Şimdi Ara

97 EJ9 Civic (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
157
Cevap
4
Favori
13.359
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Hondaci adamin , vw'ciler ile ne isi olur ugrasmaz. Video'yu izledikten sonra bi cektim yani.

    İyi para harcadin gibi geliyor bana , ama eminim hiç önemsemiyorsundur.. Valla acaip özeniyorum , böyle görünce nerden gittim otomatik aldim demekten ali koyamiyorum kendimi.

    Valla harcadim ama alt yapi duzgun olsun diye. Artik kosturmanin vakti geldi, planlarim istedigim gibi giderse eylul sonu parcalarim hazir olmus olur ekimde rodaji yaparim. Sonra tek kirmizili tsilar yerine cift kirmizilara satasmaya baslarim . Kasim aralik gibi kozmetik olarak da bitirip en az 1 sene yagini suyunu koyup binmek istiyorum, beni yormaya basladi bu is. Ama sunu gordum modifikasyon isi gercekten supriz, 400 liralik bir parca koyacaksaniz araca 200 lira da hazir tutmaniz gerekiyor en basitinden.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan


    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Hondaci adamin , vw'ciler ile ne isi olur ugrasmaz. Video'yu izledikten sonra bi cektim yani.

    İyi para harcadin gibi geliyor bana , ama eminim hiç önemsemiyorsundur.. Valla acaip özeniyorum , böyle görünce nerden gittim otomatik aldim demekten ali koyamiyorum kendimi.

    Valla harcadim ama alt yapi duzgun olsun diye. Artik kosturmanin vakti geldi, planlarim istedigim gibi giderse eylul sonu parcalarim hazir olmus olur ekimde rodaji yaparim. Sonra tek kirmizili tsilar yerine cift kirmizilara satasmaya baslarim . Kasim aralik gibi kozmetik olarak da bitirip en az 1 sene yagini suyunu koyup binmek istiyorum, beni yormaya basladi bu is. Ama sunu gordum modifikasyon isi gercekten supriz, 400 liralik bir parca koyacaksaniz araca 200 lira da hazir tutmaniz gerekiyor en basitinden.

    Merakla bekliyorum ve takipteyim.




  • Aracınız çok şık
  • Acaba cok ozel degilse sadece motora ne kadar masraf yaptigini yazabilir misin ?

    14-16 arasi kabul edilebilir durumda 1.4 is ler goruyorum sahibindende.

    Senin aracin gibi yurutebilmek icin toplamda ne kadar masraf yapmak gerekir merak ettim.

    Allah kazasiz belasiz binmeyi basip etsin. Cok begendim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Evomania

    Acaba cok ozel degilse sadece motora ne kadar masraf yaptigini yazabilir misin ?

    14-16 arasi kabul edilebilir durumda 1.4 is ler goruyorum sahibindende.

    Senin aracin gibi yurutebilmek icin toplamda ne kadar masraf yapmak gerekir merak ettim.

    Allah kazasiz belasiz binmeyi basip etsin. Cok begendim.

    Yaptığım masraf çok fazla değil şuan, ama ön takım olsun arka olsun frenler olsun aracı toparlamak adına biraz harcadım. filtre sistemini 2 kere değiştirdim verim alabilmek için vs. Yani toplam maliyet 1700 lira felan tutmuştur sırf motor, filtre ve eksoz tarafında. Ama dediğim gibi bu başlangıç

    @m.C.k

    saol canım
  • Hocam aracınız gerçekten çok güzel, kazasız belasız kullanın
    Benimde hayalimde var böyle bir Civic, ama arada sırada da olsa babamda kullanıyor aracı ve coupe arabaya asla binmez Gençliğim heder oluyor babam yüzünden. Bende mecburen güçlü, 4 kapılı, sedan araçlara bakmaya başladım
  • Ahh ahhh benim hayalimdede Ep3 var

    Bu arada aracada bi maşallah diyelim

     97 EJ9 Civic
  •  97 EJ9 Civic


    Aem wideband'ı taktım sonunda ama süpriz yaptı, aracın afrsi rezil durumda. Safc ile hava yakıt oranıyla biraz oynamak istiyorum, beyini değiştirene kadar en azından

    Bu arada parçaların bir kısmını topladım bu ayın sonunda rektefiyeye bırakıyorum aracı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jeandan -- 7 Eylül 2012; 17:36:17 >




  • Hiç Safc ile uğraşma bence. Sabret ECU ile bitir işi. AFR nerelerde geziyor bu arada? kalibrasyon sorunu olmasın?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aemde kalibrasyon olayı yok biliyorum, inno gibi değil. Rolantide 15lerde diye hatırlıyorum, full throttle 4000den sonra 11-12 civarında. 10.8 görmüşlüğüm de var.

    Ecu vakasının bizde ne kadar zahmetli olduğunu biliyorsundur . Sıkıştırma ve hacimi arttıracağım için bir süre safc ile takılsın diyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    Aemde kalibrasyon olayı yok biliyorum, inno gibi değil. Rolantide 15lerde diye hatırlıyorum, full throttle 4000den sonra 11-12 civarında. 10.8 görmüşlüğüm de var.

    Ecu vakasının bizde ne kadar zahmetli olduğunu biliyorsundur . Sıkıştırma ve hacimi arttıracağım için bir süre safc ile takılsın diyorum

    AEM lerde kalibrasyon yok diye biliyorum bende, ama stock araçta AFR bozukluğu var diyince acaba ihtimal olabilir mi diye aklıma geldi.

    Dip gaz yaptığında çok zengindesin, hava filitresi, gaz kelebeği vs. bakım yaparsan oturabilir AFR. Çünkü yakıt sorunun yok hava sorunun var verdiğin değerlere göre.

    Birde sensörü nereye taktın tam olarak? orjinal O2 nin yerine mi? yoksa yakında özel portmu açtırdın wideband sensörü için.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    Aemde kalibrasyon olayı yok biliyorum, inno gibi değil. Rolantide 15lerde diye hatırlıyorum, full throttle 4000den sonra 11-12 civarında. 10.8 görmüşlüğüm de var.

    Ecu vakasının bizde ne kadar zahmetli olduğunu biliyorsundur . Sıkıştırma ve hacimi arttıracağım için bir süre safc ile takılsın diyorum

    AEM lerde kalibrasyon yok diye biliyorum bende, ama stock araçta AFR bozukluğu var diyince acaba ihtimal olabilir mi diye aklıma geldi.

    Dip gaz yaptığında çok zengindesin, hava filitresi, gaz kelebeği vs. bakım yaparsan oturabilir AFR. Çünkü yakıt sorunun yok hava sorunun var verdiğin değerlere göre.

    Birde sensörü nereye taktın tam olarak? orjinal O2 nin yerine mi? yoksa yakında özel portmu açtırdın wideband sensörü için.

    2. o2 sensörünün yerine yaklaşık 40cm uzaklıkta, yeri iyi. 1.4isler zaten oldukça zengin bildiğim kadarıyla. İes emmesi yüzünden afr'de sapıklık var sanırım gerçi o durumda da fakire çekmesi gerekirdi, ben pek anlamadım bu durumu. Araçta en azından sıkıntı olduğunu gördüm veya sensör bozuk




  • Sensörün bozuk olma ihtimali düşük. Benimde kafama takıldı ihtimalleri düşünüyorum. Ateşlemen yetersiz gelse yine de silindir içinde yanar benzin. Bujileri bir sök bak bakalım renk ne durumda? Eksoz sübapların sıkıştırma anında azcık kaçırıyor desem, aracın güzelde yürüyor. Kompresyon ölçtünmü hiç? Pompanda orjinalse. İncelemek lazım sağı solu.
  • Valla nasil ogrendiniz boyle seyleri, AFR full throttle v.s neler neler yav

    insan ozeniyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Sensörün bozuk olma ihtimali düşük. Benimde kafama takıldı ihtimalleri düşünüyorum. Ateşlemen yetersiz gelse yine de silindir içinde yanar benzin. Bujileri bir sök bak bakalım renk ne durumda? Eksoz sübapların sıkıştırma anında azcık kaçırıyor desem, aracın güzelde yürüyor. Kompresyon ölçtünmü hiç? Pompanda orjinalse. İncelemek lazım sağı solu.

    geçen gün bakmıştım beyazımsı. ben aslında subaplardan şüphelenmeye başladım ama subap sıkıntım olsa böyle yürümez. Kompresyon ölçmedim hiç, zaten bu ay sonu rektefiyeye vericem malum krank kol piston değiştircem. Biraz keyfi bir rektefiye olucak ama 160bin oldu sıkıştırma artıcak başımıza iş almayalım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: un momento

    Valla nasil ogrendiniz boyle seyleri, AFR full throttle v.s neler neler yav

    insan ozeniyor...

    zorla öğreniyoruz yapıcak birşey yok .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Sensörün bozuk olma ihtimali düşük. Benimde kafama takıldı ihtimalleri düşünüyorum. Ateşlemen yetersiz gelse yine de silindir içinde yanar benzin. Bujileri bir sök bak bakalım renk ne durumda? Eksoz sübapların sıkıştırma anında azcık kaçırıyor desem, aracın güzelde yürüyor. Kompresyon ölçtünmü hiç? Pompanda orjinalse. İncelemek lazım sağı solu.

    geçen gün bakmıştım beyazımsı. ben aslında subaplardan şüphelenmeye başladım ama subap sıkıntım olsa böyle yürümez. Kompresyon ölçmedim hiç, zaten bu ay sonu rektefiyeye vericem malum krank kol piston değiştircem. Biraz keyfi bir rektefiye olucak ama 160bin oldu sıkıştırma artıcak başımıza iş almayalım

    Beyazımsı ise zengin değil, bence wideband seni yanıltıyor.

    Krankı ne takacaksın? kranka girmesen iyi. Kafandaki projeyi yaz bakim bi




  • Aksama uzunca bi pm atiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  •  97 EJ9 Civic


    Kule gergisi aldım bu arada, devamında vafc aldım artık hava yakıt karışımım iyi durumda. Ayrıca arabanın gidişi çok başka oldu. Bir dünya da yalıtım malzemesi aldım, detaylı fotoğraf çekicem uygulama sırasında. Ve krank, kol seçimimiz tamam gibi rektefiyeye gün sayıyoruz
  • Kule gergisidaş olmuşuz

    Hayırlı olsun.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.