|
ABD ve Japonya'da Boeing 777'lerin kullanımı durduruldu (2. sayfa)
-
-
Yanlış hatırlamıyorsam 737-800 de şu aralar problemli. Kargo uçağının havadayken kapağı açılmıştı.
-
Bi aralar max serisinde de problem vardi kendi kendine burnu asagi cekiyodu , sirketin gecmisinde dc 8 dc 9 olunca birde son cikan davalarla beraber airbus iyice ustunlugu ele alir .
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu tip firmaların hatalı üretimleri bilmelerine rağmen geri çağırma masrafına girmedikleri açık bir gerçek.
Adamlar bakıyor geriye çağırma maliyeti ödenecek tahmini tazminatlardan yüksekse geri çağırmıyorlar. Olan can verenlere oluyor. Bu derece acımasız firmalar bunlar.
Boeing en son düşen uçaklarındaki hatayı gayet iyi biliyordu ama geri çağırma maliyetindense ölen garibanların ailesine tazminat ödemeyi tercih ettiler. -
Gel de uçaktan korkma -
Tercih ettiler de ne oldu? Gene cagirdilar sonunda. Hem de bu sefer daha da beter oldular. Hem tazminat ödediler hem tüm uçaklar yere indi. Ama o arada boeing hisselerini kim aldi kim satti tabi bilmiyoruz o kısmını. -
bu kadar yaygın ve kökleri eskilere dayanan bir motorda böyle bir arızanın olması havacılık açısından endişe verici, boeing kadar airbus da kullanıyor pw4000 serisi motorların varyantlarını. 777de kullanılan pw4000 ise en büyük fan çapına sahip, yaklaşık 284 cm. Bu iş de fanı üreten firmanın üzerine kalır bence.
pratt & whitney oldukça eski bir firma, birçok motorda da ortaklığı veya bizzat kendi üretimi mevcut. Dünyanın en büyük jumbo jeti airbus a380 in GP7200 motorlarını da General Electric ile ortak geliştirmişti.
-
Benim üzerinde durmak istediğim noktayı ıskalamışsınız.
"Parayı insan hayatına tercih ediyorlar, bu derece acımasız firmalar bunlar" demek istedim.
Sonuçta ne olursa olsun kaç kişi can verdi. Ödedikleri para canları geri getirir mi? İflas etseler sıfıra inseler ne olur.
-
Donnie Darko film setine dönmüş ortalık.
-
P&W ye Motorlara guven tam.
Fanda kanat kopmasını bence de üretimde yada montajda hataya bağlayacaklar.
Ancak yakıtın kesilmeme sebebi bana burada daha ilginç geliyor. Yani pilot prosedurleri uyguladıysa yakıtın kesilmesi ve yangının sönmesi gerekiyor.
Yakıtı kesen devre donmuş veya zarar görmüş veya problemli olabilir. O kısım sanki biraz ihmal içeriyor olabilir.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X