Şimdi Ara

Acer Aspire 5024WLMI (237. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.457
Cevap
1
Favori
260.442
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 235236237238239
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sorun yaşayan arkadaşlar geçmiş olsun benim CD YAZMA dışında bir sorunum yok ama

    pcsiz kalmamak içinde servise yollayamıyorum biraz daha idare edecem ...

    Bunu Kullanan Var mı?

    Acer-Cool Türkçe 1.1

    Üreticinin açıklaması:
    Scaleworks CPU-Cool(tm) tabanlı işlemci güç yönetim sisteminin Acer Aspire 5020, 5024 tabanlı sistemler için optimize edilmiş sürümüdür.

    Yeni adıyla 'Acer Cool' sisteminizin tam performans çalışırken AMD CPU sürücülerine göre daha soğuk çalışmasını sağlar. Üstelik yüksek ısıdan oluşan performans kaybı da böylece önlenmiş olur.

    Özellikler:
    1. Tam performans kullanımda yaklaşık 15 derece daha soğuk işlemci
    2. Daha soğuk ekran kartı ve hdd
    3. 0 'sıfır' performans kaybı. Hatta sistemin fazla ısınmadığı için ömrü uzayacaktır.
    4.Max Battery Modunda her zamankinden daha uzun pil ömrü.

    Not: Öncelikle AMD sürücülerini sisteminizden kaldırın. Sonra Acer Cool yazılımını kurun ve sisteminizi yeniden başlatın.


    İNDİRMEK İÇİN




  • Arkadaşlar sikayetvar.com'da kapağının çatladığını ve ücretle değiştirildiğini söyleyen "umut2406" arkadaşimizin kapağı yeniden çatlamış. Umut arkadaşımız bu durumla karşılaşmış 2. kişi. Bizlerden bu konuyla ilgili delil isteyen tüm firmalar BAKSIN, GÖRSÜN

    17.11.206 --> Fatura kesim tarihi
    23.03.2007-->Kapağın şuanki hali

    6 Ay bile geçmeden yine çatlamış

     Acer Aspire 5024WLMI


     Acer Aspire 5024WLMI




  • quote:

    Orjinalden alıntı: snadboy

    Şikayetvar.com'a şikayet yazan benim arkadaşlar. Menteşe çatlakları geçen sene benim de başıma gelmişti. Hem de bilgisayarı alalı daha 4-5 ay anca geçtikten sonra. Neyse eyvallah dedim içimden. İstanbulda kozyatağına yakın oturuyordum. O bakımdan infronic de yakındı ve elimle götürdüm. Baktılar ettiler, sonra LCD arka lapağının şu an için ellerinde olmadığını, İSTERSEM İKİNCİ EL BİR KAPAK TAKABİLECEKLERİNİ(!) -çakallara bakın !!- fakat istersem de 15-20 güne sıfırının geleceğini söylediler (3 Nisan 2006). Ben de "2. el neden alayım kardeşim sıfır gelsin beklerim" dedim. Tabi ben bu 15-20 günü duyunca o kadar da olur boşver dedim kendime ve beklemeye başladım. Sonra bu süre geçti aradım yok, 1 hafta geçti aradım yok, aradım aradımm yine YOKK!! Ee napayım beklemek zorunda kaldım. AMERİKADAN GELİYORMUŞ MALZEME(!) AMERİKADA ÜRETİLİYORMUŞ(!) TEPEM ATTI SONUNDA HADİ LAN KIÇINDA KOCAMAN MADE IN CHINA YAZIO NE AMERİKASI! dedim ben de. Neyse bekle Allah bekle sonunda kapak geldi. Ne zaman bilin bakalım? 16 Mayıs 2006. TAM 1,5 AY!! Sonra servis raporuna baktım ve de şunu gördüm: "MENTEŞELERDEN ÇATLAMIŞ OLAN LCD ARKA KAPAĞI, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ NEDENİYLE ÜCRETSİZ OLARAK DEĞİŞTİRİLDİ." Yani bana orda yapılan göndermeye bakın! Aslında garanti kapsamında değil de siz memnun olun diye ücretsiz yaptık diyorlar resmen. Yemişim onların memnuniyete verdiği önemi. Bi kere benden kaynaklanmayan bir durum var ortada zaten bi de gözümü boyamaya çalışıyolar. Şikayetvar.comda da bunu belirttim. Ne bir cevap ne bişey. Hadi bırakın bana cevap vermeyi Şikayetvar çalışanlarına bile cevap vermemişler. Bunlar bu kadarlık adamlar işte. Ondan sonra çatlak olmadı henüz ama o da benim titizliğimdendir kesin. Çünkü biliyorum malzeme aynı malzeme ve gene çatlayacak! Ve bu yüzden ben de çok nazik açıp kapatıyorum..

    BİLİYORUM ÇOK KONUŞTUM ARKADAŞLAR KARŞILAŞTIĞIM SORUNLARI SİZE ŞÖYLE BİR ÖZETLİYİM (HATTA HEPİMİZ BUNU YAPALIM):

    1. MENTEŞE SORUNU

    2. DVD WRITER'DAKİ POWER CALIBRATION ERROR (GÜÇ AYARLAMA HATASI)
    (YANİ WRITER YAZMAYA BAŞLAMADAN ÖNCE LAZERİNİ MEDYAYA UYGUN HALE KALİBRE EDEMİYOR)

    3. YUKARDA BİR ARKADAŞIMIZIN DA BELİRTTİĞİ GİBİ TOUCHPAD'İN SOL TARAFINDAKİ EL İZİ!
    (LAPTOPU ORTALIK YERDE ÇIKARMAYA UTANIYORUM ARTIK!)

    4. HARDDISKTE VE İŞLEMCİDE AŞIRI ISINMA.

    5. WINDOWS KURULUMU VS. GİBİ CD'DEN BOOT EDİLEN UYGULAMALARLA ÇALIŞIRKEN BİLGİSAYARIN ISINMA SONUCUNDA KİTLENMESİ.
    (BU HATA YÜZÜNDEN ŞAKA YAPMIYORUM BİLGİSAYARI CAMDAN DIŞARI ÇIKARIP ELİMDE TUTARAK WINDOWS KURDUM!!)

    6. ARKADAŞIMIN 2GB'LIK SD KARTINI YAKAN KAHROLASI BİR CARD READER!!!!

    7. LINUX'LU SATILMASINA RAĞMEN ACER TARAFINDAN LINUX ÜZERİNE HİÇBİR DESTEK VERİLMEMESİ
    (LAUNCH MANAGER'IN LINUX VERSİYONU OLMADIĞI İÇİN BLUETOOTH VE WIRELESS'IN LINUXTA AÇILAMAMASI)

    9. ACER'IN ATI CATALYST SÜRÜCÜLERİNİN YENİ VERSİYONLARI İÇİN UYUMLULUK LİSTESİNDEKİ MARKALARIN İÇİNDE BULUNMAMASI.

    8. ATI RADEON CATALYST DRIVER'LARININ 6.4 SÜRÜMÜ ÜZERİNDEKİ SÜRÜMLERİ KURULDUĞUNDA ÇÖZÜNÜRLÜK DEĞİŞİMİ SIRASINDA GÖRÜNTÜNÜN BOZULMASI

    VE DAHA BİRÇOK PROBLEM... BUNLAR SADECE ŞU AN İÇİN AKLIMA GELENLER. HERKES SORUNLARINI YAZSIN ARKADAŞLAR. SONRA DA BİR KONUDA BİRLEŞTİRELİM VE MAHKEMEYE VERİLEBİLECEK KONULAR AYIKLARIZ.




    Türkiye'de insanların duyarsız, vurdumduymaz olmaları yüzünden bu kadar rahat olabiliyorlar arkadaşlar. Baksanıza burda bile lutkunf arkadaşımız sağolsun birşeyler yapmaya çabalıyor, birtakım temaslarda bulunuyor, bilgi topluyor; kısacası afedersiniz ama resmen bi taraflarını yırtıyor ama gelen destek 10 kişiyi bile geçemiyor!! Bunu sadece kendi çıkarı için yapmıyor, bunu bir kere söyliyim. Bu olaydan birilerinin bir çıkarı olacaksa hepimizin olacak.. Hala neyi bekliyorsunuz hakkınızı aramak için anlamadım!

    Koyun psikolojisini bırakın artık. Güdülmeyin! Sürüden ayrılın Allah aşkına! ~1500$'lık aletin elinizde patlaması, o kadar parayı sokağa atmanız hoşunuza mı gidiyor? Gelin işte...

    Herneyse... snadboy'un mesajına gelince; Hayır çok konuşmadın snadboy. Asıl Acer, Infronic, TPM ve Mavi Bilgisayar çok oldu!! iyi bile sabretmişsin bu kadar soruna karşı..
    * Bende fix olarak menteşe kısmında çatlak var ve epey açıldı diyebilirim. Rüyalarıma giriyor artık! Bi gece tamamen koptuğunu görmüştüm. Yandan yemiş tablet pc gibi olmuştu. Rüyamda bile ağlycaktm yani, o derece...
    * Sonra ısınma problemi tabii ki bende de var. İşlemci sol tarafta üstte ve harddisk de touchpad'in sol tarafında olduğu için işlemcinin ısısı harddiski de etkiliyor ve touchpad ve touchpad'in sol tarafı belirgin biçimde ısınıyor, bunu çoğu kişi farketmiştir sanırım.. Sonraa işlemcinin ısınmasından dolayı da hiç susmayan, devamlı çalışan bir gürültülü bir fan! Duyan da füzyon soğutmalı sanacak yani.. Bunun dışında ısınmadan dolayı kitlenmeler de sık oluyor. Hatta hiç ummadığım anlarda bilgisayar kendi kendine reset atıyor bi anda...
    * DVD yazamıyorum! Gerçi öncesinde de aptal sorunlardan dolayı bir sürü DVD'yi yakmışlığı vardır ama artık hiç yazmıyor diyebilirim. Tozlanma mozlanma geyiği yapmasınlar hiç! Ne kadar berbat koşullarda çalışan bilgisayarlardaki parçalar bile yıllarca çalışabiliyor. Ama snadboy'un dediği sorunla bir bağıntısı olabilir belki. Bilemiyorum...

    Benim aklıma gelenler ve en belirginleri de şimdilik bu kadar.. Diğer arkadaşlar da sorunlarını yazsınlar bari hiç olmazsa da, daha sık gözlenen sorunlar üzerinden saldırırız. En azından daha sağlam delillerimiz olur..




  • Arkadaşlar bizde mi bir hata var, bu ürün dünyanın heryerinde satılan bir ürün. Acaba dünyada aspire 502X serisinde bu durum meydana gelmişmidir diye bir araştırayım dedim. Yok ben bişey bulamadım. Bir tek bizim ülkemizde oldu bu olay. Nedeni nedir? Net birşey söyleyemiyorum. Aklıma takılan bazı şeyler var. Bertan Bey bu foruma kendisi 1000 üzeri satıldığını yazmış. Acer bu kadar büyük bir firma, Türkiye de 1000 üzerinde bir model satıyor ve bu kadar az bir sayıda bile bir standart tutturamıyor? Bu kafama çok takılıyor. Acaba ellerinde kalan mallardan bişey mi çıkartıp sundular bize? 1.partide gelen HDD 2.partide gelenden farklı, markaları farklı. 1. partide slot DVD kullanmış, 2. partide tepsili. Göremediğimiz diğer malzemler de değişmişmidir acaba? Acaba kasada da durum bu kadar basit değişebiliyor mu? Almanya ya sattığı kasa ile türkiye ye sattığı kasa aynı mı? Bilemiyorum ama ortada bir sorunun olduğu kesin. Bunu kabullenmek gerekirdi zamanında. Şimdi iş işten geçti. Bugün bilgisayar bakmaya gittik arkadaşla, kızılayda küçük bir yere girdik. Acer ları görünce midem bulandı. Abartıyorsam nağmerdim. Saniyede kinimi gözlerimle kustum makinalara. Artık Maviye gitmiyorum. 3 hafta önce ev arkadaşıma HP notebook almıştık Maviden. Ama atık o deviri kapattım! Maviyi Mavi yapan biz müşterileriz, bunun farkına varacaktır mavi. Siz bir ürün satın aldığınızda ben beyenmedim geri verecem dediğiniz zaman karşınıza yasaları çıkarırlar yok biz bunu geri almayız bakın tüketici yasalarına derler. Ama tamiri 30 günü aşmış onlarca vaka var. Geri almıyorlar. Bunu ticari ahlakla örtüşür bulmuyorum ben. şikayetvar.com a da yazdım bunları. Bu işten kaybeden çok olur. TPM dir aslında şahsen bana "yamuk" yapan. Kime bağlıdır gayet iyi bilirim. Diğer şirketlerini de iyi bilirim. Ben ve çevrem TPM in sattığı ürün ve hizmetleri alırmıyız bundan sonra? Aynı şekilde Acer... Yazık ettiler kendilerine. Haklı taleplerimizi bir çok yerde dile getiriyoruz, bunlara cevap verilmiyor. Bunları görenler alışveriş yapar mı bu firmalardan? Bunları da mı düşünmüyorlar. Onlarca şikayet yayınlanmış şikyetvar.com da Acer ile ilgili. Acer madem bu kadar büyük de neden yanıtsız bırakır? Müşterilerini neden dinlemez? Acer a ulaşabileceğimiz tek bir iletişim adresi yok. Büyüklük bu şekilde olmaz. Kaybedecekler bundan kuşkunuz olmasın. Hepsi kaybedecek! Bu foruma takılan kesim amale kesim değil, tv alır gibi bilgisayar almıyor. Buraya takılan herkişi bir müşteri değil, onlarca müşteridir. Çok vardır çevresine şunu al bunu al diyen bu forumda. Öenmli olan müşteri memnuniyetidir. Az kazanın ama hakkıyla kazanın. Ama artık ok yaydan çıktı! neyse yaa... Midem ağrır oldu... Şu bir ay beni yaşlandırdı inanın. Kahroluyorum. Bunca çalıştım o para için ben.
    Bu olayı mahkemeye kesinlikle taşıyacağız. Sayımız artıyor... Arkadaşlar tüketici mahkemeleri ceza mahkemeleri gibi işlemez, kaybedince sicillere bişey olmaz, bundan korkmayın. Benim de sicilim tertemiz, burada ideolojik bişey yapmıyoruz, korkmayın! Hakkımızı arıyoruz. Mahkemeye avukat bile gerekli değil. Ben avukat tutmayı düşünmüyorum bile, savunmamızı Tüketici koruma derneği kızılay şubesi (Genel merkez) yapacak. Arkamızda destek var. Ama avukat tutalım daha iyi olur derseniz o ayrı. Aramızda oylarız, sonuç ne çıkarsa onu yaparız. Mahkemeden pul parası cart curt istemiyorlar. Cebinizden para çıkmayacak yani. Kaybetsek de kazansakta sicillere bişey olmayacak. Bundan kormayınız ve satın alırken kimden aldığınızı, satanın kimden aldığını iyi araştırın. Kampanyalara da kanmayın. Ucuz etin yahnisi zehirliyor, haberiniz olsun.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: snadboy



    BİLİYORUM ÇOK KONUŞTUM ARKADAŞLAR KARŞILAŞTIĞIM SORUNLARI SİZE ŞÖYLE BİR ÖZETLİYİM (HATTA HEPİMİZ BUNU YAPALIM):

    1. MENTEŞE SORUNU VAR

    2. DVD WRITER'DAKİ POWER CALIBRATION ERROR (GÜÇ AYARLAMA HATASI)VAR ve tozlanmış diye tamir etmedikleri gibi dvd sürücü kapaığımı kaybedip yollamadılar!
    (YANİ WRITER YAZMAYA BAŞLAMADAN ÖNCE LAZERİNİ MEDYAYA UYGUN HALE KALİBRE EDEMİYOR)

    3. YUKARDA BİR ARKADAŞIMIZIN DA BELİRTTİĞİ GİBİ TOUCHPAD'İN SOL TARAFINDAKİ EL İZİ! SOLDA SAĞDA HER TARAFTA VAR!
    (LAPTOPU ORTALIK YERDE ÇIKARMAYA UTANIYORUM ARTIK!)

    4. HARDDISKTE VE İŞLEMCİDE AŞIRI ISINMA. VAR

    5. WINDOWS KURULUMU VS. GİBİ CD'DEN BOOT EDİLEN UYGULAMALARLA ÇALIŞIRKEN BİLGİSAYARIN ISINMA SONUCUNDA KİTLENMESİ.
    (BU HATA YÜZÜNDEN ŞAKA YAPMIYORUM BİLGİSAYARI CAMDAN DIŞARI ÇIKARIP ELİMDE TUTARAK WINDOWS KURDUM!!) KENDİ UZUN MESAJIMDA DA YZMIŞTIM AYNISI VAR

    6. ARKADAŞIMIN 2GB'LIK SD KARTINI YAKAN KAHROLASI BİR CARD READER!!!!KULANMADIĞIM İÇİN BAŞIMA GELMEDİ EMİNİM!

    7. LINUX'LU SATILMASINA RAĞMEN ACER TARAFINDAN LINUX ÜZERİNE HİÇBİR DESTEK VERİLMEMESİ
    (LAUNCH MANAGER'IN LINUX VERSİYONU OLMADIĞI İÇİN BLUETOOTH VE WIRELESS'IN LINUXTA AÇILAMAMASI)...

    9. ACER'IN ATI CATALYST SÜRÜCÜLERİNİN YENİ VERSİYONLARI İÇİN UYUMLULUK LİSTESİNDEKİ MARKALARIN İÇİNDE BULUNMAMASI.

    8. ATI RADEON CATALYST DRIVER'LARININ 6.4 SÜRÜMÜ ÜZERİNDEKİ SÜRÜMLERİ KURULDUĞUNDA ÇÖZÜNÜRLÜK DEĞİŞİMİ SIRASINDA GÖRÜNTÜNÜN BOZULMASIACAYİP SİNİR BOZUCU

    VE DAHA BİRÇOK PROBLEM... BUNLAR SADECE ŞU AN İÇİN AKLIMA GELENLER. HERKES SORUNLARINI YAZSIN ARKADAŞLAR. SONRA DA BİR KONUDA BİRLEŞTİRELİM VE MAHKEMEYE VERİLEBİLECEK KONULAR AYIKLARIZ.


    Servisten geldiğinden beri içinden bir bip sesi geliyor arada bir 1 sn süreliğine. Anlamıyorum...
    Alt kasada da çatlak oluştu. Soyulmalardan sonra da ayrıca çok çirkin oldu. Dvd kapağımı yediler o da yok. Görsel olarak boka döndü makine. Kafayı yiyeceğim.

    Dava açarsak muhattabımız kim olacak? Mavi Bilgisayar mı TPM mi Infonic mi? Ben bugüne kadar mavi ile hiç görüşmedim 2 kez servise verdim 2sinde de direk Infronice verdim onlar da TPMe yolladı. Maviye de versem sadece süreç uzayacaktı gerçi.. Ben nefret ediyorum TPM den ve Infronicten benim makinemi tamir etmedikleri gibi yarım yamalak yollayıp üzerine de ne yaparsan yap nereye başvurursan başvur dedikleri için yüzsüz yüzsüz.
    Bakın kimlere konuyla ilgili 2 sayfa kadar fotoğraflarla mail attım ama sallamadılar:

    - Acer Türkiye sayfasındaki ana iletişim maili 'info_turkey@acer-euro.com'
    -'iletisim@mavibilgisayar.com'
    -'b2b@infronic.com'( Alakasız ama başka email yok ! İlgili birime forward edin diye rica etmiştim. Ama okuduklarını öğrendim çünkü aradığımda teknik servisi oradaki adam dalga geçer gibi siz zaten bununla ilgili birsürü yere mail atmışsınız gibi acayip bir laf sarfetti!)
    -'SCakar@tpmteknoloji.com' Netten buldum, teknik destek müdürü gibi birisi..
    -Ali özkaraman
    -'Mustafa alkan
    Son adres de ..Birisi Ankara öteki İstanbul infronic bölge müdürü. Emaillerini telefonla zar zol alabilmştm..

    ORTAK NOKTA, HİÇBİRİNE YANIT YOK!!!

    Bunun dışında TPM Servis müdürü Mustafa AS la defalarca konuştum, onun yerine bir başka beyle de görüştüm. Geri dahi aramadılar ilgileneceklerini söyleyip.

    EĞER KURUMLARDAKİ AMİR POZİSYONUNDAKİ KİŞİLER BU KADAR DUYARSIZ OLURSA, ALTLARINDAKİ ELEMANLAR NE YAPSIN

    Lanet olsun. Yüzbinlerce kez lanet olsun
    Daha birşeyler organize etmeye çalışan arkadaşlarla konuşma fırsatım olmadı. Ama ciddi bir savunmanın içerisinde olacağım. Avukat vs önemli değil. Birkaç kişi olursak avukat da tutarız. Bir değil 2 tane tutarız. Yeter ki MEYDANI BOŞ SANMASIN BUNLAR.



    Meteksan Bilişim Grubu ile ilişkilerini tam bir anlayabilirsem, konuyu oraya da taşıyacağım. YÜKSEK YERLERDEN GELEN UYARIYI severler ama mahkemede hakkımızı alabilirsek onların da otomatikman haberi olacak zaten .. Konuyu bireysel çözmek istemiyorum o yüzden, hep birlikte üstlerine gidelim

    Başkasının malına, emeğine, hakkına saygı gösteren, hak yemeyen herkese SAYGILARIMLA,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cnsuff -- 24 Mart 2007; 20:52:27 >




  • Evet.. başka bir problem daha. Birkaç kez bunu da belirtmeye çalışmıştım ama kimse anlamadı veya kimse farketmedi kendisinde olmadığından cevap veremedi.. Bakın. PC ile özellikle oyun oynarken belli oluyor. Bir anda slow motion a geçiyor ve bariz şekilde fan son hız dönmey ebaşlıyor.
    Çok araştırdım. Sonunda buldum. Çözüm fln bulamadım. Sorunu yaşayan başka insanlar da buldum!

    http://www.amd.com/us-en/0,,3715_14380,00.html ( Şu anda bakım varmış açılmıyor bu link..)
    http://66.102.9.104/search?q=cache:_x2jkxed_7UJ:forums.amd.com/index.php%3Fshowtopic%3D78078+cpu+constantly+downclocking&hl=en&ct=clnk&cd=1&client=firefox-a
    Cache görüntüsü..

    Bakın bakalım acaba hangi makinede oluyor ! Yine 5024, ve 5023 aynısı hemen hemen
    En sonunda RMclock vs demişler. YAhu rm clock ekstrem birşey. Ben laptop almışım, bu OLMAMALI. Başlarım rmclocka..Bunun ATItool kullanıp overclock yapmaktan ne farkı var. Ben herşeyi bilen bir kullanıcı da olmayabilirdim. Annem babam laptop alsa RMclock mu jkullanabilecek? Hoş onu da denemiştim. Yok işte çözümü yok. Kaç tane farklı driver kurdum. Hep aynı hep aynı

    Resmen rezalet bir notebook satın almışız..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cnsuff -- 24 Mart 2007; 21:22:08 >




  • ARKADAŞLAR BİRE BİR GÖRÜŞÜP TANIŞALIM ARTIK!

    Durumdan muzdarip olup olayı mahkemeye taşımak isteyen veya bizleri destekleyen arkadaşlara çok teşekür ederiz.
    Ankarada bulanan veya bulunabilecek arkadaşlar: Artık somut bir adım atıp bu konuyu yüz yüze görüşmenin zamanı geldi galiba.

    Forum dışında 2 kişinin teli var onlara da ulaşabilirim. Hafta içi bir gün belirleyip buluşalım. Burada bazı şeyler tartışılamıyor. Yazmak olmaz yani. İfşa etmeyelim herşeyi. Toplanıp görüşelim. Bir birimizi tanıyalım. Kafamızdaki soruları çözüme kavuşturup ortak bir rota izleyelim.Ben bu hafta içi tamamen zamanımı bu konuya ayıracağım. Ortak bir savunma metni taslağı çıkaralım. Belgelerimizi tamalayalım.

    Lütfen uygun olduğunuz tarihleri yazın, Bir gün ve zaman belirleyelim ve buluşalım...

    iletişim için lutkunf@hotmail.com
    PM den isteyene tel. numaramı da verebilirim...




  • pm attım lutkunf
  • vallahi kardeşim doğru söylüyorsun ben polisim yemin ederim eli siyah çantalılar ve yakası beyazlardan başka bu ülkede kimsenin işi yapılmaz ALLAH hepimizin yardımcısı olsun
    quote:

    Orjinalden alıntı: lutkunf

    Bu ülkede sizi YASA değil ALLAH KORUR!!!
    Beyler bu konu çok canımı sıktı ama bir sonuca da ulaşamıyoruz bu beni kahrediyor. 4 bilir kişiden 3 ünün durum değerlendirmesi şu:"Ürünün kapağının sertleştiği-esnediğili görülerek önlem almadan çatlamasına neden olma" 1 bilir kişi de "Durum bu kadar sık tekrar ediyorsa üretim-fabrikasyon hatasıdır"
    İşte durum bu. Biz bilecez bu ürünün sertleştiğini. Yani çatlaması bizim suçumuz. Bir başka notebbok ta bu sertleşmler olmuyor da bu üründe oluyor. Yargı yine güçlünün arkasında. Ben bu lanet ülkeyi terk etmezsem ilk fırsatta anam avradım olsun. Herkesi ALLAH'a emanet ediyorum...




  • Arkadaşlar mahkeme işi tamadır Sayımız epeyi yükseldi. "marcorcun" kardeşimiz de aramıza katıldı. Çatlak kapaklı bilgisayarı ve faturasıyla en geç salı günü Alanyadan Ankaya geliyor. Sizler le de bu hafta içi bir gün belirleyip buluşalım. Artık mahkemeyi topluca başlatalım...
    Herkes Sovunmasını Planlasın,
  • Arkadaşlar; elimizde imkan varken bu cihazdan kurtulmanın bir yolunu bulmamız gerekiyor ki lutkunf arkadaşımıza yardımcı olma şansı bulunan herkesin yardımcı olması gerekiyor; maalesef şahsen mahkeme öncesi yapılan toplantıda bulunamayacağım ancak; kesinlikle muadil olarak mahkemeye başvurmayı düşünüyorum.
    Şansa bakın artık acer dan kurtulmak o derece strese soktuki beni başka bir cihaz için foruma araştırma yapmak için girmiştim ve bizim cihaz ile ilgili konu ilk sayfada hayırlı bir gelişme olmasını beklerken maalesef daha da beteri ile karşılaştım.
    Benim problemlerim :
    Ekranın ortasında 2 adet ölü-pixel oluştu
    Touch-pad tuşları çok az kullanmama rağmen esnemeye uğradı
    Kapakta boya problemleri ortaya çıktı
    Bluetooth gösterge ledi artık nerede ise sönecek
    Isınma problemi sebebi ile vihaz sık sık kilitlenir oldu
    Fan ın gürültüsü artık rahatsız edici boyutlarda
    Hoperlorlerden ses gelmiyor.

    Bir arkadaşın yorumuna katılmamak mümkün değil bu cihazı alırken hepimizin ortak yorumu bu cihaz bu paraya çok ucuz; UCUZ ETİN SUYU KARA




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mulder

    Arkadaşlar; elimizde imkan varken bu cihazdan kurtulmanın bir yolunu bulmamız gerekiyor ki lutkunf arkadaşımıza yardımcı olma şansı bulunan herkesin yardımcı olması gerekiyor; maalesef şahsen mahkeme öncesi yapılan toplantıda bulunamayacağım ancak; kesinlikle muadil olarak mahkemeye başvurmayı düşünüyorum.
    Şansa bakın artık acer dan kurtulmak o derece strese soktuki beni başka bir cihaz için foruma araştırma yapmak için girmiştim ve bizim cihaz ile ilgili konu ilk sayfada hayırlı bir gelişme olmasını beklerken maalesef daha da beteri ile karşılaştım.
    Benim problemlerim :
    Ekranın ortasında 2 adet ölü-pixel oluştu
    Touch-pad tuşları çok az kullanmama rağmen esnemeye uğradı
    Kapakta boya problemleri ortaya çıktı
    Bluetooth gösterge ledi artık nerede ise sönecek
    Isınma problemi sebebi ile vihaz sık sık kilitlenir oldu
    Fan ın gürültüsü artık rahatsız edici boyutlarda
    Hoperlorlerden ses gelmiyor.

    Bir arkadaşın yorumuna katılmamak mümkün değil bu cihazı alırken hepimizin ortak yorumu bu cihaz bu paraya çok ucuz; UCUZ ETİN SUYU KARA



    Kardeşim sen de gel....
    Isınma konusu da mahkeme de olacak. Isınma da herkesin başını belası, linux la çalışamıyo kimse, boot programlarla da çalışmıyor... ki bu alaet linux ile birlikte geliyori Linpus Linux! Alet ısınmadan dolayı kapanıyor. Bu da mahkeme de olacak.
    Sizde bize katıpıl, mahkeme formuna izma atın o zaman.




  • Çatlayan Kapak ve Isınma Sorunu

    Arkadaşlar kiminle görüştüysem kapağı çatlak olan, herkes ısınma sorunun da büyük olduğunu söylüyor. Hemen herkesin başına gelmiştir. Win kurarken saç kurutma makinası ile soğutmaya destek verme...
    Arkadaşlarla, kapak konusunun yanı sıra bu konuyu da mahkemeye aynı anda sunacağız.
    Kasa kalitesi ve ısınma sorununun altına imza atacağız.
    Haydi hayırlısı....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bErt@n

    Merhabalar,

    Adım Bertan Mavi Bilgisayarda arıza garanti takip birimleri sorumlu olarak görev yapmaktayım.

    Acer distiribütör konusuna biraz karmaşa olmuş sanırım önce ona bir açıklama getirelim

    Acer Datagate bilgisayar, Kont bilişim ve Infronic kanalları ile Türkiyeye gelmektedir ve Türkiye ofisi bulunan bir markadır.

    Tpm ve Bt servis gibi kuruluşlar aracılığı ile teknik servis hizmeti sunmaktadır.

    Acer 5024WLMI modeli tarafımızca 1000 adet üzeri satılan bir ürün olup acerın satış grafiği yüksek olan bir modelidir. Ürün üzerinde meydana gelen LCD panel üzerinde ki menteşe kısımlarında ki çatlama zaman zaman arıza birimimize gelen ürünler üzerinde bizlerinde görmüş olduğu bir durumdur. Bu ürünlerin bir kısmı ucretsiz olarak değişimi söz konusu servisler tarafından yapılırken bir kısmıda yapılmamıştır ( Unutulmamalıdır ki bu hukum ve takdir hakkı yukarıda bahsi geçen servislere aittir) Bu durum tarafımızca da memluniyetsizlik yaratan bir oluşturmuştur. Müşterilerimizden gelen şikayetlerin değerlendirilmesi ve donanimhaber formun bir takipçisi olarak bu platformda oluşan memluniyetsizlikler bizleride harekete geçirmiştir.

    Acer Türkiye ofisi, Kont bilişim ve tarafımızca yapılan görüşmelerde bu bahsi geçen ürünlerin Kont bilişim kanalı ile menteşe kapaklarının ücretsiz olarak değşimi konusunda mutabakata varılmıştır.

    Söz konusu problemi yaşayan cihazları fatura fotokopisi ile ürünü almış olduğunuz şubemize getirdiğiniz takdirde gereken işlemlerin sizin adına yapılması tarafımızca sağlanacaktır.

    Bilgilerinize


    Forumu okudum, "lutkunf" ile görüştüm, bu yazıyı da inceledim de...

    Çok güzel yaa

    Çatlak kapak hiçbir zaman garanti kapsamında olmamış, ücretsiz değişimler MÜŞTERİ MEMNUNÜYETİ ADINA

    Bu olay çok kişinin başına gelince, mahkemeye gitmeyin, biz çözüm bulduk. Gelin makinaları bize getirn, biz Kont ile anlaştık, ücretsiz yapacaklar

    -Neden?
    -ee, müşteri memnuniyeti adınaaa

    Ehe hüüüüüüüü

    Yine garanti kapsamında değil,

    -Kapatlar ücretsiz değişirse bi daha çatlayacak mı?
    -Önce bi çatlasın, bakarız. Hem kimin çatlamış ki canım. Delil gösterin
    -Ahan da delil yukarıda
    -(Cevap yoktur bundan sonra...)

    Ehe hüüüüüüüü

    Güzelmiş kardeşim "LUTKUNF", karmına ağrılar giriyo, oy oy ooooy


    Hay siz çok yaşayın yaa

    Kızar şimdi hemen "LUTKUNF"

    Tamam kardeşim traji komik diyelim




  • selam , aslında bu son sayfayı incelediğim kadarı ile birkaç birşey söylemek istiyorum.
    laptopu ilk alanlardan biriyim. alet iki defa ekran kartının bozuk olması nedeniyle tamirden döndü (ilkinde aynen yollamışlardı, beni de fıtık etmişlerdi:)). neyse şu anda forumda tartışılan ısınma problemi bende mevcut değil. ekran kartının powerplay ayarlarından bütün seçenekleri min. düzeye indirdim. fan sesi de bu bağlamda çok fazla hissedilmiyor. driverler olarak acer cdsindeki sürücüleri kullanıyorum. meneteşe denildiği gibi kalitesiz ve kenarlardan hafiften soyulmalar olsa da bu beni fazla rahatsız etmiyor. dvd writeri çok sık kullanmıyorum. bazı dvdlerde sıkıntılı yazdığını biliyorum. genelde hyundai veya philips gibi kaliteli dvdlerde 8x ile sorunsuz yazabiliyorum. POWER CALIBRATION ERROR dediğiniz hatayı şu ana kadar hiç almadım. neronun son versiyonu yüklü. touchpadin sol tarafındaki etiketler söküldü ve gerçekten hoş olmayan bir iz var şu anda o kısımda. onun için güzel bir etiket ile orayı kapatmak icap ediyor. diğer önemli bir şey geçenlerde başıma geldi. xp yi yeniden kuruyordum ve her defasında yüklemenin ortasında laptop kendini kapatıyordu. sonra tesadüfi bir şekilde farkettim ki laptopun arkasındaki havalandırma kısmında yoğun bir toz birikmesi olmuş, bunları temizlediğim zaman kapanma olayı kalmadı. card readeri pek kullanmıyorum ama birkaç defa kullandığım zaman problemsizdi. linux desteğinin verilmemesi gerçekten negatif ve düşündürücü bir olay.

    benim problemim geçen gün müzik dinlerken oldu bu sanırım. sol taraftaki kolon yandı. cızır cızır ses veriyor. bunu garanti kapsamında değerlendirebilir miyiz? veya kendimiz de alıp yenisi ile değiştirebilir miyiz hoparlörü?




  • Ne kızacam kardeş. Bizi bu hale getiren, millete güldürenler utansın

    Bu arada arkadaşlar sayımız artıyor. Mersinden bir arkadaşımız daha bize katıldı. Kendisinin de kapağı çatlamış, ücretsiz yapmışlar yine çatlamış. Şuan Kont'ta tamirde. Kendisinin de ısınma sorunu varmış. Ürünü tamire verirken onu da dile getirmiş.
    Artık mahkemeye gidiyoruz
    Gazamız mübarek ola....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: herokyar3


    selam , aslında bu son sayfayı incelediğim kadarı ile birkaç birşey söylemek istiyorum.
    laptopu ilk alanlardan biriyim. alet iki defa ekran kartının bozuk olması nedeniyle tamirden döndü (ilkinde aynen yollamışlardı, beni de fıtık etmişlerdi:)). neyse şu anda forumda tartışılan ısınma problemi bende mevcut değil. ekran kartının powerplay ayarlarından bütün seçenekleri min. düzeye indirdim. fan sesi de bu bağlamda çok fazla hissedilmiyor. driverler olarak acer cdsindeki sürücüleri kullanıyorum. meneteşe denildiği gibi kalitesiz ve kenarlardan hafiften soyulmalar olsa da bu beni fazla rahatsız etmiyor. dvd writeri çok sık kullanmıyorum. bazı dvdlerde sıkıntılı yazdığını biliyorum. genelde hyundai veya philips gibi kaliteli dvdlerde 8x ile sorunsuz yazabiliyorum. POWER CALIBRATION ERROR dediğiniz hatayı şu ana kadar hiç almadım. neronun son versiyonu yüklü. touchpadin sol tarafındaki etiketler söküldü ve gerçekten hoş olmayan bir iz var şu anda o kısımda. onun için güzel bir etiket ile orayı kapatmak icap ediyor. diğer önemli bir şey geçenlerde başıma geldi. xp yi yeniden kuruyordum ve her defasında yüklemenin ortasında laptop kendini kapatıyordu. sonra tesadüfi bir şekilde farkettim ki laptopun arkasındaki havalandırma kısmında yoğun bir toz birikmesi olmuş, bunları temizlediğim zaman kapanma olayı kalmadı. card readeri pek kullanmıyorum ama birkaç defa kullandığım zaman problemsizdi. linux desteğinin verilmemesi gerçekten negatif ve düşündürücü bir olay.

    benim problemim geçen gün müzik dinlerken oldu bu sanırım. sol taraftaki kolon yandı. cızır cızır ses veriyor. bunu garanti kapsamında değerlendirebilir miyiz? veya kendimiz de alıp yenisi ile değiştirebilir miyiz hoparlörü?






    Arkadaşım merhaba;
    Önce şanslı olduğunu söyleyim, pek sorun yaşamamışsın. Menteşenin yanında soyulamlar olduysa bil ki derin bir çatlak makinanı saracak, böyle başlıyor çünkü. Ben ilk oluşmaya başladığında tüh anasını satayım çizdirmişiz makinayı dedim, ama bi baktım kocaaa bir çatlak oluştu.
    Sorununa gelince, ukalalık yapıp bilir kişi gibi konuşmak istemem ama bu durumu çok araştırdım. Yanıtlayayım affına sığınarak. Bu ürünün tek bir vidasına dahi dokunamazsın. Bu senin işin değil. Bunu teknik servis yapar. Şayet kendin açar da kolonu değiştirirsen, ürünün tamamiyle garanti kapsamının dışına çıkar. Amman dikkatli ol. Ürün 2 yıl ganatilidir. Bu durumda senin bir hatanın olmaması gerekir. Bu tamimiyle donanımsal bir sorun. Senin bilincin dışında gerçekleşiyor. Teknik servis ücretsiz yapar. Yapmazsa bizim gibi koşuşturur durursun... Ama sakın kendin kasayı açma!




  • ben de ve bu bilgisayara sahip olan tanidigim herkeste temel iki sorun var. birinci sorun sizlerin de belirttigi kapak sorunu; bilgisayarlarin kapaklari hep ayni yerden catliyor ve catlak giderek derinlesiyor, 3-5 ay sonra kapak ne olur bilemem... ikinci sorun, bilgisayarin kapanma sorunu ki bence bu da ilki kadar onemli bir sorun. bilgisayara isletim sistemi kurulumu yaparken alttan kurutma makinasi ile soguk uflemek zorunda kaliyorum, aksi taktirde makine "cat" diye kapaniyor. biosta ve linuxta da asiri isinma sonucu makine kapaniyor. bilgisayari aldigimdan 3-4 ay sonra bu sorunu yasamaya basladim ve 1 yildir boyle kullaniyorum makinemi. bilgisayarimdan 2 ay ayri kalmayi goze alamadigim cin servise veremiyorum. gerci veren arkadaslarimdan da gordugum kadariyla servis sonrasi da kapanma sorunu yine devam ediyor. kapak malum zaten yine ayni kapak takilacak... goruyorum ki bu olaydan cani yanan cok insan var...
  • arkadaşlar laptopu ile sorun olan arkadaşlar ilgili ilçedeki kaymakamlığa, ilde valiliğe başvurabilirler burda tüketici hakları kurulu mevcuttur ve her ay toplanıp başvuruları değerlendirirler. sizden tavsiyem bir araya gelemiyorsanız ayrı ayrı başvurmak ve birinden dahi değişim onayı gelirse bu size emsal teşkil eder ve bunu kullanırsınız.
    Ayrıca tüketici hakları kanununa istinaden sorunlu olduğunuz tek şey garanti belgesi ve kullanıcı klavuzunda yazanlardır. ekstra söylenenler önemli değil.
    ben de de kapak çatlamıştı ve infronic değiştirdi. önceki yazılarıma da burada onuyu dile getirmiştim.

    Tamam aletin görünüşü iyi değil ama performansı bir yıl önce gayet iyiydi. Şimdi sorunlar olabiliyor.
    Ekrankatları o zaman çıkan en iyilerindendi fakat ati sorunlu oldukları için bu kartları artık satmıyor. yeni driverlarda aynı zamanda ramları de kullanıyo yani aynı zamanda kendi ramlarınızida ekran kartı kulanabiliyo fakat x700 de bu özellik yok o yüzden eski driverları tercih edin omeganın yenisinde de aynı sorun mevcut.. external monitor dediğinizde çizgilenme oluyosa bu sizde de vardır. Diğer forumlarda ekran kartı sorunlu bir kart deniliyor.

    Aylık olarak bir saç kurutma makinası ile üfletirseniz. yazılım yüklerken olan kilitlenmelerden uzak olursunuz.
    ayrıca makinanızı asla bir halının üstüne koymayın ve çalışırken alttaki fanı tıkayacak konumda olmayın.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: drscatris

    arkadaşlar laptopu ile sorun olan arkadaşlar ilgili ilçedeki kaymakamlığa, ilde valiliğe başvurabilirler burda tüketici hakları kurulu mevcuttur ve her ay toplanıp başvuruları değerlendirirler. sizden tavsiyem bir araya gelemiyorsanız ayrı ayrı başvurmak ve birinden dahi değişim onayı gelirse bu size emsal teşkil eder ve bunu kullanırsınız.
    Ayrıca tüketici hakları kanununa istinaden sorunlu olduğunuz tek şey garanti belgesi ve kullanıcı klavuzunda yazanlardır. ekstra söylenenler önemli değil.
    ben de de kapak çatlamıştı ve infronic değiştirdi. önceki yazılarıma da burada onuyu dile getirmiştim.

    Tamam aletin görünüşü iyi değil ama performansı bir yıl önce gayet iyiydi. Şimdi sorunlar olabiliyor.
    Ekrankatları o zaman çıkan en iyilerindendi fakat ati sorunlu oldukları için bu kartları artık satmıyor. yeni driverlarda aynı zamanda ramları de kullanıyo yani aynı zamanda kendi ramlarınızida ekran kartı kulanabiliyo fakat x700 de bu özellik yok o yüzden eski driverları tercih edin omeganın yenisinde de aynı sorun mevcut.. external monitor dediğinizde çizgilenme oluyosa bu sizde de vardır. Diğer forumlarda ekran kartı sorunlu bir kart deniliyor.

    Aylık olarak bir saç kurutma makinası ile üfletirseniz. yazılım yüklerken olan kilitlenmelerden uzak olursunuz.
    ayrıca makinanızı asla bir halının üstüne koymayın ve çalışırken alttaki fanı tıkayacak konumda olmayın.






    Arkadaşım, ısınma konusu dışında dediklerine katılıyorum. Benim sinirimi bozan şey bizleri enayi yerine koymalarıdır. Ve bunu herkes ağzını açmış izliyor. Kapaklar çatlıyor. Yerine yeni kapak taktıkları zaman onlar da çatlıyor. Örnekleri var. Eee biz ne yapacağız her 6 ayda bir kapak mı taktıracağız bu makinaya. Ve bu sorun Acer ın tüm modellerinde yok. Bizim modelimizde var. Bazılarına bu değişim ücretli bazılarına ücretsiz yapılıyor. Bu ne demek oluyor? Kapağı çatlayanlar öööyle bakıyor. Gelin diyoruz gelmiyorlar. Bir kaç kişi geleceğini söylemişti ama onlar da artık gelmiycez, neden başımızı ağrıtalım ki diyor. Ki bunu söyleyenler tahsilli insanlar. Mesleklerine de tüm Türk milleti sonsuz güvenir. Nasıl olsa emsal teşkil edecek bu iş. Sorunsuz işimi hallederim diyorlar. Ben bu manteliteye bitiyorum işte. Sorun bir araya gelebilme gelememe değil. Kaç haftadır ben yırtınıyorum bunun için. Ki benim aletim 2. ayın 5 inde tamire gitti kapaktan hala gelmedi. Haklarımı çok iyi biliyorum 30 iş günü aştı. Ben tek başıma bu yüzden de mahkemeye verebilirdim. Yapmadım. Ben sadece kendimi düşünmüyorum. Yardıma ihtiyacımız oldumu bu forumdan cevap olabiliyorduk. Ama şunu öğrendim; kendinden başkasını düşünmeyecekmişsin biz türklerle bir işe kalkışırken! Kesin olarak gelebileceğini bildiğim 5-6 kişi var. Bu kadarız işte hocam! Sorunu olan çok kişi var, yükün altına kimse gireyim istemiyor. Kendileri bilir. İnşallah birgün pişman olmazlar. En geç bu cuma mahkemeye veriyoruz biz. Gelen gelir gelmeyen gelmez. Mahkene sonucunu bu manteliteden ötürü burada yazmayalım diyenler de var ama ben buna katılmıyorum. Ama bu yapılan çok büyük bir ayıptır! Yüzümüze baka baka siz bi gidin mahkemeye sonuç alırsanız bizde gidelim. Olmaz ! Bu mantaliteye
    Biz üç-beş gideceğiz mahkemeye, kapak konusunu çözeceğiz! Ben daha bu konu hakkında konuşmak, yorum yapmak istemiyorum. İnanın artık midem ağrıyor.
    Haydi kalın sağlıcakla...




  • 
Sayfa: önceki 235236237238239
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.