Şimdi Ara

90'lar Japon Spor Otomobilleri Bölüm 1 (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
287
Cevap
48
Favori
12.389
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
99 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • harika bir konu olmuş.
  • stuff2 kullanıcısına yanıt
    R34 ün birden çok varyasyonu bulunmakta. Yazıda geçen 4 çeker R34 GTR. Sadece sağ direksiyonlu olarak üretildi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elinize sağlık cok guzel bir konu, devamını bekliyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NSX'i sanki çok sevdiğim Sherlock romanlarını okuyormuşçasına ilgi ve merakla okudum. Bir an bile sıkmadı. Elinize sağlık bence devamı gelmeli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baba eline sağlık döktürmüşsün yine yazı işini bırakma aman deyim sözlükte blogta falan yazmaya devam et(melisin).
  • Legolas246 kullanıcısına yanıt
    fark olarak ne tür fark var peki onlarda resimden baktığım kadarı ile 26dett motorlu 4 çeker elektronik bilgi ekranıda mevcuttu atmosferik motordu belki twin turbo olanı soldan direksiyon değildir.
  • kelkeriş K kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler, baba demeniz komiğime gitti. Allah da sizi güldürsün.

    Bakalım vakit bulabilirsek devam ederiz.
  • stuff2 kullanıcısına yanıt
    Atmosferik olanların motor kodu Rb26dett değil. Zaten Burdaki motor kodunun sonundaki "tt" twin turboyu tanımlıyor kod olarak, keşke yazıda da belirtseydim. Zaten bu aracın direksiyonunu sola alırken en sıkıntılı iş o çift turbo. Twin turbo'ların motor üzerindeki konumlandırılışı, direksiyonun sağ geçmesini engelliyor. Tabi bu işlemi dünya üzeirnde gerçekleştirmiş sayılı insan olduğu için çok fazla detayını bilemiyorum.

    Merhabalar.

    Turbo olmayanların motoru kodu ise RB25DE Neo. R33'ün motorunun geliştirilmişi, yakıt tasarufu daha iyi bir önceki nesile. Bu motorda turbo bulunmuyor ve 200 beygir güç üretiyor.

    Benim şahsi kanaatim sizin gördüğünüz R34 GTT. Bu araç piyasaylarda daha yaygın bir araç. Rb25det motor bulunuyor tek turbo 280 beygir ve arkadan itişli. Sesleri bile alt devirlerde benzer, fakat üst devirlerde Rb26'nın kendine has bir tınısı var. Birde sizin gördüğünüz araca ekran sonradan takılmış olabilir, ben GTT de ekran yok biliyorum. Şunu da ekleyeyim; Rb26dett'i R34 GTT'ye swaplamakta çok popüler youtube'da bolca bulabilirsiniz. Fakat bu işlem GTT'yi bir GTR yapmaz. GTR yazıda da belirttiğim gibi yürürü gerçekten çok özel olan bir araç. Değişken zamanlı tork kontrol sistemi onu farklı kılıyor. Bizzat GTR'nın tüm yürürünü, GTT'ye swaplayabilene Youtube'da hiç denk gelmedim, forumlarda da okumadım.

    Hatta Fast And Furious 4 de kullanılan otomobil de budur. Yarışın başında burnout yapabilmesinden bunu anlıyoruz. Bu motorun kağıt üzerinde beygiri Rb26dett ile aynı, torku daha düşük görünse de reel de pek öyle değil. Roll yapınca Gtr boy boy fark atıyor. Zaten Stock R34 GTR'lar dyno da 280 beygir değil 310 beygir civarı veriyorlar. Japonya'da o dönemlerde beygir kısıtlamaları olduğu için bu kağıt üzerindeki beygirler, Avrupaya gönderilen otomobiller için biraz farklılık gösterebiliyor o yıllarda

    Bir başka farkları da fiyatları GTT 10-20 bin dolara bulunabiliyorsa da (UK-USA siteleri) GTR genelde 65-120 bin dolar arası satılıyor.

    Umarım sorunuza cevap verebilmişimdir, aklınıza takılan başka bir şey varsa sorabilirsiniz.

    Saygılar.

     90'lar Japon Spor Otomobilleri Bölüm 1

    Nissan-GT-R-Nismo-Z Tune



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Legolas246 -- 13 Ekim 2016; 9:56:34 >




  • Legolas246 kullanıcısına yanıt
    çok sağol demekki boşa 20 bin dolara stock gtr hayali kurmayalım :)
  • Harika bir konu elinize sağlık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fc3s rx7

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elinize kolunuza sağlık. Japon otomobilleri pek fazla ilgimi çekmesede, bir otomobil hastası olarak zevkle okudum yazınızı. Her biri birbirinden müthiş araçlar. Ayrıca ufak bir rica olarak, italyan otomobilleri ile ilgili yazınızı merakla beklemekteyim. (alfa, ferrari , maserati , lamborghini etc. )
  • Deranzo kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim.

    Öyle bir girişimim olursa haber ederim.
  • Elinize sağlık hocam yazıyı attıktan 5 dakika sonra okumaya başladım yorum yazmak bugüneymiş

    Lütfen yazmayı bırakmayın forumdaki nadir insanlardansınız
  • Blyss B kullanıcısına yanıt
    Evet size haber verdiğimi hatırlıyorum

    Afiyet olsun, bakalım vakit bulabilirsem yazarım, mesele vakit bulabilmekte.


  • konu ile alakalı bir video . Eline sağlık üşenmeden okudum.

    İstanbulda kaç tane NSX var bilmiyorum ama bir tanesi yakınımda(İstinye) her önünden geçtiğimde iç geçiriyorum tabi eğer dışarıda oluyosa




  • Elinize sağlık yine çok güzel olmuş. Şansıma gördüm de girdim arada kaybetmediğime sevindim.

    Bir öneri olarak birkaç mesaj önce yazdıklarınıza da ilk mesaja eklerseniz daha güzel olur sanki. Bir de bence yazılarınızı bir blog Tarzı bir şeye eklemelisiniz emekleriniz Boşa giderse üzülürüm açıkçası. Hoş burada da karşılığını bulamıyor ya neyse.

    Son olarak ben de Italyanlar için oy veriyorum orada da baya bir geçmiş var bence. Umarım yazılarınızın devamı gelir yine kendi adıma çok zevk alıyorum okurken. :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Stumaster kullanıcısına yanıt
    Aslında bu şansına görme işini bir şekilde çözsek herkes mutlu mesut olacak gibi. Her yeni konudan sonra, tekrar yazarsanız beni mentionlayın diyenler artıyor. O da yazıyı tamamladıktan sonra bana ekstra külfet oluyor çünkü forumun sistemi tek mesajda en fazla 5 kişiyi eklemenize izin veriyor. Toplu mesaj grubu açabilirim forum üzerinden, oraya isteyenleri ekleriz olmazsa.

    Blog belki açabiilirim, yazılar birikirse ama şu an için çok düşünmüyorum. Çünkü sürekli güncelleyecek vaktim bulunmuyor. Burda da karşılığını bulduğu kadar işte, ondan zaten yeni yazı yazmak zor geliyor.

    Yazı da bahsi geçen araç R34 GTR olduğu için hep ondan bahsettim. GTT'den bahsedip kimsenin kafasını karıştırmak istemedim. Olmazsa ben onu ilk mesajıma ekleyeyim.

    Şu an için ilk yazmam gereken yazı 90'lar Japon Spor Otomobilleri Bölüm 2 . Onu bitirdikten sonra sizlerin talebi doğrultusunda belki bir oylama yapabiliriz, yeniden yazmaya karar verirsem.

    Teşekkür ederim, saygılar.




  • Yazının orjinalindeki GTR bölümüne ciddi bir güncel çektim meraklılar okumak isteyebilirler.

    Küçük bir güncel için herkesi çağırmak istemedim, sadece Twsbi580 hocamı çağırıyorum, kendisi ekstradan ilgilidir bu konulara sağolsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Legolas246

    Yazının orjinalindeki GTR bölümüne ciddi bir güncel çektim meraklılar okumak isteyebilirler.

    Küçük bir güncel için herkesi çağırmak istemedim, sadece Twsbi580 hocamı çağırıyorum, kendisi ekstradan ilgilidir bu konulara sağolsun.

    Teşekkürler hocam direk okumaya başlıyorum
    Edit : Hocam okudum haber verdiğiniz için teşekkür ederim bir şey daha öğrenmiş olduk. Nissan-GT-R-Nismo-Z Tune Nasıl bir güzelliktir bu benim japonlarda favorim nsx dir geçen mesajda yazmıştım şuanki nsx mi 488 mi diye deseler NSX tercih ederim diye ondan vazgeçtim gibi o eski nsx güzelliğinde değil bence her zaman derim eskiler gibisi yoktur
    Edit 2 : Ferrari f355 mi yoksa Honda NSX mi ? Sorusuna gelirsek kesinlikle NSX



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F2673E0F4 -- 14 Ekim 2016; 21:55:10 >




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.