|
Merhabalar, 92 bin Km'de orijinal bir albea 2006 1.4 buldum. Satan amca 80 yaşında ve araba garajdan çıkmamış. Sizce bu paraya değer mi? Araba expertleri yardımcı olursa cok sevinirim. |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler







