Şimdi Ara

Acer Aspire 5024WLMI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5.456
Cevap
1
Favori
254.290
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    230 Mesaj
    bluetooth içinftp://ftp.tpmteknoloji.com/Notebooks/Aspire%205030/BTW.zip



    5030 un BTW.zip ini indirmeniz gerekiyor.
    |
    |
    _____________________________
    Ankara / CaMeL
  • Yüzbaşı
    944 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: MAG


    quote:

    Orjinalden alıntı: emre d.

    gencler herkese mrb, bende acer 4102 var 64mb x700 ekran kartı 80 gb hdd, 1.73 ghz sonoma işlemci 512 ram var 3dmark puanlarım imzamda.. laptopta arıza falan yok, yeni bi laptop alcam bunu kaça saydırabiliriz acaba? bi de bu bölüme neden açtığımı sorarsanız bu mesajı, bu konu benim ilk gözağrımdı ben açmıştım :) burda 70-80 kişiyle beraber donanım konularında canavar araştırmalar yapmıştık ama kötü bi olay oldu bırakmak zorunda kaldım siteyi.. şimdi hiç piyasadan da haberim yok hatta sonomadan sonra hangi işlemci çıktı onu dahi bilmiyorum... mazur görün beni, eski dostlardan şöyle birikimlerini aktarmasını talep etcem, yeni gelen arkadaşlardan bu 2.el piyasası ile ilgilenen varsa onların da yardımlarını beklerim.. çok tşk herşey için.. ii bakın kendinize

    edit: garantisinin bitmesine daha 1 sene var, söylemeyi unutmuşum..




    http://forum.donanimhaber.com/m_11504792/mpage_1/key_//tm.htm#11505599

    merhaba, hoşgeldin.
    bu link sana fikir verir.



    vay be 2'ye almıştık :) demek 1 gibi bi fiyata gitcek.. gerçi onda çatlak varmış
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1679 Mesaj
    Ekran kartında sorun yaşayan arkadaşlar bios update yaptınız mı? bios versiyonunuz kaç?1.20 mi? 1.18 mi? Birde 1.20 den 1.18 geri dönmek mümkün mü,yapan varmı ? Nasıl bir işlem uygulamak gerekiyor
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    109 Mesaj
    Merhabalar,

    şimdi ben bunu almak istesem nereden bulabilirim?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4783 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: gilgalad

    Merhabalar,

    şimdi ben bunu almak istesem nereden bulabilirim?


    Sıfır bulamazsın, ikinci ek olarak forumda satmak isteyen olabilir...
    |
    |
    _____________________________
    Bir kedim bile yok...[/url]
  • Onbaşı
    33 Mesaj
    Arkadaşlar bu laptopdaki Matshita UJ-845D marka dvdrw a ait güncel firmware indirebileceğim bi link verebilirmisiniz.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4783 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: sariyuz

    Arkadaşlar bu laptopdaki Matshita UJ-845D marka dvdrw a ait güncel firmware indirebileceğim bi link verebilirmisiniz.


    Burda firmware ler var ama, matshita için yeni firmware çıktımı bilemiyorum...

    http://forum.rpc1.org/dl_firmware.php?category=14&manufactor=18
    |
    |
    _____________________________
    Bir kedim bile yok...[/url]
  • Onbaşı
    30 Mesaj
    fan sesim çok arttı ve kapaktada menteşede bi çatlak var.

    infronic 1 yıllık mı garanti veriyordu iki yıllık mı ?

    maviye garantiye vermek istemiyorum bir ay vermeyecekler laptopu ayrıca istanbul ankara arası git gel yapacak bir sürü.

    ne tavsiye edersiniz ?
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    33 Mesaj
    Teşekkürler Mixenon..
    ben bi bakayım şu sayfaya..
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    92 Mesaj
    arkadaşlar 5024 ün ram ini 1 gb yapmak istiyorum.eski yazılanlarıo okudum.makinanın ram i 333 mhz mi 400 mhz mi tam olarak bir karara varılamamış.şu işi iyi bilen bir arkadaş bana hangi marka ve kaç mhz ram alacağımı yazarsa sevineceğim...
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4783 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: teteni

    arkadaşlar 5024 ün ram ini 1 gb yapmak istiyorum.eski yazılanlarıo okudum.makinanın ram i 333 mhz mi 400 mhz mi tam olarak bir karara varılamamış.şu işi iyi bilen bir arkadaş bana hangi marka ve kaç mhz ram alacağımı yazarsa sevineceğim...


    400mhz, kullanabilirsin, kingston tavsiye ederim...
    |
    |
    _____________________________
    Bir kedim bile yok...[/url]
  • Teğmen
    109 Mesaj
    Bir adet temiz ikinci el bulabilsem...
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    767 Mesaj
    ben maviye götürmüştüm monitör kaağındaki çatlak muhabbetine... aynen 3 hafta gibi beklenioo..

    ayrıca bendede fan sesi artmaya başladı.... harbi harbi özellik olarak süpper ama, malzeme kalitesi olarak ekmeğe sürülmez

    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    283 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: krotayfa

    fan sesim çok arttı ve kapaktada menteşede bi çatlak var.

    infronic 1 yıllık mı garanti veriyordu iki yıllık mı ?

    maviye garantiye vermek istemiyorum bir ay vermeyecekler laptopu ayrıca istanbul ankara arası git gel yapacak bir sürü.

    ne tavsiye edersiniz ?


    Merhaba arkadaşım,
    Ben bugün notebooku mu infronik ankara bayiine kendi ellerimle teslim ettim. Hiç boşuna mavi bilgisayarla felan uğraşmayın. Ben maviye gittim, aynen şunu söylediler; "bak çok beklersiniz, infronik e gidin." Komediye bakın hele yaa. Bizim firmalarımız ne yazık ki çok amatörler. Pazarlamadan bi haberler. Olay satmakla bitmiyor ki. Satış sonrası destek de çok önemli. Neyse...
    İnfronic'in seyranbağlarındaki görevlisiyle kısa bir muhabbet ettim. (Aynen benim 5024 te kapak çatladı, sol taraf. Sağ tarafın da boyası kalkmaya başladı, yarın öbürgün soldaki gibi derin bir çatlak oluşacak onun için verdim servise.) Servisteki görevlilinin sözlerini yine aynen aktaracam; "ucuz etin yahnisi... kusura bakmayın. Bu özelikteki bir notebooku bu fiyata satarsanız bir yerlerinden kaçarsınız." Görevliye hak vermedin değil. Ama görevli kapaktaki çatlağın çok derin olduğunu, daha önce gelsem kesin garanti kapsamına gireceğini söyledi. İnşallah garanti kapsamına sokarlar. Sokmazlarsa hakkımı gerekli yerlerde arayacağım.
    Yanlız şöyle bir sonuç çıkarıyorum. Bu ürünü mavi getirtti, muhtemelen özel ürettirdi ve bir tek kendisi sattı. Üründe kasa kalitesinden kaçılmış. Bunu kabul edip garranti kapsamına sokulması lazım bu hatanın. Olay sadece malı satmak değil. Sen kalitesinden taviz verdirdiğin malı getirt, sat. Sonrada yok efendim ben sadece satışını yaparım, sorun çıktıysa infronkle görüşün hatta makinayı ellerinizle infronike götürün diyemezsiniz. Sattığınız ürünün arkasında duracaksınız. Bizi kimse enayi yerine koymasın. Bu malı bana sen sattın, garanti kapsamına alınmasıyla da sen ilgineceksin. Yök öyle yağma.
    Canım çok sıkıldı bugün. Hem mavi bilgisayarın hem de infronik in mentalitesi beni kahretti. Neymiş yarık çok derinmiş, az derin ya da çok derin olması bu ürünün o bölümünde bir tasarım hatası veya malzeme kalitesizliği olduğunu göstermez mi? Bir arkadaşımızın 5024'ü de aynen bu şekilde çatlamış ve garanti kapsamına alınmamış, haberiniz olsun. sikayetvar.com da yazmış.
    Ben derim ki birlik olalım. Maviyi ve İnf.'i mail bombardımanına tutalım. Böyle saçma şey olmaz. Bizler mal değiliz. Bu işlemin tutarı 100 ytl 'yi aşıyor ve bu parayı kimseye kaptımayacağım. Ben kolay kazanamıyorum, onlar da kolay kazanamayacaklar. 3. dünya ülkesi vallahi de billahide. Millet 5024 ile ilgili sikayetvar.com da yazmış ta yazmış, infronik tenezzül edip cevap bile yazmamış. Vay bee kimseyi takmıyorlar. Çok ilginç. Çok da büyük bir firma; tepe grubundan, bilkent üniversitesine, meteksan bilişiminden ıvrtıya zıvırtaya kadar çok büyük bir firmanın yaptığına bakarmısınız? Bu ülkede işler nasıl işler çok iyi biliyorum. Sıfırdan bu büyüklüğe nasıl gelindi çok iyi anlıyorum. Onuru olan biri bu ülkede yaşayamaz!
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    283 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Mixenon


    quote:

    Orjinalden alıntı: teteni

    arkadaşlar 5024 ün ram ini 1 gb yapmak istiyorum.eski yazılanlarıo okudum.makinanın ram i 333 mhz mi 400 mhz mi tam olarak bir karara varılamamış.şu işi iyi bilen bir arkadaş bana hangi marka ve kaç mhz ram alacağımı yazarsa sevineceğim...


    400mhz, kullanabilirsin, kingston tavsiye ederim...

    Aynen
    Ama şunu da eklemekte fayda var. hangi parti maldan satın aldın bilmiyorum. ilk partiden satın alan arkadaşlarda problem yaşanmıştı. Hangi bios sürümünden sonra ddr400 destekleniyor hatırlamıyorum ama, 1.8 ve 2 sürümlerinin desteklediğini (ddr400) biliyorum. Ona göre gerekirse biosu yükselt.
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    283 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: gilgalad

    Merhabalar,

    şimdi ben bunu almak istesem nereden bulabilirim?


    Daha bugün mavi bilgisayarın demirtepe şubesinde vitrinde gördüm dokuzyüz küsür dolardı, tam hatırlamıyorum. Ama ürünü kullanan biri olarak tavsiye etmem. Kasa ultra kalitesiz. Acer'ı boşver. Sağlam distiribütörlerden ürün almakta fayda var. MSI al, asus al ama acer infronik mavi üçgenine girmeni tavsiye etmem!
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    283 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: marcorcun

    arkdasaLar bizim laptopların boyası cıkıyordu daha önceden soran olmuştu ona ben çözüm buldum ama biraz geç kaldım eğer boyası çıkmayan varsa transfer kağıdı yapıştırmalarını tavsiye ederim boya sorunu ortadan kalkıyor soyulma çizime olmuyor


    Benim ürün elden gitti boya yalan oldu ama sorun boyada değil, kapak çatlayınca ne yaparsan yap boya kalkıyo ama kasanın içindeki boyayı koruyabilmek adına bunu biraz daha açarmısın? Ne kağıdı bu? Nereden tedarik edecez?
    |
    |
    _____________________________




  • Onbaşı
    21 Mesaj
    Merhaba, servis konusunda bende şikayetçiyim ama Infronicten... Fanımın sesi gittikçe arttı ve artık rahatsız edici düzeye ulaştı bende arayıp kendilerine arızamı ilettim bir servislerine yönlendirdiler ancak servis İstanbul'un diğer ucu olan Y.Dudulluda çıktı(ben Fatih'te oturuyorum) ve benim çalışan birisi olarak oraya gitmemin imkanının sıfır olduğunu söylediğimde bana tek servis biziz dediklerinde ise iyice şaşırdım ,Acer gibi bir markanın İstanbul'un Avrupa yakasında bir servisinin olmaması açıkçası bana çok komik geldi.Bende ne yapayım bir cumartesi giderim yaptırırım diye düşünüp telefondaki servis görevlisine açıkladığımda ise gelen cevap şuydu Servis cumartesi çalışmıyor ! Infronic cumartesi çalışmayan bir servisle bizim elimiz ayağımız olan Laptoplara nasıl sağlıklı servis hizmeti verecek çok merak ediyorum!!!
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1557 Mesaj
    Arkadaşlar merhaba!!

    Bende 5024 var ve aşagıdaki resimdeki gibi çatladı..ilk başlarda ufak bir çatlaktı ancak zamanla aç kapa yaptıkça yarık açıldı..Buna ne yapabiliriz..1senelik garantim var hala!!

    Bide dvd-rw'ım dvd yazmıyo..Yarısına gelince dvd'yi yakıyo cd yazmayı denemedim..Bu neden olmuş olabilir acaba??

    Çok teşekkürler..

    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    934 Mesaj
    kardeş senin kapak ne olmuş oyle sanki fay hattı geçiyor orda garantin varken hemen gönder. değiştirip sağlamını göndersinler dvdrw içinde neronun 6 küsür versiyonu var onu kullanıp denemeni tavsiye ederim
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
Orjinal Laptop Yedek Parça
kolayoto.com
üniversite
Bey Azura
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,531
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.