Şimdi Ara

acil linea hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
278
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 2011 model orjinal 120 binde linea 27000 tlye alınır mı şimdi bakmaya gidiyorum teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Aracı gördüm 27250den aşağı inmedi her şeyiyle orijinal alınırmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 senede 120bin, Hani arac ömrünü tamamlamamis ama bence yipranmis bir arac üstüne 10 bin daha kat 0km al( 1.4 benzinli)

    Allah utandirmasin, kolay gelsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Büyük ihtimalle şirket arabası zaten almayın bence
  • Alınır.

    Ama acil olmaz bu işler. Bi oturun konuşalım, 2011 diyorsunuz, orjinal diyorsunuz, bu arabalar yol yapma arabası, sağlam, ekonomik ve sorunsuz olduğu için alan herkes uzun uzun kullanıyor ve km' ler haliyle yüksek alıyor. Bende linea aldım 26000 liraya 2010 model, 120 bin km' de ama maşallah beton gibi hala. İdeal bir araçtır, karın ağrısı vermez asla.
  • Alınmaz 27 bin pahalı o araba için(120binkm), zaten sıfırı ile 10 binlira fark var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 120 bin olmasından daha sıkıntı olan şey bunu 3 yılda yapması. .normal bir aile arabası değil bence bu. Şirket arabası tabiri mantıklı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynen ben de katılıyorum. Önce bir gelin konuşalım acele etmeyin. Fiyat 120.000 KM'ye göre 1- 1,5 tl fazla söylenmiş.
  • satıcı ile anlaşamadık geri geldik tekrar malum sitede göz gezidirirken bugün tarihli sahibinden linea gördüm 2011 model 24 tlye adam satmış yetişemedik kısmet değilmiş
  • bakkal34 B kullanıcısına yanıt
    Hocam ucuza atlama
    Can'ın yanmasın.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mnr980 kullanıcısına yanıt
    Allah seni inandırsın tam 1 senedir bakıyorum geçen sene alacaktık işler biraz olmadı sonra alalım dedik aşırı şekilde zamlandı araçlar, tekrar almaya niyetlendik düşer dedik hiç düşmüyor hep artıyor yılbaşından önce aldık aldık sonra tekrar zamlanacak yine araçsız kalacağım
    aslında kafamdaki araç skoda roomster yada ford fusion ama onlarında 2. eli yok yarın birgün ihtiyaç anında satamam diye linea yada era almayı düşünüyorum
  • bakkal34 B kullanıcısına yanıt
    Kolay gelsin hocam
    Linea ve era nn ıkıncı eli hızlı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.