Şimdi Ara

ACER NİTRO SERVİS SORUNU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.206
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, Acer Nitro serisi Gaming laptop kullanıyorum. 1 sene önce Hepsiburada'nın kendi satmış olduğu  Gaming laptopu satın aldım. Son 2-3 aydır ısınma sorunu ve sadece LoL şampiyon yükleme kısmında Alt Tab attığımda ekranda anlık pikselleşme oluyordu. Bununla ilgili konu açtığımda ekran kartı ya da işlemci sorunlu olabilir dediler ama ben ihtimal vermedim çünkü bana tuhaf gelen kısmı sadece LoL oynarken 1-2 kez olmasıydı ve Acer kullananların olduğu Facebook grubu vardı ve orada da bazı oyunlarda sorun yaşayanlar vardı. Bu nedenlerden dolayı teknik servise yolladım. Bana denilen anakarta sıvı teması ve kullanıcı tarafından takılan HDD arızalı. Değişim için 8 bin TL ücret söylediler.


    Birincisi ben hiçbir şekilde laptopa su ya da herhangi bir sıvı dökmedim, ikincisi ise kullanıcı tarafından takılan hard disk diyor ama ben öyle bir şey yapmadım. Bunu müşteri hizmetlerine söylediğimde satıcı tarafından takılmıştır dedi. Hepsiburada'dan aldığımı kapalı kutu şeklinde geldiğini ve laptopun model numarasını girdiğimde Ürün Destek | Acer Türkiye Acer'in sitesinde aynı laptop çıkıyor ve 1 TB HDD 256 GB SSD var. Nasıl oluyor da kullanıcı kaynaklı anakart ve kullanıcı tarafından takılan HDD arızalı diyorlar anlamadım. Ürünü geri istedim, kargolamalarını bekliyorum. Hepsiburada'ya yazdım, servis raporunu göndereceğim ama ne olacak bilmiyorum. İlk başta yanlış laptopa baktıklarını düşünmüştüm hala da öyle hissediyorum. Anakart ve HDD arızalı diyor ama her oyunu Ultra'da oynuyorum hiçbir sorun yaşamıyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SilentOfDeath -- 26 Temmuz 2021; 17:39:37 >







  • klasik tr servisi. geçmiş olsun

  • Koskoca donanım haberde yardımcı olabilecek yok mu? Donanım haber yetkilileri yardım etseniz çok iyi olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SilentOfDeath S kullanıcısına yanıt

    Donanımhaber forumun moderatörleri bildiğim kadarıyla gönüllü çalışıyor, bu iş için herhangi bir ücret almıyorlar. Yetkililerden kastınız moderatörler ise moderatörlerden bu konuda bir beklentiniz olmasın.

    Forumda Acer'in temsilcisi yoksa(ki varsa bile Teknik Yardım kategorisine gireceğini sanmıyorum) boşuna bu platformdan "yetkililerden" yardım beklemeyin.


    Geçmiş olsun.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: merhaba50

    Donanımhaber forumun moderatörleri bildiğim kadarıyla gönüllü çalışıyor, bu iş için herhangi bir ücret almıyorlar. Yetkililerden kastınız moderatörler ise moderatörlerden bu konuda bir beklentiniz olmasın.

    Forumda Acer'in temsilcisi yoksa(ki varsa bile Teknik Yardım kategorisine gireceğini sanmıyorum) boşuna bu platformdan "yetkililerden" yardım beklemeyin.


    Geçmiş olsun.

    Hocam modlardan canını isteyecek halim yok. Burada öne çıkan konular çok iş görüyor. Aynı zamanda Acer instagram sayfası forumları takip ettiği için forum yöneticilerinin yardımı dokunur demek istedim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gönderdiğiniz servis çakallık yapmıyorsa söylediklerinde haklı olabilirler. Siz cihaza sıvı dökmeseniz bile kullanım şeklinizden dolayı cihaz belli bir süre sonra nemlenmiş olabilir ve satıcı firma herhangi bir nedenden dolayı "arıza tespiti ve parça değişimi gerekliliği vs" gibi bir durum yüzünden parça değişimi yapmış olabilir. Sık sık karşılaştığımız durumlar bunlar, kullanıcı ne kadar ben bir şey yapmadım dese de, yalan söylese de bütün sorunlar belirli nedenlerden dolayı oluyor ve cihazı açtığımız anda apaçık belli oluyor.


    Yanlış anlamayın sizi herhangi bir şeyle suçlamıyorum ama servis bir çakallık yapmıyorsa eğer söyledikleri doğru olabilir ve kabak sizin başınıza patlamış olabilir :/

  • 16 GB olan RAM nasıl 4 geldi ozaman kardeşim? Ya da müdahale yapmadık demelerine rağmen neden format atıldı ve Ram eksik geldi? Ayrıca laptopu yollamadan önce harddisk sorunsuzdu geldiğinde sistemde görünmüyordu. Şikayetvara bakarsanız aynı vakaları görürsünüz. 10dan fazla şikayet gördüm aynı tür olaylar. Servis elemanıysanız söyleyin kardeşim.


    Konuyu okursan donanım bileşenlerine müdahale olmamasına rağmen kullanıcı tarafından harddisk arızalı diyolar. Bilmem anlatabildim mi?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SilentOfDeath -- 2 Ağustos 2021; 13:37:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.