Şimdi Ara

Acer Aspire 5024WLMI (236. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.457
Cevap
1
Favori
260.426
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 234235236237238
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Adım Bertan Mavi Bilgisayarda arıza garanti takip birimleri sorumlu olarak görev yapmaktayım.

    Acer distiribütör konusuna biraz karmaşa olmuş sanırım önce ona bir açıklama getirelim

    Acer Datagate bilgisayar, Kont bilişim ve Infronic kanalları ile Türkiyeye gelmektedir ve Türkiye ofisi bulunan bir markadır.

    Tpm ve Bt servis gibi kuruluşlar aracılığı ile teknik servis hizmeti sunmaktadır.

    Acer 5024WLMI modeli tarafımızca 1000 adet üzeri satılan bir ürün olup acerın satış grafiği yüksek olan bir modelidir. Ürün üzerinde meydana gelen LCD panel üzerinde ki menteşe kısımlarında ki çatlama zaman zaman arıza birimimize gelen ürünler üzerinde bizlerinde görmüş olduğu bir durumdur. Bu ürünlerin bir kısmı ucretsiz olarak değişimi söz konusu servisler tarafından yapılırken bir kısmıda yapılmamıştır ( Unutulmamalıdır ki bu hukum ve takdir hakkı yukarıda bahsi geçen servislere aittir) Bu durum tarafımızca da memluniyetsizlik yaratan bir oluşturmuştur. Müşterilerimizden gelen şikayetlerin değerlendirilmesi ve donanimhaber formun bir takipçisi olarak bu platformda oluşan memluniyetsizlikler bizleride harekete geçirmiştir.

    Acer Türkiye ofisi, Kont bilişim ve tarafımızca yapılan görüşmelerde bu bahsi geçen ürünlerin Kont bilişim kanalı ile menteşe kapaklarının ücretsiz olarak değşimi konusunda mutabakata varılmıştır.

    Söz konusu problemi yaşayan cihazları fatura fotokopisi ile ürünü almış olduğunuz şubemize getirdiğiniz takdirde gereken işlemlerin sizin adına yapılması tarafımızca sağlanacaktır.

    Bilgilerinize
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bErt@n

    Merhabalar,

    Adım Bertan Mavi Bilgisayarda arıza garanti takip birimleri sorumlu olarak görev yapmaktayım.

    Acer distiribütör konusuna biraz karmaşa olmuş sanırım önce ona bir açıklama getirelim

    Acer Datagate bilgisayar, Kont bilişim ve Infronic kanalları ile Türkiyeye gelmektedir ve Türkiye ofisi bulunan bir markadır.

    Tpm ve Bt servis gibi kuruluşlar aracılığı ile teknik servis hizmeti sunmaktadır.

    Acer 5024WLMI modeli tarafımızca 1000 adet üzeri satılan bir ürün olup acerın satış grafiği yüksek olan bir modelidir. Ürün üzerinde meydana gelen LCD panel üzerinde ki menteşe kısımlarında ki çatlama zaman zaman arıza birimimize gelen ürünler üzerinde bizlerinde görmüş olduğu bir durumdur. Bu ürünlerin bir kısmı ucretsiz olarak değişimi söz konusu servisler tarafından yapılırken bir kısmıda yapılmamıştır ( Unutulmamalıdır ki bu hukum ve takdir hakkı yukarıda bahsi geçen servislere aittir) Bu durum tarafımızca da memluniyetsizlik yaratan bir oluşturmuştur. Müşterilerimizden gelen şikayetlerin değerlendirilmesi ve donanimhaber formun bir takipçisi olarak bu platformda oluşan memluniyetsizlikler bizleride harekete geçirmiştir.

    Acer Türkiye ofisi, Kont bilişim ve tarafımızca yapılan görüşmelerde bu bahsi geçen ürünlerin Kont bilişim kanalı ile menteşe kapaklarının ücretsiz olarak değşimi konusunda mutabakata varılmıştır.

    Söz konusu problemi yaşayan cihazları fatura fotokopisi ile ürünü almış olduğunuz şubemize getirdiğiniz takdirde gereken işlemlerin sizin adına yapılması tarafımızca sağlanacaktır.

    Bilgilerinize


    Bertan Bey merhaba, sizle birkaç defa bu konuyu telefonda görüşmüştük, adım çağdaş
    Öncelikle müşterilerinizi muhatap alarak buraya yazdığınız için teşekür edrim. Bu konuyu Mavi Bilgisayarın Web sitesinde de yayınlarsanız delil olması açısından bizlere çok büyük bir yardımda bulanaksınız. Çünkü ben bilgisayarımı bundan 31 iş günü önce İnfronik'e ellerimle teslim ettim. Bana ürünün garanti kapsamında olmadığını söylediler. Fakat müşteri memnuniyeti adına ücretsiz değiştireceklermiş kapağı. Mağdur edilenler ne olacak? Yasaları sizler de biliyorsunuz. Bu garanti kapsamında ise 30 günü aşan tamirler ne olacak? Benim ürünüm 2. kez istanbula daha yeni gönderildi, bu ürüne 2000 ytl üzerinde para ödedim, ürünü hakkıyla kullanmak en doğal hakkım. Ürünle 100lerce kişiye sunum yapıyorum. Firma adına sunum yapıyorum. Düşünsenize çatlak patlak kapaklı bir aletle yüzlerce kişini karşısına çıkamanın ne kadar büyük bir imaj kaybı olacağını. Ben bu ürünü artık istememe hakkına sahibim ama bir muhatap bulamıyorum. Şayet elinizde Acer Global'in e-posta adresleri varsa bizlere verin de şu konuyu müşteriler olarak bizler de Acer'a taşıyalım.
    Maltepe Şubesinden Anıl Bey ile görüştüm dün. Kendisine bu kapaklar yine çatlamayacak mı diye sordum. Kendisi bana "ürünün panelinde bir vida var, kapak sertleştiğinde onu gevşeteceksiniz" dedi. Bizler tenkik servis değiliz. Biz kullanma klavuzunu kalaya alırız. Sizlerin de gördüğü gibi bu forumda toplanan biçok kişi bilgisayar konusunda tecrübeli insanlardır. Bu insanlar bu şekilde kandırılamaz. Değişen kapakların bize çözüm olacağı düşüncesinde değiliz artık. Çünkü şikayetvar.com'a girerseniz., tamiri yapılmış kapağın yeniden çatladığı görülmüştür. Bu ürün kesinlikle ayıplıdır. Bunu ister kabul edin ister kabul etmeyin. Umarım mahkemede bunu ıspatlayacağız...
  • Ellerim kırılsaydı da almasaydım şu lanet makineyi
    Sinir sahibi oldum şu yaşımda

    Zaten böyle özel üretim gibi gelen şeyleri almamak gerek. Satın alırken de bunu biliyorum. Özelliklerine göre ucuz diye kandık aldık

    Sonra kimse destek vermez, servis parça kaybeder, tamir etmeden yollar git nereye mahkemeye veriyosan ver der
    Ticari ahlak SIFIR
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bErt@n

    Merhabalar,

    Adım Bertan Mavi Bilgisayarda arıza garanti takip birimleri sorumlu olarak görev yapmaktayım.

    Acer distiribütör konusuna biraz karmaşa olmuş sanırım önce ona bir açıklama getirelim

    Acer Datagate bilgisayar, Kont bilişim ve Infronic kanalları ile Türkiyeye gelmektedir ve Türkiye ofisi bulunan bir markadır.

    Tpm ve Bt servis gibi kuruluşlar aracılığı ile teknik servis hizmeti sunmaktadır.

    Acer 5024WLMI modeli tarafımızca 1000 adet üzeri satılan bir ürün olup acerın satış grafiği yüksek olan bir modelidir. Ürün üzerinde meydana gelen LCD panel üzerinde ki menteşe kısımlarında ki çatlama zaman zaman arıza birimimize gelen ürünler üzerinde bizlerinde görmüş olduğu bir durumdur. Bu ürünlerin bir kısmı ucretsiz olarak değişimi söz konusu servisler tarafından yapılırken bir kısmıda yapılmamıştır ( Unutulmamalıdır ki bu hukum ve takdir hakkı yukarıda bahsi geçen servislere aittir) Bu durum tarafımızca da memluniyetsizlik yaratan bir oluşturmuştur. Müşterilerimizden gelen şikayetlerin değerlendirilmesi ve donanimhaber formun bir takipçisi olarak bu platformda oluşan memluniyetsizlikler bizleride harekete geçirmiştir.

    Acer Türkiye ofisi, Kont bilişim ve tarafımızca yapılan görüşmelerde bu bahsi geçen ürünlerin Kont bilişim kanalı ile menteşe kapaklarının ücretsiz olarak değşimi konusunda mutabakata varılmıştır.

    Söz konusu problemi yaşayan cihazları fatura fotokopisi ile ürünü almış olduğunuz şubemize getirdiğiniz takdirde gereken işlemlerin sizin adına yapılması tarafımızca sağlanacaktır.

    Bilgilerinize


    Bertan bey merhabalar,

    Yazınızda, yapılan görüşmeler sonucunda kapak değişimlerinin ücretsiz olarak yapılacağına dair mutabakata varıldığından bahsetmişsiniz. Peki neden bazı arkadaşlarımdan ücret talep edilmiştir??


    Ben Endüstri Mühendisliği son sınıftayım, kaliteyle ilgili düzinelerce şey gördük ve hala görüyoruz; oluşan bu durum kesinlikle bir kalite sorunudur ve müşterilerin mağduriyetlerinden yapımcı firma veya satıcı sorumludur! Ürünün tasarımı veya montajı sırasında yapılan hataların, ürünün satılışından belli bir süre sonra müşteriye yansıması müşterinin suçu değildir! Bu firmada hiç mühendis yok mu Allah aşkına, o kadar iyi özelliklerle donatıyolar da kasa için adam gibi bir malzeme seçemiyorlar!?! Bunu istediğiniz kalite kurumuyla tartışabilirsiniz.. Ama ne yazık ki Türkiye'de kaliteye ve müşteriye, daha doğrusu insana verilen önem bu kadar olduğundan böyle utanılacak durumlarla karşı karşıya gelebiliyoruz.
    Kalite Kontrol derslerimizden birinde hocamız, Sony'nin ekranlarının tam ortalarında olmaması gereken bir çizgi bulunan(ölü pixel benzeri bir vaka) laptopları Türkiye'de satılması için piyasaya sürdüğünü ve büyük çoğunluğunun da satıldığını söylemişti. Bu satılan kusurlu ürünlerden de çok azının geri döndüğünü söylemişti. Ve ardından da eklemişti; Kaliteyi istediğiniz(firmalardan talep ettiğiniz) oranda alırsınız!!
    Bu bağlamda BURADA OLAN VEYA OLMAYAN TÜM MAĞDUR ARKADAŞLARA SESLENİYORUM!... KESİNLİKLE BİZ HAKLIYIZ!! GELİN HEP BERABER HAKKIMIZI MAHKEMEDE ARAYALIM! TELEFON TRAFİKLERİYLE, SORUNLARINIZI BURAYA YAZARAK BİRYERLERE VARAMAYACAĞIMIZIN FARKINA VARIN ARTIK!... ALALIM PARAMIZI, SONRASINDA GİDİP İSTEDİĞİNİZ MAKİNEYİ ALIRSINIZ. ONDA SORUN ÇIKARSA ONDA DA HAKKINIZI ARARSINIZ, ÇÜNKÜ BU SİZİN HAKKINIZ!..
    Korkacak, çekinecek gerçekten birşey yok. Biz sadece hakkımızı arayacağız. Biz bi şansımızı deneyelim; olursa paranızı son kuruşuna kadar çatır çatır alırsınız, olmazsa da Allah'a havale! Daha ne diyeyim..
    Karar yine sizin. Ya bu kusurlu makinelerinizin sorunlarıyla makineniz kullanılamaz hale gelene kadar uğraşırsınız, buralara yazıp bir cevap umarsınız; yada bize katılıp hakkınızı ararsınız...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cnsuff

    Ellerim kırılsaydı da almasaydım şu lanet makineyi
    Sinir sahibi oldum şu yaşımda

    Zaten böyle özel üretim gibi gelen şeyleri almamak gerek. Satın alırken de bunu biliyorum. Özelliklerine göre ucuz diye kandık aldık

    Sonra kimse destek vermez, servis parça kaybeder, tamir etmeden yollar git nereye mahkemeye veriyosan ver der
    Ticari ahlak SIFIR



    Arkadaşım al benden de o kadar! MoRTaNiuS kardeşimiz olayı mükemmel özetlemiş. Bu alet ayıplıdır ve bu ayıp su üstüne çıkmıştır. Hakkımızı sonuna kadar arayacağız bundan kimsenin şüphesi olamsın!! Sinan Aygün Bey bu tür ticari ahlaksızlıklara karşı çözüm bulmaya kendini adamış biridir. Bu konuyu gelin ona taşıyalım sayımız 10 lara 100 lere çıkarsa bizi mutlaka birileri görür. Bu firmaların ATO da bir notu bulunur. Bu tür ahlaksızlıklar bu firmalara yansır. Bir ürün ülkeye girmeden çnce ATO'dan geçer, Sanayi Bakanlığından geçer. Gerekirse ATO bu firmaları ülkemize sokmaz. Gelin birlik olup ATO'ya gidelim. Sonuç alamazsak mahkeye gidelim. Bu işin peşini bırakmayalım. Ben bir aydır bilgisayarım ne oldu diye infronikle yatıp Maviyle kalkıyorum. Yazık değil mi bize ya? Ödevler dersler, iş bi yaandan ben bu aletin sorunlarıyla yaşar oldum yaa. Sinirlerim bozuldu!!!Bu aleti satın aldığımız paraları kazanırken alın terimizi Acer mi sildi bizim? Yazık değil mi onca verdiğimiz paraya Bakın birgün herkesin elinde kalacak bu bilgisayar. Bu kesin!! Bize çaktılar dandik malzemeyi. Benim de ellerim kırılsaydı da bu aleti almasaydım. Çok pişamın.
    Ama kimsenin yanına kalmaz bu. sikayetvar.com'a hem Acer ı hem İnfronik i hem kont u hem de Maviyi yazdım. İnşallah birileri görür de bizim gibi mağdur olmaz.
    Allah kahretsin yaa kimse aletin bir daha aynı yerden çatlamayacağına garanti vermiyor. Gene çatlayacak. Şikayetvar.com da biri yazmış. Ücretli değiştirmişler paneli. Değişen panel bir daha çatlamaya başlamış. Ne olacak bu işin sonu? Bizim aleti garanti kapsamında değiştirseler 6 ay sonra garanti bitiyor, yine çatladığında ne olacak? Ki bakın kimse bize bu çatlağın garanti kapsamında olduğunu söylemiyor. Neden? Garanti kapsamında olursa üretim hatası olacak, bu da kimsenin işine gelmez. Nasıl bir belanın içine paramla girmişim. Yazık valla.
  • arkadaşLar bende yanınızdayım eLimizden ne geLirse yapaLım
  • En son mesajımı 26 ocak ta göndermişim, vay bee çok olmuş
    Arkadaşımın isteiği üzerine foruma döndüm. (Destek amaçlı) Bakıyorumda ortalık ateşlenmiş. Mavi bilgisayar bile yazmış. Baştan inanmamıştım ama...
    Ne oldu aletleriniz kapaklarından patladı mı? Bunu en başından söylemiştim. Ama bana bi tek sövmedikleri kalmıştı. Alete laf söyletmiyordu bazı kendini bilmezler. Güzeeel... şimdi o laf söyletmeyen arkadaşları göremiyorum, yoksa o muhteşem aletlerini satıp ortadan kayboldular mı? Bu yapı malzemesi kalitesiz ürünü millete gazı verip aldırdınız, şimdi de çekip gidiyorsunuz. Size çok yakışmış.
    Konuşama zamanı bende ama hakaret etmiycem.
    Sizlere ancak morelman destek verebilirim, artık benim 5024 ün yok. Hayrını göremedim. Çok nadide bir kurumumuzda odamdan çalındı aylar evvel. Olsa kesin benim de çatlardı heralde, bende bu şan verken
    Hepinize bol şanslar....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ExECaLiBuR

    ya arkadaslar benimkininde touchpad (faresi) inin sol tarafındaki yerin boyası dağıldı. muhtemelen eli terlemesinden dolayı olsa gerek. bu garanti kapsamına girer mi? Servise götürmeye değer mi?


    Bu senin ki kullanıcı hatasına girer Boşuna gönderme, milletin çatlak kapağını yapmamışlar, senin boyanla mı uğraşacak adamlar. Temas etmeseydin kardeşim. Ellerin terlemeseydi Dokunmasaydın bilgisayara, fanusa koyup izlesene
  • infoHUN kardes oncelikle laptapunun basına gelenlerden dolayı uzun oldugumu söyleyeyim. umarım kmsenin basına bundan sonra böyle şeyler gelmez. benimkine gelirse, zaten o kısma etiket yapıstırdım. bayagıda guzel oldu. bu aralar karbon desenli kagıt arıyorum. her yerini kaplayacagım. yani acer ferrari yapacagım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: infoHUN


    quote:

    Orjinalden alıntı: ExECaLiBuR

    ya arkadaslar benimkininde touchpad (faresi) inin sol tarafındaki yerin boyası dağıldı. muhtemelen eli terlemesinden dolayı olsa gerek. bu garanti kapsamına girer mi? Servise götürmeye değer mi?


    Bu senin ki kullanıcı hatasına girer Boşuna gönderme, milletin çatlak kapağını yapmamışlar, senin boyanla mı uğraşacak adamlar. Temas etmeseydin kardeşim. Ellerin terlemeseydi Dokunmasaydın bilgisayara, fanusa koyup izlesene



    MÜKEMMELDİ YAAA!!!.....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ExECaLiBuR

    infoHUN kardes oncelikle laptapunun basına gelenlerden dolayı uzun oldugumu söyleyeyim. umarım kmsenin basına bundan sonra böyle şeyler gelmez. benimkine gelirse, zaten o kısma etiket yapıstırdım. bayagıda guzel oldu. bu aralar karbon desenli kagıt arıyorum. her yerini kaplayacagım. yani acer ferrari yapacagım.


    Bizimkilerden olsa olsa Doğan görünümlü Şahin olur ExECaLiBuR
  • quote:


    MoRTaNiuS
    Bizimkilerden olsa olsa Doğan görünümlü Şahin olur ExECaLiBuR



    belkide mercedes görünümlü hacımurat olur bakarsın serçedes misali



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ExECaLiBuR -- 21 Mart 2007; 1:32:39 >
  • @infoHUN
    Kardeş içimiz kan ağlıyor maşşağa sarmışsın yaa. Miletin de siniri bozulmuş hallerinden belli. Davamızda karalıyız, ortalığı sulandırma bakiim Olayı sonuna kadar götüreceğiz. Arkadaşların desteği lazım. Gerçi sana da hak vermedim değil. Gerçekten ne oldu millete yaa. Kimseler destek vermiyor. Nerede bu millet nerede pijamalarım diyesim geldi. Çok uykum geldi. Çok yoruldum bugün. Onca TPMi aradım Bertan bey ile görüştüm. Çok yoruldum çoook. Donkişot olarak değiştircem galiba nickimi Kiminle savaşacağımı şaşırdım valla. ben kimim yaa
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ExECaLiBuR

    belkide mercedes görünümlü hacımurat olur bakarsın serçedes misali



    bak bu daha iyi oldu sanırm..
  • Arkadaşlar 2 gelişmeden haberdar etmek isitiyorum. (Bugün de durmadım, çalıştım)
    1. ATO. -->Bugün ATO ya nabız yoklamaya gittim. Konuyu disiplin kurulundan "Belen Hanım" ile görüştüm, durumu anlattım. Biz buraya topluca gelsek ne olur diye? Hiç bir yasal yaptırımları yok. Tabiiki yasal yaptırımlar Hukuk'un işidir. Zaten konu oraya taşınacaktır da. Fakat madem onlarca kişisiniz, topluca mahkemeye verin delilleriniz de yeterli ise ki yeterli gözüküyor, mahkemeye gidin, kazanma ihtimaliniz çok yüksek dedi. Birde sorunlarımızı bildiren bir dilekçe zazıp ıslak imza ile imzalayıp ya fax yada tarayıcıdan geçirip mail atıp, faturayıda aynı şekilde kendilerine ulaştırırsak kınama verebilirler. Ben bunu yarın hemen yapacağım sizi de davet ediyorum.
    2. Şikayetvar.com --> Burada çatlak kapaklı arkadaşların hepsi ile iletişim kurdum, bunlardan biri kapağının çatlak olduğunu, parasını verip değişimini yaptırdığını ve yedinden çatladığını söylen bir arkadaşımız. O kişi muhtemelen buraya gelip belgeleri sunacak. Mahkemeye de gelebileceğini söylüyor. Bir de bir arkadaşımız daha var. O da çatlayan kapağını parasıyla yaptırmış ve şuan yine çatladığını söylüyor ve tek değilmiş. Arkadaşlarıyla birlikte almışlar, tüm arkadaşlarının başına aynı şey gelmiş. Fakat 2. arkadaşımız mahkemeye gelemeyebilir mesleğinden ötürü. Ama gelebilir de mesleği ne olursa olsun o da neticesinde tüketici, o da mağdur...
    Anlıyacağınız sayımız her geçen gün artıyor. Ben Cuma günü mahkemeyi başlatacam gibi gözüküyor, önce bir tüketici koruma derneğinden iyi bir avukat bulayım veya iyi bir savunma yazdırayım. Gelen kazanır
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Yukez


    quote:

    Orjinalden alıntı: lutkunf


    quote:

    Orjinalden alıntı: Yukez


    quote:

    Orjinalden alıntı: atom_edo

    Yukez senin kapağındaki çatlaktan daha küçük sayılabilecek bir yıpranma benimkinde de var.İlginçtir ki bu yazıları okuduktan sonra farkettim.Tam olarak aynı yerde çatlama var. Sen servise gönderecek misin? Ben biraz daha büyümesini bekleyecem.Sonra verecem ama pek ümitli değilim.



    valla kardes gecmis olsun, ben vermiycem servise cunku kapagi degistirseler yine aynisi olcak 1 yila bu sefer garanti suresi de gecmis olcak ki bu 1 aylik servis suresi de bana zarar olcak kalcak kardesim. O yuzden salliycam gibi. Ben ici bu kadar iyiyken disi bir o kadar kotu makina gormedim goremiycem de sanirim.


    Güzel kardeşlerim, makinalarınızı alıp mahkemeye delil olarak getirin. Çağrımı yeniliyorum. Bundan hepimiz faydalanacağız. Kapak konusunu mahkemeye taşıyacam. Sizin açınızdan birşey yok. Sadece makinalarınızı getireceksiniz, o kadar. Mahkemeye ben veriyorum infronik'i.


    ankarada olcaksa bana uyar.


    Yukez kardeş mahkeme ankarada olacak. Bize katılmak istersen lütfen biraz acele et. Yargıya çok kısa zaman sonra gideceğiz.
    iletişim: lutkunf@hotmail.com
  • Lütfen Mahkemeye Gelin
    Ne kadar çok kişi o kadar lehimize sonuç!


    Arkadaşlar çağrımızı yeniliyoruz...

    Bu ürünün "gizli ayıplı" olduğu düşüncesindeyiz. Bunu dayandırdığımız ispatlarımız var.

    Birincisi : Birçok kişide ürünün aynı yerinde çatlama meydana geliyor, bu tesadüf olamaz!
    İkincisi : Bu ürün birçok kullanıcıda aynı yerden çatlıyorsa kullanıcının hatası değildir.
    Üçüncüsü : Çatlayan kapkaların garanti kapsamında değiştirilmesi çözüm değil. Kapağı menteşesinden kırık olup ücretle tamir edilen bir arkadaşımızın aletinin kapağı yeniden çatlamıştır. Arkadaşımızın elinde belge vardır.

    Arkadaşlar sayımız artarsa ve mahkemeye gidersek bu ürünün "ayıplı" olduğunu ispat edersek sizden 2 seçenekten birini seçmeniz istenecek;

    Birincisi : Ayıplı ürünü yenisiyle değişimini istemek,
    İkincisi : Ürüne ödediğiniz ücreti yasal faizi ile birlikte geri almak.

    Arkadaşlar durum budur. Tüketici koruma Derneği ile görüştüm, ATO ile görüştüm, mahkemeye gidin dendi.

    Aleti çatlak olan arkadaşlar lütfen paranızı ve hakkınızı çöpe atmayın, sizleri anayasal hakkımızı kullanmaya davet ediyorum. Lütfen çekimser kalmayın. Tüketici mahkemlerine para ödenmiyor kesinlikle, hiç bir maddi yaptırımı olmayacak bize, avukata bile ihtiyacımız yok. Yeter ki sayımız artsın.

    İletişim için lütfen lutkunf@hotmail.com
  • Eskiler belki hatırlar bende bu notebook'u ilk alanlardanım (20 ekim 2005) .Bu yaşanan sorunlar gerçekten çok üzücü. Keşke sorumlu firmalar bunu mahkemeye gerek kalmadan halledebilselerdi.

    Ben henüz hard-disk bozulması yada kapak çatlaması gibi ciddi problemlerle karşılaşmadım. Umarım sorunlarınız en kısa sürede bir çözüme kavuşur. İyi şanslar !!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: lutkunf

    Lütfen Mahkemeye Gelin
    Ne kadar çok kişi o kadar lehimize sonuç!


    Arkadaşlar çağrımızı yeniliyoruz...

    Bu ürünün "gizli ayıplı" olduğu düşüncesindeyiz. Bunu dayandırdığımız ispatlarımız var.

    Birincisi : Birçok kişide ürünün aynı yerinde çatlama meydana geliyor, bu tesadüf olamaz!
    İkincisi : Bu ürün birçok kullanıcıda aynı yerden çatlıyorsa kullanıcının hatası değildir.
    Üçüncüsü : Çatlayan kapkaların garanti kapsamında değiştirilmesi çözüm değil. Kapağı menteşesinden kırık olup ücretle tamir edilen bir arkadaşımızın aletinin kapağı yeniden çatlamıştır. Arkadaşımızın elinde belge vardır.

    Arkadaşlar sayımız artarsa ve mahkemeye gidersek bu ürünün "ayıplı" olduğunu ispat edersek sizden 2 seçenekten birini seçmeniz istenecek;

    Birincisi : Ayıplı ürünü yenisiyle değişimini istemek,
    İkincisi : Ürüne ödediğiniz ücreti yasal faizi ile birlikte geri almak.

    Arkadaşlar durum budur. Tüketici koruma Derneği ile görüştüm, ATO ile görüştüm, mahkemeye gidin dendi.

    Aleti çatlak olan arkadaşlar lütfen paranızı ve hakkınızı çöpe atmayın, sizleri anayasal hakkımızı kullanmaya davet ediyorum. Lütfen çekimser kalmayın. Tüketici mahkemlerine para ödenmiyor kesinlikle, hiç bir maddi yaptırımı olmayacak bize, avukata bile ihtiyacımız yok. Yeter ki sayımız artsın.

    İletişim için lütfen lutkunf@hotmail.com



    Arkadaşlar sayımız artıyor...
    Ufuk kardeşimiz de aramıza katıldı, Ufuk kardeşimiz Ankara dışından destekliyor bizi. Ankara dışında olmanız sorun değil...
    Mağdur olan tüm arkadaşlarımzın katılımını bekliyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lutkunf -- 22 Mart 2007; 18:16:42 >
  • Şikayetvar.com'a şikayet yazan benim arkadaşlar. Menteşe çatlakları geçen sene benim de başıma gelmişti. Hem de bilgisayarı alalı daha 4-5 ay anca geçtikten sonra. Neyse eyvallah dedim içimden. İstanbulda kozyatağına yakın oturuyordum. O bakımdan infronic de yakındı ve elimle götürdüm. Baktılar ettiler, sonra LCD arka lapağının şu an için ellerinde olmadığını, İSTERSEM İKİNCİ EL BİR KAPAK TAKABİLECEKLERİNİ(!) -çakallara bakın !!- fakat istersem de 15-20 güne sıfırının geleceğini söylediler (3 Nisan 2006). Ben de "2. el neden alayım kardeşim sıfır gelsin beklerim" dedim. Tabi ben bu 15-20 günü duyunca o kadar da olur boşver dedim kendime ve beklemeye başladım. Sonra bu süre geçti aradım yok, 1 hafta geçti aradım yok, aradım aradımm yine YOKK!! Ee napayım beklemek zorunda kaldım. AMERİKADAN GELİYORMUŞ MALZEME(!) AMERİKADA ÜRETİLİYORMUŞ(!) TEPEM ATTI SONUNDA HADİ LAN KIÇINDA KOCAMAN MADE IN CHINA YAZIO NE AMERİKASI! dedim ben de. Neyse bekle Allah bekle sonunda kapak geldi. Ne zaman bilin bakalım? 16 Mayıs 2006. TAM 1,5 AY!! Sonra servis raporuna baktım ve de şunu gördüm: "MENTEŞELERDEN ÇATLAMIŞ OLAN LCD ARKA KAPAĞI, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ NEDENİYLE ÜCRETSİZ OLARAK DEĞİŞTİRİLDİ." Yani bana orda yapılan göndermeye bakın! Aslında garanti kapsamında değil de siz memnun olun diye ücretsiz yaptık diyorlar resmen. Yemişim onların memnuniyete verdiği önemi. Bi kere benden kaynaklanmayan bir durum var ortada zaten bi de gözümü boyamaya çalışıyolar. Şikayetvar.comda da bunu belirttim. Ne bir cevap ne bişey. Hadi bırakın bana cevap vermeyi Şikayetvar çalışanlarına bile cevap vermemişler. Bunlar bu kadarlık adamlar işte. Ondan sonra çatlak olmadı henüz ama o da benim titizliğimdendir kesin. Çünkü biliyorum malzeme aynı malzeme ve gene çatlayacak! Ve bu yüzden ben de çok nazik açıp kapatıyorum..

    BİLİYORUM ÇOK KONUŞTUM ARKADAŞLAR KARŞILAŞTIĞIM SORUNLARI SİZE ŞÖYLE BİR ÖZETLİYİM (HATTA HEPİMİZ BUNU YAPALIM):

    1. MENTEŞE SORUNU

    2. DVD WRITER'DAKİ POWER CALIBRATION ERROR (GÜÇ AYARLAMA HATASI)
    (YANİ WRITER YAZMAYA BAŞLAMADAN ÖNCE LAZERİNİ MEDYAYA UYGUN HALE KALİBRE EDEMİYOR)

    3. YUKARDA BİR ARKADAŞIMIZIN DA BELİRTTİĞİ GİBİ TOUCHPAD'İN SOL TARAFINDAKİ EL İZİ!
    (LAPTOPU ORTALIK YERDE ÇIKARMAYA UTANIYORUM ARTIK!)

    4. HARDDISKTE VE İŞLEMCİDE AŞIRI ISINMA.

    5. WINDOWS KURULUMU VS. GİBİ CD'DEN BOOT EDİLEN UYGULAMALARLA ÇALIŞIRKEN BİLGİSAYARIN ISINMA SONUCUNDA KİTLENMESİ.
    (BU HATA YÜZÜNDEN ŞAKA YAPMIYORUM BİLGİSAYARI CAMDAN DIŞARI ÇIKARIP ELİMDE TUTARAK WINDOWS KURDUM!!)

    6. ARKADAŞIMIN 2GB'LIK SD KARTINI YAKAN KAHROLASI BİR CARD READER!!!!

    7. LINUX'LU SATILMASINA RAĞMEN ACER TARAFINDAN LINUX ÜZERİNE HİÇBİR DESTEK VERİLMEMESİ
    (LAUNCH MANAGER'IN LINUX VERSİYONU OLMADIĞI İÇİN BLUETOOTH VE WIRELESS'IN LINUXTA AÇILAMAMASI)

    9. ACER'IN ATI CATALYST SÜRÜCÜLERİNİN YENİ VERSİYONLARI İÇİN UYUMLULUK LİSTESİNDEKİ MARKALARIN İÇİNDE BULUNMAMASI.

    8. ATI RADEON CATALYST DRIVER'LARININ 6.4 SÜRÜMÜ ÜZERİNDEKİ SÜRÜMLERİ KURULDUĞUNDA ÇÖZÜNÜRLÜK DEĞİŞİMİ SIRASINDA GÖRÜNTÜNÜN BOZULMASI

    VE DAHA BİRÇOK PROBLEM... BUNLAR SADECE ŞU AN İÇİN AKLIMA GELENLER. HERKES SORUNLARINI YAZSIN ARKADAŞLAR. SONRA DA BİR KONUDA BİRLEŞTİRELİM VE MAHKEMEYE VERİLEBİLECEK KONULAR AYIKLARIZ.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi snadboy -- 23 Mart 2007; 16:15:15 >
  • 
Sayfa: önceki 234235236237238
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.