Şimdi Ara

A.T.İ.K.E.R destek platformu TAŞKIN OTOGAZ KONYA (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
372
Cevap
4
Favori
20.171
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TAŞKIN OTOGAZ SITKI USTA


    quote:

    Orijinalden alıntı: kayhansoylukan

    Sıtkı usta 180 beygirlik insignia için ne tavsiye edersin atiker merkezi aradım sağolsunlar zerra kadar bilgi sahibi olan yardım edebilecek bir adam bulamadılar ben soruyorum o dinliyor sadece

    GRAND KİT TAVSİYE EDERİM MONTAJ ESNASIN DA MANİFOLD SÖKÜLÜP UZATMA YAPILMAK ŞARTI İLE

    Sıtkı ustam biliyorsun sibop yakma çok meşhur bizim araçta dediğin uzatma işi nedir birde lpg takınca motor garantisi veriyor musun benim araç 70,000 de yerin neresi Niğde'de bu işi yaptırmam.
    Birde grand kitte enjektör ucu kaç mm
    Siz Konyadaysanız haftaya görüşelim inşallah



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kayhansoylukan -- 2 Mart 2017; 13:27:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayhansoylukan


    quote:

    Orijinalden alıntı: TAŞKIN OTOGAZ SITKI USTA


    quote:

    Orijinalden alıntı: kayhansoylukan

    Sıtkı usta 180 beygirlik insignia için ne tavsiye edersin atiker merkezi aradım sağolsunlar zerra kadar bilgi sahibi olan yardım edebilecek bir adam bulamadılar ben soruyorum o dinliyor sadece

    GRAND KİT TAVSİYE EDERİM MONTAJ ESNASIN DA MANİFOLD SÖKÜLÜP UZATMA YAPILMAK ŞARTI İLE

    Sıtkı ustam biliyorsun sibop yakma çok meşhur bizim araçta dediğin uzatma işi nedir birde lpg takınca motor garantisi veriyor musun benim araç 70,000 de yerin neresi Niğde'de bu işi yaptırmam.
    Birde grand kitte enjektör ucu kaç mm
    Siz Konyadaysanız haftaya görüşelim inşallah

    Manifold uzatması aracın performans kaybını önlemeye yardımcı olan bi aparat. Sibop problemi maalesef var. Standart 2 yıl lpg parça garantisi veriyoruz. 2.4 nozzul kullanıyorum. Eski sanayi deyim. 5558259354 numaram

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • TAŞKIN OTOGAZ SITKI USTA T kullanıcısına yanıt
    Tamam yarın ararım haberleşiriz inşallah geleceğim yanina

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2006 model Clio III aracıma Lpg taktırmak istiyorum. Konya 'da ikamet ediyorum. Fiyat verebilir misiniz? Hayırlı işler..
  •  A.T.İ.K.E.R destek platformu TAŞKIN OTOGAZ KONYA
  • grand cherokee 5,2 v8 için atiker gold iyi midir,sorun çıkartır mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zeus_1907 -- 7 Mart 2017; 19:41:49 >
  • 8 lik bakır boru ve uygun nozzul ile sorunsuz çalışır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sıtkı ustam merhabalar cruze 1.6 124ps aracın nozül çapı kaç mm olmalıdır? siz kaçlık takıyorsunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bereketzade

    Sıtkı ustam merhabalar cruze 1.6 124ps aracın nozül çapı kaç mm olmalıdır? siz kaçlık takıyorsunuz?

    micro -- nano kit hangisi takılı
  • Atiker Grand

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ustam konu acmistim sizden de bilgi almak isterim





    Dun seyir halindeykrn yukari meyilli bir yolda aracim stop etti. LPG anahtarinda enerji yoktu yani isiklar sonmustu deaktif durumdaydi. Lpg sigortasina baktim ki atmis (5A)

    Ardindan en azindan araci musait bir yere cekecek kadar calissin diyerek 7.5A sigorta taktim ve kontagi acmamla anahtar enerjilendi ve tekrar sigorta atti. O anin karmasasiyla aklima manual olarak benzine alip saga yolu acmak aklima gelmedi. 10A sigorta taktim ve tam arabayi calistirdim ve tekrar anahtardaki enerji gitti baktim ki sigorta atmis artik lpg anahtarini da gozden cikartarak 25 A sigortayi taktim ve arabayi calistirip musait bir alana cektim ki cekmemle arac stop etti ve haliyle sigorta atmadi anahtar yandi anahtari soktum baktim yanik kokuyor bu arada her sigorta degisiminde anahtar soketini kontrol ettim sorun olmasin diye.



    Bulundugum bolgede lpg ile ilgili bir isletme yok iyi kotu elim yatkin elektriki seylere kablolara baktim valflere giren elektro valfteki kablolarda tanka giren kablolarda sorun yok ancak bu sorunu role yapar mi yapmaz mi bilmiyorum yani bu problemi arastirirken nerden baslanir nasil ilerlenir bilmiyorum pens ampermetrem mevcut takim cantamdada cogu malzemem var kendim halletmek istiyorum ustalarim bir yol gosterin tesekkurler



    Aracim "90 LADA Samara Karburatorlu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erhantiryakiog

    Ustam konu acmistim sizden de bilgi almak isterim





    Dun seyir halindeykrn yukari meyilli bir yolda aracim stop etti. LPG anahtarinda enerji yoktu yani isiklar sonmustu deaktif durumdaydi. Lpg sigortasina baktim ki atmis (5A)

    Ardindan en azindan araci musait bir yere cekecek kadar calissin diyerek 7.5A sigorta taktim ve kontagi acmamla anahtar enerjilendi ve tekrar sigorta atti. O anin karmasasiyla aklima manual olarak benzine alip saga yolu acmak aklima gelmedi. 10A sigorta taktim ve tam arabayi calistirdim ve tekrar anahtardaki enerji gitti baktim ki sigorta atmis artik lpg anahtarini da gozden cikartarak 25 A sigortayi taktim ve arabayi calistirip musait bir alana cektim ki cekmemle arac stop etti ve haliyle sigorta atmadi anahtar yandi anahtari soktum baktim yanik kokuyor bu arada her sigorta degisiminde anahtar soketini kontrol ettim sorun olmasin diye.



    Bulundugum bolgede lpg ile ilgili bir isletme yok iyi kotu elim yatkin elektriki seylere kablolara baktim valflere giren elektro valfteki kablolarda tanka giren kablolarda sorun yok ancak bu sorunu role yapar mi yapmaz mi bilmiyorum yani bu problemi arastirirken nerden baslanir nasil ilerlenir bilmiyorum pens ampermetrem mevcut takim cantamdada cogu malzemem var kendim halletmek istiyorum ustalarim bir yol gosterin tesekkurler



    Aracim "90 LADA Samara Karburatorlu

    sorun lpg valflerin den valflere gelen kablolardan olma ihtimali yüksek. bu kısımlarda sorun yoksa aracın kendi elektirik tesisatına bakmak lazım araç benzin de çalışıyormu benzin valfini açık konuma getirip benzin de çalıştırmayı deneyin





  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar ustam kolay gelsin. Yeni tip atiker regülatör var aracımda, araç karbüratörlü Citroën Bx, sorum şu olacak: regülatör üzerinden rölanti ayarı pirinç vidadan mı yoksa plastik vidadan mı yapılır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ödemisli

    Merhabalar ustam kolay gelsin. Yeni tip atiker regülatör var aracımda, araç karbüratörlü Citroën Bx, sorum şu olacak: regülatör üzerinden rölanti ayarı pirinç vidadan mı yoksa plastik vidadan mı yapılır?

    Pirinç vida ilk çalıştırma plastik vida rolanti ayarı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ustam merhabalar kolay gelsin...Toyota Corolla Advance arabamıza Atiker OBD li sistem taktırdım 2 ay önce...Ancak araç ilk çalışmada eğer rölantide ise gaza geçerken stop ediyor.Eğer hareket halindeyse araç sarsılarak gaza geçiyor...İlk çalışmadan sonra ise hiç sıkıntı yok gaz geçişlerinde..Sadece sabahları ilk çalışmada bunu yapıyor...Neden olabilir..Ayarları kontrol ettirdim, sıkıntı yok diyorlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adembellier

    Ustam merhabalar kolay gelsin...Toyota Corolla Advance arabamıza Atiker OBD li sistem taktırdım 2 ay önce...Ancak araç ilk çalışmada eğer rölantide ise gaza geçerken stop ediyor.Eğer hareket halindeyse araç sarsılarak gaza geçiyor...İlk çalışmadan sonra ise hiç sıkıntı yok gaz geçişlerinde..Sadece sabahları ilk çalışmada bunu yapıyor...Neden olabilir..Ayarları kontrol ettirdim, sıkıntı yok diyorlar...

    Enjektör sıralaması nı kontrol ettirin sıralamada sorun var

    Sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba size birşey danışmak istiyorum . Araç bakımları yapılalı bin km falan oldu . Tüm bakımları hem gaz hem de normal . Araç gazda iken bazen gaz yemiyor gibi düşük viteslerde sanki devirsiz kullanıyor gibi çekişten düşüyor ve sık sık motor arıza lambası yakar oldu . Kendi kendine yanıyor sonra kendi kendine geçiyor . Önceden farklı gaz aldığımda olurdu ve nadir olurdu ,ama şimdi ne alırsam alayım neredeyse her depoda oluyor . Ve bir kaç kere en az olmaya başladı . Kalibrasyon sorunu mu var ya da farklı bir arıza mı var acaba ? Benzinli o sıkıntı olmuyor . Sorunu nasıl anlatabilirim bilemedim 😂 Sanki araçta klima açıkmış da aynı zamanda devirsiz araç kullanıyor gibi oluyor araç geç toparlıyor işte 😀 Umarım anlatabilmişimdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: franky88

    Merhaba size birşey danışmak istiyorum . Araç bakımları yapılalı bin km falan oldu . Tüm bakımları hem gaz hem de normal . Araç gazda iken bazen gaz yemiyor gibi düşük viteslerde sanki devirsiz kullanıyor gibi çekişten düşüyor ve sık sık motor arıza lambası yakar oldu . Kendi kendine yanıyor sonra kendi kendine geçiyor . Önceden farklı gaz aldığımda olurdu ve nadir olurdu ,ama şimdi ne alırsam alayım neredeyse her depoda oluyor . Ve bir kaç kere en az olmaya başladı . Kalibrasyon sorunu mu var ya da farklı bir arıza mı var acaba ? Benzinli o sıkıntı olmuyor . Sorunu nasıl anlatabilirim bilemedim 😂 Sanki araçta klima açıkmış da aynı zamanda devirsiz araç kullanıyor gibi oluyor araç geç toparlıyor işte 😀 Umarım anlatabilmişimdir.

    Araç marka ve lpg marka ve seri sini yazarmısınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hyundai i30 2010 1.4 atiker Fast galiba modelini bilmiyorum araç aldığımda üzerindeydi .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.