Şimdi Ara

Abi nasıl sosyal fobili bilmem neli oluyorsunuz aklım fikrim ermiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27
Cevap
2
Favori
1.758
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
4 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hayır ne yani neyden çekiniyorsunuz ben bu tiple kimseden utanmam çekinmem tanımadığım insanlara alakasız bir şey sorduğum hiç tanımadığım mekanda gördüğüm kıza gidip teklif ettiğim oldu neyden çekiniyonuz?



    _____________________________
  • aile içinde baskıyla yetiştirilme, çevre korkusu, erken kötü tecrübeler, travmalar



    pek çok sebebi olabilir bunun, bu kadar şaşırmanız çok saçma bu insanlar genelde belli bir süre zarfında veya çevre değişimlerinde bu sorunlardan kurtulurlar.bunlar geçici sorunlardır sadece en az zararla bu dönemleri atlatabikecek kadar güçlü olmak gerekir bunun içinde diğer insanların saygısı çok yardımcı olacaktır
  • Ss pls

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Vee sonra uyandin ve donda bir gölet.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    The universe is made of protons neutrons electrons and morons.
  • Başkalarına düşüncelerine göre yaşamayı bıraktığıniz an ozgursunuzdur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________


    Winter Is Coming
  • aile içinde baskıyla yetiştirilme, çevre korkusu, erken kötü tecrübeler, travmalar



    pek çok sebebi olabilir bunun, bu kadar şaşırmanız çok saçma bu insanlar genelde belli bir süre zarfında veya çevre değişimlerinde bu sorunlardan kurtulurlar.bunlar geçici sorunlardır sadece en az zararla bu dönemleri atlatabikecek kadar güçlü olmak gerekir bunun içinde diğer insanların saygısı çok yardımcı olacaktır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Reddedilmeyi kendime yediremiyorum 2 kez başıma geldi bünyem kaldırmadı,
    4 kez de ben kızları reddettim aynı şeyi ben de onlara yaptım
    Fazla gururluyum biraz, yılışıkça davranamıyorum çoğu erkek gibi.
    _____________________________
  • Ben büyük oranla genetik sebeplerin neden olduğunu düşünüyorum, olumsuz düşünceye yatkınlık ile alakalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Every thought derives from a thwarted sensation
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: There goes your life

    Ben büyük oranla genetik sebeplerin neden olduğunu düşünüyorum, olumsuz düşünceye yatkınlık ile alakalı

    Genetik sebepler ve en önemlisi aile gerçi genetik olunca ailende de varsa her türlü hem genetikten hemde yetiştirilme tarzından ayvayı yiyorsun.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Ula seninki daha beter. Onlar en azından reddedilme duygusunu tatmıyor senin gibi. Belki de bir gün fobilerine çözüm bulup daha iyi hale gelecekler. Sen ise hep çirkin kalacaksın.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: astrofuzzy

    aile içinde baskıyla yetiştirilme, çevre korkusu, erken kötü tecrübeler, travmalar



    pek çok sebebi olabilir bunun, bu kadar şaşırmanız çok saçma bu insanlar genelde belli bir süre zarfında veya çevre değişimlerinde bu sorunlardan kurtulurlar.bunlar geçici sorunlardır sadece en az zararla bu dönemleri atlatabikecek kadar güçlü olmak gerekir bunun içinde diğer insanların saygısı çok yardımcı olacaktır
    Kesin geçer diyorsunuz yani?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Benimkisi daha başka. Zamanında 2-3 kızı aynı anda idare etmişliğim var. Onlarıda zaten kızlar geliyordu ben değil.
    Ama büyüdüğüm ortam, yetiştiğim aileden dolayı sosyal ilişkilerde başarılı değilim. Çünkü evde büyüdüm, ailemle aktivite yapıtğım yok, kavganın içinde büyüdüm. Yani sosyal olarak başarılı değilim.
    Yaşadığım mahalleyi çevreyide beğenmiyorum, başka bir yerde de dost edinemem çünkü param yok. Parasız aktivite yapılmaz. 21 yaşındayım bu arada.
    İşte yok bulamıyorum. Yani en büyük etken yeitştirilme tarzı hocam.
    _____________________________
  • Basit. Karşımdaki insanın ne diyeceğinden çekiniyorum en basiti. Birisi terslediğinde çekinip sesimi çıkaramamanın ezikliğini yaşamaktan korkuyorum. Kavgadan hiçbir şekilde kaçan bir tip değilim ama insanlarla zıtlaşmaktan ölümüne kaçıyorum. O yaşayacağım eziklik duygusundan kaçıyorum. Sen hiçbir şeyden çekinmiyor olabilirsin, sen öylesin diye herkes öyle olacak diye bir şey yok. Misal muhasebe bölümünde okuyordum, staja mali müşavirin yanına girmiştim. Adam beni bir yere yolladı ben de özgüveni eksik biriyim ve öyle adres tarif edildiğinde bulamamaktan korkan ve de bulmakta zorlanan biriyim. Bana geçen otobüslere şuraya gidiyor musun diye sor dedi, direkt otobüs numarası da vermedi. Neyse ben çekindim o zamanlar lisedeyim tabi soramadım. Babama diyorum o sırada çekindim beynim çalışmadı kalkmış bana akıl veriyor böyle böyle yapsaydın diye. Sinir oldum. O geldi aklıma şimdi.
    _____________________________




  • Şaşırması saçma değil. Kendisi bu tür bir şey yaşamadıysa anlamaması çok doğal. Bu herkeste olan bir şey zaten. Ancak empati yapabilirsen az bir şey anlayabilirsin de hiç bilmediği bir şeye empati nasıl yapar insan?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YalamaYapanVida

    quote:

    Orijinalden alıntı: There goes your life

    Ben büyük oranla genetik sebeplerin neden olduğunu düşünüyorum, olumsuz düşünceye yatkınlık ile alakalı

    Genetik sebepler ve en önemlisi aile gerçi genetik olunca ailende de varsa her türlü hem genetikten hemde yetiştirilme tarzından ayvayı yiyorsun.

    Alıntıları Göster
    Aynen. Mesela benim annem çok çekingenmiş, babamdan önce ne bir sevgilisi olmuş ne de eli erkek eline değmiş. Bende de var biraz.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-BA761BEEF

    Benimkisi daha başka. Zamanında 2-3 kızı aynı anda idare etmişliğim var. Onlarıda zaten kızlar geliyordu ben değil.
    Ama büyüdüğüm ortam, yetiştiğim aileden dolayı sosyal ilişkilerde başarılı değilim. Çünkü evde büyüdüm, ailemle aktivite yapıtğım yok, kavganın içinde büyüdüm. Yani sosyal olarak başarılı değilim.
    Yaşadığım mahalleyi çevreyide beğenmiyorum, başka bir yerde de dost edinemem çünkü param yok. Parasız aktivite yapılmaz. 21 yaşındayım bu arada.
    İşte yok bulamıyorum. Yani en büyük etken yeitştirilme tarzı hocam.
    Hayır en büyük etken ailenden aldığın genlerindir. Bu da senin yapındır. Ben de rahat yetiştirildim mesela bana karışan kimse yoktu ailemde ama yine de çekingenim.
    _____________________________
  • Elemanın çirkin olduğunu nerden biliyorsun? "Ben bu tiple" derken belki tipsiz olduğunu kastediyor. Ayrıca onlar dediklerinin çirkin olmadığı ne malum hem de konu sahibinden daha beter bir durumda olmadıkları. Tam kanser ya.

    Senin gibi tiplerle de uğraşmaya gelmiyor gerçi. Her haltla dalga geçme çabasındasınız. Neyse farketmez, senin gibi tiplerle uğraşmayı severim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BrokenDiamond -- 18 Temmuz 2018; 3:51:47 >
    _____________________________
  • BrokenDiamond B kullanıcısına yanıt
    Arkadaşın açtığı konuları görmedin galiba. Adamın fotoğrafını gördüm çirkin felan değil gayet düzgün tipi var ancak açtığı her konuda çirkinim,tipsizim diye yazıyor ben de o sinirle bu yorumu yazdım.
    _____________________________
  • Görmedim. İlk defa burda görüyorum arkadaşı. Belki kendini tipsiz veya çirkin sanıyor olabilir. Güzel olup da "Güzel değilim." diyen çok kız var yalan mı.
    _____________________________
  • BrokenDiamond B kullanıcısına yanıt
    Evet öyle kızlar var haklısın ancak tipsiz olmadığını sadece ben söylemiyorum, fotoğrafını gören çoğu kişi de benimle aynı fikirde zaten. Bunları görüp de hala tipinden yakınan konular açması garibime gidiyor. Troll olduğunu düşünüyorum.
    _____________________________
  • Yav bariz bir şekilde güzel olan kızlar da yapıyor bunu. Sence o kız güzel olduğunu bu elemanın yakışıklı olduğunu duymasından daha mı az duyuyordur? Troll mü değil mi bilemem konuları görmem gerek.
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.