Şimdi Ara

a101 çatlak televizyon ekranı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
0
Favori
6.815
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba, a101'den hi-level 128 ekran tv aldık. mağazada kontrol etmek istedik ama ısrarla vazgeçirdiler. eve geldiğimizde televizyonun üzerinde parmak izleri vardı ve ekran çatlaktı. mağazay geri döndük ama elektronikte iade olmuyor diyerek bizi dinlemediler bile. servis kendiniz açmışsınız bi karışmayız diyor. alışverişi yapalı henüz 2. gün oldu. ne yapılabilir? böyle bir şey tecrübe eden oldu mu aranızda. :/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AphzL -- 11 Kasım 2016; 11:36:3 >



  • Bu tv konusunda pek anlamam ama bildiğim kadarıyla kutuyu servisin açması gerekiyor, aksi halde kullanıcı hatasına giriyor.
  • Kutuyu servisin açması gerek. Biraz okusaydınız keşke. Çözümü var mı bilmiyorum ama geçmiş olsun.
  • Mağazadan aldığınızda açık değilmiydi ? Açık paketi sattılar ise bu vahim ama açık olmayan paketi açtınız ve tv ekranında parmak izi varsa bu daha da vahim.
  • aslında bu servisin açması vs. tamamen martaval.Satıcı açısından bir bahane.
    Siz giderek elden aldığınızda(görerek alma) kapsamına girdiği için cayma hakkınız bulunmuyor.
    Online tüketiciler için cayma hakkı yani internet üzerinden yapılan alışverişler sizin için geçerli değil.

    Sözün özü A101 çalışanları ve Servisle bu işi çözmeye çalışmanız lazım,tüketici hakem heyetine gitseniz de görerek ürünü aldığınız için bir sonuç alamayabilirsiniz.
  • kutuyu açarak haklıyken haksız duruma düşmüşsünüz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spyae

    aslında bu servisin açması vs. tamamen martaval.Satıcı açısından bir bahane.
    Siz giderek elden aldığınızda(görerek alma) kapsamına girdiği için cayma hakkınız bulunmuyor.
    Online tüketiciler için cayma hakkı yani internet üzerinden yapılan alışverişler sizin için geçerli değil.

    Sözün özü A101 çalışanları ve Servisle bu işi çözmeye çalışmanız lazım,tüketici hakem heyetine gitseniz de görerek ürünü aldığınız için bir sonuç alamayabilirsiniz.

    Ne bahanesi ne martavalı, aldığımız ocağın bir kaç parçası eksik çıktı, servis hemen yeni parçaları gönderdi. Eğer biz açmış olsaydık muhtmelen kaybetmiş olarak muamele görecektik. Kutunun içinden eksik parça çıkması ile de ilk defa karşılaştım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: spyae

    aslında bu servisin açması vs. tamamen martaval.Satıcı açısından bir bahane.
    Siz giderek elden aldığınızda(görerek alma) kapsamına girdiği için cayma hakkınız bulunmuyor.
    Online tüketiciler için cayma hakkı yani internet üzerinden yapılan alışverişler sizin için geçerli değil.

    Sözün özü A101 çalışanları ve Servisle bu işi çözmeye çalışmanız lazım,tüketici hakem heyetine gitseniz de görerek ürünü aldığınız için bir sonuç alamayabilirsiniz.

    en gereksiz yorum bu heralde. Türkiye gibi bir yerde servisin açması martaval dersen çok uğraşırsın. en mantıklı çözm servisin açması, he servise para vermemek için kendim açarım dersen de bu şekilde kanıtlayamicağın firmanın insafına kalmış durumlara düşebiliyorsun.




  • Üzerinde sağında solunda servis gelmeden açmayınız mealinde bir ibare falan olması lazım. Ayrıca bu ücretsiz bir işlem bildiğim kadarıyla. Hatalı davranmışınız ve binde bir ortaya çıkacak şey sizin başınıza gelmiş.
  • A101 e tekrar gidin bence, bu defa giderken yanınıza meşe odunu da alın...
  • Servisin kendisi açması lazımdı. Samsung da mesela aldığım çamasır makinasında kargodan kaynaklı 1,5 cm lik bir çizik mevcuttu servis geldi kendisi açtı 4 tarafının fotografını çekti sonra isterseniz değişim yazabiliriz dedi göze batan birşey olmadığı için gerek yok dedik sonrasında servis bizim garantiyi 3 yıl değil 5 yıl yaptı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD


    quote:

    Orijinalden alıntı: spyae

    aslında bu servisin açması vs. tamamen martaval.Satıcı açısından bir bahane.
    Siz giderek elden aldığınızda(görerek alma) kapsamına girdiği için cayma hakkınız bulunmuyor.
    Online tüketiciler için cayma hakkı yani internet üzerinden yapılan alışverişler sizin için geçerli değil.

    Sözün özü A101 çalışanları ve Servisle bu işi çözmeye çalışmanız lazım,tüketici hakem heyetine gitseniz de görerek ürünü aldığınız için bir sonuç alamayabilirsiniz.

    en gereksiz yorum bu heralde. Türkiye gibi bir yerde servisin açması martaval dersen çok uğraşırsın. en mantıklı çözm servisin açması, he servise para vermemek için kendim açarım dersen de bu şekilde kanıtlayamicağın firmanın insafına kalmış durumlara düşebiliyorsun.

    Doğru diyorsunda ben a101 den 1,5 sene önce tv aldım. Kurulum için servisi aradım o dönem 35 lira istediler.

    Birde ben Manisa'da yaşıyorum. Tv 5 km ilerimde üretildi.

    Servis gelecek fişe takacak 40-50 lira ayak bastı parası alacak.

    Konuya gelince arkadaşın yapabileceği hiçbir şey yok. A101 çalışanların yaptığı şark kurnazlığı.



    Hakem heyetine gitmenizi öneririm. Onunda bir işe yarayacağını pek sanmıyorum şansınızı deneyin.

    İmla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soyken -- 11 Kasım 2016; 12:50:43 >




  • soyken kullanıcısına yanıt
    İşte o kurulum parasını vermemek için 1500 tl çöpe gidecek çözüm çıkmazsa. Malesef durum bu.



    Ben de samsung 26" tv aldım, servis geldi kurdu birisini akrabama verecektim o yüzden çıtalardaki bantları çıkartmadım. Gönderdim gideceği yere, bantları açtılar, 2 3 cm lik bir çatlak var. Sonrasında kaldık öyle ayazda üstüne sticker yapıştırdık geçtik :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 32" üzerini servisin açması artık kanun gibi bir şey her ürün açıklamasında yazar. çünki 32" bir tv yi kutudan çıkarırken kişinin kırma ihtimali yok denecek kadar az. ama üzeri için direk sen kutudan çıkarırken kırdın durumundasın. 32" kırık çıksaydı mesala sorunsuz halledilirdi. tabi orada açıp bakmana izin vermiyorlar ise kırık dediğinde almak zorundalar. ikisi aynı anda olmaz. yani hem bakamazsın kardeşim. hemde kırık gelirse biz ilgilenmiyoruz demek olmaz. firmada dandikmiş. lg samsung Vestel beko Arçelik olsa. kırık kesinlikle yardımcı olurlardı. firma işin uyanıklığına kaçmaya çalışacaklar liste başını çeker. siz yanmışsınız geçmiş olsun. bende arkadaşın tv sini kırdım 1200 lira girdi. siz yinede firma merkezini 101 merkezini sürekli arayarak sık boğaz edin.
  • yaşadığın yerde başka bir servisvarsa onları ara ve çeyizlik aldığını sadece kontrol ama.lı açtığını söyle. Aynı durum malesef benimde başıma geldi ve Sen kutuyu mağzadan çıkardıktan sonra yapacak pek bişi yok.

    Servis sadece onu çağırmayıp para kzanamadığı için trip atıyor :D
  • En sonra çare, servis elemanına 3-5 bişe teklif etmeyi dene.
  • A101 öyle yapıyor. Ben de kablosuz mouse aldım. 2 tane aldığım için 1 tanesini açtım. 1 tanesini de 2 gün sonra açtım, çalışmadı.
    İade etmeye gittim. Telefonla birini aradılar, iade alamazlarmış. Servisine gönderecekmişim 15 TL.lik mouse'u.
    Ben de A101 Genel müdürlüğüne mail attım. 1 gün sonra bir yetkili arayıp, şubeye götürmemi, değiştireceklerini söyledi ve değiştirdiler.
    1- Genel müdürlüklerine mesaj at.
    2- Olmazsa şikayet var sitesine yaz.
    3- Yine olmazsa Tüketici Hakem Heyeti bu işi çözecektir diye düşünüyorum. Çünkü "Ayıplı mal" satmaya girer.
  • bence a101 deki elemanlar tv yi taşırken vs düşürüp kırdılar o yüzden açıp bakmanızı istemediler.bu tür sorunlar genel merkezi arayarak çözülür hiç elemanlarla uğraşmayın boşa sinirlerinizi zıplatırlar.
  • Eğer kutu üzerinde ibare yoksa ve A101 çalışanları sizi kutuyu servisin açması gerektiği hakkında bilgilendirme yapmamışlarsa siz haklısınız. A101 çalışanları büyük ihtimal garanti dışı olmaması için kutuyu açtırmamışlardır. Peşini kovalayın olmazsa THH'ye dilekçe yazarak mağduriyetinizi bildirin.
  • SPaCeLoRD kullanıcısına yanıt
    A101 in uyanıklığı. Maalesef diğer yerlerden alındımı bu tarz bir muamele yok. Fiyata + servis ücreti diye belirtmeleride gerek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.