Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

ACİL PLEASE

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
6
Cevap
0
Favori
138
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    42 Mesaj
    BAKIN ŞİMDİ ARKADAŞLAR BENDE XP KURULU FAKAT ŞUANA KADAR XP İLE TEK SORUNUM ŞU OLDU: İNTERNETTEYKEN KENDİLİĞİNDEN ADRES ÇUBUĞUNUN ALINDA SEARCH DİYE Bİ ARAMA MOTORU BELİRİYO VE OZAMAN DA MASA ÜSTÜNE POKER VE CASINO ONLİNE DİYE KISA YOLLAR GELİYO BU ŞİMDİ Bİ VÜRÜS SE BEN BUNDAN XP Yİ TEKRAR KURMADAN VEYA FORMAT ATMADAN NASIL KURTULABİLİRİM VE ŞUAN DA WARNİNG PC DİYEDE UYARI GELİYO ARADA ŞİMDİ NEDİR BUNUN ÇARESİ ARKADAŞLAR BİDE BENDE ŞU ANDA XP KORUMA DİYE Bİ TARAYICI VAR AMA TARATIYORUM BULAMIYO NAPMAM LAZIM ARKADAŞLAR BİLGİSAYARDA DA YENİ SAYILIRIM Bİ YOL GÖSTERİN BAKALIM...SEVGİLER SAYGILAR..



    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1344 Mesaj
    Öncelikle explorer' a yapışan arama motoru için üzerine gelip sağ tıkla. Çubuğun adı ne ise Search Bar , FlashBar vs. vs. onun yanındaki işareti kaldır. Control+Alt+Delete yapıp görev yöneticisinin işlemler bölümünde aynı adlı bir işlem varsa görevini sonlandır. Daha sonra, ben Ad-Aware programını kullanıyorum. Sen farklı bir Spyware-Adware tarayıcı kullanıp güzelce bir tarama yaptır ve çıkanları ortadan kaldır. Daha sonra baktın olmadı Service Pack 2 ile beraber Windows kur. Böyle sıkıntın kalmaz. Başarılar...
    |
    |
    _____________________________
    Ne Mutlu TÜRKÜM Diyene ...
  • Yüzbaşı
    726 Mesaj
    geçmiş olsun spy almışsınız...

    yani tam olarak virüs değil ajan ve reklam yazılımları...bunlardan kurtulman için ad-aware,ms nin yeni çıkardığı anti-spy,spybot gibi çeşitli programlar var...ancak sonuç her zaman tam başarılı olmayabiliyor...

    bu programlardan bir iki tanesini yükleyip son güncellemelerini yapıp,safe modda temizlemeye çalış...
    |
    |
    _____________________________
    Her Ne Olursan Ol !!! Sonuçta Mutlaka ADAM Ol !!!
  • Yarbay
    2440 Mesaj
    bitdefender dene
    |
    |
    _____________________________
    buda benim site arkadaşlar bakmak istermisiniz
    EPOX 9NDA3j + amd 3000+64bit venice[1800 mhz@2005mhz) ASus 9550 128bit vga 120 seagate baracuda NCQ 512*2 twinmoss
  • Binbaşı
    1738 Mesaj
    bu tarz şeyler bilgisayarın açılışında çalışır o yüzden kaldırmak istediğinde şuan kullnılmaktadır der ve kaldıramazsın kapasanda otomatik açılır önce açılışta çalışmasını engelle başlat çalıştır msconfig başlangıçtan bütün başlangıçta çalışan işlemleri önündeki linki kaldır,eğer soruna neden olan şeyleri biliyorsan sadece onun önündeki linki kaldır.Ctrl+alt+del de ve sorun yaratan işlemi sonlandır.internet explorerdan sayfayı boş kullanı seç adaware yada hijack ile tarattır bulduklaruını sil .Sistem geri yüklemeyi kapat (bilgisayarım terstuş -özellikler -sistem geri yükleme-bütün sürücülerdeki sistem geri yüklemeyi kapatı işaretle)ve güvenli kipte yeniden başlat tekrar tarattır ve bulduklarını sil.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2585 Mesaj
    microsoft antispyware yi dene bence kurtulursun
    ajan programlarda kullandıklarımın en iyilerinden
    +
    ad-aware , spy bot , ve bunun gibi programların çoğunu denemelisin
    |
    |
    _____________________________
    Bilgisayar Mühendisi[2004-2019] * DonanimHaber Forum'da 16. Yıl - [2003-2019]* Dos'ta Dir-Cd dir ... komutlarıyla işlem yapmaya başlayalı 28. Yıl :))) [1991-2019]
    * HP Pavilion dv5-1041et & AVerTV HybridVolar HX + 3G VINN + Samsung G. Note 5 + 19 yıllık Turkcell & Turkcell Platinium PlatinPrestij Paket + Honda Jazz 1.4 Elite kullanıcısı. TürkTelekom'a kazıklanmamanız için başınıza gelebilecek durumları önceden her tür ortamda araştırıp öğrenmeniz lazım çünkü personelleri yalan yanlış bilgilendiriyor, anlaşmazlık durumunda o şekil bilgi verilmemiştir bu şekil bilgi verilmiştir gibi ezberden konuşuluyor. ama eğer verildiyse bunu görüntü ve ses kaydı ile ispatlayın diyorlar, görüntü ve ses kaydı almadıysanız geçmiş olsun. Ayrıca işlem yapan personeli geriye dönük olarak izinli olarak gösterebiliyorlar ve nasıl yapıyorlarsa sisteme bakınca cinsiyetini de değiştiriyorlarmış, o kişi o gün çalışmıyordu.. işlem yapan kişinin sicil bilgisi şuymuş buymuş bu kişi falan departmanda görevliymiş o gün o departmanda olamaz .. sizin belirttiğiniz konularla ilgili zaten bilgisi yok.... mahkemeye vermeniz durumunda mahkeme sistemdeki kayırtlara bakacak vs vs. gibi bir savunma mekanizması geliştirmişler.
  • Yüzbaşı
    269 Mesaj
    yaw hemşo sen bunu daha önce sormuştun.
    komple bir güvenlik programı kur.tavsiyem systemmechanic.
    bide morzilla kullan
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
google reklamları
SEO
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,210
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.