Şimdi Ara

Acil! 2004-2006 arasında çıkan bir oyunu arıyorum.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
3.001
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
1 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İyi geceler uyuyamayan DH ahalisi. 2004-2006 yılları arasında çıkış yapmış olması muhtemel bir oyun arıyorum. Bu oyunu Cdnet veya Chip dergisindeki cdlerin birinden kurmuştum. Baya zaman oldu aklıma geldi ama adını bulamadım. Oyun bir hapishane gibi bir yerde başlıyordu ve fps görüş açısı vardı. Yanlış hatırlamıyorsam karakter büyü yapabiliyordu(sonradan öğreniyordu) ve etrafta sürekli pentagram şekilleri olduğunu hatırlıyorum. Karanlık ve kasvetli bir havası vardı oyunun.

    Bu oyunu bilenler lütfen adını yazsın. O zamanlar oynayamadığım oyuna dönüp bakmak istiyorum.
    Edit: Oyunun simgesinde de kırmızı pentagram vardı diye hatırlıyorum.

    Edit 2: Oyun Arx Fatalis @NiTian ErXing sayesinde bulundu. Yardımlarınız için çok teşekkür ederim. Sanırım painkiller ile bu oyunu kafamda birleştirmişim biraz :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DubSteq -- 14 Ocak 2020; 17:5:17 >



    _____________________________




  • Bahsettiğin oyun painkiller serisi olabilir.
    _____________________________
  • www.google.com
    lionheart legacy of the crusader - Google'da Ara
    https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=lionheart+legacy+of+the+crusader


    Diablo çakması bir oyundu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    GM 9 PRO kullanıcısı ||NVIDIA GTX 1080 TI 12GB 256 Bit||INTEL i5 3570 || 12 GB 1666 MHz RAM || Gigabyte anakart ||

    Kobo aura one h20 ve kindle paperwhite 3 kullanıcısı
  • Baktım malesef ikiside değil. Oyunda kurşunlu silahlar yoktu ve fps bakış açısı vardı. Logosu da kırmızı kanlı bir pentagramdı. Oyun genel görünüş olarak sanırım Nosferatu'yu andırıyordu.
    _____________________________
  • DubSteq kullanıcısına yanıt
    Bloodrayne vardı belki odur.
    _____________________________
    GM 9 PRO kullanıcısı ||NVIDIA GTX 1080 TI 12GB 256 Bit||INTEL i5 3570 || 12 GB 1666 MHz RAM || Gigabyte anakart ||

    Kobo aura one h20 ve kindle paperwhite 3 kullanıcısı
  • The Suffering olabilir mi?
  • sims 1

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m46

    The Suffering olabilir mi?
    Hmm andırıyor ama bu da değil. Benim bahsettiğim oyundaki mekan daha çok ortaçağ zindanı gibiydi demir parmaklıklar ahşap masalar falan. Kara büyü konulu bir oyundu. Bazı yüzeylerde(yerde masada vb.) kırmızı kanlı falan pentagram veya hexagram çizimleri oluyordu. Karanlık bir atmosferi vardı. Kara büyü kitabı vardı veya sayfalarını topluyorduk öyle hatırlıyorum.
    _____________________________
  • O tarihlerde painkiller demo vermişlerdi. Silah olarak odun fırlatıyordu dönen zımbırtısı vardı

    Dk 8:06 bu değil mi?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mantarın Başı -- 14 Ocak 2020; 4:7:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    ...bize de anca mantarın başı!
  • Quake olabilir mi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dark messiah of might and magic olabilir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi plato. -- 14 Ocak 2020; 6:49:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • İstanbul kıyamet vakti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • heretic
    _____________________________
  • Arx Fatalis olabilir mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Gta San Andreas

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tayyip Erdoğan Simulator

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Serius sam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Duke nuke

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Legacy of kain olabilir mi?
    Acil! 2004-2006 arasında çıkan bir oyunu arıyorum.
    _____________________________
    Xbox Live Gamertag : GavurboganHerif
  • Vampir türü bi oyun mu acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    ASUS Zenfone 5 (ZE620KL) 2018 Kullanıcı Kulübü
    64 GB || Geceyarısı Mavi
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.