0x1528c956c922f25d:0x716aaba3c519823e,Ceyhan&gl=tr&ei=_VhiUoeIFKfs4wSEz4GYCA&ved=0CI4BELYD

    hocam bu ceza 1 yılı geçti.

    acaba o zamanlar sınır 90dı şimdi 110 felan mı oldu

    Alıntıları Göster
    Tabi öyle bir ihtimal de var.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.