Şimdi Ara

A3 Sedan (172. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.343
Cevap
59
Favori
265.364
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 170171172173174
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar kur artışından dolayı düşen satışlar nasıl arttırılırın güzel bir cevabı bu tip söylentiler resmi açıklamayı görmeden inanmayın lütfen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jasua85 -- 6 Kasım 2016; 23:35:57 >
  • A3 Sedan 1.4 TFSI 140 Hp vs A3 Sedan 1.0 TFSI 116 Hp Karşılaştırma


    Yaklaşık 2 yıl kullandığım 1.4 TFSI 140 HP aracımı, bir hafta kadar önce yeni gelen 1.0 TFSI ile değiştirdim.

    Aracım “Base” donanım paketi yani başlangıç seviyesi. Üzerinde herhangi bir ekstra opsiyon yok. Almayı düşünenlere fikir vermesi açısından eski aracım ile de kıyaslayarak birkaç ana başlık altında ilk bir haftada edindiğim izlenimleri paylaşıyorum:


    İç Mekan:

    • Yeni gelen 3 kollu direksiyon hem kullanım hem de görsel açıdan kullanımı keyifli. DSG’nin 7 oranlı olması ve sık vites değişimleri nedeniyle bazı rampalar dışında aracıma normalde hiç manuel müdahelede bulunmam ancak direksiyon arkasındaki kulakçıklar yine çok sık olmasa da rampa iniş çıkışlarında ufak müdaheleler için keyifli bir ayrıntı.

    • Kadrandaki yol bilgisayarında dijital hız göstergesi font değişimi dışında bir değişiklik yok.

    • MMI ekranın menü görseli yenilenmiş, daha modern ve göze hoş gelen bir tasarım gelmiş. Ekran boyutu da biraz büyümüş. Ancak bütün bunlara rağmen içerik/fonksiyon olarak hiçbir değişiklik/yenilik yok. Yine de araca daha hoş ve taze bir hava kattığını söyleyebilirim.

    • Bluetooth’dan müzik aktarımı mümkün ancak Spotify veya telefonun kendi müzik uygulaması ile dinlediğiniz şarkıların albüm kapak bilgileri yine ekrana gelmiyor. Ben yenilenmiş sistemde en azından bunun olmasını beklerdim. SD kart girişi de mevcut ve ordan dinlediğiniz müziklerde albüm kapağı bilgisi ekranda görünüyor.

    • Yine ekranla bağlantılı olarak araçta artık ön park sensörü de bulunmasından dolayı geniş ekran sayesinde trafikte ön sensörün bir engel görmesi ile ön/arka sensör bilgilerini de radyo/müzik bilgileri ekranda iken görebiliyorsunuz. Aynı zamanda direksiyonun pozisyonu da kırmızı klavuz çizgiler ile yine ekranda görünüyor.



    • İç mekan ambiyans aydınlatmaları kırmızıdan beyaza dönmüş. Ben açıkçası kırmızı rengi beğeniyordum, beyaz bana daha güzel gelmedi ama yine benim gibi aynı aracın makyajlı kasasına geçenler için tazelik hissi adına olumlu bir ayrıntı diyebilirim.

    • Herkesin dilindeki meşhur koltuklara gelirsek öncelikle son derece konforlular. Eski Attraction koltuklar ile karşılaştırıldığında koltukların iç kısmında sade, desensiz bir kumaş kullanılması sayesinde bence daha şık ve spor görünüyorlar. Ancak elbette bir “Sport” versiyon koltuğu ile kıyaslanmamalı. Zaten farklı donanım paketleri bu nedenle var, herkes araç alırken maddi gücü ve sonrasında kişisel zevkleri çerçevesinde seçim yapıyor. Ancak Audi’ye, premium’a yakışmıyor yorumlarına ben şahsen katılmıyorum.


    Motor / Yol Tutuş:


    • Beklenebileceği üzere eski aracımla en büyük fark bu başlık altında. Araç henüz rodaj döneminde olduğu için limitleri zorlamadan kullanmaya çalışıyorum. Bu nedenle de tam performans ve limitlerle ilgili yorumlar için biraz daha zamana ihtiyaç var ancak yine de birkaç ufak deneme ile yorum yapabilecek kadar fikir sahibi oldum.

    • Öncelikle 1.4 TFSI motorun ne kadar sessiz, stabil ve konforlu bir motor olduğunu anladım diyebilirim. Yeni araç da içeriye motor sesi almıyor ancak ilk çalıştırmalarda (doğal olarak trafikteki start/stop larda da) biraz sarsıntı hissediyorsunuz. Araç yaklaşık 2250 devire kadar dizele benzer homurtular çıkarıyor ve biraz titreşim hissettiriyor. Ancak bu his 1.6 TDI motordakinden daha fazla değil hatta muhtemelen biraz daha az. Eski aracımı servise verdiğim dönemlerde ikame araç olarak yine A3 Sedan 1.6 TDI verildiği ve kısa sürelerle de olsa onu da tecrübe etme şansım olduğu için bir kıyaslama yapabiliyorum.

    • 1750 devire kadar araç çok canlı değil ancak ilk kalkışlarda ilginç bir şekilde araç kendini ciddi bir şekilde öne atıyor. Aracın gerçek performansını daha çok 2500-3000 devirden sonra görmeye başlıyorsunuz. Araç bu devire kadar da elbette gidiyor ancak işin “keyifli” diyebileceğimiz kısmını işin içine beygir gücünün de girmeye başlamasıyla birlikte bu noktadan sonra yaşıyorsunuz. 5500 devire kadar gayet güzel devirleniyor araç ama burdan sonra nefesi biraz kesiliyor ve haliyle 6200 devirdeki redline’a ulaşırken biraz nazlanıyor.

    • Araç çeker mi taşır mı tarzı yorumları daha önce turbo motorlu bir araç kullanmış kişinin yapmayacağı bilinciyle bir kenara bırakıyorum. Araç şehir içi günlük kullanımlarda son derece rahat, keyifli ve yeterli. Biraz performans ve eğlence istediğiniz zamanlarda da spor modda kullanmak ve 3000 devir üzeri gitmek(ki spor modun temel amacı bu) koşulu ile yine size ufak heyecanlar yaşatabiliyor. Bu kısımı değerlendirirken benim 140 Hp 250 Nm torka sahip bir araçtan yeni geçiş yaptğımı göz önünde bulundurmakta da fayda olacağını düşünüyorum. Söylediğim gibi henüz hem yeni hem de rodajda olması nedeniyle aracı bu bağlamda çok fazla tecrübe etme şansım olmadı. Ancak iki defa kendime yenik düşerek yaptğımı dip gaz hızlanmalarında araç 180 km hıza sorunsuz ve rahat bir şekilde ulaştı.

    • DSG şanzıman yukarda bahsettiğim güç aralıklarını da bildiği için aracı şehir içinde daha çok 2000 devir üzerinde tutmaya çalışıyor ve zaten yükü sizin üzerinizden alıyor. Geçişler yine her zaman bildiğiniz hızlı, sorunsuz ve keyifli DSG geçişleri. Uyum anlamında aracı söylediğim gibi biraz daha fazla yüksek devirde tutma istediği dışında bir sorun görmedim. Yine dik yokuşlarda aracı daha uzun süre 1. viteste tutması da buna bir başka örnek olabilir.

    • Start/stop ile ilgili cidde bir güncelleme yapılmış. Eskiden araç 0 km hıza ulaşıp frene tam basınç uyguladıktan sonra devreye giren sistem artık araç daha durmak üzereyken belki 2-3 km hıza sahipken devreye girip motoru durduruyor. İlk başta araçta yazılımsal bir hata olduğunu düşündüm ancak çalışma karakterine alıştıktan sonra daha kullanışlı ve elbette tasarruflu bir hale geliyor. Bununla igili kadranda yapılan ufak bir güncelleme de artık diğer yeni nesil moden araçlarda olduğu gibi devir saati 0 yerine yeni eklenen “Ready” konumuda duruyor.



    • Eski aracım 140 hp olduğu için arkalarda bağımsız süspansiyon vardı ve aracımın yol tutuşundan gerçekten çok memnundum. Yüksek hızlarda girdiğim virajlarda hiçbir zaman tedirginlik yaşamadım ki 200 km’ye kadar farklı hızlar buna dahil. Yine rodaj nedeniyle en az tecrübe edebildiğim başlık bu diyebilirim. Araç genel olarak yüksek hızlar da dahil olmak üzere verdiği güven hissi ve konfor ile son derece başarılı ve eski aracıma göre hiçbir eksiği ya da farkı yok. E5 bağlantı yollarında yaptığım birkaç hızlı giriş denemesinde aracın kayma eğilimi sanki biraz daha fazla gibi geldi ama söylediğim gibi kesin bir yorum yapmak için çok erken ve muhtemelen araca haksızlık olur.


    Yakıt Tüketimi:


    • Araçla ilk depoyu bitirdim. Aracı 25 km de teslim aldıktan sonra yol bilgisayarını sıfırladım. Bütün yolculuklarım İstanbul şehiriçi %70 trafiksiz yolda gerçekleşti. Bahsettiğim gibi rodaj nedeniyle de aracı sakin sürdüm. Depoyu fulledikten sonra ışık yandığı ana kadar 709 km yol yaptım. Detaylı veriler aşağıdaki gibi:

    Toplam Mesafe: 709 km
    Ortalama Hız: 41 km/h
    Ortalama Tüketim: 6.0 lt








    Sonuç:

    • Bu marka/model aracı ilk defa alacaklar için artan standart donanımlar ile ve yukarda anlatmaya çalıştığım bütün başlıklar göz önüne alınarak bana göre gönül rahatlığıyla alınacak ve keyifle binilebilecek bir araç. Bununla ilgili çok fazla yorum yapıp uzatmak istemiyorum eğer sormak istediğiniz farklı şeyler olursa vaktim oldukça cevaplamaya çalışırım. Umarım araçla ilgili fikir sahibi olmak isteyenler için faydalı bir yazı olur.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi breakerman -- 8 Kasım 2016; 13:27:31 >




  • Arkadaşlar merhaba, a3 sedan 1.0 pi yeni kasa aracı ay başında almaya niyetlenmiştim sonra vazgeçmiştim, şimdi yeniden düşünmeye başladım, geçen ay ki daha düşük faiz kampanyasıyla alanlar güzel iş yaptılar.
    Peki sizce a3 sedan 1.0 pi ötv zammından etkilenir mi, yoksa sınırda mı kalır?
  • FERROKROM kullanıcısına yanıt
    1.0 TFSi şu anda söylentiden ibaret düzenleme aynen böyle geçerse etkilenmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rabbim kaza göstermesin bizlere Kaza aracı a3 sedan

    http://www.ntv.com.tr/turkiye/tira-saplanan-otomobilden-sag-cikti,qxaxs2wiFEWh1PJmd-IYLA

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar,
    Öncelikle süreç hakkında bilgi vereyim. ÖTV artış riski, kur sebebiyle fiyatların yükselmesi gibi sebeplerden aracı alacağız gibi görünüyor bir aksilik olmazsa. Kaporasını verdiğimiz aracın geliş tarihi 13 kasım görünüyor şu an, geldiğinde kur 3,45 üzeri olursa müşteriye aracı çekelim mi diye soruyorlarmış, çekin dersek 3,09 kurdan 126,5'a gelecek araç.İstersek bir hafta falan bekletiyorlarmış kur belki düşerse diye (o zaman 122,5 olacak, teklifteki gibi).

    Benim sizlere sorularım ise;
    -Boya koruma, kapt koruma, seramik, cam filmi vs. işlemler gibi neler önerirsiniz (araç beyaz)? Bu işlemler için Ankara'da nereyi tavsiye edebilirsiniz?
    -Kış lastiği olarak ne önerirsiniz?
    -Alınabilecek aksesuar olarak bagaj havuzu vb. neler önerebilirsiniz?
  • FERROKROM kullanıcısına yanıt
    Benim şahsi fikrim aracı olası bir Almanya desteğiyle biraz daha sınırın altında tutmaya çalışırlar ama kurların bu seyriyle onun da çok fazla süreceğini sanmıyorum.

    Belki standart donanımda da bir iki değişikliğe gidebilirler süreyi biraz daha uzatmak isterlerse.
  • alphi3458 kullanıcısına yanıt
    Amin. Kötü çarpmış gerçekten. Muhtemelen son anda biraz kırabilmiş belki de o sayede kurtulmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: safakan1987

    Merhaba arkadaşlar,
    Öncelikle süreç hakkında bilgi vereyim. ÖTV artış riski, kur sebebiyle fiyatların yükselmesi gibi sebeplerden aracı alacağız gibi görünüyor bir aksilik olmazsa. Kaporasını verdiğimiz aracın geliş tarihi 13 kasım görünüyor şu an, geldiğinde kur 3,45 üzeri olursa müşteriye aracı çekelim mi diye soruyorlarmış, çekin dersek 3,09 kurdan 126,5'a gelecek araç.İstersek bir hafta falan bekletiyorlarmış kur belki düşerse diye (o zaman 122,5 olacak, teklifteki gibi).

    Benim sizlere sorularım ise;
    -Boya koruma, kapt koruma, seramik, cam filmi vs. işlemler gibi neler önerirsiniz (araç beyaz)? Bu işlemler için Ankara'da nereyi tavsiye edebilirsiniz?
    -Kış lastiği olarak ne önerirsiniz?
    -Alınabilecek aksesuar olarak bagaj havuzu vb. neler önerebilirsiniz?






    Üstad ben yaptırdım hemen.Boya koruma ve kaput korumayı çamurlularda dahil.Uzun yolda giden biri iseniz taş atıkları banko oluyor maalesef bence yaptırtın.Bagaj havuzu için denizli firması var ve kesinlikle ordan alın.Orta düzey olanını ben yerinden pazarlıkla almıştım ve piyasanın 20 lira aşağısna ve gerçekten ilgili arkadaşlar.(Firma adı aklımda değil ama herkes kesin onu önerecektir sizede.Ankarada sanırsam kaput filmi ve cam filmini dh için özel fiyatla yapan arkadaşlar var.Ben zieabarta kazıklandım kaput filminde.900 liraya shield yapacaklar sanıdm meğerse piyasa malını yapmışlar.İş işten geçtikten sonra anladım.




  • Herkese selamlar,
    Doğuş ile tekrar görüştüm dün.Benim araç Limandaki araçlardan olduğu için bu ÖTV konusunda tedirgin oldum.
    Özetle Doğuş bu ÖTV işi 01 Ocak 2017 diyor.Öncesinde çılgın gibi satış yapalım diye ortalığı yaygaraya veriyorlar diyor.
    Ama kur olayı sıkıntı tabi.Kurun 3,49 un altına inmesi lazım ki 2,99 ya da 3,09 dan hesap yapsınlar.Yoksa 3,18 oluyor ve 2,99 ile 3,18 arasında benim araç içim hesap edersem 5 bin TL oynuyor.
    Umarım Euro 3,49 ' un altına düşer benim araç gelene kadar.

    Alacak arkadaşların bilgisine.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: safakan1987

    Merhaba arkadaşlar,
    Öncelikle süreç hakkında bilgi vereyim. ÖTV artış riski, kur sebebiyle fiyatların yükselmesi gibi sebeplerden aracı alacağız gibi görünüyor bir aksilik olmazsa. Kaporasını verdiğimiz aracın geliş tarihi 13 kasım görünüyor şu an, geldiğinde kur 3,45 üzeri olursa müşteriye aracı çekelim mi diye soruyorlarmış, çekin dersek 3,09 kurdan 126,5'a gelecek araç.İstersek bir hafta falan bekletiyorlarmış kur belki düşerse diye (o zaman 122,5 olacak, teklifteki gibi).

    Benim sizlere sorularım ise;
    -Boya koruma, kapt koruma, seramik, cam filmi vs. işlemler gibi neler önerirsiniz (araç beyaz)? Bu işlemler için Ankara'da nereyi tavsiye edebilirsiniz?
    -Kış lastiği olarak ne önerirsiniz?
    -Alınabilecek aksesuar olarak bagaj havuzu vb. neler önerebilirsiniz?






    Kaput koruma filmi muhakkak yaptırırım. Ama iyi biri yapmazsa kaputu boyatmak bile gerekebilir ileride. Boya koruma seramik dışındakiler geçici oluyo. Ben artık boya koruma koltuk koruma vs tüm ürünleri kendim alıyor ve uyguluyorum araçlarıma. Bu işler için zincir kurumlar yerine ben "detailer" denilen lokal işletmeleri tercih ederdim. Burada isim veremem ama biraz araştırırsanız bulursunuz. Yaptıkları uygulamalara görür beğenirseniz karar verirsiniz. Kış lastiği olarak ben kar performansına değil, (yılda 3 gün kar oluyor) ıslak performansına bakıyorum ve ıslak zemin değerleri iyi lastikleri seçiyorum (marka söylemek istemiyorum, en baba markalarda bile sorunlar olabiliyor, vebal almak istemem). Orjinal kauçcuk pas pas muhakkak alınmalı. Bagaj havuzu da şart ama ben daha alamadım.




  • Ne diyosunuz arkadaşlar alınır mı a3 sedan 1.0 son karar aşamasındayım, akşama imzayı atmaya gitmem lazım. Kısa vadede zarar yazar mı araç 6-7 ay sonra satsak?
  • FERROKROM kullanıcısına yanıt
    Ötv dilimine girenler için bişey diyemem de, 6-7 ayda çok baba kampanyaya denk gelmedikçe her araç zarar yazar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: breakerman

    Amin. Kötü çarpmış gerçekten. Muhtemelen son anda biraz kırabilmiş belki de o sayede kurtulmuş.

    En ölümcül kaza tipi bu. Amerikada çoğu kamyonun arka tekeri ve dingili neredeyse tampona çok yakın. Arkadan çarpan araba lastiklere çarpıyor ve üst şase motor kısmına kadar zarar veriyor.

    Bizde ise (ki kamyonu biz üretmediğimize göre ab ülkeleri diyebiliriz) kamyon tır her neyse altına bir araba girecek kadar boşlukta.

    Bu tip durumlarda genelde lastiğe çarpın denir. Kamyonun altına girdiğinizde ölüm riskiniz çok yüksek. Ancak ve ancak yanda kimse yoksa derhal yana yatarak durumdan kurtarabilirsiniz. Ki şiddete bağlı olarak kafanızı bir yerlere vurma olasılığı da çok yüksek.

    Rabbim kazadan beladan korusun hepimizi...




  • FERROKROM kullanıcısına yanıt
    Hocam araci arkadasim aldi ve kullaniyor gayet memnun, ben de desportback i var ben de memnunum. A3 sedan 1.0 TSI icin fiyat ne dediler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drkastro

    Hocam araci arkadasim aldi ve kullaniyor gayet memnun, ben de desportback i var ben de memnunum. A3 sedan 1.0 TSI icin fiyat ne dediler.

    Valla fiyat belli değil zam falan olabilir döviz kurundan dolayı ama 92.500-93.000 aaaı ümit ediyorum
  • Bugün teslim aldım 92750 1.4 tsi comfortline 2014 model jettadan geçiş yaptım. Kullanımı çok zevkli bir araç kim der 1.0 motor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şu an sedan 1.6 tdi lar için kampanya var biliyorsunuz.

    Design ve Sport donanımlar için sadece de. ben bu opsiyon detaylarını bulamıyorum ne katalogta ne sitede. yardımcı olabilecek var mı ?

    sport dediği s-line mı?
  • Son dönemde kış lastiği alan oldu mu? Marka model ebat ve fiyat bilgisi paylaşımı süper olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kışlıklar N11 kampanyası ile alınsa süper olurdu tek tek sipariş geçer 150/30 100/25 ler işe yarardı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 170171172173174
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.