Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

98 MODEL MERCEDES CLK 320 ALDIM (FOTOLAR GELDİ)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
329
Cevap
15
Favori
26.598
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Araç tercih-kıyaslama >> 98 MODEL MERCEDES CLK 320 ALDIM (FOTOLAR GELDİ)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3688 Mesaj
    hayırlı olsun
    |
    |
    _____________________________

    Bir fanboydan alıntı: "Bence bu olay Playstation markasının da bitişini simgeliyor. Bu olayla birlikte Playstation da Dreamcast gibi tarihin tozlu raflarında yerini alacaktır. Microsoft ve Nintendo, Sony'yi piyasadan silerler diye düşünüyorum."
  • Binbaşı
    1911 Mesaj
    Hayırlı olsun güle güle kullanın :))
    |
    |
    _____________________________
    RüzgarEranus
  • Yarbay
    3203 Mesaj
    Hayırlı olsun
    |
    |
    _____________________________
    İPad 4 16gb---Note Fan Edition---Sony PS4---Denon x2400h---Pure Acoustics QX900---Wharfedale SW-150---Epson TW5300

    Acer PREDATOR Helios 300

    VW Jetta 1.4 TSI Comfortline
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: arifomer

    Bilgisi olan ve kullanan arkadaşlar bu tuşun işlevini anlatabilir mi ?

    Alarm ile ilgili sanırım ama bastım bir fark göremedim

    Her iki taradı da off yazıyor yani yukarı basınca ne kapanıyor aşağıda ne kapanıyor

    İkisine de bastığım halde alarm devre dışı kalmadı demek ki başka birşey



    sağ ve sol koltukta ısıtma mı var hocam :D çekici durumuyla alakalı gözüküyor o tuşlar. Ayrıca o klasik gövde tasarımını görmeyi özlemişim :D allah kaza bela vermesin eyw
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    5810 Mesaj

    Hayırlı olsun...Bu aracın verdiği zevki ve tadı sıfır araç alsaydınız alamazdınız.35 bine sıfır alsaydınız anca koltuklardaki naylonları sökerken plastik kokusunu alırdınız

    Gelelim sorularıma ;

    1)Kapıdaki bu tuşların fonksiyonu nedir,ne iş yarıyor ?


    2)Motor herhangi bir işlem görmüş mü,yoksa tamamen orjinal mi ? Triger kayışı ne zaman değişmiş,sordunuz mu ?

    3)Teybiniz tam olarak marka/modeli nedir ? Ayrıyeten direksiyona bağlanan kablosuz kumandası mı,var ?

    Son olarak aracınıza bir nazar boncuğu alın,güle güle kullanın
    |
    |
    Bahsedilenler: arifomer
    _____________________________
    İmzanız kural içidir.Lütfen uymanız gereken kuralları okumaya teşrif gösterelim.Kural dışı neresidir,onuda açıklamaya tenezzül edelim. Hayatı fantala ki o seni baltalamasın...




  • Yarbay
    3568 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Hayırlı olsun...Bu aracın verdiği zevki ve tadı sıfır araç alsaydınız alamazdınız.35 bine sıfır alsaydınız anca koltuklardaki naylonları sökerken plastik kokusunu alırdınız

    Gelelim sorularıma ;

    1)Kapıdaki bu tuşların fonksiyonu nedir,ne iş yarıyor ?


    2)Motor herhangi bir işlem görmüş mü,yoksa tamamen orjinal mi ? Triger kayışı ne zaman değişmiş,sordunuz mu ?

    3)Teybiniz tam olarak marka/modeli nedir ? Ayrıyeten direksiyona bağlanan kablosuz kumandası mı,var ?

    Son olarak aracınıza bir nazar boncuğu alın,güle güle kullanın

    Merhaba hocam öncelikle güzel temennileriniz için teşekkür ederim, daha iyileri sizin olsun.

    Evet haklısınız sıfır araç dediğiniz gibi illa ki tadı başka olur, gönül ister ki bu tür araçları ülkemizde daha uygun fiyata satsalar, ağır vergiler olmasa da herkes mercedes bmw nin sıfırına binebilse.

    Sizin de belirttiğiniz gibi 35 bine sıfır araç alsam da ne bu kadar donanımı olurdu ne de bu kadar keyif verirdi...

    Sorularınıza gelecek olursak,

    3) sanırım sizde sürüş sırasında teybe uzanım müzik değiştirmeyi sevmiyorsunuz. Ben açıkcası çok sık müzik değiştirdiğim için benim için direksiyon kumandası bir ihtiyaç

    Ama sahip olduğum 2 aracımda da orjinalde direksiyon kumandası olmadı Bu konuda en iyi çözüm pioneer teyp ve direksiyon kumandası.

    Benim öyle anfili falan bir ses sistemim yok açıkcası öyle yüksek ses müzikte sevmem, bu yüzden aracın orjinal hoparlör bana yetiyor. Siz daha profesyonel sistem düşünüyorsanız benim mp3 player size yetmeyebilir çünkü ben 200 tl ye mp3 playerı,30 tl ye de direksiyon kumandasını aldım.

    Ama özellik olarak gayet iyi, aux ve usb olması da benim için direksiyon kumandası kadar gerekliydi, özellikle usb... Çünkü kaset devri zaten kapandı ve cd devride kapanmak üzere.

    Şimdi gelelim bu uzun yazıdan sonra sorunuza

    bende ki mp3 player pioneer '' deh - 2450 ub '' modeli ama siz farklı bir model alabilirsiniz, direksiyon kumandası hemen hemen çoğu pioneer da çalışıyor.

    Direksiyon kumandası ise '' pioneer cd-sr100 '' olarak geçiyor. Ve kablosuz



    size tavsiyem usb yani flash disk aldığınızda mutlaka micro ya da mini alın zira normal uzun flsh diskleri mp3 player a taktığınızda sizin ya da yolcunun eli çarpabiliyor bu mp3 playerın usb girişini bozabiliyormuş.

    Kullandığım flash disk '' Kingston Data Traveler 8GB Micro Usb Bellek (DTMCK/8GB) '' Hepsiburada dan almıştım. siyah ve mavi rengi oluyor. önce mavi aldım çok sırıtttı sonra iade edip siyah aldım. Çok güzel oldu fark bile edilmiyor.


    Buda mp3 player üzerinde ki hali


    2) Motor hiçbir işlem görmemiş tamamen orjinal motor, ustama baktırdım onayı aldım ama açıkcası triger ne zaman değişmiş sormadım, özellikle trigeri sormanızı da merak etmedim değil

    1) kapıda ki koltuk şeklinde ki tuşların neresine basarsanız oturduğunuz koltuğun o kısmını ayarlıyor, kafalık aşağı yukarı ya da koltuk ileri geri, yükseklik vs. Arda ki rakamlar ise; hafıza kısmı. Koltuğu kendinize göre ayarladıktan sonra yeşil tuş + 1 ya da 2,3 hangisine basarsanız onun hafızasına alıyor. Yani toplamda 3 farklı hafıza mevcut ve başkası binip koltuk ayarını değiştirse bile siz hangi rakamda kayıtlı ise o rakama basarak koltukların eski haline dönmesini sağlayabiliyorsunuz. Buda lüks gibi görünse aslında koltuk ayarı yapmayı sevmeyen ya da aracını başkaları ile paylaşanlar için gerekli bir özellik
    Zaten bunları biliyorsunuzdur ama bilmeyen arkadaşlar olursa diye uzunca yazdım hocam

    Yazım uzun oldu umarım saydırmazsınız Başka sorunuz olursa çekinmeden sorabilirsiniz.
    |
    |
    _____________________________
    Çıkarım Senle Her Yola Toyota...

    Toyota
    Gitti, Mercedes Geldi...

    >>TIKLA<<




  • Binbaşı
    1637 Mesaj
    Güle güle kullanın
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3568 Mesaj

    @grezimonk

    Evet hocam mantıklı peki aşağı basınca da iç hareket sensörü mü devre dışı kalıyor acaba ?

    @355GTS

    Teşekkür ederim hocam

    @ersinbektas

    Teşekkür ederim daha iyileri sizlerin olsun.

    @aBaBaDaN

    Teşekkürler hocam

    @barisatlas

    Amin hocam teşekkür ederim, Evet ön koltuklar ısıtmalı hocam yeni oraçlarda ki uçak kokpiti tasarımlardan sonra evet daha kullanımı kolay ve göze hoş geliyor :D Yukarda da aynı cevap gelmiş dediğiniz gibi çekici de alarm ötmesin diye büyük ihtimal, altında ki de herhalde iç hareket sensörünü kapatıyor ?
    |
    |
    Bahsedilenler: aBaBaDaN , grezimonk , 355GTS , ersinbektas , barisatlas
    _____________________________
    Çıkarım Senle Her Yola Toyota...

    Toyota
    Gitti, Mercedes Geldi...

    >>TIKLA<<




  • Yarbay
    5113 Mesaj
    lan arif şuna bayıldımhttp://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-sahibinden-e-2-paket-full-plusfull-143964994/detay


    para olsa alırdım bunu ama cok yakan araç sevmiyorum ben ya aşırı yakıtı hergün zam gelip duruyo zaten
    _____________________________
  • Yarbay
    2969 Mesaj
    Bi aralar calistigim yerde bayan patronumun vardi ayni renkte. 3.0 motordu. Cok fazla hasir nesir oldum bu arabayla. Surekli biyerlere giderdim falan. Cok guzel araba ozellikle tasarimini cok begenirim motor seside alt devirlerde daha cok hosuma gidiyodu ust devirleri sanki motor istemiyormus gibi tirmaniyordu.Ama performans olsun sanzuman olsun yol tutusu olsun cok guzel arac. Hayirli ugurlu olsun kazasiz belasiz kullanin insallah..



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    PEUGEOT 309 GTI - Renault Clio 3 Night & Day - Honda MSX 125
  • Binbaşı
    1700 Mesaj
    Klas klas klas..


    Hocam ne yakıyor bu güzel net bi kurus hesabı verin sıkışık trafik açık trafik
    |
    |
    _____________________________
    Citroen C4 1.6 Hdi 110 hp 2007
  • Yüzbaşı
    260 Mesaj
    Hayırlı olsun hocam. Maşşallah.

    |
    |
    _____________________________
    Herşey üstüne üstüne geliyorsa belki sen ters gidiyorsundur.
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not

    bu araba alınır hocam ... hiç lpg takılmamış....
    |
    |
    CaNeRR kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3568 Mesaj

    @rfssfr
    Teşekkürler hocam
    @CaNeRR
    Kanka harbiden güzel duruyor. Hem lpg yok hem de km çok düşük. Gerçekten orjinal ise alınır aslında
    @cemalnalga30
    Hocam her yer kar buz en kısa zamanda yakıt ölçümü yapacağım.
    @mersow126
    Çook sağolun hocam, daha iyileri sizlerin olsun. Konuya ilk nazaarlığımızda geldi
    @ITALIAN CAR'S
    Amin hocam çok teşekkürler. Hepimiz kazasız belasız kullanalım.
    |
    |
    Bahsedilenler: CaNeRR , rfssfr , mersow126 , ITALIAN CAR'S , cemalnalga30
    _____________________________
    Çıkarım Senle Her Yola Toyota...

    Toyota
    Gitti, Mercedes Geldi...

    >>TIKLA<<




  • Yarbay
    4913 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    Araç hayırlı olsun.

    Gaz pedalı sona kadar basıldığında düğmenin rahatlıkla fark edilmesi gerekir. Belki araçtaki kick down düğmesi zamanla deforme olmuştur. Göstermekte yarar var.

    Sana mı göstericez ? Nerede ?


    _____________________________
    Astra K 1.6 CDTI 136 HP Dynamic + Sunroof A/T

    Punto Evo 1.3 Mjet 75 :) HP Active+ Hibrit Turbo




  • Yarbay
    5161 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Evomania

    quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    Araç hayırlı olsun.

    Gaz pedalı sona kadar basıldığında düğmenin rahatlıkla fark edilmesi gerekir. Belki araçtaki kick down düğmesi zamanla deforme olmuştur. Göstermekte yarar var.

    Sana mı göstericez ? Nerede ?




    Sünnetçiye
    |
    |
    _____________________________

    Mercedes-Benz




  • Teğmen
    136 Mesaj
    Çok güzel makine hayırlı uğurlu olsun.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5113 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: barisatlas

    bu araba alınır hocam ... hiç lpg takılmamış....

    Maddi durum biraz daha iyi olsa alınırda ah işte



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5948 Mesaj
    maşallah çok güzel güle güle kullan
    |
    |
    _____________________________
    Apple İmac 21.5 Late 2013 2.7 Ghz İntel Core İ5
    Apple İphone 8 Plus 64 GB Space Gray
  • Yüzbaşı
    371 Mesaj
    Çok güzel araç hayırlı olsun öncelikle. 98-2001 arası clk almak benim bir hayalim hele birde cabrio olursa iyi günlerde kullanin Allah kaza bela vermesin.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
sohbet
SEO
Paykasa
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Ankara Web Tasarım
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,370
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.