Şimdi Ara

A3, Golf, Leon ve Octavia DİZEL motor seçeneği SATILMAYACAK

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
258
Cevap
1
Favori
13.361
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 5 ay
  • Cevaplayan Üyeler 109
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 28
  • Ortalama Mesaj Aralığı 17 saat 52 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 8
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • CaptainSkyWalker (28 mesaj) Nacila (16 mesaj) edgar1899 (14 mesaj) mahmut_emmi (12 mesaj) beyinsis (8 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (101 mesaj) Mobil (118 mesaj) Mini (16 mesaj) Uygulama (23 mesaj)
  • @
18 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> A3, Golf, Leon ve Octavia DİZEL motor seçeneği SATILMAYACAK
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    13609 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Nacila

    Kimsin sen
    Önceki hesabını niye sınırsız çizdiler senin, aşırı doz tsi sevicilik yüzünden mi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 4 Ocak 2020; 10:51:50 >
    _____________________________
    2017 EGEA SEDAN 1.6 MJ DCT URBAN
    2014 HYUNDAİ İ10 1.0 STYLE
  • Yarbay
    12076 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: CaptainSkyWalker

    Ne geni geliştirilmesi dayı ne diyon sen

    2.0 150 HP tdi aç bak 2015 model A4’de var bu motor neden bahsediyon sen
    ben senin dayın falan değilim.

    bak burada motorun sıfırdan geliştirildiği yazıyor, ingilizce anlıyorsan oku:
    https://www.autoexpress.co.uk/volkswagen/golf/108247/new-volkswagen-golf-2020-review

    "Here we’re driving the 2.0-litre diesel with 148bhp, paired with a seven-speed DSG automatic – the only gearbox option for this engine. Volkswagen claims it’s an all-new engine developed ‘from scratch’ and, while it may not have the new-fangled mild-hybrid system of some of the other engines found in the new Golf, it’ll primarily interest high-mileage company car drivers (CO2 and MPG figures are yet to be revealed, however), as well as those who just want a more straightforward Golf."
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1523 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Satış rakamları ve dünya geneli yaygınlık igircişineeksek en iyi c segment araç corolla olur, öyle mi peki ?

    Alıntıları Göster
    Corolla ihtiyaçları en iyi karşılayan c segment otomobil bana göre de.
    Ancak ben almam o ayrı konu (Mevcut kasa sedan için konuşuyorum)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zed -- 4 Ocak 2020; 11:0:8 >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1480 Mesaj
    Tsi varken dizel saçmalık



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    26018 Mesaj
    Benzin fiyatlarının bu kadar arttığı ve artmaya devam edeceği bir dönemde artık atmosferik motorlar LPG sayesinde yürür gider.

    Benim araba turbo motorlu yakın zamanda satıp sırf LPG için atmosferik motor bir araba almayı düşünüyorum.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    370 Mesaj

    308 Golf ayarında bir arabadır o segmentte golfü en çok zorlayan araçtır. Bazı konularda da golften iyidir. Ama yanlış bilgi vermekte nedir ? 1.2 308ler illallah ettiren bir motordur. Forumda dahil olmak üzere o motor sorunlu olduğunu bilmeyen 308 biliyorum demesin lütfen. Ama dizel motoru harika 👍 golfün kalitesini premium hariç hiçbir araçla karşılaştırmam karşılaştıranlarda kalite nedir biliyorum demesin. Ki yeni golfle 308 bile zorlamayı geç kapışamaz bile. Yeni 308ler ne zaman çıkar o zaman yorum yapılır ben golf 7.5 için konuşuyorum. Ayrıca bir aracın çok satması değil motoru testleri ve kalitesi iyi bir araç olup olmadığını gösterir.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: lojistisyen, Farfaraway21 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    10146 Mesaj
    Üretimi yok, isteyen gelen alır, pazarlık mesajı atanın kalbini kırarım.


    Şeklinde ilanlar görmeye başlarız o halde.
    |
    |
    _____________________________


    REFERANSLARIM ||| XBOX LIVE : fasakasa |||PSN ID : fasakasa ||| STEAM
    Bedava Playstation Oyunları ||| Nasıl Daha Ucuz Oyun Alırım? ||| Dell Gaming 7566 ||| Anker SoundCore Vortex
    He's the hero Gotham deserves, but not the one it needs right now. So we'll hunt him.
    Because he can take it. Because he's not our hero. He's a silent guardian, a watchful protector. A dark knight.
  • Binbaşı
    1213 Mesaj
    Şu yorumlara bak! Neymiş dizelin devri bittiği için yokmuş:) 1.6 motor emisyon kurallarını karşılamıyordu. Bırakın yeni kuralları bundan bir önceki emisyon normlarına uygun değildi. Yüksek hacimde emisyon normlarına uymak daha kolay. Türkiye dışında motor hacmi üzerinden vergilendirme yapan yok. Adamlar Türkiye pazarı için arge yapıp (ki yapsa da yapamıyor galiba. Yapsa yazılımla hile yapmazdı) motor üretmez. Olayın emisyon olduğunu anlamak bu kadar zor mu? Dizel olayı bittiyse 2.0 dizel niye var?

    Kafalar pırıl pırıl vallahi billahi kıskanıyorum. Dünya ne kadar güzel çiçekler böcekler falan:)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Katılım zamanı: 31 Temmuz 2005
  • Yarbay
    2649 Mesaj

    Yüksek hacim de emisyon normuna uymanın daha kolay olduğu ile alakalı kaynak verebilir misiniz?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    boraycan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1504 Mesaj

    Birşeyin çok satıyor olması onu en iyi yapmaz. Golf Mercedes A ve BMW 1 serisinden daha mı iyi sizce? Audi A3 ü saymıyorum çünkü aralarında amblem dışında bir fark yok. Bakın Golfün fark atmasının en önemli nedeni Almanyada ki satış rakamlarıyla alakalı. Fark atan sadece Golf değil Almanya genel olarak araba satışında diğer Avrupa ülkelerine fark atıyor. Toplam satışta diğer avrupa ülkelerine göre bariz fark var. Bu toplam satıştaki fark haliyle Golfün lehine satış farkı olarakta yansır. Ki bu gayet doğal. Bu kadar çok araba alan adamlar Halkın arabası Alman'ın arabası olarak bilinen kendi markalarını mı tercih eder yoksa Fransız Peugeot u mu? Tabi ki kendi markalarını tercih ederler değil mi? Düz mantıkla bakarsak türkiyede en çok satılan araba Fiat Egea. Bu Egeayı en iyi mi yapar? Nasıl ki sırf yerli üretim diye Egea arkasından Clio Türkiyede tercih ediliyorsa Avrupanın en çok araç satılan ülkesi Almanya da Golf tercih edilecektir. 2. Önemli fark ise Golfün Elektrikli ve Doğalgazlı modelleri satılıyor. 308 de bunların karşılığı yok. Avrupa genelinde Adamlar çevreyi doğayı önemsiyor. Sırf bu yüzden bile elektrikli veya doğalgazlı TGİ golf tercih edebiliyorlar. Ayrıca önemli bir fark yaratmasa da Almanya da yaş ortalaması yüksek. 308 gibi hem iç hem dış tasarımda farklı özgün tasarıma sahip araçları tercih etmezler. Son olarak küçük bir ulke bile olsa da işin içinde birde Avusturya var. Onlarda Alman soyundan gelirler. Avusturyalilarda alman aracı dururken Fransız veya italyan arabası almazlar.

    Golf her kıtada satıyor Peugeot her kıtada satmıyor kıyaslanamaz diye bir kural bir kaide mi var? Golf C Hatchbackte 308 B Hatchback mi? Sınıfları ölçüleri aynı değil mi? Neden kıyaslamasın? Ayrıca 308 sadece Avrupa da satmıyor. Rusya da da satıyor. Libya ve Tunusta da satıyor. Hatta Tunusta parça üretimi bile var. Yağ filtresinin fotoğrafını çekip atabilirim. Her kıtada satıyor olması Golfü mükemmel yapmaz. Şirketlerin hedefleri stratejileri farklı olabilir. VAG grubu Toyotanın dünyanın en çok satan markası liderliğine göz dikmişti. Sanırım 1 yıl geçmişti toplam üretim ve satışta. Bu hedefini tutturmak için hileye başvurdu Dizel araçların emisyonlarıyla oynadı. Sonuç dünya kadar ceza yedi tazminat ödedi. Amerikadaki sıfır araçları otoparklarda ve beyzbol sahalarında çürümeye terk edildi. PSA grubunun böyle bir amacı olmayabilir. Hile hurdayla lider olacağıma şerefimle ortalarda olurum mantığında olabilirler. Veya VAG çok satalım sürümden kazanalım PSA ise az satalım öz satalım mantalitesinde olabilir. Herkesin dünyanın heryerinde satacam en çok ben satacam gibi bir amacı yok. PSA istese bile PSA ya parça tedarik eden firmaların kapasitesi veya PSA'nın kendi kapasitesi buna yeterli olmayabilir. Yani özetle Golf çok satıyor diye 308 den iyidir denemez. 308 az satıyor diye de Golften daha kötü olmaz.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    zed kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Yarbay
    4725 Mesaj

    Hocam sen degil bir sonraki kisi yazmis kusura bakma sen sanmışim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Gorod kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    ...Muhacirizz...
  • Yarbay
    13609 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: edgar1899

    Yüksek hacim de emisyon normuna uymanın daha kolay olduğu ile alakalı kaynak verebilir misiniz?
    https://www.sekizsilindir.com/2016/10/down-sizing-up-sizing.html



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2017 EGEA SEDAN 1.6 MJ DCT URBAN
    2014 HYUNDAİ İ10 1.0 STYLE
  • Yarbay
    2517 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: classlord

    Olay 1 lt olayi degil . Benzinliye gore enaz %50 daha az yakiyor .

    Alıntıları Göster
    Yok canım üretiyor da aynı zamanda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Silenforce -- 4 Ocak 2020; 12:18:32 >
    |
    |
    _____________________________
    KTÜ İnşaat Mühendisliği 2015/2019-BTÜ Elektrik Elektronik Mühendisliği 2019/?
    Özlediğimiz kadar özümsedik Atam..
  • Yarbay
    2649 Mesaj

    Teknik bir veri ya da rapor kastetmiştim ben, burası tamamen yorumlayanı bağlayan genel ifadeler ile dolu, ayrıca karşılaştırma downsizing motorlar ile yapılmış 1.6 dizel motoru downsizing olarak lanse etmek çok çok abartılı olur. Ya da şöyle ifade edeyim emisyon normunu sağlamak 2.0 turbo dizel bir motorda 1.6 turbo dizel bir motora göre daha kolaysa aynı firmalar 1.6 hacimde scr kullanmaya ihtiyaç duymazken 2.0 ve daha fazla hacimde neden ihtiyaç duyuyorlar?
    |
    |
    lojistisyen kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    4151 Mesaj
    Musteri velinimettir.Otomobil Ureticileri aracı musteri icin uretiyor,fabrikada sergilemek icin degil...
    Hep bir dayatma hep bir dayatma, Avrupa da Dizel satısı dusmus.Sen uretmezsen duser tabii, tuketiye secenek koymazsan ya da seceneklerini daraltırsan duser.Sonra da talep dustu komik bence...
    Dizel Motoru bitirelim,Benzinli de olmasın Eeee, biraz Hybrid ile idare edelim sonra sonra da tabii ki Elektrikli...

    Ferrari cıkıyor bu aracların emisyonları hic de az degil diyor elektirikli icin, mazda cıkıyor yuksek hacimli pillerin emisyonu icten yanmalılardan fazla biz asla sıcak bakmıyoruz diyor.Fiat CEO su bunlar asla sıfır emisyon degil diyor.Kac gundur incelemeler,programlar bakıyorum bir pilin maliyeti 50-65.000 USD ve piller % 20 nin altına indiginde cop olur deniyor.
    ustune bunlar icin uretilen kimyasallar,elektrolikler,uretimi icin harcanan kaynaklar dogaya etkilerinden bahsediliyor.
    İsvec gibi kucuk bir ulke bile altyapımız kaldırmıyor diyor.

    Hala ve hala menzil ve sarj suresi cok buyuk sorun, yukarda belirttigim gibi Mazda 22kw gibi bataryaların ustundeki bataryalara siddetle karsı cıkıyor.Reele gelirsen Cilo 0.9 78 iken elektriklisi Zoe 238 e satılıyor.Ustune 200 Km ustune zor cıkıyorsun.Kısın sacma bir sekilde pil verimi inanılmaz dusuyor menzil azalıyor.

    Ben Dizeli kaldırdım.Sebep iste Azot oksit vs Sen mecbursun max 8.5 LT yakan Dizel yerine 13-14 LT yak Benzin yak.Bir de sana Atmosferige pil koydum adına da Hybrid dedim fiyatı da ort. 40.000 Tl daha pahalı, Pil Biterse de 3-5 bin dolar verirsin degistiririz.Ama bu da uzun gitmeyecek.

    Bugun Reno ve Fiat ı alan nicin alıyor?Dizel Motorları icin alıyor.1.5 DCI ve 1.3-1.6Mjet bunlar kalktıgı anda insanlar neden alsın?Sen bunları kaldırdın talebin %80 dustu fabrika kapatmak zorunda kalırsan ya da buyuk isci cıkarman gerekirse sen bu isten karlı mı cıkacaksın?Musterilerin hic mi hakkı yok?
    Dizeli kaldırdım oldu bitti.Bu mudur?

    Bugun hala ve hala Dizelin 1 tane alternatifi yok ne Benzin ne hybrid bence Dizel alternatifi degil bugun benzinli Motor 300.000Km yaparsa Dizele bakarsan 500.000 yapar.Diel bastıgında ucmaz ama benzin de bastıgında yakıt ucar.Ben bu Dizele karsı takılan tutuma karsıyım.Ayrıca 0 emisyon elektirk falan en azından benim icin inandırıcı degil...

    Bir de Toyota bırakmıs vs ya Toyota ne zaman duzgun Dizel uretebilmis ki?1.4D 90BG 900 KG lık araca da daya gitsin 1500KG luk araca da daya gitsin.Benzinde de 20 yıllık 1.6 Atmosferige devam, Hybrid e yogunlasmıslar 1.8 Hybrid 40.000 Tl daha pahalı,fiyat yuksek vergi yuksek MTV yuksek, pillerin ne olacagı kaca degisecegi soru isareti...
    Sanki uretirken satıs rekorları kırmıs Dizel Motorları yapmıs da Toyota bile bıraktı deniyor.

    Hep bir dayatma gidiyor.Bilgi kirliligide mevcut ama su anda Reno ve Fiat Dizel yok dedi satısları % kac duser?Kim nicin alır?Reno da 1.33 Fiat da 1.4 Turbo Benzinli var 1.6 vergi diliminde rakiplerinde 1.0 TSI , 1.2 Puretech vs var.Satıslar % 70-80 dusunce firmanın ne karı olur?
    _____________________________
    Asus X38 P5E3 Deluxe|İntel E7200||Sparkle Calibre 512MB 8800GTS||2*1GB Corsair DDR3 1333MHZ@1500MHZ||Creative Xfi FATAL1TY Platinium Champ1on|




  • Binbaşı
    1141 Mesaj
    vosvos satmasa ne olacak.

    bizim ülkemiz küçük hacim benzinli ve dizel motor yakın gelecekte bitmez/bitemez.

    bizim ülkemizde çoğu kişi ucuz ve ekonomik araba bakıyor.hibrit,elektrikli vs. bunlar pahalı gelir bizim ülkemize ki pahalı da zaten.

    lüks araç satın alabilenleri bu durumlardan ayrı tutuyorum.

    vosvos tüketicileri için bu durumlar pek fark yaratmaz,her türlü gidip alıyorlar zaten :D

    şahsen dizel satmayacaklarsa tsi+hibrit versiyon satmalarını beklerim.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    13609 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: edgar1899

    Teknik bir veri ya da rapor kastetmiştim ben, burası tamamen yorumlayanı bağlayan genel ifadeler ile dolu, ayrıca karşılaştırma downsizing motorlar ile yapılmış 1.6 dizel motoru downsizing olarak lanse etmek çok çok abartılı olur. Ya da şöyle ifade edeyim emisyon normunu sağlamak 2.0 turbo dizel bir motorda 1.6 turbo dizel bir motora göre daha kolaysa aynı firmalar 1.6 hacimde scr kullanmaya ihtiyaç duymazken 2.0 ve daha fazla hacimde neden ihtiyaç duyuyorlar?
    Scr kullanan 1.6 motorlar da var, motoruna göre değişir.

    Yüsek hacimde daha kolay emisyon normuna uyum ise oldukça açık ve anlaşılır bir durum. Yuksek hacimle beraber görece düşük güç en güzel yöntem bunun için. Örnek vagin hileli 1.6 105 beygir dizeli kaldırılırken 2.0 102 beygirde sıkıntı yoktu.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2017 EGEA SEDAN 1.6 MJ DCT URBAN
    2014 HYUNDAİ İ10 1.0 STYLE




  • Yarbay
    2649 Mesaj

    Konuya sadece Türkiye pazarından baktığın sürece ilerleme kaydedemez sonuca varamazsın. Avrupa Birliği net şekilde otomobiller için dizeli bitirme kararı aldı pazarında, 2016'dan beri bunun yasal mevzuatını hazırlıyorlar, dizeli 2021 itibariyle inanılmaz zorlaştırdılar ve maliyetli hale getirdiler ve muhtemelen 2023-2025 euro 7 ile birlikte tamamen önüne set çekecekler.

    Bakın dizelin arıtıcı sistemler olmadığından motor çıkışı egzoz emisyonları benzinli bir araca göre inanılmaz seviyede daha zararlı, bununla birlikte arıtma sistemleri ise kararlı değil, sürdürülebilir değil. Her gün görüyorsun forumda, scr çabuk bitiyor, deposu şöyle, emülatör, dpf iptali vs vs. Dizel araçların fabrika çıkışı emisyon değerlerinin son yirmi yıldır tamamen kandırmadan ibaret olduğuda 2016-2017 sürecinde ortaya çıktı, şimdi o değerlere uygun araçlar üretmekte;

    1- Maliyetli
    2- Sürdürülebilir değil
    3- Toplatmaya varan çok ciddi yaptırımlar içeriyor.

    Şimdi elektrikli araçlar çok mu zararsız dersen tabi ki değil, öncelikle belirttiğin batarya maliyeti çok uçuk, kw değeri bugün için 120 dolarlarda birkaç sene içerisinde 85 dolara ineceği öngörülüyor bu da 100 kw bir batarya için 8500 dolar demek. Hala ucuz mu değil, zaten bunun için hybrid araçlar var, batarya maliyetleri belli seviye altına inene kadar hybrid araçlar hüküm sürecek, özellikle plug-in hybridler. Atmosferiğe pil koydum adına da hybrid dedim demek zorunda değilsin, turbo motorlada yapabilirsin bunu ki yapan firmalar var, hybrid denilince tek çözüm toyotanın uygulamaları değil. Pil için öngörülen garanti süreleri 8-10 yıl bu zaten Avrupa'da bir aracın faydalı kullanım ömrü, elektrikli pahalı, hybridde pahalı ise, turbo benzin var bir Avrupalı için, hadi doğu avrupada ya da italyada yaşıyorsunuz diyelim onun içinde lpg var.

    Bırakan sadece toyota değil ayrıca, ben direkt sana bir örnek vereyim, toplam satışları içinde dizel oranı en yüksek firma volvo avrupada, her 5 otomobilinden 4ü dizel, ve ilk bırakma kararını açıklayan firmalardan bir tanesi oldu. Bu durumda volvonun batması gerekir kurduğun düz mantıkla ancak onlar batmamak için bu tercihi gerçekleştiriyorlar.

    Hiçbir firma bahsettiğin oranlarda etkilenmeyecek, bahsettiğin oranlarda etkilenecek olanlar dizelde kalacak olanlar aslında. Bugün Fiat batmamak için kapı kapı ortaklık aradı elinde yeni nesil çözümler olmadığı için, sadece ülkemiz penceresinden bakarsan konuyu okuyamazsın, bugün Fiatın en büyük pazarı italya ve italyada şehirlerde bir bir dizel araçlar yasaklanıyor, roma, paris, atina belediyeleri dizeller için mevcut emisyon limitlerini dahi kabul etmeyeceklerini 2.1 katsayısını kabul etmeyip fabrika çıkışı değeri arayacaklarını ortak kararla deklare etti.

    Türkler dizeli seviyormuş onlar alacak ya bu ülkede de dizel yasağı yok diyerek bize özel 8-10 bin araç üretmeyeceklerine göre firmalar açısından en doğal çözüm asıl pazarları olan avrupaya göre üretim yapmak. Fiat 2021'de otomobilde bırakacağını zaten söylemişti ortaklık sonrası bir değişiklik olur mu hdi ile birkaç sene daha devam ederler mi göreceğiz. Renault zaten hybrid üniteleri devreye aldıkça çıkacak, Türkiye'de inşa ettikleri hybrid motor fabrikasının tamamen devreye alınmasını bekliyorlar.

    Toyota bugün %90 üzeri ihracat ve tam kapasite ile Avrupaya hybrid araç yetiştirmeye çalışıyor, iç piyasadan araç kısıp yüksek karlılık ile Avrupaya araç veriyorlar.Şimdi Türkiye pazarında dizel satıyormuş, satmıyormuş toyotanın umrunda mı sizce.

    Renault ele alalım üretiminin %80'ini ihraç eden fabrika içerde dizeli bıraktığı ve fabrika çıkışı lpg, turbo benzinli ve hybrid araçlara geçtiğinde sizin tabirinizle satışlarının düştüğünü varsayalım ki sanmıyorum. Üretim hacminin %10unu kaybetsin. Peki bu fabrika dizelde devam ederse %80lik pazarının ne kadarını kaybeder. Olaya sadece Türkiye pazarınden baktığınız sürece doğru okuyamazsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edgar1899 -- 4 Ocak 2020; 14:37:37 >
    |
    |
    huso kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Yarbay
    2649 Mesaj

    1.6 hacimde tabi ki kullanan var ancak 2.0 dizelde 1.6 dizele göre emisyon normuna uyum daha kolay demek gerçekle alakası olmayan bir durum. 1.6 motorunda kullanan zaten 2.0 motorunda da kullanmaya mahkum. Böyle bir durumun reelde karşılığı olsa son 3-4 sene içerisinde egzoz arıtma sistemleri yüksek hacimli motorlardan düşük hacimli motorlara doğru dağılım göstermezdi. Hangi firmaya bakarsanız bakın düşük hacimden önce yüksek hacim dizellerde scr, lnt, doc gibi sistemlere geçiş sağlamıştır. Yazılan yazıda motorlar, yakıt tipleri, motor teknolojileri birbirine girmiş durumda ayrıca emisyona uyum dediğiniz tek bir parametre değil, ölçülen ve kombine edilen bununla birlikte rde altında farklı şekilde ölçülen birçok parametre mevcut. Yani emisyona uyum daha kolay, içi boş ve çok genel bir ifade.
    |
    |
    lojistisyen kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    221 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Önceki hesabını niye sınırsız çizdiler senin, aşırı doz tsi sevicilik yüzünden mi

    Alıntıları Göster
    önceki hesabım neymi ver de öğreneyim
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Europatrans evden eve nakliyat '' 444 69 95''
Canlı Tv izle
Webtures SEO;SEO Nedir?
Web Tasarım
kripto para haberleri
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
1,016
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.