Şimdi Ara

A101 Aktüel 10-16 Ve 15 Şubat'tan İtibaren..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (3 Mobil) - 1 Masaüstü3 Mobil
50
Cevap
3
Favori
13.988
Tıklama
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Sıcak Fırsatlar >> Diğer Fırsatlar >> A101 Aktüel 10-16 Ve 15 Şubat'tan İtibaren..
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    9026 Mesaj
    a101 bitmiş
    |
    |
    _____________________________
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
  • Onbaşı
    15 Mesaj
    televizyon vestel üretimi ve leş atıyor sakın almayın sayın forumdaşlarım. okuduğum yazıda şöyle denmiş hatta:

    Görüntü kalitesi maalesef düşük.
    Başka bir aygıt bağlayıp video izlemeye çalıştığınızda yer yer sıkıntılar oluyor.
    Kanal geçişleri çoook uzun.
    Kumanda tasarımını hiç beğenmedim. Çok uzun bir tasarıma sahip.
    Özet olarak malzeme ve işçiliğe değinirsem oyumu olumsuz yönde kullanırım.

    yazı bu ama çöp yazı okumaya değmez bence: hi level
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    69 Mesaj
    Beyler kulaklık harbi ucuzmuş ya! Hiç mi gideri yok?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    10546 Mesaj
    Cerezya çigfindiga zam gelmiş. daha önce yine ikincisi %50 indirimle almiştik ve o dönemde paket fiyatı 7 liraydi.

    Yörsan yogurt fena sayilmaz. fakat bu yogurt çok tatlı. yani ekşimsi veya hafif ekşi yogurt seviyorsanız almayin. ama tatlı yogurt favorim diyorsanız kaçırmayin.
    not: tatlıdan kasıt şekerli anlamında degil.

    Black decker taşlama da fena sayilmaz 95 lira ve 650w
    birde dikkatimi çeken ürün 3lü tornavida seti. (gerçi bu ürünleride fazla tercih etmemek lazım kolayca kafa sıyırabiliyorlar.)
    _____________________________
    Lenovo IdeaPad Y510P / Logitech Z5500 / Buffalo LinkStation 1 TB
  • Onbaşı
    27 Mesaj

    güzel değinmişsiniz teşekkürler hocam tornavida konusundan bahsetmişken 30 adet tornavida konusu vardı forumda sipariş geçenlerin akıbeti hakkında bir bilginiz var mı acaba?
    |
    |
    McCarty kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    10546 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SUPERSONICQ

    güzel değinmişsiniz teşekkürler hocam tornavida konusundan bahsetmişken 30 adet tornavida konusu vardı forumda sipariş geçenlerin akıbeti hakkında bir bilginiz var mı acaba?
    quote:

    Orijinalden alıntı: SUPERSONICQ

    güzel değinmişsiniz teşekkürler hocam tornavida konusundan bahsetmişken 30 adet tornavida konusu vardı forumda sipariş geçenlerin akıbeti hakkında bir bilginiz var mı acaba?

    evet gördüm. fakat saatçi tornavidası mı yoksa normal PH uçları olan bir tornavida mı satıldıgını anlamadim ve hiç bulaşmadım.

    fakat anladıgım kadarıyla sipariş verenlerin elinde patlamiş gibi görünüyor.
    _____________________________
    Lenovo IdeaPad Y510P / Logitech Z5500 / Buffalo LinkStation 1 TB




  • Onbaşı
    27 Mesaj

    anladım bende o görüşdeyim merak ettim geçen baktığımda konuda denk geldiğim kadarıyla kısa topuz başlı şeklinde olanlardan bahsediyorlardı ancak böyle bir ürün alımı sadece yurtdışı sitelerinde olabilir o da belki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SUPERSONICQ -- 13 Şubat 2018; 6:27:34 >
    |
    |
    McCarty kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1428 Mesaj
    Zebra perde alınır mı?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    2 Mesaj

    Daha önce A101’e geldiğinde almıştım. Kahve için değil ama bitki çayı ve demlik poşet için kullanıyorum zaman zaman. Çatlama, kırılma olmadı. Camı kaliteli zaten, kalın değil ama bahsettiğiniz mika gibi olanlardan değil. Borosilikat cam diye geçiyor bunlar. Normal cama göre daha hafif ve daha pahalıdır.



    Altında silikon altlığı var. Hem sehpaya falan koyarken işe yarıyor, nihale yerine. Hem de mutfakta tezgaha koyarken sert koysanız da camı kırmamış oluyorsunuz.



    Sadece bulaşık makinesine koymamanızı tavsiye ediyorum, dışındaki yazılar gidiyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Asriell kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    2 Mesaj

    Bitki çayı ve siyah çay için de kullanabilirsiniz. Kışın ıhlamur, adaçayı falan demliyorum bunun içinde.

    Tek başıma olduğumda çaydanlık kullanmayıp siyah çay demliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi elmadilimi -- 13 Şubat 2018; 9:1:38 >
    |
    |
    Johny Constantine kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    82 Mesaj
    French press için gelmiştim bende yorumlarda iyi olduğuna göre alınabilir..
    |
    |
    _____________________________
    Bir anlam gelse ne varsa alıp gitse..
  • Binbaşı
    1262 Mesaj

    Sağolun hocam alayım öyleyse. Makineye hiç atmıyorum zaten, çizer vs. korkusuyla. Yazıları gitti mi hoş olmaz. Ben kahve için, kardeşim bitki çayı için kullanıyor french pressi.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    elmadilimi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    2 Mesaj

    Yok çizilme zaten olmuyor makinenizde sorun yoksa. Ben de sadece içindeki otu döküp çalkalıyorum normalde, bir sefer bitki çayının sarartısı gitsin diye koymuştum. O zaman yazılar dağıldı.



    Güzel ürün yani, ben memnun kaldım. Çok kaliteli boroslikatlar gibi incecik ve hafif olmasa da fiyatına göre çok iyi.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Asriell kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1861 Mesaj
    Elektrikli sobaya kimse birşey dememiş?
    |
    |
    _____________________________
    Türkiye'de üretilen en önemli şey vergidir. -
  • Çavuş
    65 Mesaj

    Hocam suyu dökmeden buharla ön ısıtma yapılırsa 10 liralık olanlarda uzun süre dayanıyor. 800 ml bu fiyata alınır.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Asriell kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Domates, Biber, Soğan pişirirsen melemen olur pişirmezsen salata olur...
  • Binbaşı
    1046 Mesaj
    sütaş kaşar peynirinin kilosunu 50 lira olarak gördüm ya, bir pembe fil kaldı görünce şaşıracağım.

    asıl fiyatı da 68 liraymış, indirimli hali bu!
    _____________________________
    Hayat bir gündür, o da bugündür.
  • Binbaşı
    1262 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: rambo34_orijinali

    sütaş kaşar peynirinin kilosunu 50 lira olarak gördüm ya, bir pembe fil kaldı görünce şaşıracağım.

    asıl fiyatı da 68 liraymış, indirimli hali bu!
    quote:

    Orijinalden alıntı: rambo34_orijinali

    sütaş kaşar peynirinin kilosunu 50 lira olarak gördüm ya, bir pembe fil kaldı görünce şaşıracağım.

    asıl fiyatı da 68 liraymış, indirimli hali bu!

    Yanlış hesaplamışsınız.

    Şu an indirimli fiyatı kg 25 tl ye denk geliyor. İndirimsiz 34 tl
    _____________________________




  • Binbaşı
    1046 Mesaj

    8x20 gr= 160 gr.
    normal fiyat= 10.90 tl. - kilo 68 tl.
    indirimli fiyat= 8 tl - kilo 50 tl.
    ancak iki tane alırsan tanesi 5.45 - kilo 34 tl.

    yanlış nerede hocam?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rambo34_orijinali -- 14 Şubat 2018; 0:26:53 >
    |
    |
    Asriell kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Hayat bir gündür, o da bugündür.
  • Binbaşı
    1262 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: rambo34_orijinali

    8x20 gr= 160 gr.
    normal fiyat= 10.90 tl. - kilo 68 tl.
    indirimli fiyat= 8 tl - kilo 50 tl.
    ancak iki tane alırsan tanesi 5.45 - kilo 34 tl.

    yanlış nerede hocam?
    quote:

    Orijinalden alıntı: rambo34_orijinali

    8x20 gr= 160 gr.
    normal fiyat= 10.90 tl. - kilo 68 tl.
    indirimli fiyat= 8 tl - kilo 50 tl.
    ancak iki tane alırsan tanesi 5.45 - kilo 34 tl.

    yanlış nerede hocam?


    normal fiyat= 10,90 tl > 2 adetin ki
    tekli normal fiyat= 5,45

    2 adet indirimli fiyat= 8 tl (Teki bu şekilde 4 tl ye geliyor)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asriell -- 14 Şubat 2018; 0:11:20 >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1046 Mesaj

    bence yanılıyorsunuz. 8 lira üzeri çizili değil, yani adet fiyatı 8 lira. 2 tane alınca adet 8 liradan 5.45 e düşüyor. benim yorumum böyle.
    |
    |
    Asriell kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Hayat bir gündür, o da bugündür.
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Mobilya Takımları
Canlı Tv izle
Orjinal Laptop Yedek Parça
üniversite
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,531
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.