Şimdi Ara

ABD'den iPhone 11 & 11 Pro alacaklar! Uluslararası garanti konusuna dikkat! (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
367
Cevap
16
Favori
79.830
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Newyorkta a2218 modelini bir türlü bulamadık. Amerikada bu modelin olmadığını söylediler. Nasıl bir yol izlememiz lazım? Yardımlarınızı bekliyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • darkdanger kullanıcısına yanıt
    Gecen yil eylulden beri sabit bir durum bu. 3-5 mesaj yukarıda da yazdım. Aynisi tüm Xs/XR/11/11Pro modelleri icin geçerli:

    quote:

    ABD’de A2161 dışında iPhone 11 Pro Max satışı yok. Apple ABD’de geçen yıldan itibaren tek tip cihaz satmaya başladı. Eskisi gibi bir kısmı Cdma ve GSM bir kısmı sadece GSM destekli iki tip cihaz satışı artık yok. Bu yılın iPhone 11 modellerinde de durum böyle. Sadece tek tip cihaz satılıyor. İlk mesajda ABD’de satışta olan kodlar mevcut. A2218 almak istiyorsan cihazı avrupa, asya, ortadoğu vb. ülkelerden alman gerek.


    New York değil, hiçbir eyalette A2161 dışında 11 Pro Max satışı yok. Kanada da dahil. Cihazı avrupadan/asyadan almaktan başka seçeneğin yok, ki avrupadan A2218 alsan da garanti konusunda kesin bir durum yok. Apple’a yurtdışı cihazları tamamen garanti dışı bırakması yönünde baskı var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Huysuz İhtiyar H kullanıcısına yanıt
    Cevabınız için çok teşekkürler. Ordan alınan bir cihazın arkadaşım seri numarasını gönderdi burdan baktığımızda cihazın garantisi görünüyor seneye eylül ayına kadar. Seri numarası a2218 değil garanti görünmesine rağmen burda cihaza bakmıyorlar mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • darkdanger kullanıcısına yanıt
    quote:

    Dünyanın neresinden iPhone alırsan al, SIM kart takıp etkinleştirdiğinde cihaz Apple’ın 1 yıllık uluslararası garanti sistemine kaydedilir.https://checkcoverage.apple.com adresinden yaptığın sorgulamada da tüm cihazlar otomatik olarak garantili görünür. Küresel olarak bu bilgi de doğrudur zaten. Fakat orada gördüğün garanti bilgisi, Türkiye’deki garanti kapsamı hakkında bir referans değil. 10 yıldır ABD’den alınan CDMA cihazlar o sayfada garantili görünüyor, ama 10 yıldır Türkiye’de garanti hizmeti alamıyorlar. Ücretli olarak bile bakılmıyor. 10 yıldır kesin bilgi bu.

    Her şeye rağmen cihazın Apple’ın 1 yıllık uluslararası garantisi kapsamında. Sadece o garanti Türkiye’de geçerli değil. Cihazını Apple Store bulunan ülkelere elden götürüp orada servis hizmeti alabilirsin. ABD olur, Almanya olur, tüm avrupa ülkeleri olur. Hatta Dubai’deki (BAE) Apple Store bile olur. ABD cihazı olduğu için icabinda Berlin’deki Apple Store’da bile değişim için birkaç gün bekletebilirler ama sonuçta hizmet alırsın.


    ABD’deki cahil Apple Store çalışanları 10 yıldır Türk müşterilere garantisi Türkiye’de geçerli olmayan cihazları “don’t you worry, sir - garantimiz tüm dünyada geçerli” diye satıyorlar. Yanlış model kodlu cihazı alıp gelen müşteri serviste cihazına bakılmayınca dünya başına yıkılıyor. 10 yıldır bu durum yaşanıyordu, son iki yıldır yeni modellerde artık ABD’de tek tip cihaz satıldığı için model kodunun da önemi kalmadı. Olay bundan ibaret.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Huysuz İhtiyar H kullanıcısına yanıt
    Bugün Türkiye apple müşteri hizmetleriyle görüştüm. Kayıt yapıldığı taktirde a2161 modelinin de garantisi olduğunu söylediler. Ben gerçekten neye inanacağımı şaşırdım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • darkdanger kullanıcısına yanıt
    Yeni Apple kullanıcısısın sanırım. O destek hattını ciddiye almamak gerektiğini yıllar içinde öğrenirsin. Apple'ın o destek hattında telefonlara bakan kişiler, home-office olarak çalışan, ekrandaki Q&A şablonundan yanıt veren, bilgisiz-birikimsiz, boş beleş, işkembeden sallayan ucuz iş gücü, niteliksiz personelden oluşuyor. Onların söylediği hiçbir şeyi ciddiye alma derim. Apple Store'daki mağaza personeli bile ayak üstü kullanıcılara işkembeden sallayarak yanıtlar veriyor, neyse ki arkadaki kıdemli personel o hataları düzeltiyor.

    Sen bence kimseye inanma. Cihazın geldiğinde, iki IMEI'nin de kaydını yap ve güle güle kullan. Sorun çıktığında da servis gider ve cihazının garantisiyle ilgili gereken yanıtı alırsın. O gün, destek hattındaki zevzeğin de kulağını çınlatırsın. Bunlar yeni konular değil, iPhone 10 yıldır Türkiye'de satışta ve uluslararası garanti konusunda 10 yıldır uygulama sabit. Hiç değişmedi. 10 yıldır forumlarda bu sorular soruluyor. Kullanıcıların geçmişteki deneyimlerini çeşitli başlıklardan okuyabilirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Huysuz İhtiyar H kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler tavsiyeleriniz için uzun zamandır iphone kullanıyorum ama hiç teknik servisle işim olmadı o yüzden bilgim olmayan konular.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • darkdanger kullanıcısına yanıt
    Çok büyük ihtimalle servislik bir işin olmaz ama cihazın garantili olduğunu bilmek kullanıcıları rahatlatıyor tabii. Ne yazık ki uluslararası garanti konusunda Türkiye’de böyle bir durum var. Uzun yıllardır sürüyor, son iki yıldır da iyice kötü bir hal aldı. Yasal mevzuat, GSM yönetmeliği, yurtdışı cihazların kısıtlanması, korkunç yüksek vergiler, IMEI kayıt harcı vs. Cihazını güle güle kullan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Huysuz İhtiyar H kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler uğraşıp beni bilgilendirdiğiniz için.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Huysuz İhtiyar H kullanıcısına yanıt
    aman öle deme valla xs max aldım. telefon çekmiyor

    arkadaşlar son bilgi teli servise verdim. dersime iyi çalışıp, ekran videoları gösterdim. ayrıca telefondaki kıdemli dahi çocuğa derdimi de anlattım. değişim istediğimi söyledim. apple servisine telefon değişimi için mail attı. "CS" kod diye numara atadılar. dur bakalım ne olacak ???
  • muticoo kullanıcısına yanıt
    Maalesef Intel modem problemleri bunlar. Apple'ın şımarık çocuk gibi "top benim, oynatmıyorum" inatlaşması yüzünden Qualcomm ile dava sürecinin sıkıntısını biz çekiyoruz. İki tekel sonunda milyar dolarlık ödemelerle anlaştı ama olan iPhone 7 serisinden bu yana kullanıcılara oldu. Filler çimenler misali. Hem şebeke hem WiFi performansı Intel modemli cihazlarda problemler yaşatıyor. Neyse ki seneye iPhone 12 ile birlikte Qualcomm modemler geri dönüyor. Ama Qualcomm 5G'ye hemen geçilir mi, GSM ülkelerinde de Qualcomm kullanılır mı henüz belli değil. Apple kendi modem çiplerini üretmeye başlayana kadar sürebilir bu sorunlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huysuz İhtiyar -- 1 Kasım 2019; 16:9:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iphone 11 alacağım ama aralıkta Almanya da olacağım. Yurtiçinden normal iphone 11 mi Almanya dan üzerine biraz daha koyup iphone 11 pro max mı almalıyım karar veremedim..

    Bir de arkadaşlar Almanya da satılan pro max modeli hangisi ? Türkiye de geçerli oluyor mu Almanya dan alınanların tamamı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi [Caty] -- 3 Kasım 2019; 12:27:34 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bir de arkadaşlar Almanya da satılan pro max modeli hangisi ? Türkiye de geçerli oluyor mu Almanya dan alınanların tamamı ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Huysuz İhtiyar H kullanıcısına yanıt
    Çok doğru diyorsunuz. Şuan ülkemizde yurtdışından telefon almama yönünde ciddi bir baskı var. Kayıt parası vs hadi bir şekilde veriliyor ancak garantisinin olmayışı veya sorunlu olması kesinlikle insanın içine oturuyor! Yurtdışı telefonlara Apple Store kesinlikle bakmazken yetkili servisler de ciddi derecede burun kıvırıyor, telefonu kabul etmiyorlar.
    Artık telefonda sorun olunca kadıköyün yolunu tutacağız gibi...

    Bu arada bir bilgi, telefonunuzda uluslar arası garantinin olması da artık bir anlam ifade etmiyor. Değişecek veya arızalı ürünün TR'de desteğinin olup olmadığına bakıyor yetkili servisler. İşlem anında sistemde sorgulama yapıyorlar ve Apple İrlanda'dan onay istiyorlar. Eğer onlar parça servis dışı veya ülkenizde desteklenmiyor diyorsa geçmiş olsun. Cihaza hiç müdahale etmeden iade yapıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huysuz İhtiyar

    Yeni Apple kullanıcısısın sanırım. O destek hattını ciddiye almamak gerektiğini yıllar içinde öğrenirsin. Apple'ın o destek hattında telefonlara bakan kişiler, home-office olarak çalışan, ekrandaki Q&A şablonundan yanıt veren, bilgisiz-birikimsiz, boş beleş, işkembeden sallayan ucuz iş gücü, niteliksiz personelden oluşuyor. Onların söylediği hiçbir şeyi ciddiye alma derim. Apple Store'daki mağaza personeli bile ayak üstü kullanıcılara işkembeden sallayarak yanıtlar veriyor, neyse ki arkadaki kıdemli personel o hataları düzeltiyor.

    Sen bence kimseye inanma. Cihazın geldiğinde, iki IMEI'nin de kaydını yap ve güle güle kullan. Sorun çıktığında da servis gider ve cihazının garantisiyle ilgili gereken yanıtı alırsın. O gün, destek hattındaki zevzeğin de kulağını çınlatırsın. Bunlar yeni konular değil, iPhone 10 yıldır Türkiye'de satışta ve uluslararası garanti konusunda 10 yıldır uygulama sabit. Hiç değişmedi. 10 yıldır forumlarda bu sorular soruluyor. Kullanıcıların geçmişteki deneyimlerini çeşitli başlıklardan okuyabilirsin.
    Hocam tek pasaport ve 1500TL ile iki imei nin de kaydını nasıl yapıyoruz veya durum tam olarak nedir?

    Hollanda'dan cihaz almayı planlıyorum hem 11 hem 11 Pro iki cihaz iki pasaporta kayıt olacak.




  • cianni kullanıcısına yanıt
    Ben de Aralık ayında Hollanda'dan Pro Max alacağım. siz 64 mü 256 mı düşünüyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cianni kullanıcısına yanıt
    iPhone 11 modellerinde biri fiziki SIM digeri eSIM icin olmak uzere iki adet IMEI numarasi var. Dolayisiyla IMEI kaydi yaparken sisteme ikisi birden giriliyor. Kayit maliyetini dusurmek isteyenler tek kayitla iki cihaz kaydediyor. Ozellikle bavul ticaretiyle getirip satanlar iki farkli cihazin birinci IMEI nolarini tek seferde birlikte kaydediyorlar. Boylece tek cihaz odemesiyle iki cihaz kaydedilmis oluyor, yani cihaz basina 750 TL’ye geliyor. Gecen yilin Xs/XR cihazlarindan beri durum boyle.

    Yalniz senin durumunda bu gecerli olmaz. Cunku iki cihazin da ayni tip olmasi gerek. Yani iki adet iPhone 11 veya iki adet iPhone 11 Pro/Max cihazi bu yontemle kaydedebilirsin. Bir de kutuda yazan IMEI nolari birbirine karistirma. SIM tepsisinde de yazan fiziki sim IMEI’lerini kaydetmelisin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Huysuz İhtiyar H kullanıcısına yanıt
    Hocam merhabalar telefonun 2 imeisini de kayıt ederken girilmesi gerekiyor diye okumuştum bir yerde yanlış mıyım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huysuz İhtiyar

    iPhone 11 modellerinde biri fiziki SIM digeri eSIM icin olmak uzere iki adet IMEI numarasi var. Dolayisiyla IMEI kaydi yaparken sisteme ikisi birden giriliyor. Kayit maliyetini dusurmek isteyenler tek kayitla iki cihaz kaydediyor. Ozellikle bavul ticaretiyle getirip satanlar iki farkli cihazin birinci IMEI nolarini tek seferde birlikte kaydediyorlar. Boylece tek cihaz odemesiyle iki cihaz kaydedilmis oluyor, yani cihaz basina 750 TL’ye geliyor. Gecen yilin Xs/XR cihazlarindan beri durum boyle.

    Yalniz senin durumunda bu gecerli olmaz. Cunku iki cihazin da ayni tip olmasi gerek. Yani iki adet iPhone 11 veya iki adet iPhone 11 Pro/Max cihazi bu yontemle kaydedebilirsin. Bir de kutuda yazan IMEI nolari birbirine karistirma. SIM tepsisinde de yazan fiziki sim IMEI’lerini kaydetmelisin.
    Üstad bu çok kıymetli bir bilgi. Eşime iphone 11 kendime de 11 pro almayı planlıyordum. 3000TL kayıt ücreti verecektim. Aktardığın bilgiyle iki adet 11 pro alıp 1500 tl kayıt ücreti ödersem 300 TL farkla 2 adet 11 pro almış oluyorum. Eminsin değil mi bu konudan, teyitli bir bilgi.




  • cowcow kullanıcısına yanıt
    Eğer imei lerin birisi kayıt edilir diğeri girilmezse telefon garanti kapsamına alınmıyor diye biliyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.