DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Açıköğretime girmek için ne yapmalı?Hangi sınava girmeli, kaç puan almalı vs.
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
7
Cevap
0
Favori
26.582
Tıklama
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> Üniversite Eğitimi ve Yüksek Lisans, Doktora >> Açık Öğretim ve Sınavları >> Açıköğretime girmek için ne yapmalı?Hangi sınava girmeli, kaç puan almalı vs.
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      6188 Mesaj
      20 Ekim 2010 12:06:56
      Arkadaşlar malum bu sene lise bitiyor.Maddiyat kötü olduğu için çalışmam gerekiyor o yüzden 4 yıllık açıköğretim okumak istiyorum fakat hiçbir bilgim yok.

      -Şimdi bu sınav sistemi nasıl oluyor?İki farklı sınav var sanırım hangisine girmem gerek?4 yıllık aöf için kaç puan almam gerek?Sayısal-Sözel olayı var sanırım benim sayısal çok kötü sözelden girsem hangi dersler karşıma çıkar yoksa gireceğimiz dersleri biz mi seçiyoruz?

      Dediğim gibi sınavlar hakkında hiçbir bilgim yok.Mat 1-Mat 2 tarzında şeyler konuşuluyor bunlar hakkındada bilgi verebilirseniz sevinirim.

      Bir de bi arkadaşım aöf okumak için fakültede 2 yıl ders alman lazım gibi birşey söyledi, böyle birşey var mı?


      Ne kadar malmışım bende yahu hiçbir şey bilmiyorum.

      Şimdiden teşekkürler.



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      835 Mesaj
      20 Ekim 2010 14:42:29
      140 puanı geçtin mi aöf kayıt olabilirsin...
      sayısal dersim iyi değil demişsin,kamu yönetimi,halkla ilişkiler vb. bölümleri tercih edebilirsin



      _____________________________

    • Yarbay
      6188 Mesaj
      20 Ekim 2010 15:52:19
      Peki bu 140 puanı ilk sınavda mı almalıyım yoksa ikinci sınavda mı?
      İşletme bölümü düşünüyorum nasıl olur?

      Bilgi için teşekkürler.Diğer sorulara cevap aranıyor.



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      835 Mesaj
      21 Ekim 2010 10:44:32
      fark etmez kardeşim ilk sınavda alsanda olur 2. sınavda da yeter ki 140 puanı geç..


      _____________________________

    • Er
      11 Mesaj
      13 Mayıs 2011 03:42:47
      peki kardeşim ilk sınava girmeyip ikinciden o puanı alsam oluyo mu?


      _____________________________

    • Binbaşı
      1659 Mesaj
      25 Mayıs 2011 20:32:09
      quote:

      Orijinalden alıntı: tk_wolfer

      peki kardeşim ilk sınava girmeyip ikinciden o puanı alsam oluyo mu?


      Hayır.YGS yani ilk sınavdan 140 alman lazım.



      _____________________________

    • Yarbay
      3881 Mesaj
      25 Mayıs 2011 20:35:10
      Acikogretime nasıl başvuruluyor ben işletme, maliye vb seyler okumayı düşünüyorum, bunları tercih edersem gelecek yıl okul puanım dusermi, tercih yaparken açıköğretim fakültelerini yazipmi başvuru yapiyoruz


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      3133 Mesaj
      26 Mayıs 2011 12:15:33
      aöf ye başvurup aidat ödersin senelik 500-550tl bişi, bi göreyim dersen tabi kitaplarını iyice okuyup, pardon okumak yetmez iyice calışman anlaman lazım sadece okumak yeterli olmuyor, aöf istiyorsan eskişehir üniversitesi yazıcaksın formuna


      _____________________________

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.