Şimdi Ara

A3 Sedan (150. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.343
Cevap
59
Favori
265.343
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 148149150151152
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forumq

    Görüşme yapmak için bluetooth ile telefonu bağladım araca, ancak bluetooth ile telefondan müzik nasıl dinleriz, anlatabilen var mı


    Hocam ; MMi da Media'yı seçin. Gelen ekranda Bluetooth kaynağını seçin. Telefondaki Bluetooth sesleri ( navigasyon dahil ) araç hoparlörüne atacaktir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus

    Kendi açımdan ;

    3 serisine 3 serisi kullanmak için geçmek istiyorum çünkü çocukluktan beri istemisimdir. 4 GC de olabilir aynı tatmini verir. 3.18i veya 4.18i ile kiyaslarsak performans kriter olamaz keşke performansı kritere sokabilseydik. Belki 3.20ied olursa bir miktar performans arttı deriz. Logo / Marka kriteri benim açımdan çok etkili diyemem Audi de marka hazzını veriyor.
    A3 Sedan'ı benzinli ve dizeli arasında fazla fiyat farkı olmaması ve dizel + otomatik + Sedan'ın 2.elde benzinliye oranla daha çok tutması nedeniyle tercih ettim. Passat da alsam ayni gerekçeyle dizel alırım. Senede ortalama 8000km kadar yapıyorum, benim için yapılan km kriter değil bu tercihlerde. Mesela GOLF'ü asla dizel almam, benzinli 1.4 TSi tercih ederim. Tamamen kişisel tercih.
    Ambition tercih ettim, Ambiante tercih etmedim. Ambiante iç trimleri / koltuklari / direksiyonu / 16" jantları sevmiyorum. Ambition trimi Attraction ile aynı da olsa daha çok zevkime hitap ediyor. Ayrıca koltuklari / aracin basik duruşu / direksiyonu / drive select özelligi ve spor süspansiyonu Ambition'ı tercih etmemde en önemli etkenler. Araç performans araci olmasa da sürüş hissiyatindaki sert duruş hoşuma gidiyor. Yaylanan ve yatan arabayi oldum olası sevmedim. S Line da almak isterdim ancak 15binTL ek külfet getirirdi ve 2.elde bu rakam yitik oluyor.
    BMW 'de 3 ve 4 serisinde 1.6 lt hacminde dizel olsa benzinli alan kalmaz. Mercedes C serisinde dizel gelene kadar herkes C180 aliyordu şimdi C200d yok satıyor. Motorin - Benzin arasındaki litre bazli fiyat daralmadikca insanimizdaki bu tercihler değişmez. Dizel kullanirken ekonomik, alirken pahali ama satarken yine pahali. Bu silsilede kullanirken az ödediğim cebime kalır, satarken dizele ödediğim depozitoyu satinca geri alırım düşüncesi hakim. Doğru veya Yanlış tercihler böyle.


    Fikirlerinizi paylaştığınız için teşekkürler. 3 serisi birçok kişinin hayali, ben dahil. Ama A3 dizel alınarak arabanın bir ayağına sanki pranga vurulmuş olmuyor mu sizce de? Hem 150HP versiyon yanlış bilmiyorsam bağımsız süspansiyonlu. Sürüş zevki, ve performans olarak bambaşka noktaya gelir diye tahmin ediyorum.

    Forumda hiç kullanan yok muhtemelen, o yüzden varsayım elbette ama yabancı sitelerde 150HP tavsiye ediliyor A3 için. Dizelde de 2.0 tdi 150 HP olanı. 1.6 tdi sadece ekonomi için deniliyor.

    Benim belki size katılamayacağım nokta, 318i, benzinli A3'den daha çok değer kaybettirir ve çok daha fazla yakıt yakar noktası olabilir sadece. 3 serisi bile bile lades gibi. Audinin neden iki model fiyatını bu kadar yakın tuttuğunu anlamak zor. Hoş yurtdışında 2.0 tdi ile de fazla bir fiyat farkı yok.

    İkinci bir nokta alışkanlıkların değişmesi. Eskiden spor kullanım denince düz vites akla gelirken, şimdi düz vites seçeneği bile yok.

    Navigasyon almayıp hayalet gösterge alınması da ayrı bir tezat benim için Audi ve VW modellerinde. Navigasyon yokken ibreler dijital olsa ne analog olsa ne farke eder. Bilgi ekranı var zaten. Analog daha klas duruyor.

    Bakalım daha neler çıkacak.




  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam:)
  • A3 tdi : 0-100: 10,7 sn - Maks. Hız: 203 km/s

    318i : 0-100: 9,1 sn - Maks. Hız: 210 km/s
    A3 tfsi : 0-100: 8,2 sn - Maks. Hız: 224 km/s
    320ied : 0-100: 7,6 sn - Maks. Hız: 230 km/s

    Neredeyse 320i ED seviyesinde bir hızlanma sunuyor. Yakıt olarak da tfsi az yakar hafif kasanın da etkisiyle.

    318i 3 silindirli olmasından ötürü motor sesi açısından daha cazip olabilir V6 gibi. Ama otomatik vites araç ile yüksek devirlere ne kadar sık çıkılır bilmiyorum
  • A3 dizel sp 132 k ise sedan 142 k danmı satilir
    Bayi indirimi ile 132 k Olurmu ki o zaman

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eng.

    quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus

    Kendi açımdan ;

    3 serisine 3 serisi kullanmak için geçmek istiyorum çünkü çocukluktan beri istemisimdir. 4 GC de olabilir aynı tatmini verir. 3.18i veya 4.18i ile kiyaslarsak performans kriter olamaz keşke performansı kritere sokabilseydik. Belki 3.20ied olursa bir miktar performans arttı deriz. Logo / Marka kriteri benim açımdan çok etkili diyemem Audi de marka hazzını veriyor.
    A3 Sedan'ı benzinli ve dizeli arasında fazla fiyat farkı olmaması ve dizel + otomatik + Sedan'ın 2.elde benzinliye oranla daha çok tutması nedeniyle tercih ettim. Passat da alsam ayni gerekçeyle dizel alırım. Senede ortalama 8000km kadar yapıyorum, benim için yapılan km kriter değil bu tercihlerde. Mesela GOLF'ü asla dizel almam, benzinli 1.4 TSi tercih ederim. Tamamen kişisel tercih.
    Ambition tercih ettim, Ambiante tercih etmedim. Ambiante iç trimleri / koltuklari / direksiyonu / 16" jantları sevmiyorum. Ambition trimi Attraction ile aynı da olsa daha çok zevkime hitap ediyor. Ayrıca koltuklari / aracin basik duruşu / direksiyonu / drive select özelligi ve spor süspansiyonu Ambition'ı tercih etmemde en önemli etkenler. Araç performans araci olmasa da sürüş hissiyatindaki sert duruş hoşuma gidiyor. Yaylanan ve yatan arabayi oldum olası sevmedim. S Line da almak isterdim ancak 15binTL ek külfet getirirdi ve 2.elde bu rakam yitik oluyor.
    BMW 'de 3 ve 4 serisinde 1.6 lt hacminde dizel olsa benzinli alan kalmaz. Mercedes C serisinde dizel gelene kadar herkes C180 aliyordu şimdi C200d yok satıyor. Motorin - Benzin arasındaki litre bazli fiyat daralmadikca insanimizdaki bu tercihler değişmez. Dizel kullanirken ekonomik, alirken pahali ama satarken yine pahali. Bu silsilede kullanirken az ödediğim cebime kalır, satarken dizele ödediğim depozitoyu satinca geri alırım düşüncesi hakim. Doğru veya Yanlış tercihler böyle.


    Fikirlerinizi paylaştığınız için teşekkürler. 3 serisi birçok kişinin hayali, ben dahil. Ama A3 dizel alınarak arabanın bir ayağına sanki pranga vurulmuş olmuyor mu sizce de? Hem 150HP versiyon yanlış bilmiyorsam bağımsız süspansiyonlu. Sürüş zevki, ve performans olarak bambaşka noktaya gelir diye tahmin ediyorum.

    Forumda hiç kullanan yok muhtemelen, o yüzden varsayım elbette ama yabancı sitelerde 150HP tavsiye ediliyor A3 için. Dizelde de 2.0 tdi 150 HP olanı. 1.6 tdi sadece ekonomi için deniliyor.

    Benim belki size katılamayacağım nokta, 318i, benzinli A3'den daha çok değer kaybettirir ve çok daha fazla yakıt yakar noktası olabilir sadece. 3 serisi bile bile lades gibi. Audinin neden iki model fiyatını bu kadar yakın tuttuğunu anlamak zor. Hoş yurtdışında 2.0 tdi ile de fazla bir fiyat farkı yok.

    İkinci bir nokta alışkanlıkların değişmesi. Eskiden spor kullanım denince düz vites akla gelirken, şimdi düz vites seçeneği bile yok.

    Navigasyon almayıp hayalet gösterge alınması da ayrı bir tezat benim için Audi ve VW modellerinde. Navigasyon yokken ibreler dijital olsa ne analog olsa ne farke eder. Bilgi ekranı var zaten. Analog daha klas duruyor.

    Bakalım daha neler çıkacak.


    Dar aralıklarla araç degistiriyorsaniz bir noktada maddi zararinizi da az tutmaya çalışıyorsunuz. Burada bizlerin mantığından ve seçimlerinden ziyade piyasa tercihlerini de gözetmek zorunluluğu doğuyor. Aracı aldığımdan beri yer yer burada da deginmisligim vardir, bu araç daha güçlü motoru hakediyor. Hem rijit hem tok. Limitlerinin yüksek olduğu kullanirken çok belli. İmkan olsa da hepimiz S3 alabilsek 1.4 TFSi'den de ileri giderek. Ama ne yazik ki vergiler de tercihlerimizi yönlendiriyor. BMW konusu da aynı. 3.18i & 1.6 LT hacimli 3.20ied ; bunlar bizim mahkum olduğumuz seçenekler. 3.28i - 3.30i gibi 2.0 LT motorlari keske alabilsek de araç kullanıyoruz diyebilsek. Ülkemizde de 1.6 TDİ ile 2.0 TDİ arasında az fiyat farkı olsa, vergi balyozu tepemize inmese azıcık daha ekonomik diye kimse 1.6 TDi da almazdı herhalde.
    Vites mevzusu ise tek açıklama 2 unsuru içeriyor. Rahatlık. Rahatlık çünkü trafik sorunu artık her yerde ve illallah dedirtiyor. Son manuel aracım bir önceki GOLF'ümdü ve artık manuel asla almam. Evdeki 2 araç da DSG'li ve manuel hamallıkmış diyebiliyoruz. İstanbul'da zaten manuel ile keyif almak imkansiz, bir de TSi & TFSi motorlar devamlı vites degistirmek istiyor. Hepten sıkıcı bir hal alıyor.
    Hayalet göstergeye gelince ; yaniliyorsam düzeltin lütfen : aslında analog gösterge lcd ekrandan daha maliyetli olmali. Ama bizler pazarlama taktiği ile daha elit bir seçenek dayatildigi için ve grafiklerin de çekiciliği ile daha yüksek paralar ödeyerek bu kez de lcd alıyoruz daha ucuzu daha pahaliya satabilmek bir beceridir muhakkak ki Navigasyon olmadan bence de bir anlamı yok ama görsellik çekiciliği tercihleri kendisine çekiyor demek ki. Yeni 3 serisindeki analog ve lcd iç içe geçmişligi bence VAG'in sadece lcd tercihinden daha güzel bir uygulama olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus


    quote:

    Orijinalden alıntı: Eng.

    quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus

    Kendi açımdan ;

    3 serisine 3 serisi kullanmak için geçmek istiyorum çünkü çocukluktan beri istemisimdir. 4 GC de olabilir aynı tatmini verir. 3.18i veya 4.18i ile kiyaslarsak performans kriter olamaz keşke performansı kritere sokabilseydik. Belki 3.20ied olursa bir miktar performans arttı deriz. Logo / Marka kriteri benim açımdan çok etkili diyemem Audi de marka hazzını veriyor.
    A3 Sedan'ı benzinli ve dizeli arasında fazla fiyat farkı olmaması ve dizel + otomatik + Sedan'ın 2.elde benzinliye oranla daha çok tutması nedeniyle tercih ettim. Passat da alsam ayni gerekçeyle dizel alırım. Senede ortalama 8000km kadar yapıyorum, benim için yapılan km kriter değil bu tercihlerde. Mesela GOLF'ü asla dizel almam, benzinli 1.4 TSi tercih ederim. Tamamen kişisel tercih.
    Ambition tercih ettim, Ambiante tercih etmedim. Ambiante iç trimleri / koltuklari / direksiyonu / 16" jantları sevmiyorum. Ambition trimi Attraction ile aynı da olsa daha çok zevkime hitap ediyor. Ayrıca koltuklari / aracin basik duruşu / direksiyonu / drive select özelligi ve spor süspansiyonu Ambition'ı tercih etmemde en önemli etkenler. Araç performans araci olmasa da sürüş hissiyatindaki sert duruş hoşuma gidiyor. Yaylanan ve yatan arabayi oldum olası sevmedim. S Line da almak isterdim ancak 15binTL ek külfet getirirdi ve 2.elde bu rakam yitik oluyor.
    BMW 'de 3 ve 4 serisinde 1.6 lt hacminde dizel olsa benzinli alan kalmaz. Mercedes C serisinde dizel gelene kadar herkes C180 aliyordu şimdi C200d yok satıyor. Motorin - Benzin arasındaki litre bazli fiyat daralmadikca insanimizdaki bu tercihler değişmez. Dizel kullanirken ekonomik, alirken pahali ama satarken yine pahali. Bu silsilede kullanirken az ödediğim cebime kalır, satarken dizele ödediğim depozitoyu satinca geri alırım düşüncesi hakim. Doğru veya Yanlış tercihler böyle.


    Fikirlerinizi paylaştığınız için teşekkürler. 3 serisi birçok kişinin hayali, ben dahil. Ama A3 dizel alınarak arabanın bir ayağına sanki pranga vurulmuş olmuyor mu sizce de? Hem 150HP versiyon yanlış bilmiyorsam bağımsız süspansiyonlu. Sürüş zevki, ve performans olarak bambaşka noktaya gelir diye tahmin ediyorum.

    Forumda hiç kullanan yok muhtemelen, o yüzden varsayım elbette ama yabancı sitelerde 150HP tavsiye ediliyor A3 için. Dizelde de 2.0 tdi 150 HP olanı. 1.6 tdi sadece ekonomi için deniliyor.

    Benim belki size katılamayacağım nokta, 318i, benzinli A3'den daha çok değer kaybettirir ve çok daha fazla yakıt yakar noktası olabilir sadece. 3 serisi bile bile lades gibi. Audinin neden iki model fiyatını bu kadar yakın tuttuğunu anlamak zor. Hoş yurtdışında 2.0 tdi ile de fazla bir fiyat farkı yok.

    İkinci bir nokta alışkanlıkların değişmesi. Eskiden spor kullanım denince düz vites akla gelirken, şimdi düz vites seçeneği bile yok.

    Navigasyon almayıp hayalet gösterge alınması da ayrı bir tezat benim için Audi ve VW modellerinde. Navigasyon yokken ibreler dijital olsa ne analog olsa ne farke eder. Bilgi ekranı var zaten. Analog daha klas duruyor.

    Bakalım daha neler çıkacak.


    Dar aralıklarla araç degistiriyorsaniz bir noktada maddi zararinizi da az tutmaya çalışıyorsunuz. Burada bizlerin mantığından ve seçimlerinden ziyade piyasa tercihlerini de gözetmek zorunluluğu doğuyor. Aracı aldığımdan beri yer yer burada da deginmisligim vardir, bu araç daha güçlü motoru hakediyor. Hem rijit hem tok. Limitlerinin yüksek olduğu kullanirken çok belli. İmkan olsa da hepimiz S3 alabilsek 1.4 TFSi'den de ileri giderek. Ama ne yazik ki vergiler de tercihlerimizi yönlendiriyor. BMW konusu da aynı. 3.18i & 1.6 LT hacimli 3.20ied ; bunlar bizim mahkum olduğumuz seçenekler. 3.28i - 3.30i gibi 2.0 LT motorlari keske alabilsek de araç kullanıyoruz diyebilsek. Ülkemizde de 1.6 TDİ ile 2.0 TDİ arasında az fiyat farkı olsa, vergi balyozu tepemize inmese azıcık daha ekonomik diye kimse 1.6 TDi da almazdı herhalde.
    Vites mevzusu ise tek açıklama 2 unsuru içeriyor. Rahatlık. Rahatlık çünkü trafik sorunu artık her yerde ve illallah dedirtiyor. Son manuel aracım bir önceki GOLF'ümdü ve artık manuel asla almam. Evdeki 2 araç da DSG'li ve manuel hamallıkmış diyebiliyoruz. İstanbul'da zaten manuel ile keyif almak imkansiz, bir de TSi & TFSi motorlar devamlı vites degistirmek istiyor. Hepten sıkıcı bir hal alıyor.
    Hayalet göstergeye gelince ; yaniliyorsam düzeltin lütfen : aslında analog gösterge lcd ekrandan daha maliyetli olmali. Ama bizler pazarlama taktiği ile daha elit bir seçenek dayatildigi için ve grafiklerin de çekiciliği ile daha yüksek paralar ödeyerek bu kez de lcd alıyoruz daha ucuzu daha pahaliya satabilmek bir beceridir muhakkak ki Navigasyon olmadan bence de bir anlamı yok ama görsellik çekiciliği tercihleri kendisine çekiyor demek ki. Yeni 3 serisindeki analog ve lcd iç içe geçmişligi bence VAG'in sadece lcd tercihinden daha güzel bir uygulama olacak.

    İstanbul gibi trafiği olan yerlerde otomatik mecburiyet. Gerçi DSG'nin sevmediği ortam da sıkışık trafik galiba ama millet problem etmiyor

    Gösterge işi dijital saatler gibi bence. Akıllı telefon gibi internet vs olacaksa güzel de, gerisi hikaye.

    adamlar golf'de renkli yol bilgisayarı için bile fiyat farkı alıyor, hangi akla hizmetse bu devirde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eng. -- 12 Ağustos 2016; 11:10:56 >




  • Benim aracım TFSI COD 140 HP olanlardan. Gerek tüketimi gerekse performansından oldukça memnunum. Şehir içi 7-7,5 lt tüketimim var. Sessiz ve istediğinizde şahlanan bir motoru var ki 140 hp bana fazla bile. Ben aracı alırken sedan yeni gelmişti. 1.2 ve 1.4 125 HP motorlar sedanda henüz yoktu. 1.4 140 HP ile de 1.6 TDI arasında 10.000 TL fark vardı ben de benzinli tercih ettim, pişman değilim açıkçası.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volcano

    Benim aracım TFSI COD 140 HP olanlardan. Gerek tüketimi gerekse performansından oldukça memnunum. Şehir içi 7-7,5 lt tüketimim var. Sessiz ve istediğinizde şahlanan bir motoru var ki 140 hp bana fazla bile. Ben aracı alırken sedan yeni gelmişti. 1.2 ve 1.4 125 HP motorlar sedanda henüz yoktu. 1.4 140 HP ile de 1.6 TDI arasında 10.000 TL fark vardı ben de benzinli tercih ettim, pişman değilim açıkçası.

    Dizel olanıyla fark var mı konfor yol tutuş açısından fark edeceğiniz seviyede? denediniz mi hiç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eng.

    quote:

    Orijinalden alıntı: volcano

    Benim aracım TFSI COD 140 HP olanlardan. Gerek tüketimi gerekse performansından oldukça memnunum. Şehir içi 7-7,5 lt tüketimim var. Sessiz ve istediğinizde şahlanan bir motoru var ki 140 hp bana fazla bile. Ben aracı alırken sedan yeni gelmişti. 1.2 ve 1.4 125 HP motorlar sedanda henüz yoktu. 1.4 140 HP ile de 1.6 TDI arasında 10.000 TL fark vardı ben de benzinli tercih ettim, pişman değilim açıkçası.

    Dizel olanıyla fark var mı konfor yol tutuş açısından fark edeceğiniz seviyede? denediniz mi hiç

    Maalesef
  • Gerçekten full+full araç arayanlar için çok güzel ve fiyatı da uygun bir araç

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-a3-sedan-ambition-s-line-ozel-siparis-euro-6-110hp-daytona-grisi-329667376/detay?newSearchMode=withStandardMode&hideSearchFilter=false

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alphi3458 kullanıcısına yanıt
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-ozel-siparis-s-line-ic-ve-dis-110-hp-18-inch-jantlar-281144001/detay/

    Bu araç nasıldır. Değermi. Pazarlıkla kaça düşürsek iyidir. Balıkesir çok uzak kaçıyor malesef :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2ceahmet

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-ozel-siparis-s-line-ic-ve-dis-110-hp-18-inch-jantlar-281144001/detay/

    Bu araç nasıldır. Değermi. Pazarlıkla kaça düşürsek iyidir. Balıkesir çok uzak kaçıyor malesef :(

    3 ü pazarlık için koymuş. bence düşmez aşagı ama güzelmiş. ben mantıklı diyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhabalar,

    Llumar ATR serisi cam filmi yaptırdım arka camda yoğun ışık yansıması ve dağılması oldu ardından sökülüp ATC yapıldı fakat sorun çözülmedi.

    Aynı sorunu yaşayan oldu mu veya başka marka cam filmi yaptırıp arka camda bir sıkıntı yaşamayan varsa yaptırdığı marka ve modeli paylaşırsa sevinirim.
  • somebodykillmeplz kullanıcısına yanıt
    Ziebart'ta yaptırdım 2 yılı geçti, sorun yok.
  • A3 Sedan'da garantiyi bozmadan serit seklindeki gunduz LED farlarina yazilimla sinyal ozelligi ekleme gibi birsey yapabiliyor muyuz?..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keyn

    A3 Sedan'da garantiyi bozmadan serit seklindeki gunduz LED farlarina yazilimla sinyal ozelligi ekleme gibi birsey yapabiliyor muyuz?..

    Muallakta o iş hocam ya.Benim bi arkadaş yapıyor servise giricem 2-3 aya ben sonrasında sorup yaptırcam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zam geldiği söyleniyor ama ben sordum A3 Ambiante sedan premium pakete şenyıldız aşağı yukarı aynı rakamı veriyor. Ben Haziran başında 117350 ye almıştım. Satış temsilcisi galeride bulunmadığını (sanırım tatilde) ama 118 - 119 k diye hatırladığını söyledi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keyn

    A3 Sedan'da garantiyi bozmadan serit seklindeki gunduz LED farlarina yazilimla sinyal ozelligi ekleme gibi birsey yapabiliyor muyuz?..

    Yazilimla mumkun degil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kuray


    quote:

    Orijinalden alıntı: keyn

    A3 Sedan'da garantiyi bozmadan serit seklindeki gunduz LED farlarina yazilimla sinyal ozelligi ekleme gibi birsey yapabiliyor muyuz?..

    Yazilimla mumkun degil.

    Dostum arkadaşım bi kabloyla bağlayıp yapıyor.Daha öncedende yazılı zaten koju içinde.Kapalı özelikler açılabiliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 148149150151152
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.