Şimdi Ara

ABD, İncirlik ile Kürecik radar üssünden olmamak için Afrin operasyonuna karşı gelmedi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
12
Cevap
0
Favori
310
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Ülke ve Dünya Gündemi >> ABD, İncirlik ile Kürecik radar üssünden olmamak için Afrin operasyonuna karşı gelmedi
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1146 Mesaj
    |
    |
    _____________________________

    Gökte parlayan ay,
    Kalpte incinen söz,
    Çölde ışıldayan su, sana benzer

    Türk savunma sanayinin gözbebekleri: TFX Milli Muharip Uçak, Gökbey, Atak, Hürkuş, Hürjet, Aksungur, Göktürk ve İmece, Hisar, Bora, Altay, Fırtına, TCG Anadolu ve Pirireis, Small-GEO Haberleşme Uyduları, MPT, TS1400, TS3000.
    Teknolojik gelişimlerin temeli harp sanayidir.
  • Saçma bir analiz.

    Birincisi Afrin, ABD'nin zahmet edip alabileceği bir bölge değil, kendileri için önemi yok.. Adamlar neden sınıra yakın yerlere kaynak harcasın?

    İkincisi bölge Rusya'nın kontrolünde

    Üçüncüsü İncirlik üssü'nün kapatılması söz konusu bile olamaz çünkü kapatılması için NATO'dan çıkılması lazım o da gerçekleri söylemek gerekirse zor..

    Dördüncüsü; Medya önünde kavgalı gözüküp arka planda "uzun vadeli" bir ittifak anlaşması olduğu aşikardır. O yüzden pembe gözlük takıp Türkiye'nin menbiç'e saldıracağını düşünen arkadaşlar hayal kırıklığına uğrayacaklar maalesef.

    ABD ambargo koysa Kıbrıs ambargosundan beter olur üstüne Afgan Suriyeli Iraklı bir sürü mülteci var bir kıvılcım atarlar ülke kendi kendini imha eder

  • Teğmen
    172 Mesaj
    ABD ambargo koysa Kıbrıs ambargosundan beter olur üstüne Afgan Suriyeli Iraklı bir sürü mülteci var bir kıvılcım atarlar ülke kendi kendini imha eder



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    2526 Mesaj
    Saçma bir analiz.

    Birincisi Afrin, ABD'nin zahmet edip alabileceği bir bölge değil, kendileri için önemi yok.. Adamlar neden sınıra yakın yerlere kaynak harcasın?

    İkincisi bölge Rusya'nın kontrolünde

    Üçüncüsü İncirlik üssü'nün kapatılması söz konusu bile olamaz çünkü kapatılması için NATO'dan çıkılması lazım o da gerçekleri söylemek gerekirse zor..

    Dördüncüsü; Medya önünde kavgalı gözüküp arka planda "uzun vadeli" bir ittifak anlaşması olduğu aşikardır. O yüzden pembe gözlük takıp Türkiye'nin menbiç'e saldıracağını düşünen arkadaşlar hayal kırıklığına uğrayacaklar maalesef.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SerseriGezgin -- 13 Şubat 2018; 14:27:24 >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    945 Mesaj

    Öyle bir şey olsun zaten şu an toplum çok feci öfkeli bu mültecilere karşı O mültecilerden taşkınlık yapacak cesareti bulanların alayını bu millet sokak ortasında dilim dilim doğrar cesaret edemezler
    |
    |
    bldoy kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Gün Gün Madde Madde Beklenen III. Dünya Savaşı
    ------------------------------------------------------------
    Filistin Meselesi Ve ODED YİNON Planı
  • Binbaşı
    1146 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SerseriGezgin

    Saçma bir analiz.

    Birincisi Afrin, ABD'nin zahmet edip alabileceği bir bölge değil, kendileri için önemi yok.. Adamlar neden sınıra yakın yerlere kaynak harcasın?

    İkincisi bölge Rusya'nın kontrolünde

    Üçüncüsü İncirlik üssü'nün kapatılması söz konusu bile olamaz çünkü kapatılması için NATO'dan çıkılması lazım o da gerçekleri söylemek gerekirse zor..

    Dördüncüsü; Medya önünde kavgalı gözüküp arka planda "uzun vadeli" bir ittifak anlaşması olduğu aşikardır. O yüzden pembe gözlük takıp Türkiye'nin menbiç'e saldıracağını düşünen arkadaşlar hayal kırıklığına uğrayacaklar maalesef.
    quote:

    Orijinalden alıntı: SerseriGezgin

    Saçma bir analiz.

    Birincisi Afrin, ABD'nin zahmet edip alabileceği bir bölge değil, kendileri için önemi yok.. Adamlar neden sınıra yakın yerlere kaynak harcasın?

    İkincisi bölge Rusya'nın kontrolünde

    Üçüncüsü İncirlik üssü'nün kapatılması söz konusu bile olamaz çünkü kapatılması için NATO'dan çıkılması lazım o da gerçekleri söylemek gerekirse zor..

    Dördüncüsü; Medya önünde kavgalı gözüküp arka planda "uzun vadeli" bir ittifak anlaşması olduğu aşikardır. O yüzden pembe gözlük takıp Türkiye'nin menbiç'e saldıracağını düşünen arkadaşlar hayal kırıklığına uğrayacaklar maalesef.






    Yahu sen daha İncirliğin Nato üssü olmadığını bilmiyorsun, bak biz Türkiye'deki nato üs ve radarlarını kapatalım demiyoruz, İncirlik üssünü kapatalım diyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HamiyetiTürk -- 13 Şubat 2018; 15:1:57 >
    _____________________________

    Gökte parlayan ay,
    Kalpte incinen söz,
    Çölde ışıldayan su, sana benzer

    Türk savunma sanayinin gözbebekleri: TFX Milli Muharip Uçak, Gökbey, Atak, Hürkuş, Hürjet, Aksungur, Göktürk ve İmece, Hisar, Bora, Altay, Fırtına, TCG Anadolu ve Pirireis, Small-GEO Haberleşme Uyduları, MPT, TS1400, TS3000.
    Teknolojik gelişimlerin temeli harp sanayidir.




  • Yarbay
    2526 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: HamiyetiTürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: SerseriGezgin

    Saçma bir analiz.

    Birincisi Afrin, ABD'nin zahmet edip alabileceği bir bölge değil, kendileri için önemi yok.. Adamlar neden sınıra yakın yerlere kaynak harcasın?

    İkincisi bölge Rusya'nın kontrolünde

    Üçüncüsü İncirlik üssü'nün kapatılması söz konusu bile olamaz çünkü kapatılması için NATO'dan çıkılması lazım o da gerçekleri söylemek gerekirse zor..

    Dördüncüsü; Medya önünde kavgalı gözüküp arka planda "uzun vadeli" bir ittifak anlaşması olduğu aşikardır. O yüzden pembe gözlük takıp Türkiye'nin menbiç'e saldıracağını düşünen arkadaşlar hayal kırıklığına uğrayacaklar maalesef.






    Yahu sen daha İncirliğin Nato üssü olmadığını bilmiyorsun, bak biz Türkiye'deki nato üs ve radarlarını kapatalım demiyoruz, İncirlik üssünü kapatalım diyoruz.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: gençkurt


    quote:

    Orijinalden alıntı: SerseriGezgin

    Saçma bir analiz.

    Birincisi Afrin, ABD'nin zahmet edip alabileceği bir bölge değil, kendileri için önemi yok.. Adamlar neden sınıra yakın yerlere kaynak harcasın?

    İkincisi bölge Rusya'nın kontrolünde

    Üçüncüsü İncirlik üssü'nün kapatılması söz konusu bile olamaz çünkü kapatılması için NATO'dan çıkılması lazım o da gerçekleri söylemek gerekirse zor..

    Dördüncüsü; Medya önünde kavgalı gözüküp arka planda "uzun vadeli" bir ittifak anlaşması olduğu aşikardır. O yüzden pembe gözlük takıp Türkiye'nin menbiç'e saldıracağını düşünen arkadaşlar hayal kırıklığına uğrayacaklar maalesef.






    Yahu sen daha İncirliğin Nato üssü olmadığını bilmiyorsun, bak biz Türkiye'deki nato üs ve radarlarını kapatalım demiyoruz, İncirlik üssünü kapatalım diyoruz.

    Düzelttiğin için teşekkürler sevgili arkadaşım.

    Lakin sen böyle birşeyin yapılacağına inanıyormusun? asıl soru bu?
    _____________________________




  • Binbaşı
    1146 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SerseriGezgin

    quote:

    Orijinalden alıntı: gençkurt


    quote:

    Orijinalden alıntı: SerseriGezgin

    Saçma bir analiz.

    Birincisi Afrin, ABD'nin zahmet edip alabileceği bir bölge değil, kendileri için önemi yok.. Adamlar neden sınıra yakın yerlere kaynak harcasın?

    İkincisi bölge Rusya'nın kontrolünde

    Üçüncüsü İncirlik üssü'nün kapatılması söz konusu bile olamaz çünkü kapatılması için NATO'dan çıkılması lazım o da gerçekleri söylemek gerekirse zor..

    Dördüncüsü; Medya önünde kavgalı gözüküp arka planda "uzun vadeli" bir ittifak anlaşması olduğu aşikardır. O yüzden pembe gözlük takıp Türkiye'nin menbiç'e saldıracağını düşünen arkadaşlar hayal kırıklığına uğrayacaklar maalesef.






    Yahu sen daha İncirliğin Nato üssü olmadığını bilmiyorsun, bak biz Türkiye'deki nato üs ve radarlarını kapatalım demiyoruz, İncirlik üssünü kapatalım diyoruz.

    Düzelttiğin için teşekkürler sevgili arkadaşım.

    Lakin sen böyle birşeyin yapılacağına inanıyormusun? asıl soru bu?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: SerseriGezgin


    quote:

    Orijinalden alıntı: gençkurt


    quote:

    Orijinalden alıntı: SerseriGezgin

    Saçma bir analiz.

    Birincisi Afrin, ABD'nin zahmet edip alabileceği bir bölge değil, kendileri için önemi yok.. Adamlar neden sınıra yakın yerlere kaynak harcasın?

    İkincisi bölge Rusya'nın kontrolünde

    Üçüncüsü İncirlik üssü'nün kapatılması söz konusu bile olamaz çünkü kapatılması için NATO'dan çıkılması lazım o da gerçekleri söylemek gerekirse zor..

    Dördüncüsü; Medya önünde kavgalı gözüküp arka planda "uzun vadeli" bir ittifak anlaşması olduğu aşikardır. O yüzden pembe gözlük takıp Türkiye'nin menbiç'e saldıracağını düşünen arkadaşlar hayal kırıklığına uğrayacaklar maalesef.






    Yahu sen daha İncirliğin Nato üssü olmadığını bilmiyorsun, bak biz Türkiye'deki nato üs ve radarlarını kapatalım demiyoruz, İncirlik üssünü kapatalım diyoruz.

    Düzelttiğin için teşekkürler sevgili arkadaşım.

    Lakin sen böyle birşeyin yapılacağına inanıyormusun? asıl soru bu?



    Afrin operasyonunda İncirlik üssü koz olarak kullanıldı, neden Menbiç'de kullanılmasın, İncirlik üssünü kapattığımızdan dolayı bize ambargo uygulayacak halleleri yok ki, zaten Türkiye'de bir sürü nato üs ve radarlar var, bence bu şartlar ambargo koymak için yeterli değil.
    _____________________________

    Gökte parlayan ay,
    Kalpte incinen söz,
    Çölde ışıldayan su, sana benzer

    Türk savunma sanayinin gözbebekleri: TFX Milli Muharip Uçak, Gökbey, Atak, Hürkuş, Hürjet, Aksungur, Göktürk ve İmece, Hisar, Bora, Altay, Fırtına, TCG Anadolu ve Pirireis, Small-GEO Haberleşme Uyduları, MPT, TS1400, TS3000.
    Teknolojik gelişimlerin temeli harp sanayidir.




  • Yarbay
    2526 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: HamiyetiTürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: SerseriGezgin


    quote:

    Orijinalden alıntı: gençkurt


    quote:

    Orijinalden alıntı: SerseriGezgin

    Saçma bir analiz.

    Birincisi Afrin, ABD'nin zahmet edip alabileceği bir bölge değil, kendileri için önemi yok.. Adamlar neden sınıra yakın yerlere kaynak harcasın?

    İkincisi bölge Rusya'nın kontrolünde

    Üçüncüsü İncirlik üssü'nün kapatılması söz konusu bile olamaz çünkü kapatılması için NATO'dan çıkılması lazım o da gerçekleri söylemek gerekirse zor..

    Dördüncüsü; Medya önünde kavgalı gözüküp arka planda "uzun vadeli" bir ittifak anlaşması olduğu aşikardır. O yüzden pembe gözlük takıp Türkiye'nin menbiç'e saldıracağını düşünen arkadaşlar hayal kırıklığına uğrayacaklar maalesef.






    Yahu sen daha İncirliğin Nato üssü olmadığını bilmiyorsun, bak biz Türkiye'deki nato üs ve radarlarını kapatalım demiyoruz, İncirlik üssünü kapatalım diyoruz.

    Düzelttiğin için teşekkürler sevgili arkadaşım.

    Lakin sen böyle birşeyin yapılacağına inanıyormusun? asıl soru bu?



    Afrin operasyonunda İncirlik üssü koz olarak kullanıldı, neden Menbiç'de kullanılmasın, İncirlik üssünü kapattığımızdan dolayı bize ambargo uygulayacak halleleri yok ki, zaten Türkiye'de bir sürü nato üs ve radarlar var, bence bu şartlar ambargo koymak için yeterli değil.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: gençkurt


    quote:

    Orijinalden alıntı: SerseriGezgin


    quote:

    Orijinalden alıntı: gençkurt


    quote:

    Orijinalden alıntı: SerseriGezgin

    Saçma bir analiz.

    Birincisi Afrin, ABD'nin zahmet edip alabileceği bir bölge değil, kendileri için önemi yok.. Adamlar neden sınıra yakın yerlere kaynak harcasın?

    İkincisi bölge Rusya'nın kontrolünde

    Üçüncüsü İncirlik üssü'nün kapatılması söz konusu bile olamaz çünkü kapatılması için NATO'dan çıkılması lazım o da gerçekleri söylemek gerekirse zor..

    Dördüncüsü; Medya önünde kavgalı gözüküp arka planda "uzun vadeli" bir ittifak anlaşması olduğu aşikardır. O yüzden pembe gözlük takıp Türkiye'nin menbiç'e saldıracağını düşünen arkadaşlar hayal kırıklığına uğrayacaklar maalesef.






    Yahu sen daha İncirliğin Nato üssü olmadığını bilmiyorsun, bak biz Türkiye'deki nato üs ve radarlarını kapatalım demiyoruz, İncirlik üssünü kapatalım diyoruz.

    Düzelttiğin için teşekkürler sevgili arkadaşım.

    Lakin sen böyle birşeyin yapılacağına inanıyormusun? asıl soru bu?



    Afrin operasyonunda İncirlik üssü koz olarak kullanıldı, neden Menbiç'de kullanılmasın, İncirlik üssünü kapattığımızdan dolayı bize ambargo uygulayacak halleleri yok ki, zaten Türkiye'de bir sürü nato üs ve radarlar var, bence bu şartlar ambargo koymak için yeterli değil.

    Afrin'in ABD için bir önemi yok. Rusya ile anlaşıldı ve girildi. Dolayısıyla ortada bir koz felan yok yani.

    Ha ama menbiç için dediğin hamle olursa o zaman büyük cesaret olur aynı zamanda da büyük risk olur. Malum şahıs bu riski alacak kadar cesaretli biri değil. Kaldı ki yapılan görüşmelerde bunu kanıtlıyor. Medya önünde kavga, arkada dost. Biz bu tiyatroyu önceki hükümetlerde çok gördük sevgili arkadaşım.

    Keşke herşey siyah ve beyazdan ibaret olsa ama artık durum öyle değil..
    _____________________________




  • Binbaşı
    1146 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SerseriGezgin

    quote:

    Orijinalden alıntı: gençkurt


    quote:

    Orijinalden alıntı: SerseriGezgin


    quote:

    Orijinalden alıntı: gençkurt


    quote:

    Orijinalden alıntı: SerseriGezgin

    Saçma bir analiz.

    Birincisi Afrin, ABD'nin zahmet edip alabileceği bir bölge değil, kendileri için önemi yok.. Adamlar neden sınıra yakın yerlere kaynak harcasın?

    İkincisi bölge Rusya'nın kontrolünde

    Üçüncüsü İncirlik üssü'nün kapatılması söz konusu bile olamaz çünkü kapatılması için NATO'dan çıkılması lazım o da gerçekleri söylemek gerekirse zor..

    Dördüncüsü; Medya önünde kavgalı gözüküp arka planda "uzun vadeli" bir ittifak anlaşması olduğu aşikardır. O yüzden pembe gözlük takıp Türkiye'nin menbiç'e saldıracağını düşünen arkadaşlar hayal kırıklığına uğrayacaklar maalesef.






    Yahu sen daha İncirliğin Nato üssü olmadığını bilmiyorsun, bak biz Türkiye'deki nato üs ve radarlarını kapatalım demiyoruz, İncirlik üssünü kapatalım diyoruz.

    Düzelttiğin için teşekkürler sevgili arkadaşım.

    Lakin sen böyle birşeyin yapılacağına inanıyormusun? asıl soru bu?



    Afrin operasyonunda İncirlik üssü koz olarak kullanıldı, neden Menbiç'de kullanılmasın, İncirlik üssünü kapattığımızdan dolayı bize ambargo uygulayacak halleleri yok ki, zaten Türkiye'de bir sürü nato üs ve radarlar var, bence bu şartlar ambargo koymak için yeterli değil.

    Afrin'in ABD için bir önemi yok. Rusya ile anlaşıldı ve girildi. Dolayısıyla ortada bir koz felan yok yani.

    Ha ama menbiç için dediğin hamle olursa o zaman büyük cesaret olur aynı zamanda da büyük risk olur. Malum şahıs bu riski alacak kadar cesaretli biri değil. Kaldı ki yapılan görüşmelerde bunu kanıtlıyor. Medya önünde kavga, arkada dost. Biz bu tiyatroyu önceki hükümetlerde çok gördük sevgili arkadaşım.

    Keşke herşey siyah ve beyazdan ibaret olsa ama artık durum öyle değil..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: SerseriGezgin


    quote:

    Orijinalden alıntı: gençkurt


    quote:

    Orijinalden alıntı: SerseriGezgin


    quote:

    Orijinalden alıntı: gençkurt


    quote:

    Orijinalden alıntı: SerseriGezgin

    Saçma bir analiz.

    Birincisi Afrin, ABD'nin zahmet edip alabileceği bir bölge değil, kendileri için önemi yok.. Adamlar neden sınıra yakın yerlere kaynak harcasın?

    İkincisi bölge Rusya'nın kontrolünde

    Üçüncüsü İncirlik üssü'nün kapatılması söz konusu bile olamaz çünkü kapatılması için NATO'dan çıkılması lazım o da gerçekleri söylemek gerekirse zor..

    Dördüncüsü; Medya önünde kavgalı gözüküp arka planda "uzun vadeli" bir ittifak anlaşması olduğu aşikardır. O yüzden pembe gözlük takıp Türkiye'nin menbiç'e saldıracağını düşünen arkadaşlar hayal kırıklığına uğrayacaklar maalesef.






    Yahu sen daha İncirliğin Nato üssü olmadığını bilmiyorsun, bak biz Türkiye'deki nato üs ve radarlarını kapatalım demiyoruz, İncirlik üssünü kapatalım diyoruz.

    Düzelttiğin için teşekkürler sevgili arkadaşım.

    Lakin sen böyle birşeyin yapılacağına inanıyormusun? asıl soru bu?



    Afrin operasyonunda İncirlik üssü koz olarak kullanıldı, neden Menbiç'de kullanılmasın, İncirlik üssünü kapattığımızdan dolayı bize ambargo uygulayacak halleleri yok ki, zaten Türkiye'de bir sürü nato üs ve radarlar var, bence bu şartlar ambargo koymak için yeterli değil.

    Afrin'in ABD için bir önemi yok. Rusya ile anlaşıldı ve girildi. Dolayısıyla ortada bir koz felan yok yani.

    Ha ama menbiç için dediğin hamle olursa o zaman büyük cesaret olur aynı zamanda da büyük risk olur. Malum şahıs bu riski alacak kadar cesaretli biri değil. Kaldı ki yapılan görüşmelerde bunu kanıtlıyor. Medya önünde kavga, arkada dost. Biz bu tiyatroyu önceki hükümetlerde çok gördük sevgili arkadaşım.

    Keşke herşey siyah ve beyazdan ibaret olsa ama artık durum öyle değil..

    Bizim elimizin de senin dediğin gibi bu kadar bağlı olmasının nedeni de ihracatımızın büyük bir kısmını Batı ile yapıyor olmamız ve askeri olarak bağımsız olmamamızdan kaynaklanıyor, ama Türkiye zaman ilerledikçe askeri ve ekonomik olarak bağımsızlığı artıyor
    |
    |
    _____________________________

    Gökte parlayan ay,
    Kalpte incinen söz,
    Çölde ışıldayan su, sana benzer

    Türk savunma sanayinin gözbebekleri: TFX Milli Muharip Uçak, Gökbey, Atak, Hürkuş, Hürjet, Aksungur, Göktürk ve İmece, Hisar, Bora, Altay, Fırtına, TCG Anadolu ve Pirireis, Small-GEO Haberleşme Uyduları, MPT, TS1400, TS3000.
    Teknolojik gelişimlerin temeli harp sanayidir.




  • Yüzbaşı
    349 Mesaj
    gelen haberlere göre biz kapatmadan abd incirliği ve kürecik üstünü kendi boşaltacak.
    ürdün de bir askeri üst için pentagondan 300 milyon dolar para bile alındı.hafızam beni yanıltmıyorsa,almanyada Türkiyedeki üssünü ürdüne taşımıştı.
    http://www.haberturk.com/yazarlar/serdar-turgut-2025/1835403-tillersonun-gezi-programina-dikkat

    dünde YPG’ye yönelik 500 milyon dolar para ayrıldığı açıklandı.
    bunların Tillerson ziyaretinden önce yazılması tesadüf değil.
    bu cuma abd dışişleri bakanı Tillerson ın ziyaretinden sonra bazı taşlar yerine oturacak.
    _____________________________




  • Binbaşı
    1146 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mustafada

    gelen haberlere göre biz kapatmadan abd incirliği ve kürecik üstünü kendi boşaltacak.
    ürdün de bir askeri üst için pentagondan 300 milyon dolar para bile alındı.hafızam beni yanıltmıyorsa,almanyada Türkiyedeki üssünü ürdüne taşımıştı.
    http://www.haberturk.com/yazarlar/serdar-turgut-2025/1835403-tillersonun-gezi-programina-dikkat

    dünde YPG’ye yönelik 500 milyon dolar para ayrıldığı açıklandı.
    bunların Tillerson ziyaretinden önce yazılması tesadüf değil.
    bu cuma abd dışişleri bakanı Tillerson ın ziyaretinden sonra bazı taşlar yerine oturacak.
    quote:

    Orijinalden alıntı: mustafada

    gelen haberlere göre biz kapatmadan abd incirliği ve kürecik üstünü kendi boşaltacak.
    ürdün de bir askeri üst için pentagondan 300 milyon dolar para bile alındı.hafızam beni yanıltmıyorsa,almanyada Türkiyedeki üssünü ürdüne taşımıştı.
    http://www.haberturk.com/yazarlar/serdar-turgut-2025/1835403-tillersonun-gezi-programina-dikkat

    dünde YPG’ye yönelik 500 milyon dolar para ayrıldığı açıklandı.
    bunların Tillerson ziyaretinden önce yazılması tesadüf değil.
    bu cuma abd dışişleri bakanı Tillerson ın ziyaretinden sonra bazı taşlar yerine oturacak.


    ABD'nin b.k yoluna kadar yolu var, Türkiye nükleer santraller kurulduktan sonra yavaş yavaş nükleer teknolojiyi de ele geçirmeye çalışacak. İşi milli uçak üretmeye kadar götürdük, yakında yerli motorda yapacağız, ABD, artık Türkiye'yi kendi taşeronu olarak kullanamayacağının farkında.
    |
    |
    _____________________________

    Gökte parlayan ay,
    Kalpte incinen söz,
    Çölde ışıldayan su, sana benzer

    Türk savunma sanayinin gözbebekleri: TFX Milli Muharip Uçak, Gökbey, Atak, Hürkuş, Hürjet, Aksungur, Göktürk ve İmece, Hisar, Bora, Altay, Fırtına, TCG Anadolu ve Pirireis, Small-GEO Haberleşme Uyduları, MPT, TS1400, TS3000.
    Teknolojik gelişimlerin temeli harp sanayidir.




  • Yüzbaşı
    384 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SerseriGezgin

    Saçma bir analiz.

    Birincisi Afrin, ABD'nin zahmet edip alabileceği bir bölge değil, kendileri için önemi yok.. Adamlar neden sınıra yakın yerlere kaynak harcasın?

    İkincisi bölge Rusya'nın kontrolünde

    Üçüncüsü İncirlik üssü'nün kapatılması söz konusu bile olamaz çünkü kapatılması için NATO'dan çıkılması lazım o da gerçekleri söylemek gerekirse zor..

    Dördüncüsü; Medya önünde kavgalı gözüküp arka planda "uzun vadeli" bir ittifak anlaşması olduğu aşikardır. O yüzden pembe gözlük takıp Türkiye'nin menbiç'e saldıracağını düşünen arkadaşlar hayal kırıklığına uğrayacaklar maalesef.
    quote:

    Orijinalden alıntı: SerseriGezgin

    Saçma bir analiz.

    Birincisi Afrin, ABD'nin zahmet edip alabileceği bir bölge değil, kendileri için önemi yok.. Adamlar neden sınıra yakın yerlere kaynak harcasın?

    İkincisi bölge Rusya'nın kontrolünde

    Üçüncüsü İncirlik üssü'nün kapatılması söz konusu bile olamaz çünkü kapatılması için NATO'dan çıkılması lazım o da gerçekleri söylemek gerekirse zor..

    Dördüncüsü; Medya önünde kavgalı gözüküp arka planda "uzun vadeli" bir ittifak anlaşması olduğu aşikardır. O yüzden pembe gözlük takıp Türkiye'nin menbiç'e saldıracağını düşünen arkadaşlar hayal kırıklığına uğrayacaklar maalesef.






    Bilmeden konuşmayın be. İncirlik NATO üssü değil zamanında ABD ve Türkiye hükümetlerinin yaptığı anlaşmaya dayanarak orada asker bulundurabiliyorlar. Daha önce ABD ye kapattık zaten incirliği
    |
    |
    _____________________________




Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
üniversite
Bey Azura
kolayoto.com
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,734
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.