Şimdi Ara

A101'den Alınan Deerma VC20 Garanti Sorunu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
484
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 1
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • _SiTeMKaR_ (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhabalar,
    A101'den aldığım Deerma VC20 Şarjlı Dik Süpürgenin dönen fırçası bozuldu. Bazen dönüyor bazen dönmüyor. A101'den aldığım bilgiye göre Sanal İletişim adlı yere göndermemiz gerektiği söylendi. Sanal İletişimle irtibat kurduğumda karşı ödemeli kargoların kabul edilmediği, kargo ücretini benim ödemem gerektiğinde söylendi. Bu durumun yasal olmadığını, Ticaret Bakanlığı Satış Sonrası Hizmetler Yönetmeliğine göre kargo parası talep edemeyeceklerini ilettim ve sonra MH kargo kodu paylaşmak zorunda kaldı. (Bu olay yaklaşık 3 ay önce oldu.) Şimdi tekrardan cihaz aynı arızayı verdi ve MH ile tekrar aynı tartışmayı yaşadık fakat bu sefer ısrarcılar. Kargo ücretini benim ödememi istiyorlar. THH'ye başvuru yapmayı düşünüyorum fakat böyle bir durumda nasıl başvuru yapmalıyım? Ürünü garantiye yollayıp kargo ücretini dosyaya ekleyerek mi? Yoksa Hiç yollamadan direkt başvuru mu yapmalıyım? Ve THH'den nasıl bir sonuç çıkar. Ben sözleşme iptalini isteyeceğim. Böyle bir şey mümkün mü? Yardım edecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim iyi forumlar :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >



    |
    |




- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.