Şimdi Ara

acil yardım lütfen!!! gümrük sorunu!!! DHL!!! (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
132
Cevap
3
Favori
59.167
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aynı adres aynı isimle alışverişinizi sürdürüyorsunuz
  • Doların 1.5 olduğu günler <3

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar fedex in terminal bedeli 200tl oldu bılgınıze diğer masrafları yazmıyorum bile gümrüğe takılanın vay haline yok mu bunları denetleyen bir kurum adamlar istediği gibi fiyat cıkartıyor yazıklar olsun....
  • Sağlam hort
  • HORTLATIYIM.... BANADA BIR KABLO GELECEKTI... ALT TARAFI KABLO...

    Kulaklık KABLOSU

    DHL Gümrüğe TAKILDI diyor... ŞAKA GIBI !!! UZAK DURUN ARKADASLAR
  • Benim bildiğim kadarıyla yurtdışından ürün alırken antrepo parası ,ordino parası ,vergi gibi extra ücretler kalkmıştı yani yasaklanmıştı. Ürünün fiyatı neyse onu ödüyorduk birde kargo ücreti o kadar.



    Şimdi ne oldu geri mi geldi bu ücretler anlamadım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-D50B08F8B -- 6 Mart 2017; 22:52:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kalktı hocam sadece vergisini verip alabiliyoruz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Guzel konu takip

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar

    Benimde başımda bu tarz bir sıkıntı var Corsair marka H100i sıvı soğutucum garanti kapsamında değişti
    ürün 2 üst model bana yollandı (Corsair) çok teşekkür ederim. Neyse Türkiye'ye ayın 7 sinde geldi ürün ve DHL gümrüğe tkıldı diye mesaj attı.3 gün gibi bir süredir aramalarımda bugün hallolur 2 saat sonra hallolacak vs vs baktım olcak değil DHL Express TR CI Direktörü Nil Keskin Keleş hanıma sıkıntımla alakalı sorunumu dile getirdim.Msjımdan yaklaşık 1 saat sonra kadar bana email yoluyla ulaştı ve konu ile alakalı ekibinden VIP Complaint Management Specialist Nazlı Tuğçe hanımı görevlendirdiğini iletti.Gelen msj yarım saat geçmeden telefon ile bana ulaştı Nazlı hanım görüştük sıkıntımı anlattım express hizmetin 10 gün mü sürmesi gerekiyor gibilerinden vs vs neyse burada gelen ürünün1 kap 2kg olduğu üzerine 1 dolar gibi bir fiyat yazıldığından kaynaklanan sıkıntı olduğu ve gümrüğe takıldığını iletti ürünün corsair web sayfasında fiyatı 134.90 euro gümrüğün biçtiği değer 139 euro 5 euro ittirmeli :( benden tc kimlik numaramı istedi ve herhangi bir forum doldurmadan halledeceğini işlemlerin tamamlanması ile tekrar bana dönüş yapacağını iletti burdan hem Nil hanım hemde Nazlı hanıma teşekkür ederim.Dhl ile ilgili sıkıntı çeken arkadaşlara Dhl nin üst düzey yöneticilerine email yoluyla sıkıntılarını aktarabileceklerini hatırlatmak amacıyla msj yazma gereği duydum daha sonra sıkıntı yaşayan arkadaşlarda umarım yardımcı olur.Alta email yollayabilecekleri Dhl üst düzey yöneticilerin email lerini verdim.Selametle

    Claus Lassen
    DHL Express Türkiye Genel Müdürü
    http://www.dhl.com.tr/tr/contact_center/contact_express/contact_express_management/contact_management_form.html

    Nil Keskin Keleş
    DHL Express Türkiye Müşteri İlişkileri Direktörü
    http://www.dhl.com.tr/tr/contact_center/contact_express/contact_express_management/contact_management_form_2.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi II-SON3R-II -- 10 Mart 2017; 9:29:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: II-SON3R-II

    Merhaba arkadaşlar

    Benimde başımda bu tarz bir sıkıntı var Corsair marka H100i sıvı soğutucum garanti kapsamında değişti
    ürün 2 üst model bana yollandı (Corsair) çok teşekkür ederim. Neyse Türkiye'ye ayın 7 sinde geldi ürün ve DHL gümrüğe tkıldı diye mesaj attı.3 gün gibi bir süredir aramalarımda bugün hallolur 2 saat sonra hallolacak vs vs baktım olcak değil DHL Express TR CI Direktörü Nil Keskin Keleş hanıma sıkıntımla alakalı sorunumu dile getirdim.Msjımdan yaklaşık 1 saat sonra kadar bana email yoluyla ulaştı ve konu ile alakalı ekibinden VIP Complaint Management Specialist Nazlı Tuğçe hanımı görevlendirdiğini iletti.Gelen msj yarım saat geçmeden telefon ile bana ulaştı Nazlı hanım görüştük sıkıntımı anlattım express hizmetin 10 gün mü sürmesi gerekiyor gibilerinden vs vs neyse burada gelen ürünün1 kap 2kg olduğu üzerine 1 dolar gibi bir fiyat yazıldığından kaynaklanan sıkıntı olduğu ve gümrüğe takıldığını iletti ürünün corsair web sayfasında fiyatı 134.90 euro gümrüğün biçtiği değer 139 euro 5 euro ittirmeli :( benden tc kimlik numaramı istedi ve herhangi bir forum doldurmadan halledeceğini işlemlerin tamamlanması ile tekrar bana dönüş yapacağını iletti burdan hem Nil hanım hemde Nazlı hanıma teşekkür ederim.Dhl ile ilgili sıkıntı çeken arkadaşlara Dhl nin üst düzey yöneticilerine email yoluyla sıkıntılarını aktarabileceklerini hatırlatmak amacıyla msj yazma gereği duydum daha sonra sıkıntı yaşayan arkadaşlarda umarım yardımcı olur.Alta email yollayabilecekleri Dhl üst düzey yöneticilerin email lerini verdim.Selametle

    Claus Lassen
    DHL Express Türkiye Genel Müdürü
    http://www.dhl.com.tr/tr/contact_center/contact_express/contact_express_management/contact_management_form.html

    Nil Keskin Keleş
    DHL Express Türkiye Müşteri İlişkileri Direktörü
    http://www.dhl.com.tr/tr/contact_center/contact_express/contact_express_management/contact_management_form_2.html

    Herkese merhaba,

    Evet şu an itibarı ile son mağdur benim..Umarım bundan sonra mağdurlar olmaz.

    Çinden, 104,5 usd değerinde ürün aldım..Şu an itibarı ile İstanbul DHL gümrükte takıldı..dhl gümrük hizmetlerinden biri diyor gümrük müşaviri ile görüş,biri diyor 1000tl üzerinde masraf çıkar,bir başkası diyor geri iade et,çeşit çeşit bahaneler uydurdular..

    Sözü fazla uzatmayacağım,bende üst yönetime an itibarı ile mail gönderdim,cevap bekliyorum,bakalım ne olacak...

    Allah'tan hayırlısı,umarım olumlu cevap gelir..




  • matchline M kullanıcısına yanıt
    an itibarı ile Nil hanımdan cevap geldi,

    Nazlı Tuğçe hanımı görevlendirmiş...beklemeye devam bakalım ne olacak
  • olumsuz....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: matchline

    olumsuz....

    Olumsuz olan nedir dostum yani nedediler
  • yani bana göndermiyorlar.Gümrük müşaviri ile görüşmem gerektiğini söylüyorlar.. Gümrük müşavirliği 2000 tl civarında masraf çıkarıyor.Daha alıp alamıyacağıda belli değil.
  • güzel bilgiler
  • 700 dolarlık bilgisayar almayı düşünüyorum kargoyla 725 dolar civarına geliyor.
    İki kargo seçeneği var aramex ve ems expres(ptt kargo) olarak görünüyor.
    Aremex hakkında pek bilgim yok. EMS Express sizce daha mı mantıklıdır. Ürünün vergisini ödemeyi göze aldım zaten.
  • BU FORUMDA ADAMINA GÖRE MUAMELE VAR ARKADAŞ !
    ACİL YARDIM VS BAŞLIK AÇMAYIN DİYE UYARI VAR AMA BEN FARKLI BİR BASİT KONUDAN UYARI ALMIŞTIM.
    ADAM BAĞIRA BAĞIRA YAZMIŞ HİÇBİR TEPKİ YOK.
  • Selamlar. Ben de mont aldım. Kargo dahil 290 TL tuttu. DHL ile gelecek olması beni korkutuyor. Vergi dışıında başka bir şey istemezler umarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dhl gumrukte olan urunumu satici degerini dusuk yazmis benden fatura dekont urunun sayfasini istediler ne yapmaliyim saticinin yazdigi deger ile benim gostercegim deger farkli olunca bir sorun olurmu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • almazsanız satın aldığınız yere geri göndermek ZORUNDALAR. o zaman da oara iadesi talep edebilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.