bence fanın arkada olması daha iyi. ama adaptor girisi de arkada olsaymış daha iyi olurmuş.
Arkada oluca giriş çok çabuk bozuluyor.Sonuçta arkada kablo çıkıntısı sürekli bir yerlere değiyor(duvara,bardağa vs.)ama yanda olunca daha bir sağlam oluyor ve bir yerlere değme olasılığı ortadan kalkıyor.
baslat menusunde arama satırından "disk yönetimi" yazınca sabit disk bölümlerini olustur ve biçimlerdir" diye bir sekme cıkacak oradan bölmek istediğin diski secip büyüklüğünü belirleyip yeni sürücü olusturabilirsin
eger oraya kadar geldiysen sana sürücülerin durumunu gösteren kutular ve sürücü harfleri cıkcaktır bölümlemek istediğin sürücüye sağ tıklayıp birimi küçült diyeceksin sonrada büyüklüğünü belirleyip işlemi tamamlayacaksın artan istediğin kapasiteyi ayarladıktan sonra sürücü harfi olmayan ve biçimsiz kısım geriye kalacaktır o birimin ustune gelip sağ tıklayıp sürücü harfi belirle dediğinde yeni birimin olusmus olcaktır
quote:
Orijinalden alıntı: feldispat
eger oraya kadar geldiysen sana sürücülerin durumunu gösteren kutular ve sürücü harfleri cıkcaktır bölümlemek istediğin sürücüye sağ tıklayıp birimi küçült diyeceksin sonrada büyüklüğünü belirleyip işlemi tamamlayacaksın artan istediğin kapasiteyi ayarladıktan sonra sürücü harfi olmayan ve biçimsiz kısım geriye kalacaktır o birimin ustune gelip sağ tıklayıp sürücü harfi belirle dediğinde yeni birimin olusmus olcaktır
xp de böyle birşey yoktu bunu ilköğrendiğimde baya sevinmiştim =) Partitionmagiçten kurtulduk
quote:
Orijinalden alıntı: demos1
Çok teşekkür ederim kardeşim sayende yaptım
Rica ederim iyi günlerde kullanman dileklerimle
Arkadaşlar bende bir ara acer notebook almayı planlıyordum.Bunun için sağlam bir araştırma yaptım ve sonuç malesef düşündüğümdende kötüydü.Dedim acaba her forumda 1 2kişidemi var dedim bu sorun.Ama öyle deil bir çok sitede araştırdım herkesde sorun var.Şimdi sorun çıkarmadıysa 1.5 2 yıl sonra mutlaka çıkartıyormuş.(Bunları bizzet karşılıklı olarak baya bir kişiye sordum).Hadi garantisi var diceksiniz fakat garantiye fazla güvenmeyin serviside hiç iyi değilmiş ufak bir örnek olarak "şikayetvar" sitesinde acer bölümüne bakarsanız yüzlerce şikayet vardırkı bu şikayetle ilk 3 içinde.Servisi kötüyse tüketici hakları var diyorsunuz değilmi:).Bende öyle demiştim.Fakat onlar tüketici haklarınıda dinlemiyormuş.Bir çok kişi tüketici hakem heyeti kararını götürmesine rağman yinede para iadesini vs kabul etmiyorlarmış.Neyse daha fazala uzatmayayım genel olarak böyle bir marka. Benim bu yazıyı yazmamın amacı alıcakların önceden bilgisi olmasıdır.Çünkü bu laptoplara az para vermiyoruz 1.5 - 2 milyar para veriyoruz.Kimi bir ihtiyacından kısıp alıyor.
quote:
Orijinalden alıntı: Ewren
arkadaslar selam. bende gecen cuma aksamı bimeksten aldım. 5740G modeli. su ana kadar herhangi bir problem ile karsılasmadım. hız olarak gercekten cok iyi. ayrıca kasa tasarımı da cok hosuma gidiyor. kapak rengi de cok hoş.
ilk olarak hangi güncellemeleri yapmam gerek sizce. su ana kadar sadece win7 yi guncelledim.
Bu aslında her markada ve her seride olabilcek kronik sıkıntılar vardır hiç bi ürün 4x4 olamayacagı gibi acer markası ve su an yazdıgın baslıktaki üründende cok sey beklememek lazım ama ürün için yuzde yuz kusurlu cıkacak yargısıda yanlıstır kaldıki Türkiye servisi en iyi çalışan 2 bilgisayar markasından biridir acer keske bu öngörünü sadece acer baslıgı altında değilde herbilgisarda olabilecek bir sorunmus gibi iletseydin
quote:
Arkadaşlar bende bir ara acer notebook almayı planlıyordum.Bunun için sağlam bir araştırma yaptım ve sonuç malesef düşündüğümdende kötüydü.Dedim acaba her forumda 1 2kişidemi var dedim bu sorun.Ama öyle deil bir çok sitede araştırdım herkesde sorun var.Şimdi sorun çıkarmadıysa 1.5 2 yıl sonra mutlaka çıkartıyormuş.(Bunları bizzet karşılıklı olarak baya bir kişiye sordum).Hadi garantisi var diceksiniz fakat garantiye fazla güvenmeyin serviside hiç iyi değilmiş ufak bir örnek olarak "şikayetvar" sitesinde acer bölümüne bakarsanız yüzlerce şikayet vardırkı bu şikayetle ilk 3 içinde.Servisi kötüyse tüketici hakları var diyorsunuz değilmi:).Bende öyle demiştim.Fakat onlar tüketici haklarınıda dinlemiyormuş.Bir çok kişi tüketici hakem heyeti kararını götürmesine rağman yinede para iadesini vs kabul etmiyorlarmış.Neyse daha fazala uzatmayayım genel olarak böyle bir marka. Benim bu yazıyı yazmamın amacı alıcakların önceden bilgisi olmasıdır.Çünkü bu laptoplara az para vermiyoruz 1.5 - 2 milyar para veriyoruz.Kimi bir ihtiyacından kısıp alıyor.
Birde şu yönden bak kullanıcısı ne kadar fazlaysa şikayette o kadar artar.
quote:
Orijinalden alıntı: armodillo
Arkadaşlar bende bir ara acer notebook almayı planlıyordum.Bunun için sağlam bir araştırma yaptım ve sonuç malesef düşündüğümdende kötüydü.Dedim acaba her forumda 1 2kişidemi var dedim bu sorun.Ama öyle deil bir çok sitede araştırdım herkesde sorun var.Şimdi sorun çıkarmadıysa 1.5 2 yıl sonra mutlaka çıkartıyormuş.(Bunları bizzet karşılıklı olarak baya bir kişiye sordum).Hadi garantisi var diceksiniz fakat garantiye fazla güvenmeyin serviside hiç iyi değilmiş ufak bir örnek olarak "şikayetvar" sitesinde acer bölümüne bakarsanız yüzlerce şikayet vardırkı bu şikayetle ilk 3 içinde.Servisi kötüyse tüketici hakları var diyorsunuz değilmi:).Bende öyle demiştim.Fakat onlar tüketici haklarınıda dinlemiyormuş.Bir çok kişi tüketici hakem heyeti kararını götürmesine rağman yinede para iadesini vs kabul etmiyorlarmış.Neyse daha fazala uzatmayayım genel olarak böyle bir marka. Benim bu yazıyı yazmamın amacı alıcakların önceden bilgisi olmasıdır.Çünkü bu laptoplara az para vermiyoruz 1.5 - 2 milyar para veriyoruz.Kimi bir ihtiyacından kısıp alıyor.
canavar masallarına döndü bu iş,aldık bir kere ama
quote:
Orijinalden alıntı: feelulive
quote:
Orijinalden alıntı: armodillo
Arkadaşlar bende bir ara acer notebook almayı planlıyordum.Bunun için sağlam bir araştırma yaptım ve sonuç malesef düşündüğümdende kötüydü.Dedim acaba her forumda 1 2kişidemi var dedim bu sorun.Ama öyle deil bir çok sitede araştırdım herkesde sorun var.Şimdi sorun çıkarmadıysa 1.5 2 yıl sonra mutlaka çıkartıyormuş.(Bunları bizzet karşılıklı olarak baya bir kişiye sordum).Hadi garantisi var diceksiniz fakat garantiye fazla güvenmeyin serviside hiç iyi değilmiş ufak bir örnek olarak "şikayetvar" sitesinde acer bölümüne bakarsanız yüzlerce şikayet vardırkı bu şikayetle ilk 3 içinde.Servisi kötüyse tüketici hakları var diyorsunuz değilmi:).Bende öyle demiştim.Fakat onlar tüketici haklarınıda dinlemiyormuş.Bir çok kişi tüketici hakem heyeti kararını götürmesine rağman yinede para iadesini vs kabul etmiyorlarmış.Neyse daha fazala uzatmayayım genel olarak böyle bir marka. Benim bu yazıyı yazmamın amacı alıcakların önceden bilgisi olmasıdır.Çünkü bu laptoplara az para vermiyoruz 1.5 - 2 milyar para veriyoruz.Kimi bir ihtiyacından kısıp alıyor.
canavar masallarına döndü bu iş,aldık bir kere ama
Evet aldık bir kere kimimizin butcesine uygun geldi kimimiz içinde performansı cok iyi herkese güle güle kullanmak nasip olsun begenmeyenlerede daha iyiler nasip olur umarım
core i serisi işlemcilerinin en büyük özelliği içinde dahili bir grafik entegresine sahip olmasıdır da ben ne donanımsal olarak nede yazılımsal olarak bu grafik ünitesini bulamadım nasıl aktif hale geldiğini yada hangi durumlarda calıstıgını bilen arkadasımız varsa yardımcı olabilirmi ?
quote:
Orijinalden alıntı: feldispat
core i serisi işlemcilerinin en büyük özelliği içinde dahili bir grafik entegresine sahip olmasıdır da ben ne donanımsal olarak nede yazılımsal olarak bu grafik ünitesini bulamadım nasıl aktif hale geldiğini yada hangi durumlarda calıstıgını bilen arkadasımız varsa yardımcı olabilirmi ?
özetle çalışmıyor belki resmi olmayan yollardan çalıştırılabilir ati'nin powerplay'i büyük olasılıkla oldukça yeterlidir güç tasarrufu konusunda.işlemci çevresinin boşuna ısınmasını da engellemişlerdir böylece
evet acer 5740g ntbook almış bulunmaktayım listeye ekleyebilirsiniz şimdilik hiçbir sorun yok seri hızlı oyun denemelerıne hafta sonu baslıcam
iyi forumlar arkadaşlar. bu yaklaşık 1 yıldır acer notebooklar kullanıyorum. çok sık değiştirdiğim için bu şekilde yazdım. şimdide uygun fiyata 5740g i5 ürününü aldım. ancak kafamatakılan bi nokta var. bu güne kadar hiçbi acerde böyle birşeyle karşılaşmadım. Ürünün şarj fişini kasadan çekince kasa içinden "diiiiiit " şeklinde ses geliyor. tekrar takınca da aynı sesi veriryor. acaba pil dolu olduğu için mi bu sesi çıkarıyor. baya yüksek bi ses. Acaba bu tarz birşeyle karşılaşan oldumu arkadaşlar. ????
iyi forumlar.
herkes karşılaşıyor şarj kablosunun çıktığını , takıldığını belirtiyor.bazı durumlarda da işe yarıyor.kapatmanın yolunu daha bulamadım , çok da aramadım.ama şarja takıp çıkarırken bilgisayarın sesini kapamak geçici de olsa bir çözüm
quote:
Orijinalden alıntı: peacelick
herkes karşılaşıyor şarj kablosunun çıktığını , takıldığını belirtiyor.bazı durumlarda da işe yarıyor.kapatmanın yolunu daha bulamadım , çok da aramadım.ama şarja takıp çıkarırken bilgisayarın sesini kapamak geçici de olsa bir çözüm
ürün dün geldi elime. zaten şimdide 5739g ile karşılaştırıyorum. işcilik düşüşü zaten belli. ama bu ses bilgisayarın sesini kapatsanızda geliyor. baya yüksek bi ses bu. acaba olayı açıklayabildim mi ???
Bende 1 aydan beri sorunsuz bir şekilde kullanıyorum.
Dragon age, HON oynuyorum . Max detayda sorun olmadan çalıştırıyor.