Şimdi Ara

A3, Golf, Leon ve Octavia DİZEL motor seçeneği SATILMAYACAK (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
259
Cevap
1
Favori
14.292
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrtkn

    Anlamazlar, çünkü gidip 1.6 ya da 2.0LT dizel kullanıyorlar.
    Akabinde kullandıkları benzinli araçlar da 1.0LT TSİ benzinli.
    O yüzden ikisi de aynı yakıyor kendi kafalarınca.
    Piyasada 0 dizel araç yok. En yakın opsiyonsuzlar mart ayında. 1 aydır geziyorum ww , mercedes , bmw , audi
    Mart nisan diyor anca. Pego 5008 bile yok.
    Ben aracı kullanacağım için dizel arıyorum. Evin önünde yatacaksa benzinli almak yeterli olur .
    Gerçek kullanıcı olayların farkında. Dizelle gezersin , benzinli ile yatarsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dizel altın gibi değerli şuan
    bizim ülkemizde binlerce petrol kuyusu bulunmadığı sürece dizel değerlenmeye devam eder.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edgar1899

    İki konunun birbiri ile alakası olmadığı, dizel araçlar ile ise hiçbir alakası olmadığını yukarıda yazdım zaten. Konuları biraz birbirine karıştırmıssınız.
    Saygılı,seviyeli,kibar üslubunuz için teşekkürler ayrıca nickin yanındaki amblem ayrı bir beğeni benim için...

    Bu AB nin kafalarına o dizel motorlar kadar taş düşsün diyorum.Bakalim bu dayatmalar nereye kadar sürecek?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dandik, fındık tsi motorlar dizel motorlardan çok daha ucuza maledilmektedir, vw şirketinin kâr marjını olumlu etkisi ve ayrıca benzin fiyatlarının yurtdışında gayet ucuz olması nedeniyle tsi üretimi tabiki daha mantıklı ve kârlı iş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yksln -- 5 Ocak 2020; 22:31:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: huso

    Saygılı,seviyeli,kibar üslubunuz için teşekkürler ayrıca nickin yanındaki amblem ayrı bir beğeni benim için...

    Bu AB nin kafalarına o dizel motorlar kadar taş düşsün diyorum.Bakalim bu dayatmalar nereye kadar sürecek?

    Alıntıları Göster
    Estağfurullah,

    Öncelikle şunu baştan anlamak gerekir bugünkü sürecin sorumlusu AB değil üretici firmalar. Şöyle açıklayayım dieselgate skandalı sonrası gerçekleştirilen testler gösterdi ki hiçbir firma bu konuda masum değil. Bazı örnekler vereyim mesela, en bilineni zaten vw emisyon sitemleri direksiyon hareketine endekslenmiş durumda neden derseniz emisyon testinde direksiyon hareket ettirilmiyor araç roller üstünde test ediliyor. vw yazılım ile direksiyon hareket ettirilmediği sürece emisyon değerini sağlıyor ancak direksiyon hareket ettirildiği anda araç yazılım ile kendi emisyon sistemlerini iptal ederek normalin 40 katına kadar NOx veriyor havaya. Şimdi vw bunu neden yapıyor çünkü araç test koşulları altında çalıştığı şekilde stabil halde çalışabilir durumda değil, laboratuvar testinden bu şekilde geçen araç gerçekte kullanıcının elinde zehir saçıyor. Başka bir firmaya gelelim, bu firmanında araçları emisyon testlerinde değerlerin altında kalıyor, ancak kriz sonrası bunu biraz daha test edelim dendiğinde görülüyor ki araç 20 dakika sınır değerlerde kalıyor ve sonrasında emisyon sistemlerini iptal ediyor peki neden 20 dakika çünkü test süresi 20 dakika. Yani siz aldığınızda aracı araç 20 dakikalık kullanımdan sonra yine 16-17 kat NOx salmaya başlıyor havaya. Başka bir firmayı ele alalım bu firmanın aracı da değerleri sağlıyor aynı şekilde ancak buna birde yolda bakalım denildiğinde ortaya çıkıyor 8-9 kat NOx saldığı çünkü firma test prosedüründeki 40 km hızda yazılımla sistemleri çalıştırırken farkı hızlar altında sistemi iptal ediyor. Başka bir firmanın testi de olumlu ancak gerçek hayatta test edildiğinde değer 7-8 katı çıkıyor peki neden çünkü firma yazılımla sadece test koşulları olan 20li ortam sıcaklığı altında emisyon değerlerini düşürmüş 15 derece olduğunda araç yine zehir saçıyor.

    Şunu açık ve net söyleyebilirim ki pisliğe bulaşmamış avrupalı firma yok, hepsi dizel araçlarında bir şekilde hile içerisinde ve bundan bu benim görüşüm alman, fransız, ispanyol, ingiliz tip onay otoritelerininde bizatihi haberi ve bilgisi var ancak göz yumuluyor. Bu özellikle japonlara karşı bir koz olarak kullanılıyor, mesela bu değerlere uygun dizel üretmeye çalışan toyotanın hondanın adı bu forumda bile dizel motor yapamamışa çıkıyor. Emisyon sistemi hilesi kullanan ve bu şekilde pazarda varolan rakiplerinize karşı nasıl eşit şartlarda mücadele edebileceksiniz. İkinci olarak bu olayın arkasında ana aktörler olarak almanlar ve fransızlar var piyasayı bu şekilde kolaylıkla dizel araçlarla domine edebiliyorlar. Yani ortada organize ve bilinçli bir kötülük var.

    Peki ne oldu, dieselgate sonrası ciddi bir infial oluştu, özellikle avrupada otomotiv sanayisi olmayan ve üretici baskısı altında olmayan ülkeler toplumsal baskılar ile harekete geçti. 2015 öncesi avrupada mevzuatı almanlar ve fransızlar hazırlar belki ingilizler ve italyanlar dahil olur diğer ülkeler noter görevi görürdü. Bu kriz sonrası organize hileyi fark eden ülkeler bayrak açmaya başladı, artık toplantıları domine eden fransız ve almanlar suçüstü yakalanmıştı, herkes mevzuatlar hakkında fikir belirtmeye almanya fransanın öneri ve tekliflerine karşı çıkmaya başladı, suçüstü yakalanan ve suçluluk psikolojisi içindeki bu ülkeler ise bu baskıya karşı duramadılar doğal olarak.

    Sonuç olarak bugün dizele mevzuat açısından kimse ekstra birşey getirmiyor. Zaten sağladıklarını iddia ettikleri değerlerin artık sağlanmasını hileye başvurulmamasını istiyorlar ve bunu mevzuat ile temin altına aldılar. Test prosedürleri kandırılamaz hale getirilerek karmaşıklaştırıldı. Bakın avrupa için dizel araçların NOx değeri 2015'ten beri 80 mg değerde hiçbir değişiklik yapılmadı hatta şöyle de bir kolaylık getirildi, laboratuvarda 80 gerçek sürüş koşullarında ise 168 mg'a çıkartıldı. Ancak hile olmadan zaten sağlanması gereken bu değeri sağlamak firmalar için önce maliyetli sonra ise sürdürülebilir değil. Çünkü koydukları ve yazılımla iptal ettikleri bu sistemler filtreler ve elektronik sistemler, tıkanmaya, arıza göstermeye çok müsait. Ve bu sistemler için 5 yıl/100 bin km sağlıklı bir şekilde çalışma şartı getirildi.

    Bir ileri kademeye gidilerek denetim herkese açıldı çünkü ülkelerin onay kuruluşlarına da güvenilmiyor. Yani bugün İTÜ komisyona başvurup vw'nin herhangi bir aracını test edip bunu raporlayabilir ve bu rapor geçerlidir. 2015 öncesi böyle bir mevzuatı Almanların kabul etmesi için berline atom bombası falan atmanız gerekirdi ancak öyle suçüstü yakalandılar ki mecbur boyun eğiyorlar.

    Biraz uzun oldu ama süreci elimden geldiğince toparlamaya çalıştım. Yani sonuç olarak bugün bir dayatma yok aslında dizel özelinde 20 yıldır bizi kandırdığınızın doğrusunu yapın diyor Avrupa, bu da firmalara ağır geldiği için ya bırakıyorlar ya azaltıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edgar1899 -- 5 Ocak 2020; 22:54:52 >




  • classlord kullanıcısına yanıt
    Aynı şeyden bahsediyoruz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hakan..

    jetta 1.6 tdi temizleri 2 gün kalmıyor ilanda emin misiniz hocam
    Ben ikinci el piyasasını kastetmedim.

    Jetta'nın 1.6TDI versiyonunun sıfır satışı sonlandırıldı ve 1.2TSI, 1.4TSI motorları ile satışa devam edildi belli bir süre. O süre zarfında 1.6TDI motor olmadan Jetta'nın sıfır satış rakamları çok düştü.
  • 2019 modeller BİTTİ

    Golf 8 Temmuz'da TüRKİYE'de
  • öncelikle üsluba dikkat et
    VW'nin sattığı tek araç Golf değil, binek diğer araçlar dışında ticari araçlar da sattıklarını bilmiyor ama dayanaksız paylaşımlar yapıyorsun.

    Golf 8 ülkemize Temmuz'da gelecek Eylül'de

    2019 model stokları TÜKENDİ daha bundan haberin yok

    Bir VW yetkili satıcısını arayamayacak kadar acizsin ama forumda yalan yanlış bilgiler paylaşacak kadar da boş vaktin var

    EĞER SÖYLEDİKLERİNİN ARKASINDAYSAN BANA BAYİ, teslim tarihi, SATIŞ TEMSİLCİSİ VE ARAÇ RENK PAKET BİLGİLERİNİ VER. Bugün alacağım.
  • classlord kullanıcısına yanıt
    Benzinli bir araç 180bin ise dizel en az 200bin.

    Gezecek adam her türlü gezer. 250bin araca verip aylık 300-500tl yakıta veremeyecek mi? Tdi az yakan bir dizel değil, tsi çok yakan bir benzinli değil.
  • 2019 model stokları TÜKENDİ daha bundan haberin yok ve Golf 8 ülkemize Temmuz'da gelecek Eylül'de DEĞİL

    dayanaksız paylaşımlar yapıyorsun.

    EĞER SÖYLEDİKLERİNİN ASLI ASTARI VARSA VE GERÇEKSE BANA BAYİ, teslim tarihi, SATIŞ TEMSİLCİSİ VE ARAÇ RENK PAKET BİLGİLERİNİ VER. Bugün alacağım.

    Not: tüm VW bayileri ile irtibat halindeyim. Göz göre göre yalan söylüyorsun. Varsa ver arayıp soracağım

    Senin yaşın kadar VW alıp satmışlığım vardır ve nakit para almak için hazırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yksln

    Dandik, fındık tsi motorlar dizel motorlardan çok daha ucuza maledilmektedir, vw şirketinin kâr marjını olumlu etkisi ve ayrıca benzin fiyatlarının yurtdışında gayet ucuz olması nedeniyle tsi üretimi tabiki daha mantıklı ve kârlı iş.
    Demek dandik TSI motorlar
  • EĞER SÖYLEDİKLERİNİN ARKASINDAYSAN BANA BAYİ, teslim tarihi, SATIŞ TEMSİLCİSİ VE ARAÇ RENK PAKET BİLGİLERİNİ VER. Bugün alacağım.

    Söyleyemediğinne göre yalan söylediğin BARİZ ORTADA

    Şubat ayında 1 TANE BİLE 2019 MODEL GOLF GELMEYECEK. Gelecek diyen yalan söylüyor. Varsa kendine güvenen babayiğit, sözünün eri erkek adam varsa, bana bayi st araba paket ve renk bilgilerini yazsın. ARAYIP DA BÖYLE BİR BİLGİ OLMADIĞINI öğrenirsem burdan yazacağım.

    Başka işin gücün yok, insanları dayanaksız asılsız yanlış bilgiler meşgul ediyorsun, İSPATLA deyince de fısss.

    Delikanlı adam lafının arkasında olur.
  • Erdal kardeşim evet sen haklıymışsın. şimdi aradım doğuş esenyurt bayisini gelmeyecek dediler. ama kasım ayında aradığımda ocak şubat gibi gelecek demişlerdi.

    özür dilerim kardeşim. bak özür dilemekten de gocunmam yaşım kaç olursa olsun.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.