Şimdi Ara

Acaip kazık yedim lütfen yardım edin... ;(

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
160
Cevap
4
Favori
10.906
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Lütfen okuyun...!!!!
    N11 üzerinden 3300 tl ye tv aldım. Tv bugün geldi kutuya dışardan baktım bişey gözükmüyordu.
    Kargo görevliside acele ettirdi. Tamam abi bişey yok işte al dedi.( adam reklamsız normal bi araç la ve takım elbiseliydi yanındada 7 yaşlarında 1 çocuk vardı. Ben yardım ettim.).
    Ve imzalayıp gönderdim adamı.
    Evde kutuyu açınca şook.. Ekran kırık. Ve kutunun alt ortasında ekranın tamda kırılan bölümüne denk gelen ezik var.
    Kargoya gittim hemen durum tespit tutanağı tuttular.
    Satıcıyı aradım. Almadan önce tutacaktın tutanağı dedi. Benlik bişey yok dedi.
    Servisi aradım onlarda gelip tutanak tuttular ve bu tutanağı satıcıya gönderin değişim olur dediler.
    Ama satıcı kabul etmiyor verirse Kargo verir diyor.
    N11 üzerinden hasarlı ürün iadesi açtım ürünü yarın yollayacağım. Ne olur bilmiyorum.
    Allah rızası için varmı bi yolu bu işin.
    Çok kötü hissediyorum kendimi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • yok mu bi ALLAH kulu..
  • Kutuyu açmayıp, servisi arayacaktın, servis kırık olduğunu görünce tutanağı tutacaktı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yakapaca37

    Kutuyu açmayıp, servisi arayacaktın, servis kırık olduğunu görünce tutanağı tutacaktı.

    Kutuyu acmadan kirik oldugunu nasil anlayacakti?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BrainDrain


    quote:

    Orijinalden alıntı: yakapaca37

    Kutuyu açmayıp, servisi arayacaktın, servis kırık olduğunu görünce tutanağı tutacaktı.

    Kutuyu acmadan kirik oldugunu nasil anlayacakti?

    Servis açacaktı kurulum yapmak amacıyla, sen kutuyu ellemeyecektin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BrainDrain


    quote:

    Orijinalden alıntı: yakapaca37

    Kutuyu açmayıp, servisi arayacaktın, servis kırık olduğunu görünce tutanağı tutacaktı.

    Kutuyu acmadan kirik oldugunu nasil anlayacakti?

    Çok kolay anlayacaktı kutuyu kendisi değil servis açacak zaten..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: matrix22


    quote:

    Orijinalden alıntı: BrainDrain


    quote:

    Orijinalden alıntı: yakapaca37

    Kutuyu açmayıp, servisi arayacaktın, servis kırık olduğunu görünce tutanağı tutacaktı.

    Kutuyu acmadan kirik oldugunu nasil anlayacakti?

    Çok kolay anlayacaktı kutuyu kendisi değil servis açacak zaten..

    Hocam adam kirik olabilir diyerek bunu mu dusunecek?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BrainDrain -- 24 Ocak 2017; 20:21:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • imtihan bunlar, üzülme en iyisi o tv'yi hayra bagısla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BrainDrain


    quote:

    Orijinalden alıntı: matrix22


    quote:

    Orijinalden alıntı: BrainDrain


    quote:

    Orijinalden alıntı: yakapaca37

    Kutuyu açmayıp, servisi arayacaktın, servis kırık olduğunu görünce tutanağı tutacaktı.

    Kutuyu acmadan kirik oldugunu nasil anlayacakti?

    Çok kolay anlayacaktı kutuyu kendisi değil servis açacak zaten..

    Hocam adam kirik olabilir diyerek bunu mu dusunecek?

    tabikide hayır, şöyle bir kural var bir cihaz aldığında özellikle kurulum gerektiren aspiratör, şohben, televizyon ç. makinası vs.. vs.. kutuyu sadece yetkili servis açmak zorunda bu durum sadece kırık çıkma durumu için değil cihaz bozuk çıkarsada meuliyet firmaya kalsın diyedir. Yani bu durum zorunludur yoksa garanti işleyemez.




  • Arkadaşlar servis tutanağı tuttu zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • N11 den 3300 tl lik TV alana müstehaktır

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tv, buzdolabi, camasir mak. Bulasik mak. gibi buyuk itemlerde hem pahali oldugu icin hem de kirilma ihtimali fazla oldugu icin kutuyu kullanici acmaz fakat kargoyla bilmemneyle geldi dimi, hemen kontrol edeceksin en ufak ezikte tutanak tutturacaksin baska turlu olmuyor ve sansima herhalde tum alisverislerimde uyarildim acmayin acee etmeyin gelsin servis acsin diye.



    Umarim paranizi geri alirsiniz ya da saglam urun verirler buyuk gecmis olsun 3300 tl buyuk para

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • celades kullanıcısına yanıt
    Bir gün başına böyle birşey gelecek bu lafından sonra kesin gelecek.

    O zaman bu yazdıklarım aklına gelir..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • furkanta_resmi kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: matrix22


    quote:

    Orijinalden alıntı: BrainDrain


    quote:

    Orijinalden alıntı: matrix22


    quote:

    Orijinalden alıntı: BrainDrain


    quote:

    Orijinalden alıntı: yakapaca37

    Kutuyu açmayıp, servisi arayacaktın, servis kırık olduğunu görünce tutanağı tutacaktı.

    Kutuyu acmadan kirik oldugunu nasil anlayacakti?

    Çok kolay anlayacaktı kutuyu kendisi değil servis açacak zaten..

    Hocam adam kirik olabilir diyerek bunu mu dusunecek?

    tabikide hayır, şöyle bir kural var bir cihaz aldığında özellikle kurulum gerektiren aspiratör, şohben, televizyon ç. makinası vs.. vs.. kutuyu sadece yetkili servis açmak zorunda bu durum sadece kırık çıkma durumu için değil cihaz bozuk çıkarsada meuliyet firmaya kalsın diyedir. Yani bu durum zorunludur yoksa garanti işleyemez.

    çok doğru ,,, bu durum herkes için bir ders ve ibret niteliğinde olmuş ,,, bu arada konu sahibi arkadaşa geçmiş olsun, çok can sıkıcı bir durum




  • Merhaba pesclass,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • kardeşim kutu açmayacaktın servis gelip takana kadar keşke acmasaydın inşallah çözersin durumu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n11

    Merhaba pesclass,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com

    Hayret dogrusu konuyu takipteyim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celades

    N11 den 3300 tl lik TV alana müstehaktır

    Cehalet bu olsa gerek .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İade veya yenisini verirler diye düşünüyorum. Takip
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.