Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

A101 Yayın Kulvarı Deneme Değerlendirmem

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir Kullanıcı, 3 Masaüstü Kullanıcı
12
Cevap
0
Favori
4.441
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> TYT / AYT >> TYT/AYT Genel Sohbet >> A101 Yayın Kulvarı Deneme Değerlendirmem
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    336 Mesaj
    Türkçe 36 Doğru 4 Yanlış

    Matematik 36 Doğru 4 Boş

    Sosyal 17 Doğru 2 Yanlış 1 Boş

    Fen 13 Doğru 7 Yanlış

    Türkçe paragrafları genel olarak kolay, kaçırdıklarımın 2'si dikkatsizlikten.

    Matematik problemler falan epey kolay ama arada tek tük güzel sorular gördüm.Geometride 3 boyutlu cisim sorusu biraz daha zor olsa mis gibi ÖSYM TYT geometrisi olur.

    Sosyal bi hayli basit.ÖSYM daha zor sorar kesinlikle.

    Fende fizik kolay ama biyolojide biraz bi şeyler bilmek istiyor, kimyada da yoruma açık bi kaç grafik var oradan kaçırdım.

    Fen adına üzüldüğüm ve matematikte yok yere bi kaç soruyu yapamamamdan dolayı üzüldüğüm bi deneme oldu.

    10 dakika sürem arttı.Türkçe kolay olduğu için süre sıkıntısı pek olmuyor.

    Totalde 102 Doğru, 13 Yanlış, 99.75 net yapıyor.Hedef hamda 14k.

    Çok çöp bi deneme değil, ösym soruları da gayet basit.Çözün, tavsiye ederim.



    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1214 Mesaj
    Cevap anahtarını atabilir misiniz?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    336 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Currynin Üçlüğü

    Cevap anahtarını atabilir misiniz?
    http://image.yayinkulvari.com/images/uploads/a101_tyt_deneme_1_20180412123844.pdf
    _____________________________
  • Binbaşı
    1214 Mesaj

    Teşekkür ederim :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Grejayuen kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    42 Mesaj
    A101 harca harca bitmez
    Tavsiye eder misin hocam denemeyi yoksa geometrisi dışında vakit kaybı mı?
    _____________________________
    "benim inancım dua eden saf bir çocuğun inancına benzemez"
  • Yüzbaşı
    336 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Skywards

    A101 harca harca bitmez
    Tavsiye eder misin hocam denemeyi yoksa geometrisi dışında vakit kaybı mı?
    tükçe extra pek bir şey katmaz, biraz dil bilgisi soruları işte

    sosyal çok basit

    matematik ösym tarzı ama kolay

    geometri eh işte

    fende kimya ve biyo fena değil

    bence alınır
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    267 Mesaj
    Özetle bu denemeyi çözmek bize ne katar?
    _____________________________
    Olmasın Sükût-u Hayal
  • Binbaşı
    1214 Mesaj

    Denemeyi çözmüş bulunmaktayım ben de yeni konu açıp değerlendirmektense burada değerlendireceğim izninle.



    Denemeye karşı bir önyargım vardı ama forumda yazılan o kadar da kötü değil falan demeler üzerine çözmeye karar verdim.



    Tamamen şahsi görüşüm: Berbat ve kalitesiz bir deneme bir kaç arkadaş toplanıp daha iyi deneme çıkartabiliriz forumdan rahatlıkla.



    Neden çöp?

    Sorular o kadar baştan savma, anlaşılmaz ve hatalı yazılmış ki bunu yazan insanların ne düşündüğünü inanın merak ediyorum.



    Türkçede cümleleri anlayabilmek için 5-6 kere okumanız gerekebilir.Genel olarak kolay bir türkçe ama tabi anlayabilirseniz.



    Fende üstünkörü bilgilerle doğru kabul edilebilecek ama biraz mantıklı düşününce bu böyle olmaz ki denilecek seviyede.Bu da genel olarak kolay.



    Matematik birkaç güzel sorusu var lakin basit sorular çok basit ve yine ne dediği bizden ne istediği belli olmayan sorular mevcut.Bu da genel olarak basit.



    Sosyal bilgi sorusu ağırlıklı denemenin genel sorunları burada da mevcut.Bu da genel olarak basit.



    Özet geçmek gerekirse benim kafam güzel değilse sorular anlaşılmıyor.Anlayamadığın soruları da yapman haliyle zor.Genel olarak seviyesi kolay-orta arası denilebilir ama kesinlikle kaliteli olmadığı asıl başarının bu denemeyi bitirmek olduğunu söyleyebilirim.Çözerken bitse artık diye düşünmeye başladım.Hani çözerken zorlansanız dahi düşük net yapsanız bile "Adamlar ne güzel sorular yazmış vay be!" Dersiniz ya bu onlardan değil.Eğer elinizde yoksa 1.50 TL verip almanıza gerek yok 1.50 TL'ye deneme bulabilirsiniz her yerde.



    Bunlar benim kendi görüşlerim beğenen arkadaşlara saygı duyuyorum.Sanırım kendimi çok tekrarladım ama gerçekten iyi bir deneme değil iyi çalışmalar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    hayallereinanmak kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    267 Mesaj

    Şimdi aldım ben de .Ösymye uzak sorular var gibiydi biraz göz ucuyla baktım.Bu yazdıklarınızı okuyunca çözesim gelmedi.Kaç net yaptınız?

    Hocam 1.5 tlye toplu olarak alsan daha güzellerini bulursun ben kolay ama özgündür sanmıştım.Mat sorularına göz ucuyla baktım sorular sıkıştırılmış özgün olmayan bir denemeye benziyor.

    Çözsem mi ya:)
    |
    |
    Currynin Üçlüğü kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Olmasın Sükût-u Hayal
  • Yüzbaşı
    336 Mesaj

    anlama acisindan bi sikinti goremedim ben.her sey cok net geldi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Currynin Üçlüğü kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1214 Mesaj

    Aldıysan çöz dostum boşa gitmesin ama almadıysan parayı çöpe atmaya gerek yok.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    hayallereinanmak kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Onbaşı
    16 Mesaj
    Hort. Bugün aynı denemeyi olduk. 100.5 netim var ama dershanede 15. Oldum 183 kişi arasında. Çok belirleyici bi deneme değil



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
haberler
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
SEO
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Bey Azura
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,266
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.