Şimdi Ara

Açık Parfümde Orijinal Notalar.. [Tutaste] (Maximum Kalite.!)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: KRAMER25 , Tractacus , parker312 Daha Az
3 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 17 Misafir (9 Mobil) - 10 Masaüstü10 Mobil1 Android
5 sn
58.092
Cevap
1.744
Favori
5.919.677
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 5 sa. önce
  • Cevaplayan Üyeler 5401
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 9369
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 2 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 4017
  • Favoriye Eklediklerim 1855
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • EserKozmetik (9369 mesaj) Bonobo643 (1567 mesaj) Rappapompom (1078 mesaj) eiskent (940 mesaj) NitroNos (715 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (20128 mesaj) Mobil (20025 mesaj) Tablet (485 mesaj) (11 mesaj) Mini (1542 mesaj) Uygulama (5039 mesaj)
  • @
439 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Sıcak Fırsatlar >> Gıda, Giyim ve Aksesuar >> Açık Parfümde Orijinal Notalar.. [Tutaste] (Maximum Kalite.!)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    113 Mesaj
    merhaba eser hocam nasılsınız..yazın aldığım parfümler yeni bitti.yeni siparişlerimi pm den yolluyorum.

    bi de hocam n11 de ilan açmayı düşünüyormusunuz, şu çekleri biraz da parfümde kullansak
    _____________________________
  • Çavuş
    56 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    quote:

    Orijinalden alıntı: harabesin

    merhaba eser hocam nasılsınız..yazın aldığım parfümler yeni bitti.yeni siparişlerimi pm den yolluyorum.

    bi de hocam n11 de ilan açmayı düşünüyormusunuz, şu çekleri biraz da parfümde kullansak

    Arkadaşlar hepinize çooooooooook teşekkür ederim. Kargoları yetiştirmeye çalıştığım için konuda yazamıyorum fazla kusura bakmayın.


    harabesin Hocam n11 bize yaraşmaz ya.. Birebir satışı tercih ediyorum. Orasının çok samimi olmayacağı fikrindeyim.. Bir de buraya zor yetişiyorum ordakilerin gönlünü yapacağım derken sizi es geçmek istemem.. Bura ile elimden geldiğince ilgileneyim n11 eksik kalsın (:
    _____________________________
    Gsm: 0541 571 60 80
  • Binbaşı
    1500 Mesaj
    Ben de almayı düşünüyorum ama aklımda bir seçim yok. Tavsiye verebilecek olan var mı? Tatlı, çikolatalı, vanilyalı kokuları hiç sevmem ve kullanmam. Daha erkeksi kokular severim. Ama çok da ağır olmamalı, gün boyu kokusu insanın boğazını yakmamalı.
    _____________________________
  • Onbaşı
    18 Mesaj
    Atak, kalıcı ve dikkat çeken parfüm tavsiyeniz var mı acaba?
    _____________________________
  • Çavuş
    56 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: emre_5553

    Ben de almayı düşünüyorum ama aklımda bir seçim yok. Tavsiye verebilecek olan var mı? Tatlı, çikolatalı, vanilyalı kokuları hiç sevmem ve kullanmam. Daha erkeksi kokular severim. Ama çok da ağır olmamalı, gün boyu kokusu insanın boğazını yakmamalı.

    Merhaba Hocam..

    Sıfır şeker kokulardan:

    John varvatos - artisan black
    Tom ford men
    Jean paul gaultier le male
    Burberry classic
    Givenchy insense ultamarine
    212 Men

    Çok hafif değiller ama ağır da denmez sanırım :)
    |
    |
    _____________________________
    Gsm: 0541 571 60 80
  • Çavuş
    56 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: mvkare

    Atak, kalıcı ve dikkat çeken parfüm tavsiyeniz var mı acaba?

    Hocam yorumları gözden geçirmenizi öneririm.. Size en iyi alan arkadaşların yorumları yardımcı olur..

    Eğer seçemezseniz pm ile ulaşın birlikte halledelim
    |
    |
    _____________________________
    Gsm: 0541 571 60 80
  • Binbaşı
    1500 Mesaj
    Satıcı arkadaşla istişare yaptık ve ben de siparişimi geçtim, hayırlısıyla teslimatı bekliyorum bakalım...
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    882 Mesaj
    Hocam parfümler bugün ulaştı çok teşekkürler. Paketlemede hiç bi sıkıntı olmamasıda çok iyi. En ufak bi sızıntı yoktu şişelerde. Çok sağolun.
    Parfümleri yorumlarsak biraz
    Hugo boss ve burberry bildiğimiz kokular, yani orjinallerine birebir diyebilirim. Çok başarılı.
    İnvictusu denemek için almıştım. One milliona çok benzettim ben bu kokuyu. Sadece biraz daha freshi. Kalıcılıkta çok iyi ancak ilerleyen sürede sanki ekşi bi kokuyo dönüşüyo. Değişik bi koku yani. Bi dior homme olamaz tabiki :))
    Paris hilton ise benim bi bayanda duymak isteyebileceğim tarzda bi koku. Benim çok hoşuma gitti.
    _____________________________

    GALATASARAY
  • Çavuş
    56 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    quote:

    Orijinalden alıntı: henryerdem

    Hocam parfümler bugün ulaştı çok teşekkürler. Paketlemede hiç bi sıkıntı olmamasıda çok iyi. En ufak bi sızıntı yoktu şişelerde. Çok sağolun.
    Parfümleri yorumlarsak biraz
    Hugo boss ve burberry bildiğimiz kokular, yani orjinallerine birebir diyebilirim. Çok başarılı.
    İnvictusu denemek için almıştım. One milliona çok benzettim ben bu kokuyu. Sadece biraz daha freshi. Kalıcılıkta çok iyi ancak ilerleyen sürede sanki ekşi bi kokuyo dönüşüyo. Değişik bi koku yani. Bi dior homme olamaz tabiki :))
    Paris hilton ise benim bi bayanda duymak isteyebileceğim tarzda bi koku. Benim çok hoşuma gitti.

    emre_5553 @ Emre hocam kesene bereket insallah.. Zevkli alışveriş için de çok teşekkür ederim..

    henryerdem @ Erdem Hocam memnun kalmanızdan çok mutlu oldum. İnşallah güzel günlerde kullanırsınız.. Tekrar görüşmek dileği ile (:
    |
    |
    Bahsedilenler: emre_5553, henryerdem
    _____________________________
    Gsm: 0541 571 60 80




  • Çavuş
    56 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Arkadaşlar Soyadınızı gizleyerek takip kodlarını aşağıda belirttim. Bugün çıkan kargolardır. Yarına kalabilir dediklerim maalesef yarın çıkacak
    Takip sayfanızda adres veya isim bilginiz yazmıyor o yüzden bir sakıncası olmayacağını düşündüm. Rahatsız olan varsa pm ile iletebilir. Kodunu aldıktan sonra alttaki listeden adını kaldırabilirim.


    Saygılarımla.

    www.mngkargo.com.tr ' den takio edebilirsiniz..


    DA705417 06/01/2014 SERKAN T*
    DA706049 06/01/2014 MURAT Y*
    DA706501 06/01/2014 MEHMET A* Ç*
    DA706942 06/01/2014 EYÜP A*
    DA707877 06/01/2014 SERDAR Y*
    DA708338 06/01/2014 GÖKHAN D*
    DA708967 06/01/2014 BUĞRA D*
    DA709441 06/01/2014 SERDAR B*
    DA710647 06/01/2014 MEHMET A*
    DA711097 06/01/2014 MESUT T*
    DA711900 06/01/2014 OSMAN Ş*
    DA712845 06/01/2014 SERKAN N*
    DA719261 06/01/2014 ERGİN B*
    DA719810 06/01/2014 NURİ Ö*
    DA720344 06/01/2014 SARPER D*
    DA720801 06/01/2014 TUNCAY Y*
    DA721314 06/01/2014 EROL T*
    |
    |
    _____________________________
    Gsm: 0541 571 60 80




  • Çavuş
    56 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Arkadaşlar stoklarımı süpürdünüz yemin ederim :)

    Stokta yok yazan ürünleri perşembe günü kargolayacağım şekilde siparişinize ekleyebilirsiniz.. Stok sıkıntımız sadece 2,3 gün olur.
    _____________________________
    Gsm: 0541 571 60 80
  • Yüzbaşı
    809 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: EserKozmetik

    Arkadaşlar stoklarımı süpürdünüz yemin ederim :)

    Stokta yok yazan ürünleri perşembe günü kargolayacağım şekilde siparişinize ekleyebilirsiniz.. Stok sıkıntımız sadece 2,3 gün olur.

    ayağımızı sürüdük hocam :)
    _____________________________
  • Çavuş
    56 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: gkhn003

    quote:

    Orijinalden alıntı: EserKozmetik

    Arkadaşlar stoklarımı süpürdünüz yemin ederim :)

    Stokta yok yazan ürünleri perşembe günü kargolayacağım şekilde siparişinize ekleyebilirsiniz.. Stok sıkıntımız sadece 2,3 gün olur.

    ayağımızı sürüdük hocam :)

    Ayağınızı sürdünüz süpürdünüz de :) Bu konuda çalışmadığım yerden gelindi :D Çok satan ürünlerde stok sıkıntısı yaşamam pek

    -----------------------------------------


    Arkadaşlar victory.. arkadaşımız sağolsun Tom ford tobacco vanillia yı listeye eklemeyi unutmuşum hatırlattı bana..


    Tom Ford Tobacco Vanille ürünü eklenmiştir. (Orjinalinin nasıl koktuğu hakkında bir bilgim yok uzaktan bile görmedim bu ürünü hiç :) Gayet yoğun ve kalıcı ağır bir parfüm. sadece bunu diyebileceğim..)
    _____________________________
    Gsm: 0541 571 60 80




  • Yüzbaşı
    809 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: EserKozmetik

    quote:

    Orijinalden alıntı: gkhn003

    quote:

    Orijinalden alıntı: EserKozmetik

    Arkadaşlar stoklarımı süpürdünüz yemin ederim :)

    Stokta yok yazan ürünleri perşembe günü kargolayacağım şekilde siparişinize ekleyebilirsiniz.. Stok sıkıntımız sadece 2,3 gün olur.

    ayağımızı sürüdük hocam :)

    Ayağınızı sürdünüz süpürdünüz de :) Bu konuda çalışmadığım yerden gelindi :D Çok satan ürünlerde stok sıkıntısı yaşamam pek

    -----------------------------------------


    Arkadaşlar victory.. arkadaşımız sağolsun Tom ford tobacco vanillia yı listeye eklemeyi unutmuşum hatırlattı bana..


    Tom Ford Tobacco Vanille ürünü eklenmiştir. (Orjinalinin nasıl koktuğu hakkında bir bilgim yok uzaktan bile görmedim bu ürünü hiç :) Gayet yoğun ve kalıcı ağır bir parfüm. sadece bunu diyebileceğim..)

    hayırlı işler bol kazançlar hocam :) gelsin parfümler bakalım bir denenecek çok parfüm var bittikçe takviyesini yaparız artık arkadaşlarla beraber :)
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1593 Mesaj

    sanalpazar üzerinden 2 invictus 1 one million 1 rochas alıcağım.Kampanyadan faydalanmak istiyorum ama rochas şu an stokta yok, acaba ödemeyi stoğa girince yapsam kampanyadan faydalanabilirmiyim?
    _____________________________
    şanslı isen 60-70 yıl yaşayacağın şu hayatı kendine zehir etmek için çok fazla uğraşıyorsun. seçimlerin daima seni zora ve karamsarlığa sokuyor. yapma.
    bu dünyada ciddiye alınacak çok az konu var. bunlar, siyaset, felsefe, bilim yahut futbol değiller; tamamen yaşadığın haz ve kahkahandır.
    gül ve mutlu ol. gerisi hiç mühim değil.
  • Çavuş
    56 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: VICTOR 23

    sanalpazar üzerinden 2 invictus 1 one million 1 rochas alıcağım.Kampanyadan faydalanmak istiyorum ama rochas şu an stokta yok, acaba ödemeyi stoğa girince yapsam kampanyadan faydalanabilirmiyim?

    Hocam dilerseniz ödemenizi geçin Perşembe kargolamanızı yapayım. Dilerseniz göndereceğim gün de yapabilirsiniz hiç sıkıntı değil
    |
    |
    _____________________________
    Gsm: 0541 571 60 80
  • Yarbay
    3934 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: EserKozmetik

    Arkadaşlar stoklarımı süpürdünüz yemin ederim :)

    Stokta yok yazan ürünleri perşembe günü kargolayacağım şekilde siparişinize ekleyebilirsiniz.. Stok sıkıntımız sadece 2,3 gün olur.

    benim sipariş de mi perşembe günü gönderilir eser bey?
    |
    |
    _____________________________
    bugün yollanıyorken bir gurbete yeniden
    belki bir kişi bile gelmeyecektir bize
    bir kemiğin peşinden saatlerce yol giden
    itler bile gülecek kimsesizliğimize ...
  • Çavuş
    56 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Uzaktan Kumandan

    quote:

    Orijinalden alıntı: EserKozmetik

    Arkadaşlar stoklarımı süpürdünüz yemin ederim :)

    Stokta yok yazan ürünleri perşembe günü kargolayacağım şekilde siparişinize ekleyebilirsiniz.. Stok sıkıntımız sadece 2,3 gün olur.

    benim sipariş de mi perşembe günü gönderilir eser bey?

    Yok hocam sizin paket hazır bile..



    ---------------



    Arkadaşlar kimseyi 1 gün fazladan bile bekletmem istemem. 2 günde 1 adet satılan ürün 4 günde 30-40 tane sattı. günde 10 tane sattığım ürün 4 gün içinde 2-3 tane sattı. Stoklarım talep üzerine göreydi.. Tabi ki şimdi sizin talebinize göre siparişleri geçtim. Stok sıkıntısını bir daha yaşamayız inşallah.. Bu sıkıntı da maximum 2 gündür.. Bu yüzden sokta yok yazan ürünleri hiç sormadan sipariş verebilirsiniz. Perşembe cuma günü kargolamış oluruz en geç..

    Yarına 27 kişiye kargo gönderilecek. Nasıl yapacağım bilmiyorum :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EserKozmetik -- 6 Ocak 2014; 23:53:15 >
    |
    |
    _____________________________
    Gsm: 0541 571 60 80




  • Yüzbaşı
    319 Mesaj
    Eser abi benim forumda yaptığım ilk alışverişti , ilk alışverişte herkesin olduğu gibi benimde korkularım vardı ama sorunsuz ve güleryüzlü bir şekilde tamamlandı , zaten tereddütte olanlar ikinci el forumundaki konuya bi baksınlar tek sayfasını okumanız yetecektir. Daha önceki sayfalarda yazdığım gibi Eser abinin forumdaki ilk yilinda 2 sipariş te 5 çeşit parfüm almıştım. ve oldukça kaliteliydi.Diesel only the brave ve hugo vanilya ya hasta olmuştum hatta.
    Sonra orjinal parfümlere geçtim ama nedense Eser abiden aldığım hiç bir parfümü orjinal olarak alamadım :) çünkü ne zaman diesel î koklasam sevilde koku birebir olduğu için ( her açık parfüm sentetiktir ama eser abinin parfümü diğerlerine göre daha temiz kokuyor alkol başı ağrıtmıyor) elim gitmiyordu .
    TobAcco vanille eklenince dayanamadım ve tekrar sipariş verdim
    Tom ford black orchid delux
    Tom ford tobacco vanille
    Diesel only the brave
    Diesel fuel for life.

    Aklında en ufak bir kuşku olanlar ( güven,koku,kalite vb..) ikinci eldeki konuya baksınlar o zaman anlarlar bu forumdaki en güvenilir ve malının arkasında duran adamın Eser abi olduğunu.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Çavuş
    67 Mesaj
    arkadaşlar bu secimler nasıl sizce aralarında yaz parfümü varmı ferah açıcı olan yoksa bitane önerirmisiniz

    212 vip men

    Giorgio Armani Black Code

    Diesel only the brave

    Paris Hilton
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
kripto para haberleri
Sohbet
Cancer Clinical Trials
Ekonomi
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,609
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.