Şimdi Ara

ABS BEYNİ TAMİR HONDA FREN PEDALI İNİYOR 2022 HAKKINDA TÜM SORUNU İÇİN CEVAP BURADA 2022 (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
940
Cevap
53
Favori
475.863
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • araba golf 5 2004 aracı çalıstırdım fren sıstemı arızası verdı abs el frenı hava yastıgı ısıkları yandı hepsı bırden arabada benzın cok azdı alakayı anlamadım ama benzın alır almaz hepsı sondu ve bıdaha olmadı ben hıc bısey anlamadım bu olaydan bılgınız varsa tşkler sımdıden
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dakydu

    AKŞAM BOSCH CAR SERVİSİNE AIRBAG LAMBASININ YANMASI ÜZERİNE GÖTÜRDÜM BİLGİSAYARA BAĞLANDI AMA HATA ARIZAYI ŞU ŞEKİLDE GÖSTERDİ YAKIT DOLAYISIYLA KELEBEK BOĞAZI ENJEKSİYON VALFİ SADECE BU HATA YAZISINI VERDİ.BENİM KOLTUĞUN HIZLI GERİ GİTMESİNDEN SONRA AIRBAG LAMBASI DEDİĞİM İÇİN KOLTUĞUN İÇİN KABLO KOPMUŞ OLABİLİR CUMARTESİ GÜNÜ GEL KOLTUĞU SÖKÜP BAKALIM DEDİLER İŞİN AÇIKCASI PEK İÇİME SİNMEDİ BU YÜZDEN BAŞKA YERLERE DE GÖTÜRECEĞİM




    Cihaza bağlandığı zaman arıza kodları ve tanımı vardır bunları yazarsanız daha kolay olacaktır.Airbag lambası için koltuk altında bulunan soketi kontak kapalıyken sökün ve temizleyin takın cihazla arıza lambasını söndürün sorun halladilecektir.
    Bu arada hangi bosch servisine götürdünüz?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: emrefocusghia

    hakan usta öncelikle bizlere böyle bir yardımda bulunduğunuz için size teşekkür ediyorum...

    aracım 2001 focus ghia 16i arka teker bilyalarımda sorum vardı geçenlerde bursaya giderken bilyalar dağaldı. Tekerlerden ses gelmeye başladı yalova civarında oldu ve o şekilde bursaya kadar gitmek zorunda kaldım. gidince bir tamirci bulup bilyaları değiştirdim. bilyaları takarken usta sağ abas okuyucusunun aşındığını gösterdi ve büyük ihtimalle dağılan bilyalardan kaynaklandığını söyledi.çünkü daha önce böyle bi sorun yoktu aracı topladık aldık yola çıktık frenler iyi tutmamaya başladı önler abs ye giriyo arkalar algılamıyo istanbula döndük ve şimdi tekrar aracın lastiklerden ufak bi ses gelmeye başladı nedeni bu abs okuyucu halkanın aşınması olabilirmi yoksa takılan bilyalarda tekrarmı sorun var cevap verirseniz sevinirim. Saygılar...


    Abs ışığı yanmadığı sürece abs sensörünün taradığı dişliden kaynaklanmaz.Gelen sesin tam olarak nerden geldiğini kontrol ettirmenizde fayda var.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: fastforyou

    araba golf 5 2004 aracı çalıstırdım fren sıstemı arızası verdı abs el frenı hava yastıgı ısıkları yandı hepsı bırden arabada benzın cok azdı alakayı anlamadım ama benzın alır almaz hepsı sondu ve bıdaha olmadı ben hıc bısey anlamadım bu olaydan bılgınız varsa tşkler sımdıden



    Bezinle alakası yoktur fakat bezin almak için kontağı kapatıyorsunuz ve sonra tekrar açtığınızda sistemde bir arıza mevcut değilse lambalar yaklaşık 5sn yanar ve geri söner.Ama mutlaka servise götürüp arıza kayıtlarına baktırmanızda fayda var elektriksel bir problem olabilir.
  • Güncel
  • Hakanusta ;

    Selam. 2001 Model Marea HLX kullanıyorum. Sorunum şu ; Fren yapınca araç durmuyor..

    Balatalarım gayet iyi durumda
    Lastiklerim 1 aylık
    Fren Hidroliğim eksiksiz

    Frene basınca ABS çok erken devreye giriyor ve ben durmak istediğim mesafede bir türlü duramıyorum. Bir önceki aracımda yine Marea HLX'ti ancak onda böyle bir sorun yoktu. Şimdiki araçta 40-50 Km süratle bile fren yapsam ABS devreye giriyor ve araç durması gereken mesafede bir türlü durmuyor. Sorunun sebebi ne olabilir ?

    Problemi eksik dile getirmiş olabilirim belki. Siz sorun ben cevaplarım
  • hakan usta öncelikle dğer arkadaşlarım gibi gerçekten teşekkür ediyorum benim arabam 2005 hyundai elantra aracım biraz ağır ben ilk defa abs li bi araca biniyorum ilk aldığımda fren balataları bitikti frene az basmama rağmen abs devreye giriyodu balataları değiştirttim ve ön fren disklerini tornalattırdım şimdi alıştığımdanmıdır bilmiyorum ama daha geç devreye giriyor sorun yok ama birde pedala tepkisi biraz fazla oluyor hyundailer böyle dediler ama bir sorun varmı sizce focus kullandım onda devreye girdim yoksa girdide hissetmedim mi bilmiyorum ama tepkisine bakmak için sert basmıştım teşekkürler...
  • birde hakan usta ankaradaymışsınız sanırım siteden baktım inşallah olmaz ama bi problem olduğunda yanınıza gelip tanışmaktan mutluluk duyarım umarım bi kolaylık yaparsınız...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Sympatique

    Hakanusta ;

    Selam. 2001 Model Marea HLX kullanıyorum. Sorunum şu ; Fren yapınca araç durmuyor..

    Balatalarım gayet iyi durumda
    Lastiklerim 1 aylık
    Fren Hidroliğim eksiksiz

    Frene basınca ABS çok erken devreye giriyor ve ben durmak istediğim mesafede bir türlü duramıyorum. Bir önceki aracımda yine Marea HLX'ti ancak onda böyle bir sorun yoktu. Şimdiki araçta 40-50 Km süratle bile fren yapsam ABS devreye giriyor ve araç durması gereken mesafede bir türlü durmuyor. Sorunun sebebi ne olabilir ?

    Problemi eksik dile getirmiş olabilirim belki. Siz sorun ben cevaplarım


    ABS sistemine göre farklılık gösterebilir.Çünkü birebir aynı araçlarda ile farklı abs beyni çıkabiliyor.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: erhanerbis

    arkadaşlar bundan 2,5 ay önce 2001 model opel comfort aldım çok az kullanılmış çok temiz bir arabaydı çok sevinmiştim böyle bir araba denk geldi diye ama sevincim fazla sürmedi bir akşam yolda giderken abs lambasının yandığını gördüm (daha önce kartal vardı ne bileyim avrupa araçların gösterge işaretlerini) inşallah bir terslik yoktur diye kendimi teselli etmeye çalışıyordum ama gun geçtikçe abs lambası daha sık aralıklarla yanmaya başladı ve sinirlerimi bozmayada başladı hem abs beyni hemde benim beynim bozulmaya başladı arabayı yeni aldıgım için birazda borçlarım vardı ama bu şekilde binmeminde çok riskli oldugunun farkındaydım arbada hem kendi hemde kendimden önemli ailemin canını taşıyordum tum ekonomik zorluklarıma ragmen abs beynini yaptırmaya karar verdim ve koyuldum abs tamirini yapan yerlere tabi ilk olarak sevisine gittim bu işin erbabı diye dusundum nede olsa opel servisi bunlardan başka kim yapabilir opel arızalarının tamirini diyerekten servise soktum arabayı tech2 diye bir cihaz var ne guzel herşeyi gösteriyor ama bir tek net ne kadar cebimden çıkacak onu yazmıyor neyse taktılar cihazı baktılar dediler abi abs beyni arızalı eee dedim "ya yenisiyle degiştirecez yada tamir edilecek" dedi dedim tamir yaptırmayalaım degiştirelim dedim demezmi 1.950TL değiştirmeyi geç dedim tamiri kaça patlar tabi adamlar baktı pipirekli biriyim gözümden anladılar herhalde "abi sana 500 olur dediler" eee dedim başkasına kaça olur? neyse nasıl olacak dedim abi sen arabayı bize bırakacan biz sökecez hidrolikler bilmem ne ne saydılar birşeyler araba 1. gün sökme 2. gün gönderme (bu arada tamirini kendileri yapmıyor sadece komisyonu alıyorlarmış orda anladım) 3., 4. ,5. gün artık ne zaman gelirse tamirden arabaya takıp bana verecekler yani minimum 4 gün araba elimde yok . kalsın dedim ben biraz araştıracam oturdum bilgisayar başına başladım ankarada abs tamiri yapan bir yer bir sürü seçenek var ama kime guveneceksin dogru adam nerde? bu önemli. neyse şaşmazda bir yer buldum baktım abs tamiri yapıyorlar kendimde alektronik öğretmeni oldugum için az buçuk bu işler yapılırken teknik cihazları varmı yokmu nelere ihtiyaç duyulur inceledim ikitane küçük masa üzerinde koymuşlar bir PC birde ölçü aleti allahtan dijital multimeter bunlarla tamir yapacaklar neyse başladım konuşmaya abi biz hergun yapıyoruz söyle böyle işi bağlamaya çalıştılar dedim ne kadar 350-450TL arası değişir dediler yahu bende o zaman servise götürürüm dedim en azından servise yaptırmış olurum neyse sanayileri geze geze herkese sordum yıldızdamı demezsin şaşmazdamı demezsin en az yapan 350tl den aşağı olmaz diyor birde alet edevat yok ellerinde nasıl yapacaklarsa okuyup üfliycekler herhalde hem beni hem abs beynini içime sinmedi kalsın dedim gene internette gezerken uraz bosch servisinde çalışan hakan isimli arkadaş hakkındaki yazıları okudum neyse dedim bir arayayım buda inaşallah digerleri gibi sadece elinde kontrol kalemi ve ölçü aletiyle tamir etmez dedim aradım arkadaşı bana randevu saati verdi sistemli çalıştıklarını hemen anladım başka biryer olsa hemen gel abi müsaitiz gibsinden şeylerle müşteriyi hemen yakalamak ister aldım adresi gittim gitmemle şaşırmam bire oldu adamlar bosch'un gerçek servisiymiş içeri girdik neyse hakan beyi sordum çağırdılar geldi sıcak bir şekilde karşıladı hemen bekletmeden (1dk bile) arbanın yanında gittik çıkarttı bilgisayarlı cihazları hemen arbaya baglandı inceledi sistemi test etti abs beyninde 9 tane tümör(9 tane arıza var yazdı makine) var dedim ayvayı yedik hem böyle görkemli ve donanımlı bir firma hemde 9 tane arıza allah bilir kaça patlıycak ama işin açıgı paradan önce absnin hallolup olmiycaydı dedi hemen sökelim beyni tamire gecelim vakit kaybetmeyelim dedim bana uyar hem dedim bende bakayım neymiş bu abs beyni denilen karın ağrısı derken servisin sökmek için 1 gun ayırdıgı abs dedim megerse onlar hidrolik baglantı blmem ne tamamını söküyorlarmış arızalı parça orda olamasa bile hakan kardeşim bu şkilde sökmek belki 10-15 dk fazla zamanımı alır ama en azından hidrolikleri söklüp boşaltıp tekrar hidrolik doldurma masrafına girmezsin dedi ve anladım neden servis bu işe bir gununu ayırıyor. bir heyketıraş gibi arabanın başka hiç bir parçasına tornavide yada başka bir takım aleti degdirmeden abs beynin aldı ordan sonra odasına çekilde bende dedim burda bir arkadaş var yanına ugrayayım dedim 2 saat felan geçti telefon açtım ne yaptın diye demezmi abi hallettim test sürüşü yapmaya başaldım diye dunyalar benim oldu tamir oldu diye ama test surusunde bir sorun çıkacakmı diyede merak ettim gittim yanına test surusunden gelmiş abs nin plastik kapıgını yapıştırıyordu test başarıyla sonuçlandığı için 15 dk sonra tamamen monte ettik ve beraberce test ettik ben daha önce hiç 130 ile giderken frenlere bu kadar sert basmadıma ama arba her frene başısında ne kontrlden çıkıyor nede bir sorun veriyordu direksiyonu bıraktıgında bile frenlere yuklenince saga sola kayma olmuyordu gerçekten beyni çok mükemmel bir şekilde tereyagından kıl çeker gibi diğerlerini 1-2 hatta 4 gün sürer dediği tamiri sadece 2,5 saat gibi bir sürede (sökme takma dahil ) yaptı şunu anladım herşeyi yapan birileri vardır hemde mükemmel bir biçimde ama önemli olan doğru kişiyi bulmak artık arabamın her turlu sorunu için oraya gidecem bu arada fiyatı duyunca inanamadım bu işçiliğe bu tecrübeye karşı çok az bir faiyattı ama sordugum butun tamircilerden ellerinde sadece ölçü aleti olanlardan bile çok aşağı bir fiyata yaptı ankarada her türlü abs arızasında artık tek tavsiyem gerekli techizat donanım ve bunlara tacrube bilgi eklenince ortaya gerçek ustalık çıkar bunlar bu yerde mevcut herkese hayırlı akşamlar
    Hızlı Ulaşım için: Tel:0 536 949 13 16http://www.uraz.com.tr/ mail: hakan@uraz.com.tr
    bunun yanıdan birde sunu yazmış hakan ; "Sorunlarınıza kolay, hızlı, zamanında ve yerinde kararlar için mutlaka beni arayın yanlış yerde yanlış işler yaptırmayın paranızın fazlası cebinizde kalsın." işte bu çok doğru paramın fazlası cebimde kaldı ve arabama gaz aldım geziyorum :D:D:D:D



    Görevimiz sizlere en iyi hizmeti verebilmektir.




  • hakan usta saygılar.

    1994 model Mercedes C 220 diesel aracım var. aldığımdan beri delirtiyor beni. elektronik arızaları hat safhada.

    gösterge paneli bozuldu hararet ibresi hiç çalışmıyordu. ankarada emek oto elektronik i tavsiye ettiler. götürdüm yaptılar ama şimdi hararet ibresi yolda giderken kendi kendine 120 ye çıkıp 5-10 sn sonra geri geliyor. göstergeye vurunca hemen düzeliyor. 2 kez daha aynı yere götürdüm sonuç alamadık.

    göstergeden ümidi kestim artık yenisini temin etmeye çalışıyorum.

    fakat bu son 6 aydır kronik abs sorunu başladı. motoru çalıştırınca ABS lambası yanıyor. Ortadaki gösterge km si çalışmıyor. Kaç km hızla gittiğimi göremiyorum. Cihaza bağlattım ama arıza çıkmıyor. bazıları sağ ön tarafta bulunan yüksek akım rölesinden kaynaklandığını söylüyorlar. ABS belli bir süre sonra sönünce orta saat çalışmaya başlıyor haliyle. tabi yolda giderken saat çalışmaya başlayınca teyp in de sesi kendiliğinden yükseliyor.

    Bu ABS sorunumu çözebilirseniz ankaraya geldiğimde uğrayacağım.
    aracı 2 sene önce 27.000 liraya aldım. 160.000 km de olan arabaya 4 bin lira para verdim sıfır motor yaptırdım. EGS denen sistem sürekli devrede kalmış bütün sübapları kurum bağlatmıştı.

    180.000 km de mazot pompası mazot kaçırmaya başladı. aracın mazot pompasıda bosch değil LUCAS çıktı.LUCASCILAR istanbulda beni oydu pompaya 2.500 lira masraf ettim.

    temiz 7.000 lira masraf ettim. şimdi abs sine ederim bi ton göstergesine ederim iki ton satsam en fazla ederi 19.000.

    usta ne yapayım? bu abs neden yapar böyle?

    aracın şarjınıda ölçtük. 13.3 v şarj yapıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gudikcik -- 12 Mayıs 2009; 16:56:52 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: gudikcik

    hakan usta saygılar.

    1994 model Mercedes C 220 diesel aracım var. aldığımdan beri delirtiyor beni. elektronik arızaları hat safhada.

    gösterge paneli bozuldu hararet ibresi hiç çalışmıyordu. ankarada emek oto elektronik i tavsiye ettiler. götürdüm yaptılar ama şimdi hararet ibresi yolda giderken kendi kendine 120 ye çıkıp 5-10 sn sonra geri geliyor. göstergeye vurunca hemen düzeliyor. 2 kez daha aynı yere götürdüm sonuç alamadık.

    göstergeden ümidi kestim artık yenisini temin etmeye çalışıyorum.

    fakat bu son 6 aydır kronik abs sorunu başladı. motoru çalıştırınca ABS lambası yanıyor. Ortadaki gösterge km si çalışmıyor. Kaç km hızla gittiğimi göremiyorum. Cihaza bağlattım ama arıza çıkmıyor. bazıları sağ ön tarafta bulunan yüksek akım rölesinden kaynaklandığını söylüyorlar. ABS belli bir süre sonra sönünce orta saat çalışmaya başlıyor haliyle. tabi yolda giderken saat çalışmaya başlayınca teyp in de sesi kendiliğinden yükseliyor.

    Bu ABS sorunumu çözebilirseniz ankaraya geldiğimde uğrayacağım.
    aracı 2 sene önce 27.000 liraya aldım. 160.000 km de olan arabaya 4 bin lira para verdim sıfır motor yaptırdım. EGS denen sistem sürekli devrede kalmış bütün sübapları kurum bağlatmıştı.

    180.000 km de mazot pompası mazot kaçırmaya başladı. aracın mazot pompasıda bosch değil LUCAS çıktı.LUCASCILAR istanbulda beni oydu pompaya 2.500 lira masraf ettim.

    temiz 7.000 lira masraf ettim. şimdi abs sine ederim bi ton göstergesine ederim iki ton satsam en fazla ederi 19.000.

    usta ne yapayım? bu abs neden yapar böyle?

    aracın şarjınıda ölçtük. 13.3 v şarj yapıyor.



    Elimizden gelenin en iyisini yapmaya her zaman hazırız.




  • G
    Ü
    N
    C
    E
    L
    ...........
  • arkadaşlar benım 93 model toyota corollam var arabayı ilk çalıştırırken debriyajı sonuna kadar bastıgım halde dun araba stop etti. ayrıca stop etmediği zamanlarda da stop etme sinyalleri veriyor. ancak vitei 2ye 3e 4e atıtıktan sonra bi sorun yok. debriyaj takımını değiştirmem mi gerekiyor. ayrıca değiştirirsem bana kaça mal olur. 93 model xl arabam. çok teşekkür ederim
  • slm.2 ay kadar önce viraj dönerken, virajı çok içten almışım arka sol teker hafifçe kaldırıma teması oldu.ABS ışığı yanmaya başladı.Eve gelince arabayı stop ettirip tekrar çalıştırınca söndü.2-3 haftadır beride yanmıyordu geçenlerde tekrar yandı durup çalıştırınca tekrar sönüyor.Sorun lastiği kaldırıma deydirdiğim için mi yoksa başka bir şeyden dolayı mı?Veya bir arkadaşımın dediği gibi kabloların biryerinde temasssızlık mı var?Abs kablolarının fişlerimi gevşedi.Bunu aracın altına bakıp anlayabilir miyimY Yabi ben yapabilir miyim.İllaki gidip aracı makineye taktırıp arızasını buldurmam mı gerek?Hemen servise gidemiyebilirim. Peki bu şekilde uzun süre ABS ışığı yanık olarak kullanmanın arabaya ne zararı ne olabilir?
  • güncel
  • ABS fren sistemi aracınızın stabilitesini,direksiyon hakimiyetini ve optimum şekilde aracın frenlenmesini sağlamaktır. Arızanız diagnos test cihazı ile belirienebilir.Büyük ihtimalle arıza sol arka tekerlekteki devir sensörü olabilir bu sensör sürüş hızını, tekerleklerin hızlanmasını, yavaşlamasını ve kaymasını ölçer.Basit bir soket temassızlığı veya oksitlenmesi olabileceği gibi daha büyük bir arızada olabilir.İhmal etmeyin.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gudikcik

    hakan usta saygılar.

    1994 model Mercedes C 220 diesel aracım var. aldığımdan beri delirtiyor beni. elektronik arızaları hat safhada.

    gösterge paneli bozuldu hararet ibresi hiç çalışmıyordu. ankarada emek oto elektronik i tavsiye ettiler. götürdüm yaptılar ama şimdi hararet ibresi yolda giderken kendi kendine 120 ye çıkıp 5-10 sn sonra geri geliyor. göstergeye vurunca hemen düzeliyor. 2 kez daha aynı yere götürdüm sonuç alamadık.

    göstergeden ümidi kestim artık yenisini temin etmeye çalışıyorum.

    fakat bu son 6 aydır kronik abs sorunu başladı. motoru çalıştırınca ABS lambası yanıyor. Ortadaki gösterge km si çalışmıyor. Kaç km hızla gittiğimi göremiyorum. Cihaza bağlattım ama arıza çıkmıyor. bazıları sağ ön tarafta bulunan yüksek akım rölesinden kaynaklandığını söylüyorlar. ABS belli bir süre sonra sönünce orta saat çalışmaya başlıyor haliyle. tabi yolda giderken saat çalışmaya başlayınca teyp in de sesi kendiliğinden yükseliyor.

    Bu ABS sorunumu çözebilirseniz ankaraya geldiğimde uğrayacağım.
    aracı 2 sene önce 27.000 liraya aldım. 160.000 km de olan arabaya 4 bin lira para verdim sıfır motor yaptırdım. EGS denen sistem sürekli devrede kalmış bütün sübapları kurum bağlatmıştı.

    180.000 km de mazot pompası mazot kaçırmaya başladı. aracın mazot pompasıda bosch değil LUCAS çıktı.LUCASCILAR istanbulda beni oydu pompaya 2.500 lira masraf ettim.

    temiz 7.000 lira masraf ettim. şimdi abs sine ederim bi ton göstergesine ederim iki ton satsam en fazla ederi 19.000.

    usta ne yapayım? bu abs neden yapar böyle?

    aracın şarjınıda ölçtük. 13.3 v şarj yapıyor.


    Elektronik ünite sistemde düşük gerilim algılamasından dolayı ABS yi devreden çıkarıp yeniden gerilim arttığı için devreye sokuyor olabilir.Diagnos cihazına araç lifte iken veye seyir halindeyken bakılabilinir.Selonid valf ve devir sensörlerinin kontrolü yapılmasında fayda var




  • quote:

    Orjinalden alıntı: hakanusta


    quote:

    Orjinalden alıntı: x15

    Arabamda abs var ancak şimdiye kadar devreye girdiğini görmedim sırf devreye girsin diye birkaç kez deneme amaçlı sert fren yaptım ama ne pedalda bir titreme hissettim ne de abs ışığının yanıp söndüğünü gördüm..Herhangi bir sorun belirtisi de yok şu an..



    Abs devreye girmesi için tekerleklerin kayması gerek onda abs devreye girer.Daha sert fren yapmanız gerekebilir.Abs devreye girdiğnde abs ışığı yanmaz zaten yanarsa şayet bir arıza tespit etmiş demektir ve hiç devreye girmez.

    Araçta abs sisteminin çalışıp çalışmadığını en basit şu şekilde test edebilirsiniz.

    Aracın kontağını açın abs ışığı 5sn kadar yanar ve söner.Bu anda hem abs lambasını ve abs sistemini kontrol etmiş oluyorsunuz.Eğer lamba sürekli yanıyorsa bir hata kaydetmiş demektir.Diyelim lamba söndü ama ynede abs sistemi tam olarak çalıştığını kontrol etmek için şöyle bir deneme yapın
    aracın direksiyonunu tam sağ yada tam sol yapın ve tekerlekğin iç tarafında abs sensörünü görürsünüz fişini çekin (yanlış fişi çekmeyin balata ikaz fişi gibi ) ve kontağı açın abs lambası yanar 5 sn kadar söner ve tekrar yanmaya devam eder veya hiç sönme yapmadan yanmaya devam eder.Aracınızı 20km üzerinde bir test sürüşü yapın abs lambasının sürekli yandığını göreceksiniz.Hemen paniğe kapılmayın abs lambasını nasıl söndürcem diye :) Şimdi söktüğünüz abs sensörünün fişini takın.Kontağı açın abs lambası yine 5 sn kadar yanar ve söner sönmezse şayet 30 km hızın üzerinde yol testi yapın belirli bir zaman sonra abs lambasının söndüğünü göreceksiniz.Yine sönmedi derseniz ki bu başıma geldi araçla yaklaşık 30-35 dk kadar sürmeniz gerekecektir.Mutlaka sönecektir.Yine sönmedi diyorsanız söktüğünüz sensörün fişini tam olarak yerine takamamışsınız demektir. :))


    Saygılar...




    İşime çok yaradı bir arkadaşın arabasındaki sorunu tespit ettik çok teşekkürler




  • Hakan Usta,
    1998 vw passat 1.8T aracimda 2-3 haftadir ortaya cikan ABS+Fren ariza ikazi ve sesli ikaz icin bir yerde incelediler ABS ECU su degisecek dediler. Bu arizada tek etken ECU mudur. Arizayi silmislerdi ancak tekrar geliyor. ABS ECU garantili tamir edilebiliyor mu? Sizin bu tur arizalardaki bilgi becerinizi forumlardan ogrendim. Yardiminiz icin simdiden Tesekkurler.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.