Şimdi Ara

ABD'ye faturası 10 milyar $ oldu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
1
Favori
490
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  ABD'ye faturası 10 milyar $ oldu


    2009 yılında iflasın eşiğine kadar gelerek koruma talep eden General Motors (GM), ABD hükümetine 9,7 milyar dolar zarar yazdırdı. ABD hükümeti o yıl, GM’ye 49,5 milyar dolar kredi sağlamış, karşılığında da otomotiv devinin 2,1 milyar dolarlık imtiyazlı hissesinin yanı sıra yüzde 60,8 hissesinin de sahibi olmuştu.

    MASRAFLARI KARŞILAMADI

    Kongre tarafından açıklanan raporda, ABD hazinesinin, farklı zamanlarda satışa çıkarttığı GM hisselerinden yapılan masrafı karşılayacak geliri elde edemediği kaydedildi. Hazine'nin elinde 26 Eylül itibariyle 101,3 milyon adet GM hissesi bulunduğu belirtildi. General Motors, iflas korumasına girdikten sonra “Goverment Motors” olarak anılmış, ancak daha sonraki yıllarda aldığı kurtarma borcunu ödeyerek korumadan çıkmıştı.


    Kaynak







  • Bir ara hisseleri öyle düşmüştü ki, 2-3 milyar dolara yönetimi ele geçirecek kadar hissesi toplanabilirdi. Tabii o halde kim hissesini satar, gayet teorik konuşuyorum; ama eğlenceli olabilirdi. 5-6 Türk iş adamı birleşip GM'in yönetim hissesini satın alsa eğlenirdik iki.

    Şaka bir yana, GM'de ben pek gelecek görmüyorum. Opel'in durumu da sakat. GM'e her an büyük bir yük bindirebilir Opel. Ama GM Opel'den vazgeçmez. İkinci dünya savaşı anıları boldur. Şaka şaka para için anası olsa satar bu şirketler de, GM'in elinde inovasyon ve hiç olmazsa görüntü itibari ile bile olsa teknoloji geliştiren bir Opel var. Opel'in devamlı düşük maliyetli tasarım yeniliği yöntemi GM'in diğer arabalarına da nemalandırılıyor.

    Chevrolet ile alt segmente iyi bir giriş yaptılar. Kaliteyi Hyudai'ye fiksledikleri gün Chevrolet rahat edecek. Amerikan Filolarında da, Avrupa- Türk filolarında da çok kullanılır hale gelmesi kolay. Subaru kendi yağında kavruluyor. Cins geldi, cins gidecek. Doğrudan müdehale yetkisi zaten yok (çok şükür). GM'in altındaki diğer Amerikan markalarına olumlu bakamıyorum.

    Kısaca bana göre GM gayet sakat bir durumda. Ama "Too Big to fall down" etkisi mevcut. Ekonominin içine edeceği bilindiği için yaşatabildikleri kadar yaşatırlar. Gerekirse Amerikan hükümeti 3 kere daha kurtarır.




  • GM rahat valla.

    Batsa da devlet kurtarıyor oh kebap
  • 10 milyar dolar onlar icin hicbirsey.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vw ve toyota bitirdi gm'u
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    Bir ara hisseleri öyle düşmüştü ki, 2-3 milyar dolara yönetimi ele geçirecek kadar hissesi toplanabilirdi. Tabii o halde kim hissesini satar, gayet teorik konuşuyorum; ama eğlenceli olabilirdi. 5-6 Türk iş adamı birleşip GM'in yönetim hissesini satın alsa eğlenirdik iki.

    Şaka bir yana, GM'de ben pek gelecek görmüyorum. Opel'in durumu da sakat. GM'e her an büyük bir yük bindirebilir Opel. Ama GM Opel'den vazgeçmez. İkinci dünya savaşı anıları boldur. Şaka şaka para için anası olsa satar bu şirketler de, GM'in elinde inovasyon ve hiç olmazsa görüntü itibari ile bile olsa teknoloji geliştiren bir Opel var. Opel'in devamlı düşük maliyetli tasarım yeniliği yöntemi GM'in diğer arabalarına da nemalandırılıyor.

    Chevrolet ile alt segmente iyi bir giriş yaptılar. Kaliteyi Hyudai'ye fiksledikleri gün Chevrolet rahat edecek. Amerikan Filolarında da, Avrupa- Türk filolarında da çok kullanılır hale gelmesi kolay. Subaru kendi yağında kavruluyor. Cins geldi, cins gidecek. Doğrudan müdehale yetkisi zaten yok (çok şükür). GM'in altındaki diğer Amerikan markalarına olumlu bakamıyorum.

    Kısaca bana göre GM gayet sakat bir durumda. Ama "Too Big to fall down" etkisi mevcut. Ekonominin içine edeceği bilindiği için yaşatabildikleri kadar yaşatırlar. Gerekirse Amerikan hükümeti 3 kere daha kurtarır.

    Subaru ne alaka yav??

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevket861


    quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    Bir ara hisseleri öyle düşmüştü ki, 2-3 milyar dolara yönetimi ele geçirecek kadar hissesi toplanabilirdi. Tabii o halde kim hissesini satar, gayet teorik konuşuyorum; ama eğlenceli olabilirdi. 5-6 Türk iş adamı birleşip GM'in yönetim hissesini satın alsa eğlenirdik iki.

    Şaka bir yana, GM'de ben pek gelecek görmüyorum. Opel'in durumu da sakat. GM'e her an büyük bir yük bindirebilir Opel. Ama GM Opel'den vazgeçmez. İkinci dünya savaşı anıları boldur. Şaka şaka para için anası olsa satar bu şirketler de, GM'in elinde inovasyon ve hiç olmazsa görüntü itibari ile bile olsa teknoloji geliştiren bir Opel var. Opel'in devamlı düşük maliyetli tasarım yeniliği yöntemi GM'in diğer arabalarına da nemalandırılıyor.

    Chevrolet ile alt segmente iyi bir giriş yaptılar. Kaliteyi Hyudai'ye fiksledikleri gün Chevrolet rahat edecek. Amerikan Filolarında da, Avrupa- Türk filolarında da çok kullanılır hale gelmesi kolay. Subaru kendi yağında kavruluyor. Cins geldi, cins gidecek. Doğrudan müdehale yetkisi zaten yok (çok şükür). GM'in altındaki diğer Amerikan markalarına olumlu bakamıyorum.

    Kısaca bana göre GM gayet sakat bir durumda. Ama "Too Big to fall down" etkisi mevcut. Ekonominin içine edeceği bilindiği için yaşatabildikleri kadar yaşatırlar. Gerekirse Amerikan hükümeti 3 kere daha kurtarır.

    Subaru ne alaka yav??

    1999'da GM, Subaru'yu satın almıştı 2001'de ise sattı şuan çok ufak bir hissesi olabilir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Source

    quote:

    Orijinalden alıntı: sevket861


    quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    Bir ara hisseleri öyle düşmüştü ki, 2-3 milyar dolara yönetimi ele geçirecek kadar hissesi toplanabilirdi. Tabii o halde kim hissesini satar, gayet teorik konuşuyorum; ama eğlenceli olabilirdi. 5-6 Türk iş adamı birleşip GM'in yönetim hissesini satın alsa eğlenirdik iki.

    Şaka bir yana, GM'de ben pek gelecek görmüyorum. Opel'in durumu da sakat. GM'e her an büyük bir yük bindirebilir Opel. Ama GM Opel'den vazgeçmez. İkinci dünya savaşı anıları boldur. Şaka şaka para için anası olsa satar bu şirketler de, GM'in elinde inovasyon ve hiç olmazsa görüntü itibari ile bile olsa teknoloji geliştiren bir Opel var. Opel'in devamlı düşük maliyetli tasarım yeniliği yöntemi GM'in diğer arabalarına da nemalandırılıyor.

    Chevrolet ile alt segmente iyi bir giriş yaptılar. Kaliteyi Hyudai'ye fiksledikleri gün Chevrolet rahat edecek. Amerikan Filolarında da, Avrupa- Türk filolarında da çok kullanılır hale gelmesi kolay. Subaru kendi yağında kavruluyor. Cins geldi, cins gidecek. Doğrudan müdehale yetkisi zaten yok (çok şükür). GM'in altındaki diğer Amerikan markalarına olumlu bakamıyorum.

    Kısaca bana göre GM gayet sakat bir durumda. Ama "Too Big to fall down" etkisi mevcut. Ekonominin içine edeceği bilindiği için yaşatabildikleri kadar yaşatırlar. Gerekirse Amerikan hükümeti 3 kere daha kurtarır.

    Subaru ne alaka yav??

    1999'da GM, Subaru'yu satın almıştı 2001'de ise sattı şuan çok ufak bir hissesi olabilir

    Öğrenmiş olduk :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    Bir ara hisseleri öyle düşmüştü ki, 2-3 milyar dolara yönetimi ele geçirecek kadar hissesi toplanabilirdi. Tabii o halde kim hissesini satar, gayet teorik konuşuyorum; ama eğlenceli olabilirdi. 5-6 Türk iş adamı birleşip GM'in yönetim hissesini satın alsa eğlenirdik iki.

    Şaka bir yana, GM'de ben pek gelecek görmüyorum. Opel'in durumu da sakat. GM'e her an büyük bir yük bindirebilir Opel. Ama GM Opel'den vazgeçmez. İkinci dünya savaşı anıları boldur. Şaka şaka para için anası olsa satar bu şirketler de, GM'in elinde inovasyon ve hiç olmazsa görüntü itibari ile bile olsa teknoloji geliştiren bir Opel var. Opel'in devamlı düşük maliyetli tasarım yeniliği yöntemi GM'in diğer arabalarına da nemalandırılıyor.

    Chevrolet ile alt segmente iyi bir giriş yaptılar. Kaliteyi Hyudai'ye fiksledikleri gün Chevrolet rahat edecek. Amerikan Filolarında da, Avrupa- Türk filolarında da çok kullanılır hale gelmesi kolay. Subaru kendi yağında kavruluyor. Cins geldi, cins gidecek. Doğrudan müdehale yetkisi zaten yok (çok şükür). GM'in altındaki diğer Amerikan markalarına olumlu bakamıyorum.

    Kısaca bana göre GM gayet sakat bir durumda. Ama "Too Big to fall down" etkisi mevcut. Ekonominin içine edeceği bilindiği için yaşatabildikleri kadar yaşatırlar. Gerekirse Amerikan hükümeti 3 kere daha kurtarır.
    "Cins geldi, cins gidecek"




  • Goverment Motor
  • Savurganlik genlerine işlemiş adamların.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10 milyar dolar para değil o adamlara . Irak ve Afganistandaki askerlerinin çadırlarına taktıkları klimaların yıllık masrafı 20 milyar dolar . Gerisini siz düşünün ...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.