Şimdi Ara

A3 Sedan (201. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.343
Cevap
59
Favori
265.408
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 199200201202203
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • teşekkür ederim üstadlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kuray


    quote:

    Orijinalden alıntı: forumq


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kuray


    quote:

    Orijinalden alıntı: carpediems_fast

    Arkadaşlar merhaba.

    1.6 TDI Attraction 2014 110 hp (98 bin km) model araç ile bir süre önce aranıza katılmış bulunmaktayım. Birkaç konu hakkında yardımınıza ihtiyacım var.

    1- Gizli özellikleri açtırmak için Ankara'da tavsiye edebileceğiniz bir yer var mıdır? Asıl önceliğim geri vitese taktığımda sağ aynanın aşağıya otomatik inmesi ve sonrasında düzelmesi. Kimi arkadaşlar çeşitli yerlerde bu özelliğin düzgün çalışmadığından şikayet etmiş. Bu konuda ki düşünceleriniz nedir?

    2- Aracım halihazırda 102 bin km de ve şuana kadar yetkili servis dışına çıkmamış. 105 bin bakımlarında neler yapılıyor? Yetkili servis tutarı ve dışarıda yaptırabileceğim tutar tahmininiz var mıdır?

    3- Yetkili servisten kopmak istesem Ankara'da tavsiye edebileceğiniz özel servis hangileridir?

    4- Geri görüş kamerasının yan sanayisini taktıran oldu mu? Bu konuda fikirleriniz nelerdir?

    5- Son olarak aracın kullanımı hakkında tavsiyeleriniz var mıdır? Şunu muhakkak yap diyebileceğiniz derecede önem arz eden husus var mıdır?

    Şimdiden ilginiz için teşekkür ediyorum. Selamlar.

    1- Ayna ayar konumunu gerektiğinde kullanınca güzel oluyor, ya katlanır ayna olmayan araçlarda yada 2015 öncesi araçlarda sorun oluyor, ayna kalkarken biraz daha fazla yukarı kalkıyor bende böyle,
    2- Yetkili servisten şaşmayın, DSG arızasında Iyi niyet garantisi kozunuzu kullanırsınız.
    3- Kopmayın.

    5- Auto Hold kullanın, veya durduğunuz zaman frene tam bastığınızdan emin olun. Çok dur kalk trafikte S moduna alıp kullanmak da olabilir.

    Auto Hold kullanın, veya durduğunuz zaman frene tam bastığınızdan emin olun. Çok dur kalk trafikte S moduna alıp kullanmak da olabilir.

    Gerekçeleriniz nedir hocam

    DSG, çift kavramalı şanzımanda tam durmazsanız araç yarı kavrama yapıyor. HOLD kullanırsanız ufak dokunuşla araba tam duracağından buna sebep olmuyor. Kullanmazsanız tam durdummu durmadımmı devir yüksek mi vites ayrılmışmı diye siz de kararsız kalırsınız şanzımanda bu kararsızlıktan yarı kavrama yapar.

    Ben de tam tersini biliyorum, Auto Hold kullanımı kavaramayı yıpratarak baskı balataya zarar veriyor. Ayrıca S modunda kullanım da yakıt tüketimini artırıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: forumq


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kuray


    quote:

    Orijinalden alıntı: forumq


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kuray


    quote:

    Orijinalden alıntı: carpediems_fast

    Arkadaşlar merhaba.

    1.6 TDI Attraction 2014 110 hp (98 bin km) model araç ile bir süre önce aranıza katılmış bulunmaktayım. Birkaç konu hakkında yardımınıza ihtiyacım var.

    1- Gizli özellikleri açtırmak için Ankara'da tavsiye edebileceğiniz bir yer var mıdır? Asıl önceliğim geri vitese taktığımda sağ aynanın aşağıya otomatik inmesi ve sonrasında düzelmesi. Kimi arkadaşlar çeşitli yerlerde bu özelliğin düzgün çalışmadığından şikayet etmiş. Bu konuda ki düşünceleriniz nedir?

    2- Aracım halihazırda 102 bin km de ve şuana kadar yetkili servis dışına çıkmamış. 105 bin bakımlarında neler yapılıyor? Yetkili servis tutarı ve dışarıda yaptırabileceğim tutar tahmininiz var mıdır?

    3- Yetkili servisten kopmak istesem Ankara'da tavsiye edebileceğiniz özel servis hangileridir?

    4- Geri görüş kamerasının yan sanayisini taktıran oldu mu? Bu konuda fikirleriniz nelerdir?

    5- Son olarak aracın kullanımı hakkında tavsiyeleriniz var mıdır? Şunu muhakkak yap diyebileceğiniz derecede önem arz eden husus var mıdır?

    Şimdiden ilginiz için teşekkür ediyorum. Selamlar.

    1- Ayna ayar konumunu gerektiğinde kullanınca güzel oluyor, ya katlanır ayna olmayan araçlarda yada 2015 öncesi araçlarda sorun oluyor, ayna kalkarken biraz daha fazla yukarı kalkıyor bende böyle,
    2- Yetkili servisten şaşmayın, DSG arızasında Iyi niyet garantisi kozunuzu kullanırsınız.
    3- Kopmayın.

    5- Auto Hold kullanın, veya durduğunuz zaman frene tam bastığınızdan emin olun. Çok dur kalk trafikte S moduna alıp kullanmak da olabilir.

    Auto Hold kullanın, veya durduğunuz zaman frene tam bastığınızdan emin olun. Çok dur kalk trafikte S moduna alıp kullanmak da olabilir.

    Gerekçeleriniz nedir hocam

    DSG, çift kavramalı şanzımanda tam durmazsanız araç yarı kavrama yapıyor. HOLD kullanırsanız ufak dokunuşla araba tam duracağından buna sebep olmuyor. Kullanmazsanız tam durdummu durmadımmı devir yüksek mi vites ayrılmışmı diye siz de kararsız kalırsınız şanzımanda bu kararsızlıktan yarı kavrama yapar.

    Ben de tam tersini biliyorum, Auto Hold kullanımı kavaramayı yıpratarak baskı balataya zarar veriyor. Ayrıca S modunda kullanım da yakıt tüketimini artırıyor.

    Yarı kavrama yapmak mı daha zararlı yoksa kavramayı ayırıp bırakmak mı? Bence yarı kavrama daha zararlı..
    Trafikte zaten tüketim artıyor, S moduna alıp dur kalk yaptığınızda vites sürekli 1-2-1 değişmemiş olacak.

    Arttıracağı yakıt devede kulak, kaç bin liralik arabalara biniyoruz yani. Ayrıca bir kaç kuruş az yakacak diye yarın öbür gün şanzıman arızasında misliyle döner.




  • "Yarı kavrama daha zararlı. Mümkünse ya tam durmalı ya da gaza hafifçe basarak gitmeli, D konumunda kendi tatlı tatlı giderken yıpranıyor kavrama" dedi başka bir nedenden dolayı bir arada bulunduğum Audi ustası.
  • Arkadaşlar; 105 bin bakımında neler değişiyor ve toplam maliyeti ne kadar oluyor. Yardımcı olabilir misiniz?
  • Umarım İstanbul'daki afetten zarar görmemişsinizdir arkadaşlar. Bugün şirket aracı Doblo ile yakalandım. Pek çok aracın camlari kırıldı, kaportalar mahvolmuş halde. Yayalar hastanelik bile olmuş olabilir , ceviz yumurta arasıydı dolu taneleri. Büyük geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus

    Umarım İstanbul'daki afetten zarar görmemişsinizdir arkadaşlar. Bugün şirket aracı Doblo ile yakalandım. Pek çok aracın camlari kırıldı, kaportalar mahvolmuş halde. Yayalar hastanelik bile olmuş olabilir , ceviz yumurta arasıydı dolu taneleri. Büyük geçmiş olsun.

    Selamlar;

    ben Beylerbeyi'nden köprüye bağlanmaya çalışırken başladı dolu, 3-4 tane geldi hemen bir alt geçite girip dörtlüleri yakıp geçmesini bekledim ama orada da su yükselmeye başladı, doludan kaçarken sele tutulduk yani, ancak su çok fazla yükselmedi en azından arabanın içine su gelmedi, bir yere sığınamayan arabalar berbat haldeydi, dikiz aynaları kopanlar vardı, hatta bir arabanın benzin kapağı çıktı düştü yerinden, hala çok şaşkınım açıkçası, hem gördüklerime hemde o trafikte sığınacak bir yere yakın olmama.

    eve gelmeye çalışırken parkeler yerinden sökülmüş derin çukurlar oluşmuştu bir kaç kez arabanın altını vurdum ama önemsemedim, o kadar kötü şey gördükten sonra arabanın altında bir şey var mı diye bakmak şımarıklık olurdu herhalde.

    istanbulda yaşayan tüm arkadaşlara geçmiş olsun.




  • İstanbuldaki arkadaşlar hepimize geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dolu yağışı sırasında aracım iş yerinin önünde park halindeydi. Fırtına ile beraber şiddetli dolu yağışı başlayınca dedim gitti araba. Bu doluya kaporta dayanmaz olmadı tabela, çatı vs düşecek dedim arabanın üzerine. Yağış bitince gidip hemen arabaya baktım hiçbir şey yoktu. Bayağı şaşırdım, Allah korudu. Sadece A sütununda ön camın sağ ve solundaki yumuşak plastikler sanki çekiçle vurulmuş gibi. Onun dışında bir şey yok. Tabi pert olan araçlar yanında benimki hiçbir şey. A3'ünüz doluya yakalandıysa dediğim yeri kontrol edin derim, orası yumuşak olduğu için büyük ihtimalle hasar almıştır.

     A3 Sedan




  • Bildiğiniz, tavsiye edebileceğiniz boyasız dolu hasarlarını düzeltebilecek yer var mıdır ? Ataşehir dolayları da olabilir, tavsiye edilebilir bir yerse Maslak - Zeytinburnu - Yenibosna dolaylari da olabilir. Arkadaşımın ön cam gitti ve araçta epey gamze mevcut. Aracın camını 9 Ağustos'ta Doğuş'ta halledeceğiz ama gamzeleri orada elletmek istemiyoruz boya nedeniyle. Araç GOLF.





     A3 Sedan



    Bu da bir başka öğretmen arkadaşımızın aracı ;





     A3 Sedan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    MTC, Maslak Oto Sanayi'de iyi iş çıkarır.
  • volcano V kullanıcısına yanıt
    Sağolun Volkan Hocam. Biraz yoğunlukları azalsın , yazdım köşeye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus

    Sağolun Volkan Hocam. Biraz yoğunlukları azalsın , yazdım köşeye

    Kozyatağı bahattin usta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • darkrapsodi D kullanıcısına yanıt
    Bende a3 sedan almanın eşiğindeyim. araçta herhangi bir kronik olarak nitelendirdiğiniz sorun var mı ? beğenmediğiniz yönleri neler ? 1.6 tdi olacak aracım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DonVitoAndolini -- 2 Ağustos 2017; 15:11:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BurakNecip

    Bende a3 sedan almanın eşiğindeyim. araçta herhangi bir kronik olarak nitelendirdiğiniz sorun var mı ? beğenmediğiniz yönleri neler ? 1.6 tdi olacak aracım.

    merhaba;

    öncelikle geç cevap için kusura bakmayın tatildeydim internetten tamamen uzak tuttum kendimi

    neyse ki aracın önemli adledilebilecek kronik bir sorunu yok, en azından 75 bin km'de bende motor şanzıman vs aksamından bir sıkıntı çıkarmadı hiç.

    ancak aracın kronik sesleri mevcut

    eğer var ise açılır cam tavan gıcırdıyor, bunun bir çaresi yok yağlıyorlar bir süre gidiyor yine gıcırdıyor.

    iki tane de sadece kışın çıkan ses var ilki; motor soğukken devir yükselttiğinizde sağ kapının altından gibi gelen tıngırdama sesi( 1.6 tdi'da, diğer motorları bilmiyorum) forumda o sorunu yakıt borusunu yalıtarak çözen arkadaşlar vardı, tıngırdayan yakıt borusuymuş çünkü. Ben uğraşmadım 10 dakika sonra ses kesiliyor önemsenecek bir şey değil.

    ikincisi; yine araba soğuk günde ilk yola çıktığında, tümsek engebeli yol vs'den geçerken ön takımlardan gelen gıcırdama sesi, bu ses gerçekten insanı uyuz ediyor yalan yok ama bir süre sonra o da kendiliğinden geçtiğinden çok sıkıntı değil, bunu servise söyleyince salıncak ve rot başlarını yağlıyorlar bir süre azalıyor (tamamen kesilme değil sadece azalıyor) sonra yine başlıyor ama dediğim gibi bu durum yine soğukken oluyor, muhtemelen biraz hareket ettikten sonra yağ biraz gevşiyor ve ses kesiliyor.

    kendisiyle geçirdiğim 2 senenin ardından beğenmediğim bagajının çok kullanıcı dostu olmamasını söyleyebilirim, şöyle anlatıyim aslında içeriden uzun bir bagaj ama yüksekliği o kadar az ki iki tane valizi yan yana yatırsanız üstlerine en fazla poşet koyabilecek kadar mesafe kalıyor, bagajı açtığınızda yükleme eşiği yüksek kalıyor, dar bir yükleme alanı sunuyor, bir şeyler koyup indirirken sağa sola eşiğe sürtüyorsunuz o bölgeler biraz yıpranıyor.

    bunun dışında benim denk geldiğim bir sorunu yok, 2008 a3'ten bu araca geçtiğimde bana çok narin ve yumuşak gelmişti, ben biraz dağ tepe gezerim tatillerde özellikle, 100 bine gelmeden çok tıngırdar bu araba dedim ama öyle olmadı, hissettirdiğinin göründüğünün aksine daş gibi araba olduğunu söyleyebilirim

    siz yine aklınıza takılan ne olursa yazın, mesaj da atabilirsiniz.

    geç olsa da yardımcı olabilmişimdir umarım.




  • A3 sedan ile nürburgring pistinde kaza yapmak





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkrapsodi -- 10 Ağustos 2017; 9:23:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar,

    Aracın(a3 sedan 2016) ilk bakımı geldi. Sunroof bakımını yaptırmalı mıyım? Yaptırmadığım takdirde sunroof'la ilgili olası sorunlarda garanti problemi yaşar mıyım? Bildiğim kadarıyla rutin bakımda yağlama temizlik vb. işlem uygulanıyor sunroof'a. Fiyatı da 200 tl yükseltiyor. Sizin deneyim ve tavsiyeleriniz nelerdir?

    teşekkürler
  • safakan1987 S kullanıcısına yanıt
    Aracımı satmadan evvel son bakımda 200-TL vermemek için yaptırmamıştım. Yaptırmayınca "araç sahibinin talebi üzere sunroof bakımı yapılmadı" şeklinde not alıyorlar ve servis geçmişinde yer alıyor. Muhtelemen ileride sorun yaşanırsa buna bağlayıp faturayı sisirirler. Yağlama vb bakımlar sunroof motor arızası vs olmadığı sürece zaten fazla rakam tutmaz. Burada soru şu olmalı ; 2 sene 200-TL + 250-TL olmak üzere 450-TL versek sunroofa arıza nedeniyle ilerleyen dönemde ekstra masraf yapmamız gerekse bu rakamın üzerine çıkar mıyız? Büyük masraf çıkarsa da bakımları yaptık diye iyi niyete sokarlar mı meçhul! Sorunuzun kendi açımdan cevabı ise ; şu anda kullandığım aracımı bir kac sene satmayı düşünmediğim için "evet , maalesef bu ödemeyi yaparak en azindan ilk seferinde sunroof bakımını ben de yaptıracağım. "

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • safakan1987 S kullanıcısına yanıt
    Hocam bakım için ne kadar istediler benimkide eylülde doluyor :)
  • 965 tl sunroof hariç bakım, 1160 sunroof dahil bakım. İnternet üzerinden (benimaudim.com) randevuya %10 işçilik indirimi var.
  • 
Sayfa: önceki 199200201202203
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.