Şimdi Ara

A8 gerçekten harika. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
1.116
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BOOSTEDTR

    Sürüş dinamiği harika derken?

    Bu araba teknoloji zehirlenmesi yaşatacak kadar elektronik-mekanik uzay mekiği kıvamında olabilir ama sürüş dinamiği ile uzaktan yakından alakası olamaz. Sürüş dinamiği dediğin olay günümüzde sadece BMW'de kaldı gerisi zaten kontrolü tam olarak sürücüye bırakmıyor yani dinamiği istesende yaşayamıyorsun. (premium sınıfta)

    Bu arabayı verseler ölümüne binerim KM kasarım hatta avrupa turuna çıkarım büyük bir keyifle. Masajlı, ısıtmalı, soğutmalı koltukları, buzdolabı, televizyonu falan filan. Apart daire gibi araba

    Hangi Bmw hala mekanik sistemler kullanıyorda bizim haberimiz yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorko15


    quote:

    Orijinalden alıntı: BOOSTEDTR

    Sürüş dinamiği harika derken?

    Bu araba teknoloji zehirlenmesi yaşatacak kadar elektronik-mekanik uzay mekiği kıvamında olabilir ama sürüş dinamiği ile uzaktan yakından alakası olamaz. Sürüş dinamiği dediğin olay günümüzde sadece BMW'de kaldı gerisi zaten kontrolü tam olarak sürücüye bırakmıyor yani dinamiği istesende yaşayamıyorsun. (premium sınıfta)

    Bu arabayı verseler ölümüne binerim KM kasarım hatta avrupa turuna çıkarım büyük bir keyifle. Masajlı, ısıtmalı, soğutmalı koltukları, buzdolabı, televizyonu falan filan. Apart daire gibi araba

    Hangi Bmw hala mekanik sistemler kullanıyorda bizim haberimiz yok.

    Mekanik sistemi A8 için kullandım en basitinden aracın gövdesinin çoğunluğu aliminyumdan oluşuyor (uzay kafesi sistemi.)

    BMW'ye gelecek olursan en basitinden hala mekanik el freni kullanan, esp ve diğer çekiş kontrol sistemlerini tamamen kapatabildiğin, manuel modda yüksek devirlere çıksan dahi kesinlikle komut harici vites yükseltmeyen, dizel araçlarında bile downshiftleri spor otomobil izleri taşıyan, yüksek süratlerde viraja daldığında dinamik şasesi sayesinde hiç bir zaman kafadan değil her zaman arkadan seninle beraber kayan tek premium marka ve daha bir sürü zımbırtısı..

    Sürüş dinamiği dediğin şey budur zaten, A8'in 250 km hız ile sarsıntısız ve sessiz gitmesi izolasyon-süspansiyon başarısıdır. Ki F segmenti araçların çoğu bu kıvamdadır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BOOSTEDTR -- 21 Temmuz 2015; 1:45:35 >




  • Kalite araba tamamda bu hıza neden şaşırıyorsunuz ki 3 litre motoru bana taksan bende 200le giderim
  • Ne bastı be peh

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selektör yapmadı hiç gerçekçi olmamış :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BOOSTEDTR

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorko15


    quote:

    Orijinalden alıntı: BOOSTEDTR

    Sürüş dinamiği harika derken?

    Bu araba teknoloji zehirlenmesi yaşatacak kadar elektronik-mekanik uzay mekiği kıvamında olabilir ama sürüş dinamiği ile uzaktan yakından alakası olamaz. Sürüş dinamiği dediğin olay günümüzde sadece BMW'de kaldı gerisi zaten kontrolü tam olarak sürücüye bırakmıyor yani dinamiği istesende yaşayamıyorsun. (premium sınıfta)

    Bu arabayı verseler ölümüne binerim KM kasarım hatta avrupa turuna çıkarım büyük bir keyifle. Masajlı, ısıtmalı, soğutmalı koltukları, buzdolabı, televizyonu falan filan. Apart daire gibi araba

    Hangi Bmw hala mekanik sistemler kullanıyorda bizim haberimiz yok.

    Mekanik sistemi A8 için kullandım en basitinden aracın gövdesinin çoğunluğu aliminyumdan oluşuyor (uzay kafesi sistemi.)

    BMW'ye gelecek olursan en basitinden hala mekanik el freni kullanan, esp ve diğer çekiş kontrol sistemlerini tamamen kapatabildiğin, manuel modda yüksek devirlere çıksan dahi kesinlikle komut harici vites yükseltmeyen, dizel araçlarında bile downshiftleri spor otomobil izleri taşıyan, yüksek süratlerde viraja daldığında dinamik şasesi sayesinde hiç bir zaman kafadan değil her zaman arkadan seninle beraber kayan tek premium marka ve daha bir sürü zımbırtısı..

    Sürüş dinamiği dediğin şey budur zaten, A8'in 250 km hız ile sarsıntısız ve sessiz gitmesi izolasyon-süspansiyon başarısıdır. Ki F segmenti araçların çoğu bu kıvamdadır.

    Dostum uzay kafes dediğimiz olay karbon fiberler ki bunun bizim bahsettiğimiz mekanikle bi alakası pekte yok.

    Hangi 5-6-7 yada X3-X4-X5 veya X6 da mekanik el freni var ? Hepsi elektronik. 3 serisi kasa olarak sadece makyaj gördü onun bile yeni kasasında mekanik el freni ile geliceği meçhul ki bence gelmez. Esp cart curt diyosunda A8 de falan ne alakası var yanlamanın,arkadan geldikçe açı vermenin.

    En çok hala mekanik kalan herhalde 3 serisidir. En geriye gidelim o zaman e30lara onlarda da nerden kaydığını anlamıyosun direksiyon sana karşı bi direnç gösteriyor ve yanlıyor ve sürücüde bunu hisli direksiyon sanıyor bence değil eski mekanikler etkiye karşı çok fazla tepki verdikleri için öyleydi. Elektronik kavramı yeni yeni oturuyor turbo-atmosferik gibi turbo geliştikçe atmosferik sadece yakıt tüketimi vs. ile hatirlarda kaldı. Mekanikte öyle olucak en güzel yanı olarakta sağlam olmasını hatirlariz o kadar.

    Mekanik ve elektronik karışımı e90lar var ki onlar çok ayrı bi nokta.

    Edit. Hangi Bmw vites atmıyor ve çok çok yüksek hızlarda kafadan kopmuyor ? 5 serisi bu soylediklerinin tam zıttını yapıyor. Şuan hemen hemen her premium marka virajlara yaklaşık suratlarde girebilir. Ha Bmw 5km/h fazla girer evet bu Bmw'nin ufak bi farklılığı ve avantajıdır. Bmw kickdownlar falan biz surmedigimiz icin cok oooo ne bastı gibi geliyor elin gevur memleketi 3.0 motor 300 küsür hp ye biniyor her türlü hepsinde bu hissi yaşıyor. Kaldı ki gerçek spor otomobillere çıktığımızda hepsi bu hissi iliklere kadar hissettirir.

    Edit2. Kusura bakma telden bu kadar oldu anlam kaymasi ve ünlü,ünsüz harf yanlışlıkları olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorko15 -- 21 Temmuz 2015; 2:22:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu adamın A7 videosunu izleyin.260 basıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binmek hayal be tr de vay canina



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BOLDVIPER -- 21 Temmuz 2015; 2:36:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yalıtım gerçekten çok başarılı bu segmentteki araçlarda. rüzgar sesi 200den sonra geliyor
  • O degil de dikkat edin sinyal vermeden şerit degistiren adam yok.
    Yokluk icinde yokluk yasiyoriz anasini satim bu ulkede.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • A8 ler otobanların sol şeritlerinin müdavimleri oldular. paso A8 geçiyo
  • gorko15 kullanıcısına yanıt
    Hangi dizel, turbo benzinliden hizli ? Benzinli her zaman daha performanslidir. Bunu dunya alem biliyor. 1.0 1.2 turbo benzililer bile 1.6 1.8 turbo dizelleri cok rahat geciyor.Turkiyede ki bu dizel sempatizanligini anlamak guc. Benzinli nin 0-100 u de, max. Hizida her zaman daha iyidir. Herhangi bir markanin sayfasina girip, 1.2 turbo benzinli ile 1.6 vb. Dizel Motorlarin teknik verilerini karsilastirabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Brky -- 21 Temmuz 2015; 11:07:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Saol boyle kanallari cok seviyorum belkide hic kesfedemiyecektim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adam 200 küsur km hızla giderken bile sollamayı yaptıktan sonra sağa geçiyor tekrar. Medeniyet budur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olaya farklı bir açıdan bakalım. Tamam, bu F segmenti araçlar 200 ile giderken hiç hissettirmiyor otobanda veya düzgün yollarda.

    Ama Türkiye'de bu tür araçlar sadece otobanda kullanılmıyor ki.

    Görmediğimiz veya denk gelmediği için bu tür lüks araçların sıradan yollarda kullanılmadığını zannediyoruz ama illa ki kullanılıyorlar tek şeritli yollarda veya virajlı yollarda.

    Bu tür yollarda, bu tür araçları kullanmak bence kaza riskini arttırıyor, sırf bu hızı hissettirmedikleri için. E bizim insanımız radar yoksa ve yol boşsa, basar gider. Pek önemsemez ne olacağını, çünkü 200'le gitse bile, kaza olduğunda araca birşey olmayacağını sanar.

    Halbuki çarpışma testleri 60-80 km/s arasında yapılıyor. 160 ile giderken bir terslik olsa, ani frende bile o kocaman araç nasıl yavaşlasın da korusun seni? Belki şanslıdır o anda,kurtulur. Ama bu işin garantisi yok ki lüks araçlarda bile.

    Uzun lafın kısası, bu araçlar Avrupa yollarına uygundur. Yüksek özgüvene sahip insanların Türkiye'nin sıradan yollarda bu tür araçları kullanması bence risklidir, çünkü bu araçlar hız algısını değiştiriyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brky

    Hangi dizel, turbo benzinliden hizli ? Benzinli her zaman daha performanslidir. Bunu dunya alem biliyor. 1.0 1.2 turbo benzililer bile 1.6 1.8 turbo dizelleri cok rahat geciyor.Turkiyede ki bu dizel sempatizanligini anlamak guc. Benzinli nin 0-100 u de, max. Hizida her zaman daha iyidir. Herhangi bir markanin sayfasina girip, 1.2 turbo benzinli ile 1.6 vb. Dizel Motorlarin teknik verilerini karsilastirabilirsiniz.

    Bmw'nin sitesine gir 320d ile 320i(ed olmayan) yi kıyasla bak bakalım hangisi daha devirli istekli. 328i var dersen onun karşıtları var bakabilirsin. Yanılmıyorsam 245lik dizel uniteler mevcut.

    3.0 motor 313hp-381 hatta ileri gidip 450hp motorları var onları hiç işe katmıyorum. Benzinli tabi daha iyidir ama artık öyle ahım şahım farklar kalmadı. İlk üretilen dizellerden bahsetmiyoruz. Yani her zaman daha iyi olmuyor o iş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorko15 -- 21 Temmuz 2015; 13:24:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Almanya'da araç kullanmanın tadı hala damağımda. Bizde 90'a 100'e ulaşan yol 3 şeritliyse orta şeride, 2 şeritliyse sola yapışıyor, dibine girmezsen arkasına gelince yol da vermiyor. Sonra da taciz ediyorlar diye ağlıyor. Adamlarda 200 küsürle giderken bile sağ şerit müsaitse sağ şeride geçme, öndeki takip mesafesinden daha yakına yaklaşmama, öndekinin de arkadakine ilk fırsatta hemen yol vermesi vs. çok güzel şeyler. İnsan keyif alıyor araç kullanırken hız sınırı olmayan Alman otobanlarında.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shintai

    Olaya farklı bir açıdan bakalım. Tamam, bu F segmenti araçlar 200 ile giderken hiç hissettirmiyor otobanda veya düzgün yollarda.

    Ama Türkiye'de bu tür araçlar sadece otobanda kullanılmıyor ki.

    Görmediğimiz veya denk gelmediği için bu tür lüks araçların sıradan yollarda kullanılmadığını zannediyoruz ama illa ki kullanılıyorlar tek şeritli yollarda veya virajlı yollarda.

    Bu tür yollarda, bu tür araçları kullanmak bence kaza riskini arttırıyor, sırf bu hızı hissettirmedikleri için. E bizim insanımız radar yoksa ve yol boşsa, basar gider. Pek önemsemez ne olacağını, çünkü 200'le gitse bile, kaza olduğunda araca birşey olmayacağını sanar.

    Halbuki çarpışma testleri 60-80 km/s arasında yapılıyor. 160 ile giderken bir terslik olsa, ani frende bile o kocaman araç nasıl yavaşlasın da korusun seni? Belki şanslıdır o anda,kurtulur. Ama bu işin garantisi yok ki lüks araçlarda bile.

    Uzun lafın kısası, bu araçlar Avrupa yollarına uygundur. Yüksek özgüvene sahip insanların Türkiye'nin sıradan yollarda bu tür araçları kullanması bence risklidir, çünkü bu araçlar hız algısını değiştiriyor.

    Alakası yok bence. Tamamen kullanan kişiye bagli normal araclar bile hatalı sollamada patlıyor veya viraja hızlı girip patlıyor . Bilmediğin yol da hız Tabelası ile belirtilen hızlara 20 ekleyip kullanmak lazım .

    Bilmediğin yol da viraj mi cikti viraja gelmeden 30 yazar sen 45-50 ile dön .

    Hız algısı konusu ise yine kişiye bagli arabaya alıştıktan sonra hissediyorsun kaçta oldugunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Para varsa her turlu her renk duduk var beyler bayanlar
    Hayat kisa zaman cabuk geciyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    Elbette alıştığımız zaman daha kontrollü kullanabiliyoruz.

    Bizler belki otomobilleri sevdiğimiz ve araştırdığımız için nasıl kullanılır, ne yapılır vs. öğreniyoruz uyguluyoruz sürüş esnasında.

    Ama otomobiller hakkında fazla bilgi sahibi olmadan sadece hava atan veya statü sembolü olarak kullanan insanlar var ve bilgisizlik ile aşırı cesaret birleşince, biryerlerde patlamaya, kaza yapmaya hazır olarak dolaşıyorlar E ve F segmenti araçlarla.

    Anlatmaya çalıştığım biraz da bununla alakalı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.