Şimdi Ara

Açık Parfümde Orijinal Notalar.. [Tutaste] (Maximum Kalite.!)

5 sn
56.330
Cevap
1.746
Favori
5.576.511
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 40 dk. önce
  • Cevaplayan Üyeler 5311
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 9249
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 2 dakika
  • Toplam Okunma Süresi 176311
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 5311
  • Favoriye Eklediklerim 1855
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Deleted User (292 mesaj) ***Æ*** (18 mesaj) La Ley del Diamante (5 mesaj) AncientBehemoth (4 mesaj) burak jr (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (19439 mesaj) Mobil (19413 mesaj) Tablet (485 mesaj) (11 mesaj) Mini (1502 mesaj) Uygulama (4480 mesaj)
  • @
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Sıcak Fırsatlar >> Gıda, Giyim ve Aksesuar >> Açık Parfümde Orijinal Notalar.. [Tutaste] (Maximum Kalite.!)
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    475 Mesaj
    Eser abiden 2 sipariş geçtim.Kokular tamamen kör atışıydı.3 tam bana göre koku tutturmuşluğum vardır da şimdi bi danışarak iş yapayım diyorum.

    25 yaş civarlarında
    Yaz aylarında gidecek parfümler nedir? Bu ayı da boş geçirmeden sipariş vereyim diyorum
  • Çavuş
    56 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Nautica voyage, invictus, creed viw

    Üstte SultanSrhir hocamın yaptığı bir öneri. bence gayet yerinde yazlık genç işi ve invictusu da akşam veya güneşli olmayan günler için tercih edilebilir şekilde kullanılabilir.

    Ben öneri yapamıyorum. Ama üstteki 3 lü dediğim gibi genç ve sıcak..
    |
    |
    Doce kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Gsm: 0541 571 60 80
  • Yüzbaşı
    314 Mesaj
    Foruma özel indirim bekliyoruz..
    _____________________________
  • Yarbay
    3789 Mesaj

    Kardeşim zaten Eser hocam parfüm işine başladığından beri foruma özel indirimli satıyor. Hatta Eser hocamın ürünleri bu forumdakilerin sahip olduğu bir ayrıcalık. Kimse böyle bir açık parfüm bulamıyor. Ben de Eser hocamla tanışana kadar 250 TL'yi maalesef bir şişe parfüme veriyordum. Artık çok mutluyum; bol bol parfüm sıkıyorum.
    |
    |
    kRaL_1907 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Ryzen 7 2700X@4,3 Ghz(1,4V) - EVGA CLC 280 - Cooler Master Master Gel Maker - Asus Crosshair VI Hero X370 - 8*2 GB Gskill Trident Z RGB 3200 CL14@3200 CL12 - Saphire RX 580 Nitro 8GB - Samsung EVO 970 500 GB NVME SSD - Samsung EVO 850 500GB SSD - Radeon R7 240 GB SSD - EVGA Supernova G2 650W - Rampage Imposing Rainbow RGB Kasa
  • Yarbay
    3082 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: nightsniffer

    Kardeşim zaten Eser hocam parfüm işine başladığından beri foruma özel indirimli satıyor. Hatta Eser hocamın ürünleri bu forumdakilerin sahip olduğu bir ayrıcalık. Kimse böyle bir açık parfüm bulamıyor. Ben de Eser hocamla tanışana kadar 250 TL'yi maalesef bir şişe parfüme veriyordum. Artık çok mutluyum; bol bol parfüm sıkıyorum.

    Katılıyorum. Bu kalitedeki ürünler için fiyat gayet ideal. İyi niyeti ve esnaflığını parayla zaten ölçemeyiz, orada da ayrı bir yerde kendisi.
    |
    |
    _____________________________
    Biz doğrudan doğruya millet severiz ve Türk milliyetçisiyiz. Cumhuriyetimizin dayanağıTürk topluluğudur
    Ne Mutlu Türküm Diyene.
    Mustafa Kemal`in Bursa Nutku
    Yobazsavar
  • Yüzbaşı
    314 Mesaj
    Bende 3-4 yıldır sürekli alıyorum. Sadece biraz kampanya bekliyorum.. nebiliyim ggde 60 a satarken bizlere 50 veya 45 verebilir mi diye sormak istiyorum...
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    314 Mesaj
    Tekrar ediyorum foruma özel dedim... Ben öğrenciyim konuşanların ne iş yaptığını merak ediyorum....
    _____________________________
  • Çavuş
    93 Mesaj

    Kardeşim Eser abi ile aynı esansı kullanan bi firma varmış Ankara' da araştır bi bakalım fiyatlarını.. ve de bu kalitede esnaflık hizmeti bulduğun biri varsa o zaman indirimin gereksiz olduğunu anlarsın..
    |
    |
    kRaL_1907 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3789 Mesaj

    Kardeşim ben de öğrenciyim ama bir yandan da çalışıyorum. 10 TL bugün asgari ücretli bir çalışanın 1 saatlik maaşından daha az bir rakam. Sen 4 parfüm alsan her gün parfümle yıkansan en az 1 ay kullanacaksın. Bu arada fiyat ggde: 65 Havalede: 60. Yani havaleyle değil de GG ile almayı tercih ettiğinizde GG'nin tahsil ettiği komisyonu siz ödemiş oluyorsunuz.
    |
    |
    kRaL_1907 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Ryzen 7 2700X@4,3 Ghz(1,4V) - EVGA CLC 280 - Cooler Master Master Gel Maker - Asus Crosshair VI Hero X370 - 8*2 GB Gskill Trident Z RGB 3200 CL14@3200 CL12 - Saphire RX 580 Nitro 8GB - Samsung EVO 970 500 GB NVME SSD - Samsung EVO 850 500GB SSD - Radeon R7 240 GB SSD - EVGA Supernova G2 650W - Rampage Imposing Rainbow RGB Kasa
  • Çavuş
    93 Mesaj

    Hocam, yazın fresh parfümler önerilir genelde ben de sana kullanıp memnun kaldıklarımı önereyim.. Creed- Original Santal, Creed- ViW, Nautica - Voyage, Paco Rabanne - İnvictus, Diesel - Only The Brave, Givenchy İntense Ultramarine, Channel Bleu de channel, Creed - Aventus, Azzaro - Chrome, Channel Allure Homme Sport.
    Hocam kullanıp memnun kaldıklarınızın içeriğine frangrantica ' dan bakıp, bu önerdiklerimle içeriğini kıyaslayarak daha iyi bi sonuca ulaşırsınız umarım.
    |
    |
    Doce kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    392 Mesaj

    Arkadaşlar rica etsem kullananlar bilenler şu parfümlere yorum yapabilirler mi yaz için?

    Creed Green Irish Tweed
    Creed Silver Mountain Water
    Thierry Mugler A*Men
    Armani D'aromes
    Nautica voyage
    Versace eros
    Chanel allure homme sport
    Tom Ford Azure Lime

    Yazlık daha öneriniz varsa alabilirim. Eser hocam siz de öneri değil de parfümleri tanıtım amaçlı anlatırsanız sevinirim, öneri yapmadığınızı biliyorum :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: EserKozmetik
    _____________________________
    Only God Can Judge Me
  • Çavuş
    56 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Zam yapmamak için elimden geleni yapıyorum. 2 ayda 80 bin tl lik fatura kesmişim ama cebimde 1 tl yok. Bunları konuşmayı sevmiyorum. Ben tadında ticaretimi yapıp memnun insanlarla çalışmayı seviyorum. 2 kuruş fazla kazansam pakete bir şeyler eklemeye veya üründe bir şeyleri iyileştirmeye çalışıyorum. Fiyatta indirim, kampanya vs gibi şeylerle gelmezseniz bu yüzden sevinirim. Eğer öyle imkanlar olsa şu Delux olan ürünleri diğerlerine karıştırıp tek fiyat kafa rahat çalışmak isterdim ama maalesef...

    Ayrıca alıma göre fiyat şeklinde çalışıyorum. Paket 1 deki fiyat fatura edildiğinde geriye içine koyduğum 2 numune bedeline yakın bir şey bırakıyor. Fiyat fazla geliyorsa bütçenize uygun açık parfümler piyasada çok. Onlardan almanızı öneririm.
    _____________________________
    Gsm: 0541 571 60 80
  • Çavuş
    56 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Real Slim Shady

    Arkadaşlar rica etsem kullananlar bilenler şu parfümlere yorum yapabilirler mi yaz için?

    Creed Green Irish Tweed
    Creed Silver Mountain Water
    Thierry Mugler A*Men
    Armani D'aromes
    Nautica voyage
    Versace eros
    Chanel allure homme sport
    Tom Ford Azure Lime

    Yazlık daha öneriniz varsa alabilirim. Eser hocam siz de öneri değil de parfümleri tanıtım amaçlı anlatırsanız sevinirim, öneri yapmadığınızı biliyorum :)

    A'men i yazın kullanabilmen için:

    ''Ya çikolata kokusu istiyorum'' gibi bir zevke sahip olman lazım
    Ya havanın soğuk ve yağışlı olan bir günü seçmen lazım
    Ya da ayaz akşam saatlerini..

    Geri seçtiğin tümü ( Bence ) Her türlü gider. Belki Aromes biraz güneşsiz hava isteyebilir, kişisine göre.. bana hafif bile gelir :)
    _____________________________
    Gsm: 0541 571 60 80




  • Er
    13 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SultanSehir

    Kardeşim Eser abi ile aynı esansı kullanan bi firma varmış Ankara' da araştır bi bakalım fiyatlarını.. ve de bu kalitede esnaflık hizmeti bulduğun biri varsa o zaman indirimin gereksiz olduğunu anlarsın..

    Hangi firma hocam, fiyatlar ne kadarmış orada?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    can
  • Er
    13 Mesaj
    Bence de indirim fikri tartismaya acik bi konu degil.bu fiyatlarda bu kalite cok onemli.Asıl aramamiz gereken kalitedir, fiyatlar cazip.daha ucuza da vardir heralde ama kalite de bu boyutta midir



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    can
  • Çavuş
    56 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Sanırım xxxx Sezer'den bahsediyor.
    |
    |
    Pigletx kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Gsm: 0541 571 60 80
  • Yüzbaşı
    392 Mesaj

    Kafamda bişeyler oluştu eyvallah ancak hala tam karar veremedim, eros kesin alacağım gibi ama Channel, D'aromes, Creed ler kafamı karıştırıyor. 2 tane almayı düşünüyorum. Nautica voyage mesela Bursa'da hiçbir yerde yok sizden tanımını alabilir miyim, eros-aventus-azure Lime - gio koklamış biriyim benzetme yapabilirsiniz



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    EserKozmetik kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Only God Can Judge Me
  • Çavuş
    56 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Onlara pek benzemiyor.

    Yeşil elma ve içinde olmasa bile hafiften karpuzu andıran bir koku. Fazlası ile hafif ve güzel bir parfüm. Kesinlikle gün içinde tazelenmesi gerekir.
    |
    |
    Real Slim Shady kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Gsm: 0541 571 60 80
  • Er
    13 Mesaj
    Ben de bahse konu yerle ilgili övgü duydum bikac.Fiyatlarini da biliyorum, buranın iki kati kadar olsa gerek.Ayni esans oldugunu da arkadas bahsetti ama denemedim orayi acikcasi
    |
    |
    _____________________________
    can
  • Çavuş
    93 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: EserKozmetik

    Merhaba Hocam. Konu içerisinde neredeyse tüm ürünlere yapılan yorumlar var aslında. Kalıcılık ürünlerin tarzına göre değişiyor. Örnek bir parfüm gösterirseniz ondan az mı kalır çok mu kalır söylebilirim, diğer halde bana sorarsanız hepsinin türüne göre kalıcılığı gayet iyi. 2-3 Gün gibi bir rekor bekleyene bende öyle bir ürün yok açıkçası :) Sadece Tom ford black orchid ve vanilyalı boss bu şekilde kalabiliyor. Diğerleri 4-5 saatten 1 güne kadar kalan var. Kimi ürünü çok benzetir. Kimisi benzememiş der aynı ürüne. Kimi 1 sene önce sıktığım parfüm bu sene kışlıkları açınca koktu der. Çok göreceli bir durum o yüzden bir parfümün kalıcılığına az veya çok demeden önce aynı parfümün orjinalini denemek gerek. Hafif bir kokuyu ağır ve şekerli bir koku ile kıyaslarsak yanlış etmiş oluruz. Her halükarda biri diğerinden çok veya az kalabiliyor.

    Ayrıca orjinalini andırmadığını düşündüğüm ürünlerin satışına devam etmiyorum. 2-3 müşterim de aynı kokuda böyle bir bildirim yaparsa ben benzetsem bile kokunun satışını durduruyorum.

    Benim ondan bundan farkımı soranlar oluyor, bu soruyu cevaplamayı pek sevmiyorum. Onu da yazayım, bu yorumum herkese açıklamam olur inşallah.

    Piyasada bayiilerini çok gördüğünüz firmalar benim kullandığım ürünü kullanmakta zorluk çekerler. Bayiilerine verdikleri fiyatlara üretimini bile yapamazlar. Bizim ürünlerde tek kar eden benim. Eğer bir bayii vermeye girersem bu fiyatlara bunları satamam.

    Nasıl bir fark var?

    Bir gülü Ispartadan almak var bir de herhangi bir bahçeden.

    Yağlanma ve parlama yok
    Pis kokan alkol yok
    Sağlığa zararı en düşük seviyede (En düşükten kastım doğal ürünlerden sonra en zararsızı)
    Kusarcasına sıkan fısfıslar YOK (Fısfıslarımız diğer açık parfümlerinin yarısı kadar sıkıyor yada sıkmıyor. daha çok molekülize edip daha çok güzel kokmanızı sağlıyor. örnek sıkımlar şu şekilde: Diğer şişelerin 4 fısı = 1ml - bizim şişelerin 12 fısı = 1 ml. ortalama rakamlardır. Önceden numune alanlar parfüm şişesi ile onu doldurmaya çalışırlarsa bunu görebilirler. 20 fıstan daha fazla tutacaktır ve numunenin ebatı 2ml.dir)
    Aynı firmanın 1 düşük kalite esansının fiyatı bizim kullandığımız ürünün 3 te 1 fiyatına eşit.
    Özenle işlenmiş ürünler kullanıyoruz ve piyasada olan ve bu ürünü kullanan 1 tane firma biliyorum. o da BATI SEZER fakat kullandığı esans miktarını bilmiyorum.


    Ekleme: Bir açık parfüm orjinaline ne kadar benzeyebilir?

    100 %100lük benzemeyi kimse beklemesin lütfen. Bir firmanın kendi markasının tadını 5 yıl geçtikten sonra aynısını tutturamazken, doğal ürünlerle yapılmış parfümlere laboratuvar ortamında yapılan parfümler ne kadar benzeyebilirse o kadar benzer. Daha benzerini bulana kadar, piyasadaki malları bilerekten şu anlık en iyi açık parfümleri sattığıma inanıyorum. Bundan iyisi Doğal ürünler. Onlar da maalesef 15 tl değil :)

    Dilerim bazı sorulara cevap olmuştur.

    Saygılarımla.

    Biraz eski bir yorum ama bahsettiğim konuyu burada görmüştüm.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




Reklamlar
Radyo Dinle
Bitcoin
bankalar.org
Cancer Clinical Trials
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,703
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.