Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara

ACIL! Sifir aracimin henuz 10 gunluk iken beyni gitti, degisim icin gereken yasal prosedur nedir?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
279
Cevap
6
Favori
17.653
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> ACIL! Sifir aracimin henuz 10 gunluk iken beyni gitti, degisim icin gereken yasal prosedur nedir?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Binbaşı
      1621 Mesaj
      10 Nisan 2012 14:38:28
      Pm isteyen üyelere pm leri geldi mi gelsiyse bu pm leri alan üyeler marka model yazacaklar mı? Pm lütfen
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      2369 Mesaj
      10 Nisan 2012 14:44:30
      Marka model yazın da konu biraz şahlansın :)

      Çok geçmiş olsun diyorum.Dün otobanda yol kenarında yolda kalmış e350 2012 yi görünce bu habere çok şaşırmadım.
      |
      |
      _____________________________
      Qashqai
    • Yarbay
      8405 Mesaj
      10 Nisan 2012 14:59:26
      Merak ettim aracın marka ve modelini pm olarak alabilirmiyim ?
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      694 Mesaj
      10 Nisan 2012 15:01:39
      quote:

      Orijinalden alıntı: BARKU

      Marka model adi verin ki millet rahatca linc yapabilsin

      |
      |
      _____________________________
      Cahillerle sakın tartışma!
      Bir süre sonra seni kendi seviyelerine çekerler,
      Ve o seviyeye alışkın oldukları için seni yenerler




    • Yarbay
      2050 Mesaj
      10 Nisan 2012 15:13:08
      Umrumda degildi markasi ama herkes sorunca bende merak ettim. Pm alabilirmiyim?



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________
    • Binbaşı
      1760 Mesaj
      10 Nisan 2012 15:20:24
      ne arabaymış arkadaş. Sırf merakımdan pm alabilir miyim ?
      |
      |
      _____________________________
      NISSAN QASHQAI TEKNA 1.5 DCI (2016)
      OPEL ASTRA J HB SPORT 1.4T (2014)
      OPEL ASTRA G SEDAN ELEGANCE 1.6 (2001) (SATILDI)

      >>> DÜNYA KADAR HACMİN OLACAĞINA FINDIK KADAR TURBON OLSUN <<<
    • Yüzbaşı
      665 Mesaj
      10 Nisan 2012 15:31:18
      Özel ileti alabilir miyim ben de?



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________
      Anakart: ASUS M5A97 R2.0 | İşlemci: AMD FX 6300 @4.6 GHz | İşlemci Soğutucusu: Cooler Master Hyper T4 | Ekran Kartı: ASUS R9 270 DirectCU II 2GB | RAM: Corsair 2 x 4GB Vengeance Pro DDR3 1866MHz | SSD: Samsung 750 EVO 250 GB | Kasa: Cooler Master HAF 912 Plus | Güç Kaynağı: GX 80+ 750W | Monitör: ASUS VS239HV 23'' | Fare: Steelseries Rival | Mousepad: Razer Goliathus | Telefon: iPhone 7 | Konsol: PlayStation 4
    • Teğmen
      202 Mesaj
      10 Nisan 2012 15:38:31
      quote:

      Orijinalden alıntı: 19can84

      birincisi aracın markasını modelini niye yazmadığınız anlayamadım.

      ikincisi kanunlar açık: ya aynı arızayı 3, ya farklı arızaları 5 den fazla yepacak, ya da tamir süresi 30 iş gününü aşacak ki yeni araç talep etme hakkınız doğsun.

      kafanıza göre yeni araç talep edemezsiniz.

      Zannediyorum mevzuat konusunda güncelleme gerekiyor; en az 4 defa aynı arıza veya toplamda en az 6 defa arızalanması ve parça ve ürüne göre (20 iş günü genellikle) belirtilmiş olan servis süresinin geçmesiyle birlikte değişim veya para iadesi hakkınız doğacaktır.

      Marka ve model pm rica edebilir miyim??



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enes78 -- 10 Nisan 2012; 15:50:39 >
      _____________________________
      2 liters is a drink size, not an engine;V8 Power: No bottle, all throttle!
    • Yüzbaşı
      533 Mesaj
      10 Nisan 2012 15:42:17
      Öncelikle geçmiş olsun. Ama marka/model yazmamanızı pek samimi bulduğumu söyleyemem. Aklıma 2 sebep geliyor marka ismi vermemek için:

      1-Forumun gözbebeği markalarından biridir (VW Jetta gibi) ve konunuz amacından sapar. Bunu bir nebze olsa anlarım. Ama şu anda da yapılan yorumlar size yardımdan çok aracın marka modeli ile ilgili. Yani yine elinizde fazla bir şey yok ve konu sulandı.

      2- Servis size kötü muamele göstermiş ve iş adalete taşınmıştır. Böyle bir durumda yok anladığım kadarıyla.

      Birde konunun ilgi çekmesi için yapılabilir(ki başarılı olmuş gibi) ama ben buna ihtimal vermek istemiyorum.

      Herşeyin aksine yetkili servisiniz olabildiğince size yardım etmeye çalışıyor gibi. Kötü davrandıklarında itin götüne sokmayı biliyorsak aynı zamanda yardımlarında da isimlerini anmalıyız bence. Hiç gitmediğim bir servis hakkında iyi yorumlar duyarsam, her zaman kullandığım dışında ki ilk adresim ister istemez orası olacaktır. Yani isim vermek bu durumda servis için zarar değil aksine fayda bence.

      Ek olarak forumda fanatizm olsa bile bu fanatik dediğimiz kişiler, ilgilendikleri markaların iç yüzünü diğer herkesten daha fazla biliyor. Yani spesifik olarak marka/model vermeniz sizin açınızdan sorunu çözmeyi de hızlandıracaktır.

      Yine de konu sahibi olarak nihai karar sizin. Ben sadece görüşlerimi bildirdim. Umarım anlatabilmişimdir derdimi. Sorununuz da hallolur inşallah kısa sürede.

      Saygılar



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tsipura -- 10 Nisan 2012; 15:44:25 >
      |
      |
      _____________________________
      Did you get the letter, the one i never sent ya?
      I’m all alone on my own misadventure,
      Seeking something that i don’t wanna find,
      Cos if i do there’s no rewind.




    • Teğmen
      202 Mesaj
      10 Nisan 2012 15:47:21
      quote:

      Orijinalden alıntı: Arif

      Arkadaşlar bir çok kişi bilip bilmeden konuşmuş... Şöyle söyleyeyim;

      Mağazaya gittiniz cep telefonu aldınız, açılmamış kutusunda, kutuyu açtınız kullanmaya başladınız ama o da ne? Karşı tarafa sesiniz gitmiyor... Şimdi mağaza yetkilisi dese ki tamam haklısınız hemen servise gönderip yaptıralım, kabul eder misiniz?

      Yasal olarak 4077 Sayılı TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN'da;

      Ayıplı Mal
      Madde 4- (Değişik: 6/3/2003-4822/4 md.) Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma
      kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında
      veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da
      tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan
      veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul
      edilir.

      Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle
      yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız
      misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına
      sahiptir.
      Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik
      haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya
      kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da
      sahiptir.

      http://www.sanayi.gov.tr/Files/Mevzuat/tuketici_korunmasi-13042010210536.pdf

      Başlığı açan arkadaşım;

      Yapmanız gereken şudur, önce bayiye/ilgili markanın ithalatçısına (ithal olduğunu biliyorum) efendi efendi söylersiniz, bunu değiştirin, yoksa yasal haklarımı kullanacağım... Buna yanaşmazlarsa tüketici mahkemesinde dava açmanız gereklidir. Tüketici Hakem Heyetlerinin de karar verme yetkisi vardır ancak bu tarz büyük meblalarda karar bağlayıcı değildir. Karara uymaması halinde mahkemeye gidilir. O yüzden en garantisi direkt mahkemede dava açı zaman kaybetmemektir.

      http://www.cankayakaymakamligi.gov.tr/default_B0.aspx?content=97
      Şikayet konusu olan mal ya da hizmetin değeri 3.032,65 TL.nin üstünde ise doğrudan Tüketici Mahkemelerine ya da İl Tüketici Sorunları Hakem Heyetine başvurmanız gerekmektedir.


      linki incelerseniz yapmanız gerekenler orada da az çok yazılmış
      http://www.cankayakaymakamligi.gov.tr/default_B0.aspx?content=97

      Benzer bir konu da burada var:http://forum.donanimhaber.com/m_53426776/tm.htm

      Ayıplı Mal yan başlıklı 4. Maddenin 2. fıkrasındaki düzenleme sürekli uygulanmaz. Gizli ayıp açık ayıp kavramıyla ilgilidir. Fakat kanun değişikliklerden sonra net bir şekilde ortaya koymamıştır, uygulamada bilinir.

      http://www.t.rkhukuksitesi.com/showthread.php?t=64002

      http://www.tur.hukuksitesi.com/showthread.php?t=14834

      yukarıda vermiş olduğum linklerden de olayları biraz daha takip edebilirsiniz.
      30 gün içinde bildirim yükümlülüğü vardır; fakat sizin aracınızda arıza meydana gelmiş ve üst fıkrada belirtildiği gibi kullanımdan ötürü faydaları azaltan bir durum da söz konusu değil; tamir edilebilir. Avukat desteği almanızı tavsiye ederim.
      _____________________________
      2 liters is a drink size, not an engine;V8 Power: No bottle, all throttle!




    • Yarbay
      3163 Mesaj
      10 Nisan 2012 15:48:17
      quote:

      Orijinalden alıntı: neilblack

      turkzengin, servis kayıtlarında bu çıkacaksa eğer, bir soru daha.2.elde bırak kapıyı, tamponu boyanan arabadan insanlar son sürat kaçıyorken sen üç dört sene sonra bu arabayı nasıl satıcaksın? konuyu uzatma diyen arkadaşlar beyni değiştirilen 2.el bir aracı alır mı? alırsa ne kadar fiyat kırarlar?? turkzengin kardeşim sen bu arabadan kurtulmaya bak ilerde canını daha çok sıkar

      allah allah ya sizde tozdan nem kapar olmuşsunuz . nasıl satacak gayette güzel satacak öyle saçma şeymi olur beyni değişti diye kim niye arabayı almasın. çok saçma konuşmuşsun
      _____________________________
      vitesi çat diye 4"e taktım debriyajı kontrollüce bırakmaya başladım. direksiyonu çok hafif sola kırdım bu araba düşen motor devrini kompanze edebilmek için gaza çok kontrollü ufak dokunuşlarda bulundum.vitesi çat diye 4"e taktım araba birden ok gibi uzadı bi sağ şeride geçtim bir anda 210 gibi bi süratle önüne geçtim 5 e attım. vitesi çat diye 4"e taktım hızım 100"e ya düştü ya düşmedi derken sağ ön tekerlek bir çukura düştü aman yarabbim araba en küçük civatasına kadar sallandı
    • Yarbay
      2084 Mesaj
      10 Nisan 2012 15:57:49
      Ben de merak ettim şimdi acaba markası nedir tahmin hakkımı Hyundai İ30'dan yana kullanıyorum bakalım ne çıkacak.
      |
      |
      _____________________________
    • Binbaşı
      1396 Mesaj
      10 Nisan 2012 15:58:15
      beyni degişen bir arabada kronik sorun olma olasılığı yüksektir. Sorunun temeline inmek için tüm devreler kablo tesisatı ekipman ve aparatlar kontrol edilmeli.

      2. Elde servis raporuna ragmen hiç düşünmeden alırım diyenlef işkembeden sallıyorlar maalesef. Nedenini servis yada fabrikanın çözemedği bir arabayı gözü kapalı alacak babayiğit daha doğmadı, yoldadır az bekleyin.

      Acilen tüketici mahkemesine müracaat noterden değişim talep ettiğinize dair ihbarname, 1 gün bile vakit kaybetmeyin. Yasal süre dolarsa ne kadar reklam etseniz de boş kimse kaale almaz sizi.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      2952 Mesaj
      10 Nisan 2012 15:59:40
      "..." Ben beyin değişimini kesinlikle kabul etmemeniz taraftarıyım, beyin bozulmuş değişir ama onun bozulma sebebi nedir onu bulsunlar...

      edit: böylesi daha iyi.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AirDream -- 10 Nisan 2012; 22:31:52 >
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      2586 Mesaj
      10 Nisan 2012 16:11:50
      2. elde deger kaybi yasayacaksiniz. o araci servisine 2.el olarak teklif alin bakalim ne diyecekler. onlar nasil kendisini guvene almak isteyecekse siz de yapin. om alabilir miyim ?



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      11492 Mesaj
      10 Nisan 2012 16:59:51
      quote:

      Orijinalden alıntı: enes78

      Ayıplı Mal yan başlıklı 4. Maddenin 2. fıkrasındaki düzenleme sürekli uygulanmaz. Gizli ayıp açık ayıp kavramıyla ilgilidir. Fakat kanun değişikliklerden sonra net bir şekilde ortaya koymamıştır, uygulamada bilinir.

      http://www.t.rkhukuksitesi.com/showthread.php?t=64002

      http://www.tur.hukuksitesi.com/showthread.php?t=14834

      yukarıda vermiş olduğum linklerden de olayları biraz daha takip edebilirsiniz.
      30 gün içinde bildirim yükümlülüğü vardır; fakat sizin aracınızda arıza meydana gelmiş ve üst fıkrada belirtildiği gibi kullanımdan ötürü faydaları azaltan bir durum da söz konusu değil; tamir edilebilir. Avukat desteği almanızı tavsiye ederim.


      verdiğiniz ilk linkteki son örneği okumuş muydunuz? sadece usûlden kaybetmişler, eğer fatura bedeli ya da ayıpsız yeni araçla değişimini isteseymiş kazanacaklarmış bence



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 10 Nisan 2012; 17:09:05 >
      _____________________________
      Acer AS5740G-434G50Bi
      CPU: Intel® Core™ i5-430m 2.26 ~ 2.53 Ghz (Turbo Boost) | RAM: 4 GB DDR3 1066 Mhz | HDD: Toshiba 500 GB 5400 rpm | Acer Nplify™802.11b/g/n | ATI Mobility Radeon™ HD 5650 GDDR3 1 GB Ekran kartı DirectX® 11 | High Frequency Enhancer True 5.1 surround ses çıkışı | Bluetooth® 2.1+EDR | 4 USB 2.0, 1 HDMI™ | 15.6" HD 1366 x 768, 16:9 yüksek parlaklık (220-nit) Acer CineCrystal™ LED-backlit TFT LCD, 8 ms HD tepki süresi | Windows 7 Home Premium TR 64 Bit
      Suskunluğum asaletimdendir! Her lafa verilecek bir cevabım vardır aslında... Ama bir lafa bakarım laf mı diye bir de söyleyene bakarım adam mı diye!




    • Binbaşı
      1668 Mesaj
      10 Nisan 2012 17:18:40
      quote:

      Orijinalden alıntı: turkgezgin

      quote:

      Orijinalden alıntı: haven

      hocam geçmiş olsun..
      aynı duruma yakın bir durum başıma geldi, aracın motorlu sunroofu, aracı aldıktan 1 hafta sonra yola fırladı. ben sorunu epey uğraşarak çözdüm. gerçi bayi sorun çıkarmazsa fabrika sorun çıkarmıyor ve aracı geri alıyor. ama malesef benim bayi sürekli olarak beni suçladı. neyse...
      süreç şu şekilde işliyor:
      1. sözleşme metnini okuyunuz. sözleşme metninde arıza durumuna ilişkin değişiklik ve tam değişiklik bölümü vardır. ben 6-7 sıfır araç sözleşmesi okudum ve üç aşağı beş yuları hemen hepsinde belirli bir km ya da süre içinde değişim hakkınızın bulunduğuna ilişkin bilgi vardır.
      2. bayi sizi yönlendirir ancak eğer yönlendirmezse ki bana olan buydu. bayi tamir edilip verileceğini söyledi. ben araçtan soğumuştum ve değişim istedim. ısrarla dava açacağımı ve tüketici mahkemesinde hakkımı arayacağımı söyledim vs..uzun uğraşlardan sonra genel müdürlük arandı ve hatta yurtdışındaki ana fabrikadan bilgi alındı. neyse ki yurtdışı firma aracı geri çağırdı ve bana istediğim bir model için indirim hakkı verdiler.
      bende bir üst modeli epey indirimle almıştım.
      kolaylıklar diliyorum..

      Bilgi paylasiminiz icin cok tesekkur ederim.

      Su an bayi dediginiz gibi fabrika ile ve bolge sorumlulari ile iletisime gececeklerini soylediler. Benim bu durumda suclanacagim bir durum yok zaten onda herkes hem fikir, o bakimdan suclamalari gibi bir durum olmayacaktir. Sozlesme metni derken ben hatirlamiyorum o sekilde bir metin imzaladigimi. Sadece aracin faturasini imzaladim teslim alirken diger evraklarla eger yanlis hatirlamiyorsam. Ama tekrar kontrol edecegim butun verilen belgeleri.

      Bayiden ilk bana soylenende tamir edilecegi oldu elbette ama ben kabul etmeyecegimi soyledim, ondan sonra genel mudurluk ve fabrika ile iletisime gecilecegi bilgisi verildi. Persembe gunune kadar sure verdim kendilerine. Ayrica iletisim email ile kurulacaksa benide CC ye eklemelerini istedim. Bakalim persembe ogleden sonra belli olacak uc asagi bes yukari. Bende o zamana kadar yasal haklarim ile ilgili hazirlik yapacagim elbette...

      Tekrardan tesekkurler paylasiminiz icin.


      Arac bilgisini neden ifsa etmedigimi israrla soran arkadaslar icin sunu soylemek istiyorum. Bayinin iyi niyetli davranip sorunumu cozecegine inaniyorum, o yuzden marka/model bilgisi vermeye gerek duymuyorum, her marka/model aracta ayni sorun yasanabilir...

      Ayrica israrla sorunun ufak bir problem oldugunu belirten arkadaslara fazla sozum yok, sizin sifir aldiginiz araciniz ile bu sekilde bir problem basiniza gelirse siz sorun etmeyip yola devam edersiniz, sizin seciminiz elbette.

      araç modelini vermemenizi anlamıyorum. yoksa gidip bizimde aynı hatayı mı yapmamızı istiyorsunuz? madem paylaşımcı bir kişi değilsiniz neden burada bizden aynı şeyi yapmamızı istiyorsunuz. herkese özel mesajdan yazabiliyorsunuz ama burada ifşa edemiyorsunuz o da ayrı mesele. ya kimseye söylemeyin ya da direk olarak burada yazın.

      ayrıca bayi değiştirse de değiştirmese de burada ifşa etmek yanlış bir şey değil. değiştirse burada bayinin ne kadar iyi niyetli bir bayi olduğunu öğrenmiş olacağız. değiştirmezse burdaki insanlar o marka ve bayiye daha temkinli yanaşacaklar.
      |
      |
      _____________________________
      havale yolu ile sattığım charlar.
      SURGEON(tibet serveri),SURGEON(pasific),illusionist, Shdwsamurai, C0ND0M(venus), Kensei, OpiaT, AngoriaN, BigStorm, SurreaL, MagicStorM, FlashMan, DarkSmoke, BigSensei, BlackLegenD, ShadowFirE, BlackRangeR, FireSlayeR, DarkSamurai, DarkSensei, DarkStroke, MaDClouD, DarkSoldieR, _DuTy_, KingDragoN, MadWinD, GhostSlayeR, DarkRaideR, Nel, NightLeoN, DarkBravE, NightStrokE, BraveDragoN, GoldenFisT, EyrioN, MadRaideR, MaDeviL, MadKinG(hera)




    • Teğmen
      239 Mesaj
      10 Nisan 2012 17:37:17
      quote:

      Orijinalden alıntı: turkgezgin

      Yorum yazan herkese tesekkurler. Arac bilgisini OM gonderdim talep eden arkadaslara. Forumda desifre etmek istemiyorum henuz, magdur olduguma ve giderilecegine inaniyorum. Neden magdur oldugumu soranlara ise cevabim sudur: Hangi sifir arac 10 gun icinde ciddi bir ariza olusturur? Ayrica arizanin kaynagi bile adam akilli tespit edilemez. Ayrica dusununku beyni degisecek, ben bu araci 1-2 sene sonra satacagimda hicbir kazasi olmasa bile servis kayitlarinda beyninin degistigi yazacak. Ben sahsen ikinci el araba alirken bu sekilde sorunu olmus bir arabayi fiyati cok cok uygun olmadikca almam... Ayrica ayni sorun tekrar otobanda vs gelse basima olumlu kazayada yol acabilirdi (direksiyon ve frenlerin kilitlenmesi)... Ben bu araca guvenip colugum cocugum ile tekrar nasil binecegim?



      2003 opel astra g aracımda aynı problemi yaşadım almanyadan beyin geldi beyin gelene kadar başka araç verdiler,2 hafta sonra arcımı teslim ettiler ve 6 sene kullandım tık demedi.Bunlar olabilme ihtimali düşük ama başa gelebilecek durumlardır.Size aracınızı teslim etsinler daha sonrasında yeni takılan beyinden kaynaklanan problemler oluşursa elinizdeki faturalarla belgelerle hakkınızı arayabilirsiniz geçmiş olsun...
      |
      |
      _____________________________
      2009 Astra h CDTİ




    • Yüzbaşı
      836 Mesaj
      10 Nisan 2012 17:41:17
      mümkünse pm alabilirmiyim
      |
      |
      _____________________________
    • Onbaşı
      34 Mesaj
      10 Nisan 2012 18:00:34 Konu Sahibi
      OM gonderip marka model bilgisi isteyen arkadaslara marka model bilgilerini gönderdim. Şu aşamada özellikle hangi bayiden aldıgımı belirtmedim. Yazdığım arkadaşlar forumda marka model yazmazsanız konu altında sevinirim. Olası bir dava durumunda aleyhime kullanılmasını, haklı durumdayken haksız duruma düşmeyi istemiyorum.

      Bugunku gelişmeleri kısaca yazayım. Öğlen bayinin müşteri ilişkilerinden arandım ve talebimin olumsuz karşılandığı söylendi. Dün akşam aynı bayan bana talebimi bölge müdürlüğüne, fabrikaya ve genel merkeze ileteceklerini ve perşembe saat 16 ya kadar döneceğini söylemişti. Ayrıca yazışmalarında benim email adresimide CC olarak koymalarını rica etmiştim ve koyabileceklerini söyleyip email adresimi not etmişlerdi. Bugun bu konular hakkında hiçbir email almadım. Telefon edildiğinde bundan bahsettiğimde kendi iç yazışmalarını paylaşamayacaklarından bahsettiler?! Ayrıca düşününki bir kurumsal firmada bir sorun genel merkez ve fabrika dahil gerekli yerlere iletilip 2-3 saat içerisinde bir karar alınacak, hemen müşteriye dönülecek... Keşke o şekilde işlese bütün sorunlar. Perşembe denilip hemen ertesi gün cevap verilmeside ayrı bir ilginçlik... Ben sorunun gerekli birimlere iletildiğine kendi adıma inanmıyorum.

      Marka model bayi farketmez arkadaşlar, her marka ve modelde olabilecek birşey, önemli olan ne şekilde adım atmam gerektiğini öğrenmem... Çok yapıcı ve bilgilendirici mesajlarda var herkese çok teşekkür ederim. İnşallah bu şekilde bir sorun hiçbirinizin başına gelmez, ayrıca inanın sadece parça değişimi vs değil olay, ben ve eşim arabadan tamamen soğuduk. Hatayı bütün gün araştırıp adam akıllı birşey soyleyemediler sorun hakkında. Yeni beyin vs takıldı, bana kim garanti edebilir bunun 500 km sonra olmayacağını, sonuçta sorunun esas kaynagı konusundada problem var. Ayrıca ben nasıl içim rahat bebeğimi ve eşimi gönderecegim? Hayatınızda kac kere direksiyonu ve freni kilitlenen bir aracı durdurdunuz? Bunun dısında seneye aracı satıp yenileyeceğim diyelim, hanginiz bir yaşında bir arabanın beyni değiştiyse piyasa fiyatını verip alır? Gidip beyni değişmemiş bir araç alırsınız. Sonuçta servis kayıtları vs hep olacak.... Daha uzun yazamıyorum şu an çalışıyorum...

      Ayrıca olayı baska boyutlara cekmeye calısan arkadaslarada bir sözüm var. Bu foruma yıllardır uyeyim ama yuzlerce binlerce mesajım yok, çünkü genel bir okuyucusuyum forumun. Bilmediğim konularda yorum yapmaktansa öylece izliyorum, hatta online bile olmam forumda misafir olarak dolasırım. Ne mesaj kasma hevesim ne de konuyu canlı tutmak amacım... Sorunuma faydalı olabilecek birkaç cevap bulup ona gore hareket etmek isteğim...

      Yapacaklarıma gelince... Eğerki yarında bayi yonlu olumlu bir gelişme yasanmazsa tüketici derneği ile görüşüp, sorunumu bildirip noterden isteklerime dair resmi bir ihtarname çekeceğim. Perşembe günüde avukatımla beraber bayiye gidip gerekli işlemlere başlayacağımı bildireceğim. Bu arada bugun kesinlikle parça değişimini kabul etmediğime dair gerekli bir yazı kendilerine gönderdim.

      Bütün olay yargı yonune giderse buradan marka model bayi bildirimi yapma haklımı saklı tutuyorum avukatıma danışarak. Zaten diğer medya kanallarınıda kullanıp hakkımı sonuna kadar aramaya niyetliyim...

      Saygılar.




    Hızlı Cevap




Reklamlar
sohbet
son dakika
Ankara Web Tasarım
üniversite
#0850 Numara Tahsisi;#0850 Hat;#IP Santral;#Toplu
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,334
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.